جزئیات و بررسی مسابقات آفرود بازی The Crew 2 PS4

جزئیات و بررسی مسابقات آفرود بازی The Crew 2 PS4

جزئیات و بررسی مسابقات آفرود بازی The Crew 2 PS4

امروزه بازی‌های کامپیوتری، ایکس باکس، پلی استیشن، اندروید و…بخش عمده‌ای از زندگی افراد را تحت تأثیر قرار داده است طوری که بسیاری از افراد اوقات فراغت خود را به هنگام تنهایی یا در جمع دوستان با بازی‌ های هیجان‌ انگیز پر می‌کنند. بازی‌ های پلی استیشنی هر روز ابعاد تازه‌تری به خود می‌ گیرد. یکی از بازی‌ های مورد علاقه که بسیاری از کاربران به دنبال انتشار آن هستند. بازی پلی استیشن ۴ می The Crew 2 می باشد.

جزئیات و بررسی مسابقات آفرود بازی The Crew 2 PS4
جزئیات و بررسی مسابقات آفرود بازی The Crew 2 PS4

این بازی یک بازی جدید ماشین‌ سواری مسابقه ای با استفاده از یکی از مشهورترین خودروهای جهان به نام مرسدس بنز ایکس کلاس در قالب مسابقات آفرود می‌ باشد. در این ماشین مسابقه‌ ای شما باید در مسیرهای شهری و پر پیچ و خم بیابانی رانندگی کنید. در این بازی خودروهای شاخص دیگری نیز وجود دارندکه در تریلر منتشرشده از این بازی می‌ توان آنها را مشاهده نمود. مسابقات این بازی مهیج و دیدنی توسط ماشین‌ های گران‌ قیمت خودروسازی‌های برتر جهان انجام می‌ شود این مسابقات در قالب مسابقات آفرود که یکی از مهمترین مسابقات اتومبیل‌رانی است انجام می‌ شود و بازیکن را با خود همراه می‌کند. در این بازی شما می‌توانید از رانندگی خود لذت ببرید.

بازی پلی استیشن ۴ The Crew 2 با محوریت مسابقات آفرود
در تریلر منتشرشده از بازی پلی استیشن ۴ The Crew 2 که توسط استودیو Lvory Tower منتشر شده است شما می‌توانید ماشین‌ گران‌قیمت و معروفی همچون مرسدس بنز ایکس کلاس را مشاهده کنید. مرسدس بنز ایکس کلاس یکی از خودروهای گران‌ قیمت می باشد که توسط یکی از برندهای معروف خودروسازی تولید می شود. ساخت این ماشین از سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز شده است که در این بازی پلی استیشینی قرار است از این ماشین در رقابت‌های آفرود استفاده شود.
این ماشین دارای موتور ۴ سیلندر، سیستم چهارچرخ محرک، توربو شارژ دیزلی می‌ باشد.
در محیط این بازی استفاده از ماشین ایکس کلاس بهترین گزینه بازیکنان برای برنده‌شده می‌باشد چرا که این ماشین قابلیت رقابت و رانندگی در بیابان، باتلاق‌ و شن زار و همچنین مسیرهای برفی و کوهستانی آمریکا را دارد. این بازی طوری که در تریلر آن منتشر شده است محدود به محیط شهری نیست و از تنوع بالایی برخوردار است که محیط وسیعی را برای نمایش رانندگی در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا با رانندگی خود از مسیر لذت ببرد.
این بازی مهیج و دیدنی قرار است در تاریخ ۸ تیرماه مصادف با ۲۹ ژوئن برای اکثر پلتفرم ها منجمله ایکس باکس وان، کامپیوتر و پلی استیشن ۴ عرضه شود که شما پس از عرضه می‌توانید از آن استفاده کنید و از بازی کردن لذت ببرید. کاربران و مخاطبان زیادی به دنبال عرضه این بازی هستند تا به محض انتشار آن را خریداری کنند و از آن استفاده کنند. توجه داشته باشید تنها افرادی می‌توانند سه روز زودتر از زمان اعلام‌شده محیط بازی را تجربه کنند که از مشتریان طلایی یوبیسافت استور باشند.
اگر این بازی پلی استیشن ۴ The Crew 2 را پیش‌ خرید کنید به مجموعه‌ای از پک خودروهای Legendary Motors امکان دسترسی خواهید دارد که این پک می‌ تواند شامل استفاده از مرسدس ۲۰۱۶ C 63 AMG و همچنین استفاده از موتور هاردلی دیویدسون Iron 883 2018 باشد.
این بازی‌ یک محیط واقعی و دیدنی را از رانندگی در محیط خارج از شهر پیش روی شما قرار می‌ دهد.
استفاده از ماشین ایکس کلاس در این بازی سبب می‌شود تا شما بتوانید به راحتی از مسیرهای سخت و پیش روی خود به سلامت عبور کنید. قرار است است این بازی در قالب مسابقات آفرود در آمریکا باشد که نمایی از یک مسابقه هیجان‌ انگیز را پیش روی شما قرار می‌ دهد که باید با طی مسافتی از مسیرهای گوناگون به پایان خط برسید تا بتوانید برنده شوید. استفاده از تصاویر گرافیکی و محیط واقعی اتومبیل به همراه انیمیشن‌ سازی و تصاویر گرافیکی متحرک با موسیقی سبب شده که این بازی یک بازی مهیج و زیبا باشد.

 

جزئیات و بررسی مسابقات آفرود بازی The Crew 2 PS4
جزئیات و بررسی مسابقات آفرود بازی The Crew 2 PS4

سخن پایانی
بازی پلی استیشن ۴ The Crew 2 با محوریت مسابقات آفرود یکی بازی مهیج و دیدنی از مسابقات اتومبیل‌ رانی می‌ باشد که بازیکن را درگیر خود می کند. در این بازی که بیشتر در محیط غیرشهری انجام می‌ شود شما می‌ توانید جلوه‌ های زیبایی از رانندگی و مسابقه را در مسیرهای بیابانی، برفی، و باتلاقی و… مشاهده کنید. اگر به دنبال هیجان و رانندگی هستید بازی پلی استیشن ۴ The Crew 2 که قرار است در تیرماه منتشر می‌ شود یک پیشنهاد عالی برای شما می‌ باشد که هم اکنون می‌ توانید آن را پیش‌خرید کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

مرکزخرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + یازده =