راهنما و استراتژی بازی پلی استیشن ۴ Injustice 2 برای مبتدیان

راهنما و استراتژی بازی پلی استیشن ۴ Injustice 2 برای مبتدیان

راهنما و استراتژی بازی پلی استیشن ۴ Injustice 2 برای مبتدیان

راهنما و استراتژی بازی پلی استیشن ۴ Injustice 2 برای مبتدیان PlayStation ۴ Game Injustice 2 beginner’s Tips And guide

آنچه باید قبل از شروع این بازی بدانیم
قبل از شروع بازی پیشنهاد میشود بخش داستانی بازی را دنبال کنید تا هم کاراکترهای خوبی به دست آورید و هم با روال بازی حرفه ای آشنا شوید. در چالش های روزانه و هفتگی شرکت کنید تا به لوت باکس های حرفه دست پیدا کنید و آپشنهای بی نظیری را کسب کنید. همچنین ابزارهایی که کسب میکنید ممکن است ابزارهایی در ظاهر GOLD باشند.
آنها را میتوانید در بخش Character Customization و قسمت Inventory بفروشید تا بتوانید به ۲۵ هزار سکه دست پیدا کنید و لوت باکس طلایی را خریداری کنید.
این بازی با توجه به اینکه از سری بازیهای سبک فایتینگ میباشد بایستی کلی فوت و فن را یاد بگیرید. قدرت ضربات در این بازی یکسان نیست و سه وجه سبک و متوسط و سنگین دارد. جهت استفاده از ضربه های ویژه به منو Move List میتوانید مراجعه نموده و از Special Moves لیست دکمه های ویژه را مشاهده کرده و انتخاب کنید.
جهت اجرای حرکات ویژه نیز در XBOX دکمه B و در پلی استیشن دکمه دایره بفشارید.
در مواقعی همچون داشتن فاصله زیاد با حریف و یا روی زمین افتن حریف از این حرکات استفاده نکنید. این کار بیهوده تنها خالی شدن نوار قدرت شما را به همراه دارد. برای استفاده از آپشن دکمه Super Move نیز باید پس از پر شدن نوار قدرت وارد عمل شوید و از دکمه های RT,LT که در پلی استیشن به دکمه های R2,L2 به صورت همزمان استفاده نمایید.

راهنما و استراتژی بازی پلی استیشن ۴ Injustice 2 برای مبتدیان
راهنما و استراتژی بازی پلی استیشن ۴ Injustice 2 برای مبتدیان

مواردی که باید در شروع بازی Injustice 2 مد نظر قرار داد
هنگام شروع بازی بایستی در ابتدا از حرکات کامبوی سبک استفاده کرد. فوت و فن های این حرکات به مرور برایتان پیش پا افتاده میشوند. پس نگران سختیهای صعب العبور اوایل بازی نباشید .سرعت در واکنش دهی این بازی خیلی مهم است. پیشنهاد ما به شما این است که در مراحل نخست اجازه دهید که دشمن به شما هجوم بیاورد به جای آنکه شما به دشمن حمله کنید.

موارد کمکی در شکست حریف در بازی Injustice 2
برخی ضربات هستند که اگر شما بازی GOD OF WAR را تجربه کرده باشید از آن آگاهید .زمانی که بعضی از ضربات را به حریف وارد میکنید حریف شما برای مدتی روی هوا معلق میماند. در این بین شما بهتر است اجازه ندهید حریف به زمین برسد و تا دستش به جایی بند نیست کارش را تمام کنید.
همچنین میتوانید از محیط Multiverse برای تمرین کردن استفاده کنید که در آن حریفهای عجیب و غریب به سمت شما می آیند از حریفهایی که به راحتی شکست میخورند تا حریفهایی که صعب العبور هستند. پس تمرین کردن را فراموش نکنید تا بتوانید به تمام تکنیکهای موجود در بازی دسترسی کامل پیدا کرده و در ادامه بازی از آنها به خوبی استفاده نمیایید.
استفاده از نوار قدرت در بازی injustice 2 نیازمند تجربه بالاییست. به گونه ای نوار قدرت را کنترل و مدیریت کنید که پس از اسفتاده از آن برای غلبه به دشمن اطمینان داشته باشید دشمن شکست میخورد در غیر این صورت علاوه بر کم شدن نوار قدرت غلبه کردن دشمن به شما کار بمراتب ساده تریست.

راهنما و استراتژی بازی پلی استیشن ۴ Injustice 2 برای مبتدیان
راهنما و استراتژی بازی پلی استیشن ۴ Injustice 2 برای مبتدیان

سعی کنید برای جابجا شدن به جای آنکه پشت سر هم فلش چپ و راست را فشار دهید از RT در XBOX و R2 در پلی استیشن برای جابجایی ناگهانی استفاده کنید و همچنین باشید تا زیاد هم از این گزینه استفده نکنید تا نوار قدرت شما عمر بیشتری داشته باشد. این نکته هم مد نظر داشته باشید که نوار قدرت به مرور پر میشود و نگران آن نباشید که باید تنها در مواقع ضروری از آن استفده کرد.

مبارزه آنلاین در Injustice 2
چنانچه با بخض آنلاین این بازی آشنا نیستید ابتدا بگذارید حریف شما را به کلش دعو کند .هنگام نبرد به یه سری نکات توجه داشه باشید. به جای آنکه هنگام شروع نبرد به سمت حریف بروید و اسیر تکنیکهای او شوید منتظر بمانید تا او به شما حمله کند و بیشتر دفاع کنید. اینکار درصد پیروزی شما را بیشتر میکند. همچنین از نوار قدرت Meter Burn استفاده کنید. مواردی که خدمتتان اعلام کردیم بیشتر به افرادی سفارش میشود که تجربه بازی INJUSTIC2 را ندارند.

مرکز خرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =