آموزش بازی Assassin’s Creed Unity و راهنمای مرحله به مرحله آن

آموزش بازی Assassin's Creed Unity

در  آموزش بازی Assassin’s Creed Unity تمامی مراحل بازی، هدف، چالش های و چگونگی رسیدن به هدف توضح داده می شود و گام به گام راهنمایی های لازم بیان می شود. 

آموزش بازی Assassin's Creed Unity
آموزش بازی Assassin’s Creed Unity

La Halle Aux Bles دومین خاطره در سکانس ۰۵ است. این خاطره بعد از خاطره ی زرگر در دسترس شما قرار می گیرد. در این خاطر آرنو در جستجوی Lafreniere است، مردی که دستور به ساخت سنجاق داده است.

هدف: بررسی la Halles aux Bles

چالش ۳: کشتن سه نفر با تفنگ

راحت ترین راه برای کشتن افراد با تفنگ قبل از ورود به ساختمان است. شلیک در داخل خانه سرو صدای زیادی درست کرده و همه را خبر می کند. چند نگهبان در سمت راست نقطه شروع خاطره وجود داشته که می توان به سادگی و بدون ایجاد مشکل آنها را هدف قرار داد. همچنین به نگهبان های مقابل ساختمان که درست مقابل نقطه آغاز هستند توجه کنید. قاطی جمعیت شوید، شلیک کنید و سپس قبل از جمع شدن سربازان از محل فرار نمایید.

La Halle Aux Bles ساختمانی گنبدی شکل است و خاطره در انجا شروع می شود. طبقه ی همکف پر از نگهبان است. اگر آرنو مستقیم حرکت کند، چندین نگهبان را خواهد دید که می تواند آنها را در بین جمعیت به سادگی هدف تفنگ خود قرار دهد. این نگهبانان را به بیرون رانده و سپس از ورودی ساختمان داخل شوید.

چند ستون و سکوی شکسته وجود داشته که می توان مسیر خود را با استفاده از آنها طی کرد. پس از طی مسیر به اتاق مرکزی بزرگ رسیده، روی سکوی معلق بپرید و سپس به سمت طاقچه مرکزی بروید که روی آن یک سرباز تفنگ به دست ایستاده و به سادگی می توانید او را از پشت بکشید. او را از پا دراورده و سپس از روی طناب به اتاق فوقانی در سمت دیگر بروید.

در اتاق بالا، با کتاب روی میز تعامل کرده و فیلمی برای شما پخش می شود و در آن مشخص می گردد که آرنو قبلا تمایل به آتش زدن مخفیانه محیط داشته است.

هدف: فرار از منطقه

چالش: از زیر یا روی ۴ شی عبور کنید.

کلید های RT+B روی دسته ایکس باکس را فشار داده تا از رو یا زیر اشیا رد شوید.

  1. از روی بشکه های سمت راست دومین اتاق عبور کنید.
  2. وارد روزنه کوچک زیر دیوار اتاق دوم بشوید.
  3. به زیر کف چوبی سازه مرکزی بلغزید.
  4. از روی بشکه های خروجی اتاق اصلی عبور کنید.

در آموزش بازی Assassin’s Creed Unity پس از خراب شدن ساختمان، به سمت دری بروید که روی آن نقاشی است. به سمت آن اتاق رفته و سپس از روزنه کوچک داخل دیوار عبور کنید. از پنجره خارج شده و به سمت سازه اصلی بروید،  سپس مستقیم به طرف دیگر بروید. فرصت لغزیدن به زیر اشیا را از دست ندهید.

داخل اتاق به چپ بپیچید و با استفاده از پنجره در محوطه ی بعدی به سازه مرکزی برگردید. از سازه مرکزی بالا رفته و به نقطه فرار در بالا سر خود توجه کنید. از روی تیر ها فرار کرفده و روی سکویی که بر روی دیوار کناری قرار دارد بپرید، سپس به سمت راست رفته و روی دیوار چوبی بپرید تا به سکوی بالاتر برسید. از دیوار به سمت سکو بالا رفته و سپس به مرکز اتاق برگردید و مستقیم از روی طناب عبور کنید.

از روی طناب روی تکیه گاه چوبی پریده و از آن تا تیر بالا رفته و سپس به مرکز نقطه فرار برسید.

پیامبر

پیامبر، خاطره ی سوم در سکانس ۰۵ است و پس از تکمیل خاطره ی La Halle Aux Bles شروع می شود. با تکمیل این خاطره لباس جدیدی به آرنو هدیه داده می شود.

خاطره بر روی پشت بامی در نزدیکی le Cimetiere des Innocents شروع می شود. در آنجا ارباب تشریفات مذهبی پاریس مشغول جمع آوری سربازانش است. شما باید او را بکشید.

هدف: انتظار در علف های خشک

چالش: تخریب ۴ زنگ

۴ زنگ در محوطه قرار داشته که در هر انتها دو مورد از آنها را مشاهده خواهید کرد. هر زمان در حین خاطره می توان آنها را تخریب نمود، اما به نظر می رسد قبل از انتظار در بین علف های خشک از بین بردن آنها فایده ی بیشتری دارد.

چندین کومه علف خشک در اطراف شما وجود دارد. ساده ترین مورد درست سمت راست نقطه اغازین قرار دارد.

قبل از پرش به درون علف های خشک، می توانید در هدف اختیاری نفوذ و قتل افراد شرکت نمایید. هدف نفوذ شامل بدست آوردن نقشه های امنیتی روی مقبره نزدیک گوشه جنوب شرق قبرستان است. هدف کمکی شامل پایین رفته از پله ها به سمت سرداب واقع در سمت شمال غربی گورستان و کشتن چند نگهبان است که مشغول آزار و اذیت قبر کن ها هستند.

وقتی اماده شدید، یکی از علف های خشک را انتخاب کرده و به درون آن بپرید.

هدف: قتل Lafreniere

چالش: ۳ قتل مخفیانه

با توجه به آموزش بازی Assassin’s Creed Unity کشتن افراد از نقاط مخفی نظیر علف خشک و پشت پرده به حساب نمی آید،  باید از نقطه ای آنها را بکشید که با علامت cover مشخص شده اند. اگر آرنو در کومه علف خشک واقع در گوشه جنوب غربی مخفی شده باشد، باید از آن به سمت علف های خشک مقابل برود جایی که سربازی روبروی آن تکیه داده است. سپس در نزدیکی سرباز کمین کرده و او را بکشید. دو سرباز در نزدیکی زنگ خطر قرار دارند. چندین نقطه برای پوشش و کشتن آنها وجود دارد.

آموزش بازی Assassin's Creed Unity
آموزش بازی Assassin’s Creed Unity

اگر آرنو به انتهای شمالی محوطه برود، یک کلبه با پنجره های پرده دار وجود داشته که می تواند در ان مخفی شود. Lafreniere در نهایت ظاهر شود و به سادگی می توان او را کشت. (این قتل یکی از چالش ها محسوب نیم شود).هدف: فرار از محوطه

مخفیانه به سمت گورستان بروید. به محض خروج مخفیانه، خاطره کامل می شود.

بررسی سکانس های آموزش بازی Assassin’s Creed Unity

سکانس ۰۶

سکانس ۰۶ پس از خاطره پیامبر شروع می شود. این سکانس دو خاطره دارد.

کلوپ ژاکوبین

کلوپ ژاکوبین اولین خاطره سکانس ۰۶ است. خاطره در مقابل کافه تئاتر در بخش سنت لوییس شروع شده و پس از تکمیل خاطره پیامبر شروع می شود.

هدف: رفتن به l’Hotel de Beauvais

هتل در بخش مارایس در Le Marais واقع شده است. بر روی نقشه، به دنبال نشانگر سبز رنگ باشید. نقطه بررسی یا چک پوینت بازی بر روی دودکش خیابان آن طرف هتل قرار دارد.

هدف: پیدا کردن La Touche

چالش: ۲ قتل از نقطه مخفی

هدف تعقیب کردن La Touche شامل مخفی شدن در اتاقک های پرده دار در طبقه ی دوم و انتظار برای La Touche است. اگر سربازان زیادی در این نقطه زنده بمانند، می توان آنها را به سادگی و در حین گشت زنی کشت.

چالش: استفاده از دو تیغ Berserk

دو تک تیرانداز روی سقف قرار گرفته اند. از نقطه شروع هدف به سمت نزدیکترین آنها رفته و بالای سر سرباز روی بالکن قرار بگیرید. تمام سربازان اینجا تک تیرانداز نیستند، بنابراین مطمئن شوید که تیغ های خود را بیهوده مصرف نکنید.

La Touche داخل هتل واقع در طبقه اول است. پنجره هایی روی طبقه دوم موجود بوده که می توان از طریق انها به سادگی وارد شد و همچنین نقاط مخفی برای نمایش مهمانی وجود دارد. به سمت یکی از بالکن ها رفته و La Touche را پیدا کنید.

هدف: تعقیب La Touche

آموزش بازی Assassin’s Creed Unity در هتل چشمتان به دنبال La Touche باشد. در طبقه دوم بمانید و از چشم عقاب و نقشه برای تعقیب او استفاده کنید. در نقاط مخفی پرده دار پنهان شده و منتظر سربازان بمانید تا آنها را مخفیانه بکشید. در نهایت La Touche به سمت طبقه ی سوم عزیمت می کند. از پنجره طبقه دوم خارج شده و از بیرون به سمت طبقه ی سوم بالا بروید و بیرون اتاقی که La Touche به داخل آن می آید منتظر بمانید، در آنجا یک بحث شدید شکل می گیرد. خیلی نزدیک پنجره نشوید چرا که ممکن است در مسیر جسدی قرار بگیرید که از آن پنجره به بیرون پرت می شود! همانطور که La Touche از پله ها پایین می رود، به داخل رفته و او را از فاصله ای امن تعقیب کنید.

هدف: پیدا کردن محلی برای جاسوسی از جلسه

پله هایی در طبقه همکف وجود داشته که از طریق آنها به سرداب می رسید. نگران در قفل شده نباشید، به سمت دیگر رفته تا فیلمی برای شما پخش شود.

هدف: فرار از محوطه

برخی از نگهبانان به سرداب می آیند، بنابراین در هنگام بازگشت به پله ها مواظب باشید. از پله ها تا طبقه سوم بالا بروید سپس از پنجره خارج شده و به چند اتاق بر خواهید خورد که در هر یک تنها یک سرباز قرار گرفته است.

پناهگاه تمپلار

پناهگاه تمپلار خاطره ی دوم از سکانس ۰۶ بوده و پس از تکمیل خاطره کلوپ ژاکوبین شروع می شود. در این ماموریت آرنو به دنبال الیز می رود.

هدف: پیدا کردن الیز

با استفاده از پشت بام ها به سمت نشانگر سبز بروید. رسیدن به این هدف سریع و بدون درگیری است.

هدف: کشتن آدم کش ها

چالش: ۴ شلیک به سر

ادم کش ها را از بالاسر با تفنگ و شلیک به سر از بین ببرید.

۵ ادم کش وجود داشته که باید نقطه قرمز مشخص شده اند. بر فراز آنها حرکت کرده و از تفنگ برای شلیک به سر آنها استفاده نمایید.

هدف: دفاع از الیز

دنبال الیز بروید. پس از چند ثانیه، نگهبانان به او حمله می کنند، به همراه او با سربازان نبرد کنید و مطمئن شوید که آسیب جدی نبیند.

هدف: فرار از هزارتو

چالش: دو بار قتل همزمان

با توجه به آموزش بازی Assassin’s Creed Unity برای تکمیل چالش، بازکن باید حداقل یکی از مهارت های قتل همزمان را خریداری کرده باشد که به صورت استاندارد یا از طریق هواست.

به بالای برج بروید. به خروجی سمت غربی توجه نمایید. همچنین به سربازانی که در نزدیکی برج و روی زمین هستند دقت کنید و در اینجا فرصت دیگری برای شلیک به سر یا قتل همزمان وجود دارد.

در سمت شرقی برج، به سمت راست حرکت کنید. مسیر را دنبال کرده و سپس به چپ بپیچید، سپس بلافاصله به چپ بپیچید. به راست رفته و سپس بلافاصله به راست بپیچید و مسیر را دنبال کنید. سپس به راست بروید. حصاری وجود دارد که می توان زیر آن رفت و فرصت قتل همزمان در سمت دیگر وجود دارد. مسیر را از اینجا دنبال کرده تا به برامدگی سمت چپ برسید. از روی برامدگی دوم حرکت کرده و دور نزنید بلکه به شکل قطری به گوشه سمت چپ بروید. خروجی درست در سمت دیگر آن گوشه قرار دارد.

هدف: کشتن جویندگان

با استفاده از نقشه به سمت جویندگان بروید و آنها را بکشید. نمی شود مخفیانه کار را انجام داد چرا که الیز وارد صحنه می شود. بنابراین اماده باشید که همزمان با چند نفر مبارزه کنید. دو هدف نهایی روی بالکن در دو سمت خیابان قرار دارند.

هدف: فرار از دست آدم کش ها

بدوید! درست بیرون دروازه ها و در مقابل فواره جایی برای بالا رفتن وجود دارد، همچنین مواظب سربازان بالاسر باشید. از آنها عبور کرده و مشکل زیادی برای شما به وجود نمی آورند.

سکانس ۰۷

سکانس ۰۷ بلافاصله پس از تکمیل خاطره پناهگاه تمپلار در سکانس ۰۶ شروع می شود. در سکانس ۰۷ سه خاطره را طی خواهید کرد.

پیمان احتیاط آمیز

پیمان احتیاط آمیز خاطره اول سکانس ۰۷ است و پس از خاطره ی پناهگاه تمپلار در دسترس قرار می گیرد. خاطره در کافه تئاتر شروع می شود.

هدف: به دنبال الیز

چشمتان به الیز باشد و یا به سمت نقطه آبی روی نقشه حرکت کنید. او در این مسیر درگیری درست نمی کند، بنابراین هیچ مبارزه ای نخواهید داشت.

هدف: بررسی کارگاه

الیز را تا درون ساختمان و بالای پله ها تعقیب کنید. در کنار او باشید تا نهایتا چالش دفاع از الیز شروع شود.

هدف: دفاع از الیز

با نگهبانانی که به الیز حمله می کنند مبارزه کنید و آنها را از او دور نگه دارید تا خونش تمام نشود. به محض سرنگونی سربازان، فیلمی برای شما پخش می شود.

هدف: کشتن تیراندازان

چالش: سه شلیک به سر

سه هدف را نشانه گیری کرده و به سر آنها شلیک نمایید.

در مخفیگاه کنار پنجره بمانید و تیراندازان داخل مسیر را بکشید. در اینجا تفنگ استاندارد به شما کمک می کند. هفت تیر نیز مفید است. به محض اینکه تمام ۵ تیرانداز کشته شدند، خاطره تمام می شود!

ملاقات با میرابو

ملاقات میرابو دومین خاطره از سکانس ۰۷ است و پس از خاطره ی پیمان احتیاط آمیز در ورودی خانه ای در پایین درست کافه تئاتر شروع می شود.

هدف: صحبت با میرابو

به خانه وارد شوید و میرابو را در طبقه سوم پیدا کنید. هیچ نگهبانی در سر راهتان قرار ندارد.

هدف: بررسی صحنه جرم

خبر خوب اینکه شما میرابو را پیدا کردید. اما خبر بد اینکه او مرده است. باید صحنه ی جرم را بررسی کنید. سه نشانه را مورد کاوش قرار دهید:

  • تخت
  • کتاب روی میز
  • گنجه

هدف: صحبت با ارباب کمار

بنابر آموزش بازی Assassin’s Creed Unity به پایین پله ها رفته و از خانه خارج شوید، سپس به سمت ستاد مرکزی اساسین در پایین کافه تئاتر بروید (از طریق ورودی سمت رودخانه). ارباب کمار را در بالای پله ها پیدا کرده و با او صحبت کنید.

هدف: صحبت با داروساز

از ستاد اساسین خارج شده و از رودخانه عبور کنید و داروساز را در فروشگاهش در ناحیه آرسنال پیدا نمایید.

هدف: داروساز را گیر بیندازید

چالش: بالا رفتن

با ورود داروساز به ساختمان، در سمت راست در جایی وجود دارد که می توانید از ان بالا بروید. روی سقف قرار گرفته و از سمت دیگر داروساز را بگیرید.

چالش: از رو و زیر ۵ شی عبور کنید

دو مورد اول ساده است، یکی در ابتدای تعقیب در گذرگاه زیرزمینی وجود داشته که در آن باید از زیر مانع چوبی عبور کنید و سپس بلافاصله از روی مانع بعدی بپرید. وقتی از گذرگاه زیرزمینی خارج شدید، به سمت چپ فنس آهنی رفته و از روی هر کدام از پرچین های کوتاه بپرید. درست قبل از ساختمان اول، یک دیوار سنگی کوتاه دور فواره بوده که می توانید از روی آن به عنوان شی پنجم بپرید.

متاسفانه، او از اینکه پیدا شده خوشحال نیست. او را تحت نظر گرفته و یا نقطه نارنجی روی نقشه را دنبال کنید تا به او نزدیک شوید.

رویارویی

رویارویی خاطره سوم از سکانس ۰۷ است و بعد از تکمیل خاطره دیدار با میرابو شروع می شود. شروع خاطره در Palais de Justice در Ile de la Cité است.

هدف: بررسی ردپا

از چشم عقاب آرنو برای پیدا کردن ردپای طلایی قاتل استفاده کنید. مسیر را دنبال کرده تا به مقابل ساختمان برسید، در آنجا فیلمی برای شما پخش می شود.

هدف: پیدا کردن قاتل

از مقابل ساختمان بالا رفته و سپس به راست بروید و قبل از بالا رفتن، قاتل را پیدا کنید.

هدف: رویارویی با بلک

چالش: ۵ حمله رعدآسا

برای تکمیل این چالش باید مهارت حمله رعد آسا را از منوی سفارشی سازی کاراکتر خریداری کرده باشید. آموزش استفاده از آن هم موجود است. این چالش پس از مبارزه با بلک اغاز می شود. بنابراین نگران تکمیل نشدن آن قبل از فیلم بعدی نباشید.

چالش: زمین نخورید

بت تواجه به انچه در آموزش بازی Assassin’s Creed Unity گفته می شود جاخالی بدهید و حملات را دفع کنید! اجازه دهید تا نوار بالا سر بلک زرد شود و سپس دکمه ی دفع حمله را فشار دهید، یا از مسیر او خارج شوید. در نبرد نهایی، اجازه ندهید تا بلک روی آرنو بپرید. به صدای الیز گوش دهید، وقتی گفت “مراقب باش” از حمله ی دشمن جاخالی دهید.

این یک نبرد تن به تن و معمولی است. در این مبارزه باید به موقع دکمه های مورد نیاز را فشار دهید. بلک از دیگر دشمنان کمی سرسخت تر است، اما هیچ حقه ای برای شکست دادن او وجود ندارد، پس طبق معمول عمل کنید.

هدف: کشتن بلک

مبارزه به داخل کشیده شده و بلک چند بمب دودزا پرتاب می کند. در زمان پرتاب بمبها، او ناپدید شده و الیز می گوید “مواظب باش”، بعد از شنیدن این عبارت از مسیر خارج شوید. از هر حقه ای که می توانید استفداه کنید تا خون دشمن تمام شود.

پس از تماشای فیلم، تنها کاری که باید انجام دهید کشتن بلک است، کشتن او به خاطره پایان می دهد.

پل سرور: مقاومت

برای رفتن به سکانس ۰۸ باید از پل سرور عبور کنید.

هدف: رفتن از طریق پرتال

دنبال نشانگر سبز رفته تا به سازه چوبی در سمت آب نما برسید. از سازه بالا رفته و آرنو را روی برامدگی پست ساختمان قرار داده و به درون پرتال بپرید.

هدف: پیدا کردن خروجی فاضلاب

از مسیر سمت راست تا بن بست حرکت کرده و سپس از نردبان بالا روید تا به برج ایفل در پاریس سال ۱۹۴۴ برسید.

هدف: رسیدن به برج ایفل

به سمت برج بدوید.

هدف: از برج بالا بروید.

از دید سربازان دور مانده تا به شما شلیک نکنند. اگر چراغ نورافکن روی آرنو افتاد، به مسیر خود ادامه دهید، به زیر نور رفته و یا به سرعت به طرف دیگر حرکت کنید.

هدف: رسیدن به اولین سکو

پس از تماشای فیلم، به جلو دویده و روی سکوی معلق قرار بگیرید. از قفس بالا رفته و از دید چراغ نورافکن پنهان شوید تا به اولین سکو برسید.

هدف: رفتن به بالای برج ایفل

در اولین سکو، به سمت لبه ای که بالای ورودی رستوران قرار دارد بروید. به سمت راست رفته و از آسانسور بالا بروید. سپس به سمت نردبان سمت راست رفته و از ان بالا بروید تا به یک در برسید.

طبق آموزش بازی Assassin’s Creed Unity در روی لبه به سمت چپ رفته و مسیر را دنبال کنید و برای جلوگیری از اصابت گلوله پناه بگیرید. در گوشه یک مسلسل را پیدا خواهید کرد و می توانید به هواپیما شلیک کنید. وقتی به شما شلیک می کند پناه بگیرید. وقتی هواپیما نابود شد، از سربالایی بالا رفته تا به سکوی زیر بالون برسید. از روی طناب به سمت بالون بروید. پس از یک فیلم کوتاه، از بال پشتی بالون بالا رفته و از روی طناب به سمت برج بروید. به سمت لبه ی بالایی حرکت کرده و خود را از نور چراغ ها پنهان نمایید. زمانی که به سیم های خاردار رسیدید، به درون روزنه ی مثلثی شکل سمت چپ و درست زیر سیم ها بروید. بر روی اطاقک اسانسور بروید. پس از یک فیلم کوتاه، باز هم به سمت بالا حرکت کرده تا به عرشه برسید و سپس از پله ها بالا روید.

 هدف: نابود کردن هواپیما

پشت مسلسل رفته و به هواپیما شلیک کنید. وقتی هواپیما مستقیم به آرنو شلیک کرد، پناه بگیرید.

هدف: فرار از طریق پرتال

وقتی هواپیما نابود شد، به سمت بالای برج حرکت کرده تا به بالاترین نقطه برسید.

 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 14 =