گزارش نادرستی مشخصات

دیسک بازی Spider-Man: Miles Morales مخصوص PS5Spider-Man: Miles Morales Game Disc For PS5

برند no-brand
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: GD-148615
  • دیسک بازی مخصوص PS5
  • رده سنی: بالای 16 سال
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • 1 نفر بازیکن آفلاین
1,920,000 تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

اسپایدر من یا مرد عنکبوتی یکی از شخصیت های محبوب در نسل امروز است. شخصیتی با استعدادها و ویژگی های منحصر بفرد که جذابیت بسیار بالایی برای همه ما داشته است. این کاراکتر محبوب را توی فیلم ها و بازی های ویدیویی تماشا می کنیم.

دیسک بازی Spider-Man: Miles Morales مخصوص PS5

دیسک بازی Spider-Man: Miles Morales مخصوص PS5

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های ویدیویی بازی اسپاید من مایلز مورالز (Spider-Man: Miles Morales) است. این بازی پلی استیشن ۵ به قدری جذاب است که در میان مخاطبین آن، افراد با میانگین سنی های مختلف دیده می شوند. استودیو Insomniac Games این بازی ویدیویی را طراحی و تولید کرده است. اسپایدر من مایلز مورالز زا کمپانی Sony Interactive Entertainment در سال ۲۰۲۰ به بازار جهانی عرضه کرد. این نسخه از بازی اسپایدر من به نوعی اسپین آفی برای نسخه قبلی مارول اسپایدر من محسوب می شود.

مشخصات بازی

ژانراکشن ماجراجویی
رده سنیبالای ۱۶ سال
تعداد بازیکن۱ نفر آفلاین
سازندهInsomniac Games
حجم۵۰ GB
پلتفرمکنسول پلی استیشن ۵

گیم پلی بازی

دیسک بازی Spider-Man: Miles Morales مخصوص PS5
گیم پلی بازی

گیم پلی بازی اسپایدر من مایلز مورالز از دید سوم شخص اجرا می شود. همان طور که می دانید این بازی ویدیویی امکان تجربه به صورت گروهی را به کاربر خود نداده و تنها به صورت تک نفره انجام می شود. همچنین این بازی پلی استیشن تجربه بازی آنلاین را نیز به کاربر خود نمی دهد. بنابراین بازی اسپایدرمن مایلز مورالز تنها به صورت تک نفره آفلاین قابل اجرا می باشد. با موفقیت سپری کردن مراحل و وظایف مختلفی که در طول گیم پلی بازی به گیمر داده می شود، امکان دریافت ابزارها و لباس های جدید را برای گیمر فراهم می کند.

همچنین برای بازی کردن قفل آیتم های کلکسیونی و محتوای اضافه، بازیکن باید ماموریت های فرعی درون بازی را انجام دهد. بازی شما را با کاراکتر مایلز مورالز وارد دنیای اسپایدرمن می کند. نحوه کنترل کردن شخصیت مورالز شباهت های بسیاری با شخصیت پیتر پارکر دارد. البته توانایی ها و انیمیشن های جدیدی در این بازی وجود دارند که در طول گیم پلی در اختیار بازیکن قرار داده می شود.

از ویژگی های جدیدی که به صورت اختصاصی برای کاراکتر مورالز طراحی شده اند، می توان به Venom Blast اشاره کرد. این قابلیت این امکان را به بازیکن می دهد که با استفاده بیوالکتریسیته دشمن های خود را ناتوان کند. از دیگر استفاده های این قابلیت می توان به شارژ و یا تخلیه کردن اقلام الکترونیکی اشاره کرد. استتار را به عنوان یکی دیگر از قابلیت های اختصاصی مورالز می توان نام برد. با این قابلیت بازیکن می تواند به طور موقتی و برای مدت زمان مشخصی نامرئی شود.

از دیگر ویژگی های کاربردی و اختصاصی مورالز می توان به Mega Venom Blast اشاره کرد. این قابلیت یک انفجار بزرگ و مهیب بیوالکتریسیته را برای شما انجام می دهد. همه دشمن هایی که در نزدیکی این انفجار باشند، از بین خواهند رفت. شما به عنوان بازیکن می توانید کلیه ابزارها و ویژگی هایی که مورالز در اختیار دارد را با پیشرفت در مراحل مختلف گیم پلی ارتقا دهید.

داستان بازی اسپایدرمن مایلز مورالز

دیسک بازی Spider-Man: Miles Morales مخصوص PS5
داستان بازی اسپایدرمن مایلز مورالز

نقطه شروع داستان بازی اسپایدرمن مایلز مورالز یک سال بعد از پایان اتفاقات نسخه مارول اسپایدرمن است. مایلز مورالز طی اتفاقاتی (که شاید شما از آن ها با خبر باشید) قدرت ها و توانایی های ویژه ای را که پیتر پارکر در اختیار داشت، کسب می کند. پیتر پارکر یک سال تمام زمان می گذرد و آموزش های لازم و شیوه های استفاده از این ویژگی های خاص را به مورالز تدریس می کند.

در لحظات ابتدایی بازی پیتر پارکر نیویورک را به مقصد سیمکاریا به مدت چند هفته ترک می کند. مایلز مورالز با وجود آموزش هایی که دیده در مورد بر عهده گرفتن وظایف پیتر پارکر بسیار مردد است. او از شایستگی های خود برای انجام این ماموریت ها مطمئن نیست. اما با رفتن پیتر پارکر، او تنها مرد عنکبوتی شهر می شود. مورالز در مدتی که پیتر پارکر در بیرون از شهر است، از شهر و مردم آن به خوبی محافظت کند. در دوران غیبت پیتر پارکر ماموریت های مختلفی را با هدف محافظت از شهر و برقراری امنیت در آن انجام می دهد.

کاراکتر مایلز مورالز در ایجاد امنیت و آرامش در شهر همراهی کنید. او باید با انجام ماموریت های مختلف امنیت شهر را تامین کند.

با دیسک بازی Spider-Man: Miles Morales مخصوص PS5 لذت محافظت و ایجاد امنیت برای مردم شهر را تجربه کنید.

مشخصات کلی - General Specifications
سازنده - Manufacturer

Insomniac Games

خانواده محصول - Product Family

لوازم جانبی

نوع - Type

دیسک بازی

سایر قابلیت ها - Other Features
قابلیت های دیگر - Other Features

1 نفر بازیکن آفلاین
امکان خرید آنلاین در بازی
حجم 50 GB
رده سنی: بالای 16 سال
ژانر: اکشن ماجراجویی
کیفیت تصویر Ultra HD Blu-ray

سایر مشخصات
گارانتی

پلمپ و آکبند

وزن100 گرم
نظرات کاربرانSpider-Man: Miles Morales Game Disc For PS5

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیسک بازی Spider-Man: Miles Morales مخصوص PS5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 7 =