آموزش لینک کردن اکانت اپیک گیمز

آموزش لینک کردن اکانت اپیک گیمز

لینک کردن اکانت اپیک گیمز برای فعال کردن قابلیت کراس پلی و انجام بازی فورتنایت بر روی تمامی پلتفرم‌ها، امری ضروری محسوب می‌شود. در این آموزش می‌توانید به آسانی و در چندین قدم اکانت اپیک گیمز خود را از پلتفرم‌های مختلف اعم از Xbox One، PlayStation 4، PC و … متصل نمایید. 

فورتنایت، این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا بتوانند بازی خود را تقریباً در تمام کنسول های مدرن موجود، اجرا نمایند. این راهنما به شما کمک می‌کند تا اکانت اپیک خود را بر روی سایر پلتفرم ها لینک کنید. فورتنایت، یکی از مهمترین عناوینی است که هنگام صحبت در مورد بازی های Cross-play مطرح‌می شود. Cross-play قابلیتی است که در آن بازیکنان می‌توانند در چند پلتفرم مختلف مانند کامپیوتر، نینتندو سوییچ، ایکس باکس و PS4 که اخیراً به این جمع پیوسته، با یکدیگر بازی کنند. با این که Cross-play قابلیت جدیدی نیست و بسیاری از بازی ها سال‌ها است که از این قابلیت استفاده می‌کنند، اما در میان آن‌ها، فورتنایت باعث محبوبیت بیشتر آن در میان بازیکنان شد. سونی پیش از این بنابر سیاست های سختگیرانه خود، تمایلی به اجرای بازی های Cross-play نداشت، اما به تازگی آن نیز به این مجموعه پیوسته است. در اینجا به بازیکنان نشان خواهیم داد که چگونه می توانند از تمامی مزایای لینک کردن اکانت اپیک خود به پلتفرم‌های مختلف، بهره مند شوند.

لینک کردن اکانت فورتنایت
لینک کردن اکانت فورتنایت

مراحل لینک کردن اکانت اپیک گیمز : 

  1. به وب سایت Epicgames.com بروید.
  2. وارد اکانت Epic Games خود شوید.
  3. نام اکانت شما در سمت راست و بالای صفحه نمایش داده می‌شود، ماوس خود را روی آن برده و بر روی گزینه Account کلیک نمایید.
  4. بر روی Connected Accounts (حساب های متصل) کلیک نمایید.
  5. در هر اکانتی که می‌خواهید اکانت اپیک خود را به آن متصل نمایید، بر روی گزینه Connect زیر آن اکانت کلیک کنید.
  6. سپس بر روی گزینه Link Your Account کلیک کنید.
  7. صفحه ای برای شما نمایش داده می‌شود که باید اطلاعات اکانت مورد نظر خود را در آن وارد نمایید.
  8. بر روی گزینه Continue کلیک کنید، اکنون اکانت Epic Games شما متصل شد.

 

منبع: Screenrant

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − نه =