راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت هشتم و توضیحات لازم در مورد این بازی

راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت هشتم

راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت هشتم تمامی توضیحات لازم در مورد بازی را مرحله به مرجله در اختیار شما خواهد گذاشت و با اجرای تمامی این مراحل قدم به قدم می توانید این بازی را با موفقیت و لذت به اتمام برسانید. 

راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت هشتم
راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت هشتم

The Field of Fallen (زمینی که در آن افتاده بود)

ماموریت “زمینی که در آن افتاده بود” یک ماموریت اصلی در بازی Horizon Zero Dawn است که بعد از جستجوی آپارتمان Olin در مریدیان فعالسازی می شود. این ماموریت در مسیر “عاقبت سازنده” و پس از ماموریت قبلی “شهر خورشید” رخ می دهد، اما همچنین می توانید در صورتی که دوست داشته باشید سطحتان را بالاتر ببرید هم آن را انجام دهید.

سطح توصیه شده: ۱۷

جایزه ها: ۶۳۳۰ XP

به محض اینکه رسیدید، ارند را در حال نبرد با چند چرنده خواهید یافت. آنها را شکست داده و سپس ارند را دنبال کنید تا به مکان کمینگاه برسید.

میدان نبرد را وارسی کنید

وقتی به آنجا رسیدید، از Focus خود برای وارسی اقلام دور و بر استفاده کنید، از جمله سرنشینان و یک علفزار. آلوی به این نتیجه می رسد که جسدها واقعاً به آنجا انتقال داده شده اند و با استفاده از یک ارابه در آنجا انداخته شده اند و اینکه شاید متهم مورد نظر اصلاً سایه کارجا (Shadow Carja) نباشد.

مسیر ارابه را از این مکان با استفاده از Focus خود دنبال کنید. در نهایت، با تعجب بسیار به چند نفر می رسید که از Oseram هستند، یعنی قبیله ارند.

حمله کننده ها و ماشین آلاتشان را نابود کنید

بعد از شکست دادن اندکی از آنها، برای درخواست کمک با Ravager ها تماس خواهند گرفت. اگر می توانید ماشین آلات را از کار بیاندازید، این کار را انجام دهید و باید برای به اتمام رساندن این ماموریت این کار را انجام داده باشید.

به خاطر داشته باشید که Ravager ها از شوک آسیب نمی بینند.

کمینگاه را جستجو کنید

طبق راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت هشتم مجدداً، باید اطراف را بگردید تا حقیقت را کشف کنید. نشانه ها عمدتاً با هم یک جا هستند، بجز یک نشانه که ایستاده است و به عنوان اسلحه بر روی یک سکو مورد استفاده قرار می گیرد.

وقتی همه آنها را آنجا مشاهده کردید، با ارند حرف بزنید. آلوی نظریه خود را با او به اشتراک می گذارد که شاید خواهرش هنوز هم زنده باشد. برای ادامه این خط ماموریت، باید به مریدیان برگردید تا ماموریت “در سرزمین های مرزی” را انجام دهید. یا می توانید از میدان نبرد به سمت شمال حرکت کنید و ماموریت “پایان سازنده” را انجام دهید.

Into the Borderlands (در سرزمین های مرزی)

ماموریت “در سرزمین های مرزی” یکی از ماموریت های اصلی است که در بازی Horizon Zero Dawn یافت می شود. این ماموریت بطور خودکار طی ماموریت “شهر خورشید” در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بعد از به دست آوردنش، به مریدیان باز گردید و با ارند در عمارت حرف بزنید. یک مکالمه طولانی بین آلوی، ارند و شاه آواد رخ خواهد داد.

در راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت هشتم هدف بعدی شما رفتن به PitchCliff خواهد بود. اگر قبلاً هرگز آنجا نبوده اید، باید بدانید که پیاده روی طولانی ای در پیش دارید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که یک مرکب برای سواری خود پیدا کنید تا به این ترتیب سفرتان آسان تر شود. البته، می توانید مسیر خوش منظره ای را در پیش بگیرید تا چیز هایی را در طول مسیر به انتخاب خود جمع آوری نمایید.

وقتی بلاخره به مقصد رسیدید، یک نمایش از صحنه را خواهید دید. از Focus خود استفاده کنید تا مسیر هایی را پیدا کنید، آنگاه مسیرها را دنبال کنید تا به یک جسد برسید. خوشبختانه دوست مرده تان برایتان نقشه ای به جا گذاشته است، پس از شهر خارج شوید و به نزدیک ترین کمپ دشمنانتان بروید.

وقتی به آنجا رسیدید، برش کوتاهی از صحنه برایتان پیش از آنکه شروع به جستجو کنید نشان داده خواهد شد. در این نقطه، چیزهای شبیه این را چندین بار تحربه خواهید کرد، پس باید خبر داشته باشید که انتظار چه چیزی را بکشید. مخفیانه و بدون سر و صدا حول و حوش بخش بیرونی کمپ را بگردید و تا جایی که می توانید دشمنانی که می بینید را با استفاده از کمان تیز پر (SharpShot) نابود کنید.

تا وقتی گیر نیافتاده اید، ماشین آلات را نادیده بگیرید. با این وجود، اگر شناسایی شدید، ماشین آلات احتمالاً آزادانه عمل خواهند کرد و باید آنها را نیز نابود کنید. اگر می خواهید تجربه و غنایم بیشتری به دست بیاورید، باید آنها را به هر شکلی که می توانید از بین ببرید.

راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت هشتم
راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت هشتم

بعد از جنگ، باید بفهمید که ارسا در کجا نگهداری می شود. با استفاده از Focus خود، می توانید به جایی نزدیک شوید که او را پشت در چوبی بزرگی پشت کمپ نگهداری می کنند.

وقتی به آنجا نزدیک شدید، برشی از صحنه برای شما به نمایش در خواهد آمد که بعد از آن یکی از روئسا علیه بشر در حال جنگ است. فقط پشت یک پوشش خود را مخفی کرده و به او از ناحیه سر شلیک کنید و خیلی سریع بر او غلبه خواهید کرد. از اینکه خیلی نزدیک شده و دیده شوید اجتناب کنید، زیرا او قادر است به شما آسیب جدی بزند. ارند در نهایت برای کمک به شما وسط صحنه می پرد و کارها کمی آسانتر پیش خواهند رفت.

بعد از اینکه او مرد، به سمت در پیش رفته و از پله ها پایین بروید. ارسا را آن پایین خواهید یافت. بعد از اینکه مجدداً برشی از صحنه به نمایش در آمد، وظیفه شما این است که کارگاه را وارسی کنید. چیزهای کمی آن پایین وجود دارند، از جمله چند Datapoints,، اگرچه چیزی که شما می خواهید مجله اوست، که سمت راست در گوشه ای از سلول قرار دارد.

بعد از کسب اطلاعات مورد نیاز، با ارند مجدداً حرف بزنید و ماموریت به انتها می رسد.

ماموریت “خورشید باید سقوط کند” بطور خودکار در مرحله بعدی شروع خواهد شد.

ادامه راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت هشتم

The Sun Shall Fall (خورشید باید سقوط کند)

ماموریت “خورشید باید سقوط کند” یکی از ماموریت های اصلی است که در بازی Horizon Zero Dawn یافت می شود. این ماموریت بطور خودکار بعد از اتمام ماموریت “در سرزمین های مرزی” شروع می شود.

به مریدیان باز گردید و به عمارت بروید تا با ارند و آواد حرف بزنید. بعد از مکالمه با آنها به شما گفته خواهد شد که به سمت انبار تسلیحات در شهر بروید که Dervahlمشکوک به فعالیت های برای دشمنان است. به داخل رفته و سریعاً متوجه خواهید شد که آنجا پر از بمب است.

بالای بمبی رفته و آن را با فشار دادن مثلث امتحان کنید. حال از پله ها بالا بروید و دومین بمب را شناسایی خواهید کرد. هدف شما وارسی انبار تسلیحات است. آنچه مورد نیاز است یافتن دری در طبقه دوم است که درست پشت بمب ها قرار دارد. بالا رفته و دستگیره اش را امتحان کنید.

بعد از بررسی آن، نیاز است که حصار را بشکنید. به آن شلیک نکنید، در عوض بالای آن بروید و روی آن بپرید و آلوی می تواند آن را در هم بشکند. بمب انفجاری (Blaze Bomb) را امتحان کنید و یک برش از صحنه به نمایش در خواهد آمد، که در نتیجه آن خانه منفجر و مشتعل می شود.

با توجه به راهنمای Horizon: Zero Dawn قسمت هشتم وقتی برش صحنه تمام شد، Focus خود را فعال کنید و بر روی مسیر متمرکز شوید. مسیر را دنبال کنید و به خانه جدیدی خواهید رسید. وارد آن شده، از پله ها پایین بروید و سوراخی در دیوار مشاهده خواهید کرد. از آن عبور کنید، سپس به جلو حرکت کنید و برش دیگری از صحنه بازی به نمایش در می آید.

بر روی دیوار بپرید تا وقتی که به پلی برسید، سپس از روی آن بدوید تا به Dervahl دست پیدا کنید. وقتی به دو بخش دیگر بروید، باید افراد کمی را در طول مسیر بکشید. وقتی را صرف برداشت قارچ ها کنید، زیرا آنها عناصر شفابخشی هستند.

در نهایت، به اندازه کافی پیش رفته اید که Dervahl را در حالی بیابید که می خواهد به پادشاه حمله کند. او فرار می کند اما ماشینی وجود دارد که باید ساقط کنید. در برابر آن بایستید و نیرویی برای تخریب آن پدیدار خواهد شد. سپس، وارد جنگ خواهید شد. در درجه اول، این جنگ علیه Dervahl و مردانش خواهد بود، سپس با موج های Glinthawk خواهید جنگید. نباید روی این موضوع خیلی متمرکز شوید، فقط حرکت داشته باشید و از خطوط آتش جاخالی بدهید.

پس از آنکه همه Glinthawk ها را کشتید، به Dervahl نزدیک شوید تا برشی از صحنه به نمایش در آید، که با دستگیری او به اتمام می رسد.

با دستگیر کردن او، باید دوری در اطراف بزنید و با هر کسی که آنجا هست گپی بزنید. بعد از مکالمه با ارند و آواد ماموریت به اتمام می رسد.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 12 =