آزاد کردن لباس جیل ولنتاین طرح S.T.A.R.S در Resident Evil 3 Remake

لباس جیل ولنتاین

یکی از جذابترین لباس هایی که تاکنون به تن جیل ولنتاین، شخصیت محبوب بازی Resident Evil دیده ایم، لباس طرح S.T.A.R.S است که این شخصیت در اولین قسمت از بازی رزیدنت اویل به تن داشت. اما در نسخه Resident Evil 3 Remake این لباس جیل ولنتاین به آسانی قابل آزاد سازی نیست. در ادامه ما به شما می گوییم که چگونه می توانید این لباس را برای جیل خریداری کنید. 

در حالی که در نسخه کلاسیک Resident Evil 3 یک فروشگاه لباس برای تغییر لباس شخصیت بازی وجود داشت، در بازسازی Resident Evil 3، متاسفانه هیچ فروشگاه لباسی که بتوانید در آن برای Jill لباس بخرید وجود ندارد؛ اما روش های دیگری برای تهیه لباس او وجود دارد.

یکی از لباس های معروف Resident Evil 3 Remake که همه دوست دارند جیل را در آن ببینند، لباس S.T.A.R.S او در نسخه Resident Evil 1 است. در بازسازی Resident Evil 3 ، راهی وجود دارد که دوباره آن لباس را به تن کنید، اما ابتدا باید این مراحل را انجام دهید:

لباس جیل ولنتاین مدل S.T.A.R.S

لباس S.T.A.R.S جیل ولنتاین
تنها راه برای این که لباس S.T.A.R.S جیل ولنتاین را که در Resident Evil 1 از آن استفاده می کرد، بدست آورید، این است که بازی را به اتمام برسانید و امتیازتان از ۲۰۰۰  امتیاز فراتر برود. با فرض اینکه یک بار بازی را به اتمام برسانید، امتیاز زیادی کسب خواهید کرد. همانطور که مشتاق خرید لباس هستید، این برد می تواند به شما کمک کند تا لباس مورد علاقه خود، یعنی S.T.A.R.S را خریداری کنید.

زمانی که بازی را به انتها برسانید،آخرین فروشگاه از منوی اصلی باز می شود که می توانید اصلاح کننده ها، سلاح ها و مواردی که در قسمت پیشرفته بازی هستند را قفل گشایی کنید. همینطور یکی از مواردی که در دسترس تان قرار می گیرد، لباس S.T.A.R.S جیل ولنتاین است که شما با داشتن ۲۰۰۰ امتیاز می توانید این لباس را به دست آورید.

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + سه =