اضافه شدن شخصیت Shang Tsung در بازی پلی استیشن ۴ مورتال کامبت ۱۱

اضافه شدن شخصیت Shang Tsung در بازی پلی استیشن 4 مورتال کامبت 11

اضافه شدن شخصیت Shang Tsung در بازی پلی استیشن ۴ مورتال کامبت ۱۱

اضافه شدن شخصیت Shang Tsung در بازی پلی استیشن ۴ مورتال کامبت ۱۱ Shang Tsung Joined PS4 Game Mortal Kombat 11 DLC Character

 مورتال کمبت ۱۱ جدیدترین نسخه بازی های مورتال کمبت است که توسط استودیو  Nether Realm ساخته شده است. این نسخه جزء کامل ترین نسخه های بازی مورتال کمبت می باشد.

ویژگی های بازی Mortal Kombat 11

در مورتال کمبت ۱۱ سعی شده برخی ایرادات و مشکلات رفع شود و بر کیفیت این بازی افزوده شود. برخی از ویژگی های نسخه ۱۱ مورتال کمبت را می توان موارد زیر دانست.

  • حرکات و عکس العمل ها در زمان نبرد سریعتر شده است.
  • مدت بازی ۸ ساعت می باشد.
  • مبارزان فن های ویژه و جدیدی را دارند.
  • قرار گرفتن بخش Fatalitie باعث جذاب تر شدن بازی شده است.
  • محتوا و مراحل بیشتری در بازی قرار گرفته است.

شخصیت های موجود در بازی Mortal Kombat 11
در نسخه مورتال کمبت ۱۱ در کنار شخصیت های قدیمی، شخصیت های جدیدی وجود دارد که اشاره ای کوتاه به شخصیت های مورتال کمبت ۱۱ خواهیم داشت.

  • شخصیت های کلاسیک
    کاراکتر های که در مورد مورتال کمبت ۱۱ جزء شخصیت های کلاسیک به شمار می روند ساب زیرو، ریدن، سونیا بلیر، اسکورپیون می باشند.
  • شخصیت های بازگردانده شده
    این کاراکترها باراکا و اسکارلت می باشند که در نسخه های قبلی بازی مورتال کمبت نبوده اند اما در این نسخه حضور دارند.
  • شخصیت های معرفی شده
    شخصیت های که در بازی هستند ولی معرفی نشده اند. کابل، کونگ لائو و لیوگنگ می باشند.
اضافه شدن شخصیت Shang Tsung در بازی پلی استیشن 4 مورتال کامبت 11
اضافه شدن شخصیت Shang Tsung در بازی پلی استیشن ۴ مورتال کامبت ۱۱
  • شخصیت های خریداری شده
    کاراکتری به نام شائو کان جزء شخصیت های است که باید خریداری شود.
  • شخصیت اضافه شده
    از کاراکترهای که در نسخه ۱۱ مورتال کمبت اضافه شده است شانگ تسونگ می باشد.

معرفی شخصیت های جدید Mortal Kombat 11
همان طور که در مطلب قبل اشاره شد سه شخصیت گراس، کرونیکا و شانگ تسونگ جزء کاراکترهای جدیدی است که در مورتال کمبت ۱۱ نقش آفرینی می کنند، حال به معرفی هر کدام از کاراکترهای گفته شده می پردازیم.

  • کاراکتر Geras
    کاراکتری به نام گراس با کنترل کردن زمان به مبارزه کردن برمی خیزد. او با نگه داشتن زمان سنگ و شن را می سازد و آن را به سوی دشمنان پرتاب می کند یا با دست های از جنس سنگ خود به دشمن ضربه می زند.
  • کاراکتر Koronika
    کاراکتر کرونیکا تنها کاراکتری است که به صورت پنهانی در پشت پرده اتفاقات را کنترل می کرده است. کرونیکا زمانی وارد بازی می شود که ریدن، شیناک را می کشد و زمان به هم می خورد و این اتفاق در نسخه مورتال کمبت ایکس رخ داده است. کرونیکا ضد شخصیت قهرمانی است و نمی توان به خوبی به بازی اش در نسخه ۱۱ مورتال کمبت امیدوار بود.
  • کاراکتر Shang Tsung
    کری هیرویوکی تاگاوا در سال ۱۹۹۵ در مورتال کمبت سینمایی نقش بازی کرد. اضافه شدن شخصیت شانگ تسونگ جزء نخستین  جنگجویانی است که با دانلود کردن به بازی مورتال کمبت ۱۱ اضافه می شود. شانگ تسونگ میزبان قسمت های لشکرکشی می باشد که با مراحل جدیدی روبرو می شود که بسیار لذت بخش می باشد.
    علاوه بر مطالب گفته شده شانگ تسونگ مخاطبان را در قسمت بستن تبلیغات بازی مورتال کمبت ۱۱ راهنمایی می کند. در نتیجه گیری از شخصیت شانگ تسونگ در این نسخه می توان گفت که جز دشمنان نهایی این مجموعه است. جالب است بدانید این جادوگر مکار در فیلم ساخته شده Cary Hiroyuki Tagawa به نام Paul w.s Anderson هم نقش بازی کرده است.
اضافه شدن شخصیت Shang Tsung در بازی پلی استیشن 4 مورتال کامبت 11
اضافه شدن شخصیت Shang Tsung در بازی پلی استیشن ۴ مورتال کامبت ۱۱

بازگشت Shang Tsung به بازی  Mortal Kombat 11
در مورد اضافه شدن و بازگشت شخصیت شانگ تسونگ می توان گفت که این امر قطعی است زیرا بازگشت این کاراکتر در برنامه زنده اعلام شده است. مورتال کمبت ۱۱ با بازی شانگ تسونگ برای کنسول های PS4،  x Box one و کامپیوتر منشر شده است.

Mortal Kobat 11 از نظر داستانی و شخصیت پردازی ها
داستان این بازی که بسیاری از شخصیت ها در آن نقش آفرینی می کنند. از آنجا شروع می شود که شخصیتی به نام ریدن با قتل رساندن شیناک تعادل زمان را بر هم زده و شخصیتی به نام کرونیکا که شروع مبارزات را دنبال دارد می خواهد تعادل جهان را برگرداند. در مورد شخصیت های آن می توان گفت که هر کدام وظیفه ای را دارند اما شخصیت نهایی بازی آن شانگ تسونگ می باشد.

بررسی شخصیت های Mortal Kombat 11
تمامی کاراکترهای موجود در مورتال کمبت ۱۱ در سبک بی عدالتی نقش بازی می کنند. در نسخه های گذشته مورتال کمبت ۱۱ فقط با دو یا سه فن مبارزه روبرو بودیم . در حالی که در مورد مورتال کمبت ۱۱ هر کدام از کاراکترها طرز مبارزه ای خود را دارند. مثلا کاراکتر اسکورپیون شمشیرش را به نیزه تغییر داده است و به جزء تغییر در طرز مبارزه اش قدرتش هم تغییر کرده است. شما خودتان کاراکتر دلخواه تان را انتخاب کنید و از سبک مبارزه اش لذت ببرید.

آنچه باید در مورد اضافه شدن شخصیت Shang Tsung به  mortall kombat 11 بدانید این است که این کاراکتر در محتوای که دانلودی به بازی اضافه می شود.

مرکز خرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 4 =