راهنمای گام به گام بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor (قسمت نهم)

راهنمای بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor

The Power of the Wraith یکی از ماموریت های رده دومی است که شما میتوانید در سرزمین Nurn بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor آن را تکمیل کنید. این ماموریت فقط زمانی شروع میشود که شما ماموریت Queen of the Shore را تکمیل کرده باشید و Talion آموخته باشد که چگونه Uruk ها را تحت سلطه خود درآورد و آنها را علامت گذاری کند. با ادامه راهنمای بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor با ماهمراه باشید.

راهنمای بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor
راهنمای بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor

ماموریت های اصلی سرزمین The Sea of Nurn

پس از ملاقاتتان با ملکه اسرارآمیز، شما باید آماده پیدا کردن یک شخصیت قدیمی شوید.

بعد از بیرون آمدن از خانه Marwen، باید راه ورود به غار را پیدا کنید. برای انجام این کار باید Ghul هایی که در آنجا زندگی میکنند را دنبال کنید. به سمت نشانگر بروید تا با یک کاروان که مورد حمله قرار گرفته است روبرو شوید و سپس Ghul ها را با استفاده از قابلیت دید Wraith Vision دنبال کنید که به سوی غاری در سمت شرق میروند.

احتمالا با چند Uruk اهل Nurn مواجه خواهید شد، همچنین ممکن است در بینشان کاپیتانی ناشناخته نیز وجود داشته باشد، پس حواستان به Uruk هایی که کمین کرده اند، باشد. زمانیکه به غار میرسید، باید بدون جلب توجه گروه Ghul ها، سعی کنید که به وسیله باستانی که در غار پنهان شده است، دست یابید. این بدان معناست که باید یواشکی از کنار Ghul ها عبور کنید و نباید به آنها حمله کنید.

وارد اولین راه چند شاخه سمت چپ شوید و به سوی لبه، بالا بروید تا از Ghul ها فاصله بگیرید و به سمت یک منطقه با لبه کوچکتر بروید. قبل از اینکه به منطقه بعدی بروید منتظر بمانید تا Ghul به پایین بپرد. راهتان را به سمت بالا ادامه دهید و منتظر بمانید که Ghul روی لبه به سمت دیگر نگاه کند و یا از آنجا برود. وقتیکه شما بلاخره به پایین میپرید، در ابتدا در سمت راست و سپس در سمت چپ قایم شوید تا با Ghul سرگردان مواجه نشوید. با فانوستان به یک بن بست خواهید رسید، به سمت بالا بروید. اگر در منطقه بالایی یک Ghul دیدید، میتوانید یواشکی به آن ضربه بزنید و به راهتان ادامه دهید. پس از رسیدن به محل نهایی، با چشم­ نداز دیگری از خیانت Celebrimbor و Sauron مواجه خواهید شد. وقتی که Talion بیدار میشود باید با یک غول جدید بجنگد، آن غول The Ghul Matron نام دارد.

The Ghul Matron از Ghul های معمولی قوی تر هستند، اما هردویشان در برابر آتش و تیر و کمان ضعیف هستند. آنها در برابر حرکت شمشیرتان با قدرت مقابله خواهند کرد، پس یادتان باشد بعد از یک حمله با شمشیر آماده جا خالی دادن باشید.

وقتیکه Ghul بعدی به سمتتان حمله میکند، به سمت گودال های آتش شلیک کنید. هنگامی که Ghul Matron به آتش کشیده شد، کارش را یکسره کنید و سپس آماده دویدن شوید. اگر گودال های آتشی که بر سر راهتان قرار داشت را به یاد می آورید، الان بهترین زمان است که از آنها استفاده کنید. شما میتوانید هنگامیه Ghul ها گودال های آتش را احاطه کرده اند، با منفجر کردن آنها، امتیاز اضافی دریافت کنید.

 خود را به ورودی غار برسانید و با کمک یک کوتوله­ی عجیب، فرار کنید. اینگونه ماجراجوییتان در Nurn آغاز خواهد شد.

راهنمای بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor
بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor

راهنمای بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor : ماموریت The Power of the Wraith

The Power of the Wraith یکی از ماموریت های رده دومی است که شما میتوانید در سرزمین Nurn بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor آن را تکمیل کنید. این ماموریت فقط زمانی شروع میشود که شما ماموریت Queen of the Shore را تکمیل کرده باشید و Talion آموخته باشد که چگونه Uruk ها را تحت سلطه خود درآورد و آنها را علامت گذاری کند.

یک بار دیگر، ملکه Marwen پاسخی برای چگونگی باز کردن قدرت اصلی Celebrimbor در دست دارد. با استفاده از قدرت های سلطه و فرماندهی خود، Wraith میتواند شبح شود و به کمک ارتش خود با کاپیتان های سیاه روبرو شود. برای انجام این کار، Talion باید یک Warchief را تحت تسلط خود درآورد.

هنگامی که از ملکه Marwen دور شوید، هدف شما یک Uruk زشت به نام Grublik the Flogger خواهد بود. Grublik فقط به فکر کشتن است، اما اگر بتوانید او را تحت سلطه خود درآورید میتواند برایتان بسیار مفید باشد. به سمت موقعیت مکانیش بروید، او در سمت غرب شما قرار دارد. شما می توانید برای افزایش سرعت سوار یک Caragor شوید اما مراقب باشید، زیرا نمی خواهید که او به Grublik حمله کند، شما باید Grublik را زنده نگه دارید.

با منفجر کردن گودال های آتش همراهان Grublik را از بین ببرید و او را دستگیر کنید. او باید در این لحظه به اندازه کافی وحشت زده شده باشد که بخواهد از دستتان فرار کند، بنابراین او را شکار کنید و مجبورش کنید تا به خواسته تان عمل کند.

کاپیتان های علامت گذاری شده (Branding Captains) با Urukهای معمولی خیلی فرق می کنند. نه تنها آنها بسیار قدرتمندتر هستند و میتوانند Uruk های مشابه خود را پیدا کنند تا در کنار یکدیگر مبارزه نمایند، بلکه شما میتوانید آنها را به ماموریت های بسیار مهم بفرستید. ماموریت هایی مانند کشتن سایر کاپیتان ها و یا نزدیک شدن به Warchief ها. Grublik را به ماموریتی برای نزدیک شدن به یک Warchief بفرستید تا بادیگارد او شود.

این بازی توسط استودیو مونولیث برای کنسول های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان طراحی شده است. با ادامه ی راهنمای گام به گام بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor در مقالات آینده با ما همراه باشید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =