راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت ششم و توضیحات لازم در مورد آن

راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت ششم

در راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت ششم تمام توضیحات لازم در مورد این بازی بصورت کامل نوشته شده است. با راهنمایی های لازم در مورد این بازی می توانید این بازی را با موفقیت به اتمام برسانید. 

راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت ششم
راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت ششم

 

The War-Chief’s Trail (به دنبال رئیس جنگ)     

“به دنبال رئیس جنگ” یک ماموریت اصلی در بازی Horizon Zero Dawn است که بطور همزمان با ماموریت “تعقیب کننده دروازه ها” رخ می دهد. توصیه می شود که این ماموریت را پیش از حرکت به تاج مادر انجام دهید.

سطح پیشنهادی: ۸

جایزه: ۱۷۵۰ XP

رئیس جنگ نورا و مادر والا (Vala) و سونا، بعد از قتل عام در ماموریت The Proving (اثبات) ناپدید شده است. وارل از آلوی می خواهد که او را بیابد.

به محل قتل عام بروید و میدان نبرد را بگردید

در راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت ششم مطمئن شوید که “به دنبال رئیس جنگ” را به عنوان ماموریت فعال خود انتخاب کرده اید تا به راحتی محل قتل عام را پیدا کنید. مسیر موجود از محل Grazer رد می شود، پس مطمئن شوید که با راندن استریدر خود به آن سمت حرکت تحریک کننده ای انجام نمی دهید. یا فقط خرابکاری نکنید! شما پیش از آنکه بتوانید به میدان جنگ وارد شوید، به هر ترتیب، باید پیاده شوید. وقتی به آنجا رسیدید، از Focus خود برای بررسی منطقه و یافتن نشانه ها و کلیدها استفاده کنید.

شما ماشین آلات تخریبی بیشماری را خواهید یافت که شامل تخریب چی خرابی هم هست و می توانید وقایعی را که در اینجا رخ داده در کنار هم بگذارید. اندکی بعد، یک بازمانده از سمت ورودی به شما نزدیک خواهد شد. او اطلاعات مفصلی را در اختیار آلوی قرار خواهد دارد و آخرین مکانی که سونا در آن دیده شده را افشا خواهد کرد، برجی در جنوب شرقی خرابه های تشنگی شیطان (Devil’s Thirst).

به سمت آخرین جایی بروید که سونا در آن دیده شده است

طبق راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت ششم ممکن است وسوسه شوید و مسیری که بر روی نقشه تان مشخص شده است را دنبال کنید، اما این مسیر کاملاً توسط ماشین آلات و یک دستگاه دندان شمشیری قدرتمند محاصره شده است. برای اینکه مسیر آسان تری در پیش بگیرید، مستقیماً به سمت خرابه های جنوبی پیش بروید.

شما باید “مسیری” را پیش بگیرید که شما را در نقشه به سمت علامت لیوان قهوه پیش ببرد. در سمت دیگر محل تجمع در تشنگی شیطان (Devil’s Thirst)، احتمالاً با موجود گردن دراز غول پیکری (Tallneck) مواجه خواهید شد. از خرابه هایی که نزدیکتان است بالا بروید و طاقی را پیدا کنید که برای آلوی به اندازه کافی بلند باشد که بتواند از روی آن بپرد و بر روی زمین کنار ماشین غول پیکر فرود بیاید. وقتی این کار را می کنید حواستان به نگهبان ها هم باشد، زیرا اگر شما را ببینند، ممکن است از روی پله ها شما را تعقیب کنند و مورد حمله قرار دهند.

نابود کردن گردن دراز به شما امتیازهای مهارتی، XP، خواهد داد و همچنین باعث می شود روی نقشه شما نقاط مورد نظر این منطقه نمایان شوند.

در امتداد نشانگر روی نقشه پیش بروید، و وقتی از تپه بالا رفتید، باید محل تجمعی که خالی شده است را مشاهده کنید.

از Focus خود برای بررسی و تحقیق استفاده کرده و سپس به دنبال دلاوری مسیر را طی کنید. شما در نهایت به دستگاه دندان شمشیری تخریبی ای خواهید رسید. وقتی به آن نزدیک می شوید، دستگاه دیگری به شما یورش می آورد، اما سونا با دلاوران خود بیرون می آید و آن را شکست می دهد، قبل از اینکه آلوی شانسی برای شلیک به آن داشته باشد.

سونا از آلوی می خواهد که از او تبعیت کند تا از Cultist ها و ماشین آلات تخریبی آنها در مکان حفر شده ای که در همان نزدیکی است، انتقام بگیرند. سونا را دنبال کنید تا به آن مکان برسید، سپس نقطه کمین خوبی پیدا کنید.

ادامه راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت ششم

Cultist و ماشین آلات تخریبی را از بین ببرید

به جای اینکه بلافاصله پایین بپرید، توصیه ما به شما این است که اگر کمان تیزپر (Sharpshot) دارید آن را مورد استفاده قرار دهید. نگهبان های تخریبی و کولیست های اطراف محدوده را قبل از همه از بین ببرید تا سرهای انسانی و چشم های نگهبان ها را هدف قرار دهید تا آنها را با یک شلیک بکشید. لاشه های استخوانی و بیجان توجه دشمنان شما را جلب می کنند، پس خیلی سریع کارتان را بکنید.

وقتی تک تیراندازی را تمام کردید، با تیرهای مشتعل مخزن های شعله ور شلیک کنید. اگر در مخفی کاری موفق عمل کرده باشید، باز هم دشمنانی هستند که نزدیک مواد منفجره باشند. اگر تصادفاً آنها را از حضور خود مطلع کردید، به سمت جلو حرکت کنید و خیلی سریع اقدام به منفجر کردن مخزن مشتعل نمایید.

وقتی همه آنها را شکست دادید، با استفاده از طناب ها به پایین بپرید و با سونا حرف بزنید. وارل خیلی زود به شما ملحق خواهد شد، و او هم از شما می خواهد که به سمت راست بروید تا در پی انتقام باشید. بعد از گفتگو با آنها، مستقیم به سمت پشتشان حرکت کنید، به راست بروید و از Focus خود برای یافتن نشانه ای از محل حفاری استفاده کنید.

اسناد جایی را نشان می دهند که بقیه قاتلان در آنجا مخفی شده اند و نقطه ضعف آنها هم نمایان می شود: مخفیگاهی که دارای مخزن های مشتعل است.

ظاهراً این سرزمین ممنوعه است، اما سونا مدعی می شود که جایگاه تعقیب کنندگی آلوی می تواند از آنها محافظت کند. حال زمان آن رسیده است که به سراغ ماموریت “انتقام نورا” بروید که ماموریت اصلی بعدی شماست.

Revenge of the Nora (انتقام نورا)

با توجه به راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت ششم ماموریت انتقام نورا یک ماموریت اصلی در بازی Horizon Zero Dawn است. وقتی ماموریت “یک تعقیب کننده در دروازه ها” را بازی کرده اید، انجام این ماموریت آسان به نظر می آید، پس مطمئن شوید که این ماموریت را قبل از اینکه در مسیر مریدیان باشید به اتمام رسانده اید.

سطح پیشنهادی: ۱۲

جایزه: ۴۰۰۰ XP، یک امتیاز مهارتی

به پژواک های قرمز بروید

منطقه تاج مادر در مسیر پژواک های قرمز است، پس توصیه می شود که بخش ماموریت “یک تعقیب کننده در دروازه ها” را در مسیر پژواک های قرمز کامل کنید. مجدداً به خاطر داشته باشید که در مسیر منابع با ارزشی را شکار و جمع آوری کنید.

وقتی در کمپ آتش آنجا نجات یافتید، فیلم کوتاهی نمایش داده خواهد شد. می توانید دوری بزنید و سپس به محاوره انگیزشی ای با سونا گوش دهید. در غیر اینصورت، به سمت کمپ ها رفته و آنها را پاکسازی کنید، به این ترتیب آنها نمی توانند پایگاه عملیاتی خود را برپا کنند و می فهمند که نورا برای انتقام آمده است.

راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت ششم
راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت ششم

کمپ ها را پاکسازی کنید

اول از همه، سه کمپ وجود دارد که باید پاکسازی شوند. اگر شما سوار چیزی هستید، قبل از آنکه آنقدر نزدیک شوید که صدای راه رفتن دشمنان را خبردار کند، از آن پیاده شوید. “مرکز عملیاتی” را نزدیک به مرکب خود با استفاده از سیم های شوک درست کنید، بنابراین اگر به شما حمله شد جایی را دارید که بتوانید به آن پناه ببرید. امیدواریم که مجبور به این کار نشوید، و همچنین امید داریم که توانایی این را داشته باشید که آنها را برای بازیابی مواد خود از لانه شان بیرون آورید. همچنین به خاطر داشته باشید که نگهبان های تخریب چی ممکن است سه تیر از کمان شکارچی به سمت شما پرتاب کنند که هرکدام نقطه ضعف خود را دارند.

این ماموریت شما را به سمت از کار انداختن دستگاه های هشدار دهنده هدایت می کند، اما ممکن است دشمنان این دستگاه ها را احاطه کرده باشند و بدون اینکه اول با آنها جدال داشته باشید دستیابی به این دستگاه به نظر دشوار است، اگر هرکسی شما را دید سرعتتان را خیلی بیشتر کنید. ایمن تر است که آنها را از دور-خیلی بی سر و صدا- از کار بیاندازید. به کمان تیز پر (Sharpshot) مجهز شوید تا تک تیر اندازی کنید.

بی سر و صدا و مخفیانه به سمت دشمنان بروید و اگر می توانید به آنها یکی یکی تیراندازی کنید، از بیرون شروع کنید و به این ترتیب کسی متوجه افراد نمی شود. همچنین اگر ترجیح می دهید به این روش عمل کنید، مخزن های مشتعلی وجود دارد که می توانید آن ها را با تیرهای آتشین منفجر کنید. اگر اصرار دارید که درون این میدان آتش بروید، دست کم سعی کنید تا حد ممکن بدون هیچ سر و صدایی به دستگاه هشدار نزدیک شوید، سپس اگر کسی شما را دید بدوید و خیلی سریع آن را غیر فعال کنید. سپس، فرماندهان شما از نورا به شما در تخریب و تخلیه کمپ کمک خواهند کرد.

وقتی این کارها را با کمپ کردید، به کمپ بعدی بروید و همین کار را تکرار کنید. سیم های شوک را تنظیم کرده و سعی کنید به دشمنان خود تیراندازی کنید به این ترتیب اگر متوجه تان شدند نمی توانند به سمت شما یورش بیاورند. وقتی این کارها تمام شدند، مطمئن شوید که کمپ ها را برای غارت اموال کاوش کرده اید، زیرا صندوقچه های تجهیزات و امکانات به اندازه کافی در آنها یافت می شود. وقتی پاکسازی کمپ ها را به اتمام رساندید، به سمت بلندترین برج (Tallest Tower) بروید تا با سونا و وارل ملاقات کنید.

وارل را دنبال کنید و حلقه فلزی (Metal Ring)را برای منظره ای از انفجار بررسی کنید

حلقه فلزی، پایگاه قاتلان، نزدیک شماست. دنبال وارل بروید تا به آن دسترسی پیدا کنید، زیرا به او نیاز دارید که به شما کمک کند از طاق بالا بروید.

وقتی رسیدید، باید خیلی بی سر و صدا و مخفیانه بروید تا کسی متوجه ورودتان به کمپ نشود. شما به دنبال منظره ای از انفجار هستید، و وقتی ادامه دهید، وارل آلوی را هدایت می کند که دشمنان را شکست دهد. این دستورالعمل را دنبال کنید و با هم کار کنید تا خیلی سریع دشمنان را در مسیر انفجار شکست دهید.

مواد منفجره را به سمت آنها پرتاب کرده و Cultist ها و ماشین آلات را نابود کنید

بنا بر راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت ششم در نهایت، با طی مسیری به منطقه بازی می رسید که تخریب چی های بلااستفاده و خراب در آن جمع شده اند. می توانید مخفیگاه مواد منفجره را ببینید، اما نمی توانید از این به آن فاصله شلیک کنید. باید مخفیانه به پشت دشمنان بروید، تا حد ممکن نزدیک شوید و با تیرهای آتشین به آنها شلیک کنید.

به آرامی بروید، و اگر فکر می کنید می توانید بدون جلب توجه به آن منطقه بروید، به سر افراد شلیک کنید. اگر بیش از حد به آنجا نزدیک شوید، چون افراد زیادی در آنجا تجمع کرده اند، می توانند به سادگی آلوی را شکست دهند. اگر افراد خیلی زیادی شما را ببینند، کاری که باید بکنید این است که سریع اقدام کنید و جهنمی از آتش بسازید و با تیرهای آتشین به آنها شلیک کنید.

با ورود به نورا هرج و مرج شروع می شود، و هرچقدر بیشتر بتوانید مخفیانه آنها از بین ببرید، کمتر دردسر می کشید. شما با ماشین جدیدی روبرو خواهید شد، یک ماشین آتشین غران(Fire Belloback). از Focus خود برای نشان دادن نقاط ضعفش استفاده کنید. بدنه اش در برابر آتش مقاوم است، اما گلویی، ارابه و مخزن مواد مشتعلش ضعیف هستند.

اگر اول به این ماشن غران شوک وارد کنید، مخزن مواد مشتعلش را به عنوان نقطه ضعفش نشان می دهد که به شما این شانس را خواهد داد تا با تیرهای آتشین یا اشک آور آن را منفجر کنید.

با این وجود، در این جنگ آتشین، پشتیبانی زیادی دارید. می توانید به سادگی پشت جنگجویانتان قرار بگیرید و از آنجا با امنیت نسبی تیراندازی کنید.

همه دشمنان را نابود کنید تا این ماموریت تمام شود و انتقام خود را بگیرید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =