آشنایی John Cena در بازی مورتال کمبت ۱۱

آشنایی John Cena در بازی مورتال کمبت 11

آشنایی John Cena در بازی مورتال کمبت ۱۱

آشنایی John Cena در بازی مورتال کمبت ۱۱

شایعات زیادی وجود دارد که جان سینا دربازی Mortal kombat11حضور پیدا خواهد کرد .خیلی از افراد این موضوع را جدی نمیگیرند اما از انجایی که بازیکن روندا رزی ronda rousey دراین بازی به عنوان بازیکن معروف حضور دارد پس وجود جان سینا این بازیکن معروف کشتی کج نیز دوراز ذهن نیست .
هفته ی گذشته بازیکن معروفی به نام Boss logiبه طراحی این کشتی گیر حرفه ای امریکایی یعنی جان سینا درقالب یک شخصیت جنگجو و مبارز به لیست شخصیت های مبارزه ای این بازی اضافه کرد .هدف این شخص از کاری که انجام داد و این تصویر را طراحی کرد این بود که نشان دهد اگر احتمال وجود این بازیگر درفیلم اقتباسی این بازی وجود داشته باشد به چه صورت خواد بود .
به هرحال طراحی شبیه به شکل کاریکاتور بود .
با وجود اینکه صرفا به علت اینکه Bosslogic تصور و خیال خودرا ازاین کاراکتر طراحی کرده است .دلیل محکمی وجود ندارد تاشخص جان سینا را به عنوان یکی ازبازیگران این فیلم بشناسیم.به هرحال درگذشته نه چندان دور جان سینا درشبکه اجتماعی اینستاگرام که مخصوص به خودش بود یک عکس با ظاهری که کانلا شبیه به تصویر Boss logicبه اشتراک گذاشت.
اگرشما تابحال این رپر معروف را درشبکه اینستاگرام دنبال میکرده اید پس قطعا میدانید که معمولا تصاویر خودرا بدون هیچ توضیح و تفسیری برای مخاطبانش به اشتراک میگذارد پس تصویری که اخیرا گذاشته هیچ قانونی خارج از این قائده نخواهدداشت .یک ماه گذشته ادبون Ed Boon کارگردان مشهور بازی های Mortal kombat بیان کرد که غافلگیری خیلی خیلی بزرگی دررابطه با این بازی هیجان انگیز درحال رخ دادن است که ارتباطش نسبت به چهره ی مشهوری است که قراراست دراینده دراین بازی بیاید .

آشنایی John Cena در بازی مورتال کمبت 11
آشنایی John Cena در بازی مورتال کمبت ۱۱

ادبون طی بیانیه ای درهمان زمان نوشت:
چـهـره هـایـی کـه مـا بـه بـازی مـی آوریـم از بـازیـگران مـا و کـسـانـی اسـت که خـودمـان آنـها را پـیـدا مـیـکـنـیم و مـیـدانـیـد هـمـه افـراد واقـعـی موجـود هستند که ما چهره آنها رااسکن مـیـکـنـیـم هـمـچنـیـن هـمـه مـیـدانـنـد چـهـره سـازی یـک مدل سـه بــعـدی ،یـا مـجـسـمــه سـازی یـک بـیـنـی یـک صــورت و چـیـزی شـبـیـه بـه آنـها نـیـسـت و کـامـلا از چـهـره واقـعـی آنهاست و ما اینرا داریم من به شما اعلام میکنم که غافلگیری خیلی بزرگی درراه است و مربوط به یکی ازبازیگران معروفی است که قراراست در بازی Mortal kombat آن را ببینید.
اگر این دوخبرخیلی مهم را کناریکدیگر بچینیم به مطالب خاص و جالبی دست پیدا می کنیم .جان سینا به علت شهرت و قدرت و محبوبیتش بین مردم سورپرایز بزرگی برای این نسل ازبازی Mortal kombat11 است.جان سینا و رونداروزی درکناریکدیگر می توانند لیست کاراکتر های این عنوان را تاحدی جذاب ترازقبل کنند و باید توجه نمود که آیا ممکن است درآخراین خبر به حقیقت دست پیدا کند یا خیر؟
بازی Mortal kombat 11 درمورخ سه شنبه سوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸وبـه تـاریـخ مـیـلادی بیست و سوم آوریل ماه سال ۲۰۱۹برای پلتفرم پلی استیشن ۴  ایکس باکس وان .نیـنـتـند و سـوئیچ و رایانه های شخصی پخـش و مـنتـشـر می شـود .بـعد از منتشر شدن خـبـرهـایی غـیـرمـوثـق درهـفـته هـای گـذشـتـه بـالاخـره mortal kombat11 درجـریـان The game Awards2018 معرفی شد، برای معرفی کردن عنوان ادبون یکی ازاشخاصی که این مدل بازی هارا خلق کرد روی صحنه امد و پس ازصحبتی مختصر ازتازه ترین محصول کمپانی ندررلم رونمایی کرد.
درتریلر معرفی بازی mortal kombat11 مبارزه ای وحشیانه و خصمانه بین اسکورپیون و رایدن را مشاهده خواهیم کرد ،یکی از گزینه های قابل توجه درتریلر میتوان به سلاح ها و قدرت جنگیدن جدید اشاره کرد که تابحال در هیچ یک ازنسخه های این سری توسط جنگجویان بازی استفاده نشده بود.برای مثال میتوان به رایدن که درحین مبارزه ازصاعقه اتشین رنگ استفاده میکند اشاره کرد سلاح این شخص صاعقه و اذرخش میباشد.
نکته دیگر که توجه خیلی ازمخاطبان رابه خودش جذب کرده ،وجوددونسخه ازاسکورپیون درصحنه نبرد بوده است.پس ازنبرد رایدن با اسکورپیون که سرش را ازبدنش جدامیکند و این جنگ بسیار پرهیجان است دریک آن اسکورپیون دوم پشت سرش به طورغافلگیرانه ای ظاهرمیشود البته جای تاسف داردکه کمپانی هیچ گونه توصیفی برای این اتفاق ارائه نداد اما به نظرمیرسد نسخه جدید این بازی راجع به دنیاهای موازی و خطی باشد .
بعدازاینکه تریلر تمام شد تاریخ انتشار بازی mortal kombat11 به صورت رسمی درخبرها اعلام شد که با دقت به عنوانی که برای این موضوع درتاریخ سوم اردیبهشت ۱۳۹۸ثبت شد درتمامی جهان منتشرخواهدشد.به علاوه صحبت های قبلی اعضای کمپانی ندررلم میخواهند تا تاریخ هفتم دی ماه سال جاری یک کنگره مطبوعاتی بامحوریت این بازی برگزارکنند که یقینا به دنبال آن موضوعات واخبار تازه ای درصفحات مجازی به اشتراک گذاشته خواهد شد .

آشنایی John Cena در بازی مورتال کمبت 11
آشنایی John Cena در بازی مورتال کمبت ۱۱

چندی پس ازاینکه بازی mortal kombat 11 رامعرفی کردند صفحه رسمی این بازی درفروشگاه استیم برقرارشد که اخباربهتر و بیشتری را دراختیارماقرارخواهدداد.بادقت به اینکه این صفحه ،دربازی توانایی شخصی سازی دارد میتوانیم چهره مبارزان رامطابق باچیزی که سلیقه مخاطب هست تغییر دهیم.همچنین علاوه براین موضوع اشخاصی که بازی XBox راپیش خرید کنند کاراکتر shano kahn رابه منظور پاداش بازی دریافت خواهند کرد.
البته در پی اتفاق The game awards2018 برترین های سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی شدند که جان سینا نیز یکی ازاین چهره های معروف خواهد بود .
همانگونه که چندی پیش تشخیص داده شده بود بالاخره چندی پیش بازی مورتال کامبت ۱۱به طوررسمی معرفی شد .همانطور که ازتریلر معرفی این بازی پیداست قسمت مهمی ازبازی به بررسی گذشته قهرمان های پرتوان و معروف سری مورتال کامبت۱۱ خواهدگذشت .
نمونه بـارز ایـنـکه بـاخـالـی شـدن قـسمت زیـادی از سلامـتـی یا به قول مـخـاطبان (جان) هریـک از مـبـارزان یک حرکت به نام fatal blow دراختـیار کاربـر بـازیـکن PlayStation قـرارخـواهـد گـرفت . تـا بـازی را تـمـام و کـار را یکسره کند .
البته برعکس گذشته نوار مبارزه ها به دو قسمت هجومی و حمله ور و دفاعی و سپرگیری جدا خواهد شد .کاراکتر Geras اولین تجربه خودش را درسری مورتال کامبت خواهد گذراند .اولین تریلر گیم پلی mortal kombat 11 دارای بسیار صحنه های خشن و وحشتناکی میباشد .

مرکز خرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + دو =