گزارش نادرستی مشخصات

دیسک بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga مخصوص PS5Lego Star Wars: The Skywalker Saga Game Disc For PS5

برند no-brand
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: GD-139246
  • دیسک بازی مخصوص PS5
  • ژانر: اکشن ماجراجویی با موضوع لگو
  • 1 – 2 نفر بازیکن آفلاین
  • رده سنی: بالای 7 سال
1,780,000 تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

سری بازی های استاروارز از بازی های پر مخاطب و محبوب در میان گیمرها است. بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga یکی از قسمت های این سری است. این بازی ps5 جذاب پس از انتشار مورد تحسین و تشویق منتقدان بسیاری قرار گرفت.

بررسی دیسک بازی The Skywalker Saga مخصوص PS5

دیسک بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga مخصوص PS5
بررسی دیسک بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga مخصوص PS5

بازی لگو استاروارز: اسکای واکر ساگا (Lego Star Wars: The Skywalker Saga) ششمین قسمت از سری بازی های استاروارز است. در واقع می توان گفت که این بازی جانشین نسخه قبلی این سری، بازی Lego Star Wars: The Force Awakens است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده بود. بازی اسکای واکر ساگا توسط شرکت Traveller’s Tales ساخته شده است. این بازی در سال ۲۰۲۲ توسط شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment به بازار جهانی عرضه شده است. او پس از انتشار نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

در این نسخه از سری بازی ها استاروارز، تمام شخصیت های موجود در سری بازی های اسکای واکر ساگا و سایر شخصیت های موجود در سری فیم های جنگ ستارگان وجود دارند.

ویدیوی بازی اسکای واکر ساگا با وجود تم لگویی که دارد، از کیفیت تصویر و گرافیک بالایی برخوردار است. این بازی ویدیویی با یک موتور بازی سازی حرفه ای و پیشرفته به نام NTT Engine ساخته شده است. حال و هوا و میزان رنگی که در طراحی صحنه و تصاویر ویدیوی این بازی به کار گرفته شده به قدری مطلوب و خوشایند است که شما از تماشای طولانی مدت آن لذت خواهید برد.

مشخصات بازی

ژانراکشن ماجراجویی
رده سنیبالای ۷ سال
تعداد بازیکن۱ – ۴ نفر آفلاین
حجم۴۵ GB
سازندهTraveller’s Tales
پلتفرمکنسول پلی استیشن ۵

گیم پلی بازی

بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga مخصوص PS5
گیم پلی بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga PS5

به طور کلی بیشتر بازی های ویدیویی با موضوع لگو گیم پلی ساده ای دارند. بازیکن در آن باید همه سطح ها و مرحله ها را به ترتیب و به صورت خطی طی کند. اما در اسکای واکر ساگا همچین گیم پلی را نخواهید داشت. در این بازی بازیکن می تواند هر یک از حماسه های سه گانه اسکای واکر ساگا را به ترتیب دلخواه خود انتخاب و شروع به بازی کند. هر قسمت از بازی ۵ ماموریت اصلی و در مجموع ۴۵ سطح دارد. در صورتی که در نسخه های قبلی سری بازی های استاروارز تنها ۶ سطح وجود داشت. البته پیش سطح هایی بین پنج سطح اصلی وجود دارد که داستان بازی را پیش می برند. گفتنی است که در بازی اسکای واکر ساگا مجموعه مینی کیت یا True Jedi وجود ندارند.

سبک مبارزه نسبت به نسخه های قبلی سری استاروارز تغییر پیدا کرده است. تغییراتی در مبارزه با شمشیر نوری که حالا می توانند از انواع ترکیب های متنوع حرکات، حمله های سبک، حمله های سنگین و حرکات نیرو استفاده کنند. در این بازی ۳۸۰ کاراکتر قابل بازی وجود دارد. شما به عنوان بازیکن می توانید هر یک از آن ها را که در نظر دارید انتخاب کرده و با شخصیت آن وارد دنیای لگو استار وارز شوید.

در اسکای واکر ساگا مرکز بازی یک نقطه واحد نیست. حجم گسترده ای از سیاره ها برای شما قابل کاوش هستند. بسیاری از کشتی های موجود در دنیای بازی منطقه های قابل کاوشی در هاب دارند. در دنیای هاب بازی اسکای واکر ساگا ممکن است برخورد های تصادفی رخ دهد. برای مثال یک امپریال استار نابودکننده ناگهان از فضا می پرد و ناوگانی از جنگنده های TIE را به دنبال شخصیتی که شما تحت کنترل دارید می فرستد. بازیکن ها باید انتخاب کنند که با آن ها در dogfights شرکت می کنند و یا برای پیشرفت داستان به بازی ادامه می دهند.

برخلاف اکثریت بازی های قبلی سری لگو که امکان سفارشی کردن شخصیت مورد نظر بازیکن را داشتند، این نسخه از این قابلیت برخوردار نیست. اسکای واکر ساگا یک ویژگی جدید دارد و آن Mumble Mode است. در این ویژگی بازیکن این امکان را دارد که میان صدای اصلی بازی، زمزمه کردن و غرغر کردن شخصیت ها، مشابه نسخه های قدیمی بازی های لگو، در گردش باشد و هر یک را به طور دلخواه انتخاب کند.

مشخصات کلی - General Specifications
سال ساخت - Year Of Construction

2022

سازنده - Manufacturer

Traveller's Tales

خانواده محصول - Product Family

لوازم جانبی

نوع - Type

دیسک بازی

سایر قابلیت ها - Other Features
قابلیت های دیگر - Other Features

1 – 2 نفر بازیکن آفلاین
امکان خرید آنلاین در بازی
حجم 45 GB
رده سنی: بالای 7 سال
ژانر: اکشن ماجراجویی
کیفیت تصویر Ultra HD Blu-ray

سایر مشخصات
گارانتی

پلمپ و آکبند

وزن100 گرم
نظرات کاربرانLego Star Wars: The Skywalker Saga Game Disc For PS5

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیسک بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga مخصوص PS5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − سه =