آموزش گرفتن تمام سلاح های رزیدنت اویل ۷

سلاح رزیدنت اویل 7

برخلاف چند بازی اخیر این مجموعه، بازی Resident Evil 7 اول یک بازی ترسناک و سپس یک بازی اکشن است. اما این بدان معنا نیست که نیازی به نگران بودن درباره زرادخانه یا سلاح رزیدنت اویل ۷ خود نداشته باشید، برعکس. زنده ماندن Baker مستلزم تسلط بر سلاح‌های بازی است. برای تسلط بر آن‌ها، باید ابتدا آن‌ها را پیدا کنید. برخی از آن‌ها را به طور طبیعی به دست خواهید آورد و برخی دیگر با یک بررسی ساده یافت می‌شوند. در حالی که سلاح‌های دیگر ممکن است در مناطقی جمع شوند که اصلاً انتظارش را ندارید.

در این راهنما، به شما کمک می‌کنیم نحوه دستیابی به سلاح‌ها در Resident Evil 7 را یاد بگیرید. احتمالاً به این سلاح‌ها احتیاج خواهید داشت.

تبر

تبر اولین سلاحی است که در Resident Evil 7 به دست می‌آورید. شما بلافاصله از آن برای دفع دشمنان عصبانی استفاده خواهید کرد. متأسفانه، پس از بخش ابتدایی بازی آن را از دست خواهید داد. تاکنون هیچ راهی برای به دست آوردن مجدد آن پیدا نشده است. با این حال، در طول بخش ابتدایی بازی به شما کمک خواهد کرد.

اسلحه دستی M19

اسلحه دستی M19 را در طول بخش ابتدایی بازی Resident Evil 7 در Guest House، در اتاقی در نزدیکی اتاق زیر شیروانی به دست می‌آورید. این اسلحه پس از اولین برخورد با Mia، روی یک میز قرار گرفته است. این سلاح پس از مدت کوتاهی از شما گرفته می‌شود، اما امکان ندارد بعداً بتوانید سلاح را پس بگیرید. از کیت تعمیر روی اسلحه شکسته که در تریلر حیاط قرار دارد استفاده کنید و حالا به کارتان ادامه دهید. اولین کیت تعمیر قابل دسترسی زیر ایوان اصلی خانه، روبروی تریلر، پشت ورق فلزی وجود دارد که می‌توانید آن را بردارید.

چاقوی جیبی

در زمان‌های مختلف زمانی که هیچ مهماتی ندارید، به عنوان بخشی از داستان پس از صحنه شام در خانه اصلی، این چاقو در دسترس شما قرار می‌گیرد تا به کمک آن جعبه‌ها را باز کنید و دشمنان را دور کنید.

اسلحه دستی G17

زمانی که نبرد با رئیس Jack آغاز می‌شود، این سلاح کم قدرت روی زمین در گاراژ افتاده است. درست پس از اینکه Jack افسر Anderson را کشت، آن را بردارید.

 تفنگ ساچمه‌ای M37

تفنگ ساچمه‌ای M37 اولین سلاحی است که شاید هنگام جستجوی منطقه Baker آن را نبینید. زمانی که به زیرزمین اصلی خانه (منطقه پردازش) دسترسی پیدا کردید، اطراف را بچرخید تا کلید Scorpion را پیدا کنید. آن را برداشته و به اتاق استراحت در طبقه دوم خانه ببرید و از آن برای ورود به اتاق Grandma استفاده کنید. مراقب Jack باشید، کسی که در این منطقه احتمالاً در حال گشت زنی در منطقه است. اسلحه شکسته را از آنجا بردارید و آن را با تفنگ ساچمه‌ای کنار مجسمه در سالن اصلی بردارید (M37). با داشتن M37 در موجودی‌هایتان و اسلحه شکست در دست مجسمه، می‌توانید از اتاق خارج شده و به راهتان ادامه دهید.

اره برقی

اره برقی سلاحی قدرتمند است که متأسفانه فقط برای یک جنگ در دسترس است، دومین برخورد با Jack. زمانی که قیچی غول ‌پیکر را به دست آوردید، آن را از روی جسد بردارید. متأسفانه، هنوز هیچ راهی برای خارج کردن آن از مبارزه وجود ندارد.

۴۴ MAG

ماگنوم به محض اینکه از خانه اصلی Baker فرار کنید و وارد تریلر در حیاط شوید در دسترس قرار می‌گیرد، به شرطی که سکه‌های عتیقه کافی جمع کرده باشید. باید ۹ سکه داشته باشید تا بتوانید ۴۴ را باز کنید، اگرچه بدون شک ارزشش را دارد، زیرا مهمات در طول بازی بسیار کمیاب هستند. اگر قرار است از آن استفاده کنید، بهتر است از ابتدا تثبیت کننده و یا آستروئیدها را بردارید و ماگنوم را بعداً در بازی پیدا کنید.

Burner

مشعل ابزاری عالی برای نابود کردن گروه‌ها و دیگر موارد در Old House است. شما باید آن را از بخش‌هایی که در سراسر قلمرو Marguerite پیدا می‌شود، جمع کنید. The Burner Grip بیرون از The Old House، نزدیک بخش ذخیره بازی پیدا می‌شود. The Burner Nozzle نیز بیرون، در کلبه کوچکی سمت راست لانه بزرگ زنبور سرخ پیدا می‌شود. اگر از آشپزخانه خارج شدید، این اتاق کوچک در سمت راست، در کنار چند تخته چوبی وجود دارد. آن‌ها را ترکیب کنید تا مشعل را ایجاد کنید.

Grenade launcher

به محض اینکه Crow Key را در خارج از Old House پیدا کردید، نارنجک ‌انداز را هم پیدا می‌کنید. آن را با خود به Main House ببرید تا دری که در اتاق رصد (اتاقی با آهوها در طبقه دوم) را باز کنید. نارنجک ‌انداز آنجا است، اما به دقت از آن استفاده کنید، این سلاح کمیاب است.

تفنگ ساچمه‌ای M21

تفنگ ساچمه‌ای M21 قدرتمندتر از M37 است. اگرچه قبل از اینکه نیاز به بارگیری مجدد داشته باشید، گلوله‌های کمتری را شلیک می‌کند. با این وجود، ارزش استفاده را دارد و خیلی زود آن را به دست خواهید آورد. زمانی که از خانه خارج شدید، می‌توانید کیت تعمیر را از زیر ایوان بردارید و از آن برای اسلحه شکسته‌ای که در اتاق Grandma پیدا می‌کنید استفاده کنید.

اگر از اسلحه شکسته برای سنگین کردن مجسمه در سالن اصلی استفاده می‌کنید تا M37 را به دست آورید، می‌توانید دوباره آن‌ها را عوض کنید. اگر از کیت تعمیر اول روی سلاح شکسته استفاده می‌کنید، نگران نباشید، یک کیت دیگر هم وجود دارد. عکس گنج را (عکسی که سر مانکن را نشان می‌دهد) در اتاق ذخیره‌ای که در اتاق خواب اصلی در طبقه دوم است بردارید، سپس سر را در اولین بخش منطقه آزمایش Lucas قرار دهید.

اسلحه دستی M19

سلاح رزیدنت اویل 7

روند دسترسی به اسلحه دستی M19 مانند دریافت اسلحه M21 است و برای دسترسی به آن به کیت تعمیر نیاز دارید. این بار، از کیت تعمیر روی تپانچه شکسته که روی تریلر است استفاده کنید تا به M19 دسترسی پیدا کنید.

اسلحه دستی MPM

سلاح رزیدنت اویل 7

MPM سلاحی است که در اولین اتاق ذخیره پس از رسیدن به تانکر، در کشو پیدا می‌کنید. در این نقطه، این تنها سلاح شما است، پس به خوبی از آن استفاده کنید.

مسلسل P19

سلاح رزیدنت اویل 7

اولین بار در طول نوار فلش بکی که به عنوان بخشی از بازی روی تانکر پیدا و پخش می‌کنید، از مسلسل استفاده خواهید کرد. سپس، می‌توانید آن را زمانی که Captain’s Cabin Locker Key را در بخش قفل شده اتاق دو طبقه پس از دستیابی به ماده فاسد به عنوان بخشی از داستان دوباره پیدا کنید. دوباره کلید را به Captain’s Cabin در طبقه چهارم ببرید و از آن برای باز کردن کابینت استفاده کنید.

چاقوی نجات­ دهنده

سلاح رزیدنت اویل 7

مانند مسلسل، ابتدا از چاقوی نجات دهنده در فلش بک تانکر استفاده خواهید کرد، اما یافتن مجدد آن در طبقه دوم و درست خارج از آسانسور کاری ساده است. این چاقو به میز واژگون شده چسبیده است. برای پیدا کردن چاقو باید از آسانسور بالا بروید و از خروجی شکسته پایین بیرون بیایید.

بمب‌های چسبنده

سلاح رزیدنت اویل 7

بمب‌های چسبنده بعد از تانکرها، ابزار تخریبی عالی در Resident Evil 7 هستند. آن‌ها همه‌جا هستند. تا می‌توانید آن‌ها را جمع کنید. راحت‌ترین راه برای پیدا کردن آن‌ها در Control Room در بخش تانکر در طبقه چهارم است.

Crowbar

سلاح رزیدنت اویل 7

بسیاری از گیمرها شاید شانس این را نداشته باشند که شاهد یک مبارزه باشند که در آن از Crowbar استفاده می‌شود. به دست آوردن این سلاح‌ها به تصمیمی بستگی دارد که حدود %۷۵ گیمرها در طول بازی می‌گیرند. اگر در طول نبرد با رئیس به جای Mia از Zoe استفاده کنید، Crowbar را به دست خواهید آورد. مطمئن باشید که ارزشش را دارد.

Albert-01R

سلاح رزیدنت اویل 7

Albert-01R خطرناک‌ترین اسلحه دستی است که تاکنون ساخته شده است. طرفداران تشخیص داده ‌اند که این اسم نشانگر پسر بد یعنی Albert Wesker در مجموعه Resident Evil است. در آخرین جنگ رئیس، باید با به دست آوردن نسخه ساده‌تر، به سرعت از نسخه تقویت شده استفاده کنید. ۰۱R بعدی فقط از سه محفظه استفاده می‌کند و می‌توانید از هر جعبه ذخیره‌ای در زمین بازی بعدی شلیک کنید.

اره گرد

سلاح رزیدنت اویل 7

اره گرد سلاح خطرناکی است. برای دریافت آن، کل بازی را در کمتر از چهار ساعت کامل کنید.

 

منبع: DigitalTrends

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =