راهنمای بازی اسپایدر من (قسمت هشتم) : ماموریت های اصلی

بازی اسپایدر من

با قسمت هشتم از سری مقالات راهنمای بازی اسپایدر من با ما همراه باشید. در این قسمت به ماموریت های اصلی در این بازی می پردازیم. این راهنما تا حد ممکن تلاش دارد بازی را لو ندهد، اما ممکن است در نبرد اصلی یا سایر رویارویی ها نکاتی لو رفته باشد.

بازی اسپایدر من
بازی اسپایدر من

ماموریت های اصلی

هشدار لو رفتن داستان: این راهنما تا حد ممکن تلاش دارد بازی را لو ندهد، اما ممکن است در نبرد اصلی یا سایر رویارویی ها نکاتی لو رفته باشد. مطالعه ادامه این متن به تصمیم خودتان بستگی دارد.

Clearing the Way (پاکسازی مسیر)

این بخش شامل اطلاعاتی در مورد اولین ماموریت این بازی Clearing the way است که شامل اهداف اصلی، اهداف جانبی و هز نکته ای می شود که در مسیر این ماموریت نیاز است.

مکان: محله چینی ها

جایزه: N/A

به محض اینکه بازی پلی استیشن اسپایدر من را شروع کردید، کاملاً تصادفی نقش پیتر پارکر، را بر عهده دارید. هیچ زمانی مثل الان برای تمرین تاب خوردن با تار عنکبوت پیش نمی آید.

R2 را نگه دارین و شروع به تاب خوردن با تار کنید (این تار ها بطور خودکار به نزدیک ترین دیوار ها می چسبند و این چسبندگی تا وقتی نزدیک به دیوار باشید باقی می ماند). به تاب خوردن ادامه دهید و به سمت جلو پرواز کنید.

اگر دکمه jump (پرش) را در انتهای تاب خوردنتان فشار دهید، انرژی زیادی برای بالاو جلو رفتن به دست می آورید و به شما تمرکز هم می دهد که همیشه داشتنش خوب است.

راهنمای بازی اسپایدر من ، این بخش: پیش به سوی میدان تایمز

وقتی تماسی از کاپیتان پلیس سوری واتاناب دریافت کردید، فقط هلیکوپتر را دنبال کنید یا مستقیم پیش بروید. اسپایدر من می خواهد سر دسته تبهکاران شهر را دستگیر کند اما یوری پیش از آنکه آنها بتوانند به هدفشان برسند برای مرد عنکبوتی ماموریتی دارد. وقتی مقصدتان به سمت راست تغییر کرد، شروع به چرخیدن کنید و در وسط هوا با فشردن دکمه X از web zips استفاده کنید تا به سمت جلو پرتاب شوید، که این به شما سرعت مجدد داده و مسیر را تغییر خواهد داد. شما می توانید یا به سمت نشانه گذاری ماموریت جدید حرکت کنید یا هلیکوپتر را با نور قرمزش تعقیب کنید.

وقتی به هدف نزدیک تر شدید، باید ماشین های پلیسی را ببینید که صحنه را پوشش داده اند. وقتی توضیح صحنه ظاهر شد، می فهمید که ماموران پلیس متناسب با این دشمنان نیستند و حالا نوبت شماست!

بازی اسپایدر من
بازی اسپایدر من

با یک Web Strike (تور چسبنده) و با فشردن مثلث برای حرکت پر انرژی به سمت دشمنی که حمله کرده است مبارزه خود را آغاز کنید- همیشه شروع کننده خوبی است و فاصله ها را خیلی سریع کم می کند. می توانید ضربه های خود را با ضربه زدن روی مربع انجام دهید- یک ضربه کمبو چهارتایی دشمن را مطمئن می کند که شکست خواهد خورد.

وقتی این کار را می کنید، حس مرد عنکبوتی شما شروع به قلقلک می کند. وقتی هاله نور را دور سر خود دیدید، یعنی با فشردن دایره جاخالی بدهید. چند لحظه بعد از ظاهر شدن این نشانه وقت دارید که به آنها ضربه بزنید یا جاخالی دهید، بنابراین با دقت به حرکت بعدی تان فکر کنید.

وقتی اولین گروه را پاکسازی کردید، گروه های بیشتری ظاهر می شوند- که اینبار مسلح هستند. می توانید از Web Shooter (پرتاب کننده تور) خود برای ضربه زدن به آنها هم استفاده کنید و این کار را با چند بار زدن R1 در زمانی کوتاه انجام دهید تا دشمن در تور گیر کرده و نتواند شلیک کند.

شما شش بار می توانید web Shooter را در زمان مورد نظر به کار ببرید. خوشبختانه مخزن تور شما خیلی سریع دوباره پر می شود و به این ترتیب خواهید توانست دشمنان خود را خلع سلاح کرده، به آنها ضربه بزنید و حلقه را ادامه دهید.

همچنین می توانید در هوا هم به دشمنان خود ضرباتی وارد کنید- مربع را نگه دارید تا آپر کات (ضربه کوتاه قوسی) انجام شود و به ضربه زدن بر روی مربع ادامه دهید تا به بالا بپرید و مبارزه ادامه پیدا کند یا حرکت دیگری مثل ضربه رو به پایین به آنها وارد کنید که این کار با مثلث انجام می شود و با X بر روی آنها می پرید. از آنجایی که بیشتر دشمن ها نمی توانند در هوا به شما مشت بزنند، هوا بهترین مکان برای ضربه زده به آنهاست- فقط مطمئن شوید که آپرکات آرام را در حین حمله ول نمی کنید.

اینجا بهترین جا برای امتحان کردن انواع حمله است، پس لذت ببرید و ببینید اسپایدر من واقعاً قادر به انجام چه کار هایی است. وقتی پاکسازی را تمام کردید، ماموریت رویداد اصلی (The Main Event) منتظر شماست…  

 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =