آموزش پول درآوردن در سایبرپانک ۲۰۷۷

پول درآوردن در Cyberpunk 2077

در بازی Cyberpunk 2077 برای خرید بسیاری از وسایل، خرید ماشین و تکمیل کارها و همچنین ورود به مسابقات، به پول نیاز دارید. اگر از همان ابتدا برای پول درآوردن در Cyberpunk 2077 اقداماتی را انجام دهید، راحت‌تر نتیجه می‌گیرید. (حقیقت بامزه: پول در Night City، Eurodollars نامیده می‌شود، همچنین eddies هم نامیده می‌شود.)

آشغال‌های خود را بفروشید!

از همان ابتدا همه ‌چیز را بردارید. این شانس وجود دارد که برخی از آشغال‌ها بیش از ۷۵۰ دلار هم ارزش داشته باشند. هر Eddie از همان ابتدا شمرده می‌شود. آشغال‌هایی که در اطراف Night City پیدا می‌کنید، متعلق به کسی نیست، پس اگر آن را از مکان عمومی بردارید، هیچ کس اهمیتی نمی‌دهد. اکثر آشغال‌ها وزنی ندارند، پس این چیزهای ارزشمند جایی را هم اشغال نخواهند کرد.

پول درآوردن در Cyberpunk 2077

چیزهای دستی که به طور خودکار آشغال‌ها را از هم مجزا می‌کنند را نخرید. این کار باعث می‌شود آشغال‌هایی که با قیمت زیادی به فروش می‌رسند هم نابود شوند. می‌توانید با فشار دادن یک دکمه (زمانی که در منوی فروشگاه هستید، گوشه پایین سمت راست صفحه را چک کنید) تمام آشغال‌ها را به‌ صورت عمده بفروشید. همچنین می‌توانید آیتم‌های دیگر را هم بفروشید. اگر قصد ساخت ‌و ساز ندارید، به‌ جای جدا کردن سلاح‌ها، خود سلاح‌های اضافی را هم بفروشید.

به یاد داشته باشید که Night City پر از Drop Stations است. ایستگاه‌های زرد (با اندازه‌های مختلف) با یک جعبه روی نقشه مشخص شده ‌اند. شما می‌توانید خیلی سریع آشغال‌ها را آنجا بفروشید.

مواظب جرائم گزارش شده باشید

پول درآوردن در Cyberpunk 2077

جرائم گزارش شده NCPD اطراف نقشه را کامل کنید. برای انجام این کارهای سریع که برای انتخاب سبک بازی به شما XP می‌دهند، حقوق دریافت می‌کنید. بلکه گاهی کالاهایی پیدا می‌کنید که می‌توانید بعداً آن‌ها را بفروشید. جرائم گزارش شده NCPD به چند بخش تقسیم می‌شوند. بنابراین مطمئن شوید که برای به دست آوردن پاداش کامل، همه آن‌ها را بررسی کرده ‌اید.

تکمیل برخی از آن‌ها سریع‌تر از بقیه است، به خصوص اگر در حال دویدن و تیراندازی باشید. دویدن و مسلح بودن هرگز نباید بیشتر از چند دقیقه طول بکشد. Gang Activity بیشتر طول می‌کشد و آن هم به دلیل تعداد زیاد دشمنان است که اغلب خطرناک‌تر هم هستند.

دزدی از سیستم

پول درآوردن در Cyberpunk 2077

گاهی از هک سریع استفاده کنید و حداقل ۵ سطح هوش دریافت کنید. سپس، قفل Advanced Datamine perk را در Breach Protocol را باز کنید تا مقدار پولی که از Access Points (این چیزها همه جا هستند و به راحتی در قلمرو دشمن به عنوان صفحه کنترل، لپتاپ، آنتن و موارد دیگر یافت می شوند.) کسب می‌کنید تا %۵۰ افزایش یابد. سطح دیگری وجود دارد که با ارتقاء این موارد می‌توانید پول خود را %۱۰۰ افزایش دهید.

اگر حداقل یک یا دو مورد را در سطح اول Advanced Datamine هک و باز کردید، احتمالاً هر بار ۶۰۰+ دلار به دست خواهید آورد. پاداش‌ها تصادفی هستند، اما اکثر مواقعی که هک می‌کنید پاداشی هم دریافت می‌کنید.

درآمد نامحدود به دست آورید

پول درآوردن در Cyberpunk 2077

اگر می‌خواهید از راه‌های آسان‌تری پول به دست آورید، به دنبال ماشین‌هایی که در اطراف Night City پراکنده هستند، بگردید. به خصوص، باید آیتم‌های فروش ماشینی را پیدا کنید که هر یک ۱۰ Eddies بی­ارزد (نه آیتم‌های ۵ دلاری). زمانی که یکی از این ماشین‌های فروشی را پیدا کردید، تمام آیتم‌های موجود را بخرید تا تمام شود.

پول درآوردن در Cyberpunk 2077

تمامی آیتم‌های خریداری شده را از زمین بردارید و به انبار خود اضافه کنید. حال، انبار را باز کنید و آیتم‌های خریداری شده را مشاهده کنید. در این مرحله، شاید بخواهید همه آن‌ها را از بین ببرید تا مواد ساختنی معمول و غیرمعمول بسازید. با باز کردن قفل امتیاز ساخت Mechanic، مواد ساختنی بیشتری را از جداسازی آیتم‌ها به دست می‌آورید. پیشنهاد می‌شود که بیش از یک امتیازات را صرف این کار کنید.

پول درآوردن در Cyberpunk 2077

سپس به منوی ساخت بروید و تا می‌توانید با منابعی که به دست آورده ‌اید سلاح‌های غیرمعمولی (سبز) بسازید. برای هر سلاحی که بسازید XP دریافت می‌کنید، که این XPها به سرعت جمع شده و می‌توانید برای به دست آوردن XP ساخت نامحدود از آن‌ها استفاده کنید.

پول درآوردن در Cyberpunk 2077

به دنبال آیتم‌هایی باشید که تا حد ممکن به فروش برسند. می‌توانید قیمت فروش هر آیتم را با حرکت روی آن مشاهده کنید. در آخر، به سمت یک فروشنده یا ایستگاه بروید و سلاح‌هایی که تازه ساخته ‌اید را با سودی سنگین بفروشید.

پول درآوردن در Cyberpunk 2077

مثلاً ما از سلاح Nekomata در عکس استفاده کردیم و آن را با قیمت $۷۸ Eddies فروختیم (از آنجایی ‌که هر ده قوطی نوشابه $۱۰۰ Eddies ارزش داشت که در ساخت استفاده‌ شده بود). یک راه فوق‌العاده آسان برای کسب پول نامحدود حین گشت و گزار در Night City این است که تا می‌توانید قوطی پیدا کنید و ده‌ها سلاح بفروشید.

پول درآوردن در Cyberpunk 2077

منبع: IGN

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =