راهنمای بازی اکشن اسپایدر من (قسمت دهم) : گروه شناسایی بمب

بازی اکشن اسپایدر من

با قسمت دهم از سری مقالات راهنمای بازی اکشن اسپایدر من با ما همراه باشید. به گفته صفحه نمایش غول پیکری که در انتهای اتاق قرار دارد شما ۴۵ ثانیه وقت دارید که آدمکش های این اتاق را نابود کنید. از اشیای محیطی استفاده کنید تا اثر بیشتری ایجاد نمایید و توجه داشته باشید اتصالات سقف را می توانید بر روی دشمن خراب کنید.

بازی اکشن اسپایدر من
بازی اکشن اسپایدر من

به گفته صفحه نمایش غول پیکری که در انتهای اتاق قرار دارد شما ۴۵ ثانیه وقت دارید که آدمکش های این اتاق را نابود کنید. از اشیای محیطی استفاده کنید تا اثر بیشتری ایجاد نمایید و توجه داشته باشید اتصالات سقف را می توانید بر روی دشمن خراب کنید تا موردی آنها را نابود نمایید که برای نابودی سریع آنها ابزاری فوق العاده است.

وقتی همه دشمنان را نابود کردید، به به سراغ کنسول بروید تا مانع پاک شدن اطلاعات از سرور ها شوید. فیسک از این کار شما خیلی خوشحال نخواهد شد و آدمکش های بیشتری را سراغتان می فرستد.

حالا تلاش کنید همه دشمنان را با اپرکات به هوا پرتاب کنید و مثلث را نگه دارید تا آنها در حالیکه در تور پیچیده شده اند به زمین پرتاب شوند، به سایر دشمنان ضربه بزنید و به این ترتیب محیط را برای خود خالی کنید و به دنبال پنل های سقفی باشید تا با یک ضربه سریع KO اتصالات را بر سرشان فرود بیاورید.

پس از این موج، به بالکن برگردید زیرا یک بمب در بالای سقف جاگذاری شده است. از دریچه جدیدی برای بالاتر رفتن استفاده کنید، آنجا سه آدمکش هستند. به بالا رفتن ادامه دهید و به گروه مامور های خنثی کردن بمب ملحض شوید.

به شهروندان کمک کنید

همبستگی شما کوتاه مدت است، زیرا بمب دیگری در طبقه بالاتر منفجر می شود، که شهروندان را در یک آتش سوزی انفجاری اسیر می کند. به طبقه بالاتر بروید و راهی برای فرار آنها پیدا کنید. بیشتر شهروندان به پشت سر شما خواهند دوید- عالی است! اما بعضی در اتاق گیر افتاده اند.

از آتش دوری کنید تا آسیبی نبینید به دنبال یک تخته بتونی باشید که می توانید با نگه داشتن همزمان R1+L1 آن را جابجا کنید. اجازه دهید مردم عبور کنند آنگاه به جایی بروید که بقیه گیر افتاده اند.

بازی اکشن اسپایدر من
بازی اکشن اسپایدر من

به چپ و راست بزنید تا منفذی برای دو نفر که گیر افتاده اند باز شود و وقتی وارد آن موقعیت شدید دکمه مربع را بزنید تا آنها را آزاد کنید.

وقتی با امنیت از آنجا خارج شدند، مسیر جدید را ادامه دهید تا به دفتر فیسک برسید. وقتی یوری از شما می خواهد که راهی برای خزیدن به سالن دیگر که پلیس های بسیاری در محاصره آدمکش ها قرار گرفته اند، پیدا کنید، به دنبال دریچه ای روی دیوار باشید.

در اتاق بعدی، مردان فیسک راکت هایی را راه اندازی کرده اند، که اصلاً خوب نیست! شما باید به راکت هایی که می آیند دقت کنید و در لحظه آخر برای جلوگیری از ضربه آنها جاخالی دهید، سپس از Web Zip خود استفاده کنید تا شکاف را قبل از شکلیک راکت های بیشتر به سمتتان پر کنید.

افراد بیشتری از طرف دیگر اتاق بالایی به شما شلیک خواهند کرد، به خاطر داشته باشید که با سرعت حرکت کنید و بعد اگر آنها نزدیک دیواری هستند، می توانید به سمت آنها با web Shooter تور پرتاب کنید و به این ترتیب آنها را به دیوار چسبانده و شکست دهید.

راهنمای بازی اکشن اسپایدر من ، این بخش: به گروه شناسایی بمب ملحق شوید

دری که بعد از آخرین فرد پرتاب کننده راکت قرار دارد را با استفاده از R1+L1 باز کنید سپس R2 را نگه دارید تا به سالن پایین بپرید و بطور خودکار وارد آوار های سطح بعدی شوید.

آدمکش های بیشاری با سلاح در آنجا منتظرند اما می توانید با استفاده از دیوار های نزدیک به هم جاخالی داده و حمله آنها را به سرعت خنثی کنید، یا پیش از آنکه بتوانند خیلی به طرفتان شلیک کنند آنها را در تور بیاندازید.

در اتاق بعدی، بلاخره با ورود به مخفیگاه با تیم خنثی کننده بمب مجدداً روبرو می شوید. در میان گروه های جدید دشمنان، سپر هایی وجود دارند.

آنها حمله های ورودی را متوقف می کنند و اگر بدانید چطور به آنها نزدیک شوید، می توانید به آنها از پشت ضربه بزنید. با Web Strike حمله ای را به سمت آنها شروع کنید، سپس به سرعت به جلو بروید و جاخالی بدهید تا آنها را در هم بپیچید و این به شما اجازه می دهد تا قبل از آنکه دستشان به شما برسد، از پشت دستگیرشان کنید.

تا وقتی نیاز است به جاخالی دادن در دور و بر و زیر ادامه دهید و پیش از آنکه آدمکش ها بتوانند به سمت شما شلیک کنند آنها را در تور بیاندازید. با استفاده از اشیای محیطی نیز می توانید آنها را دستگیر کرده و ضربه بزنید.

با مقالات بعدی و ادامه راهنمای بازی پلی استیشن اسپایدر من با ما همراه باشید.

 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 12 =