آموزش گام به گام اتصال دسته PS4 به کنسول ایکس باکس وان

اتصال دسته PS4 به ایکس باکس وان

اگر حس می‌کنید کنترلر پلی‌استیشن ۴ بسیار مفیدتر و بهتر از کنترلر ایکس باکس وان است و دوست دارید آن را به کنسول ایکس باکس وان خود متصل کنید و مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنید، خوش‌شانس هستید. زیرا ما در مقاله آموزش اتصال دسته PS4 به کنسول ایکس باکس وان، راه حل خوبی برای شما داریم تا به آسانی بازی های مورد علاقه خود را با کنترلر پلی استیشن ۴ اجرا کنید.

نحوه اتصال دسته PS4 به Xbox One

برای اتصال دسته پلی ‌استیشن ۴ به ایکس باکس وان ، باید از آداپتور مخصوص CronusMAX PLUS استفاده کنید، که یکی از روش‌های مطمئن برای اتصال کنترلر به کنسول است.

مبدل دسته کرونوس مکس
مبدل دسته کرونوس مکس برای اتصال دسته پلی استیشن ۴ به ایکس باکس وان
  1. ابتدا مبدل CronusMAX PLUS را به کامپیوترتان که به اینترنت متصل است وصل کنید و خواهید دید که درایورها به‌طور خودکار نصب می‌شوند.
  2. پس ‌از اینکه CronusMAX PLUS روی کامپیوتر شما نصب شد، برنامه Cronus PRO را اجرا کنید و از بخش ابزار> گزینه‌ها> دستگاه را انتخاب کنید.
  3. پروتکل خروجی را روی ایکس باکس وان قرار دهید، همان چیزی که به‌عنوان XB1 در لیست بالای منو نشان داده شده است.

    اتصال دسته PS4 به ایکس باکس وان
    اتصال دسته PS4 به ایکس باکس وان
  4. مطمئن شوید که گزینه جستجوی Enable Dualshock 4/Wiimote Bluetooth تیک خورده است.
  5. اتصال CronusMAX PLUS را از کامپیوتر قطع کنید و آن را از طریق پورت USB به ایکس باکس وان متصل کنید. زمانی که این کار را کردید، CronusMAX PLUS روی نمایشگر LED خود “AU” را برای “احراز هویت” نشان می‌دهد.
  6. باتری‌ها را از کنترلر ایکس باکس وان خارج کنید، اگر کنترلر ایکس باکس وان به کنسول متصل باشد، سیگنال آن می‌تواند کنترلر پلی‌استیشن ۴ را دچار اختلال کند.
  7. زمانی که شماره‌ها روی CronusMAX PLUS ظاهر شدند، اتصال کنترلر ایکس باکس وان را قطع کرده و به دنبال شکلک آماده به کار بگردید. این شکلک مانند دو نیمه یک دایره است که اطراف صفحه نمایش در حال چرخش است.
  8. حالا کنترلر ایکس باکس وان را با استفاده از کابل USB به CronusMAX PLUS متصل کنید. در اینجا می‌بینید که صفحه نمایش روی آداپتور از “AU” به “۰” تغییر خواهد کرد.
  9. در این مرحله نیز آداپتور Bluetooth 4.0 USB را به CronusMAX PLUS متصل کنید.
  10. سپس نیز دکمه‌های SHARE و PS روی کنترلر پلی‌استیشن ۴ را نگه دارید.
  11. در اینجا می‌بینید که کنترلر شروع به چشمک زدن به رنگ سفید می‌کند و این نشان‌دهنده جستجو برای اتصال است؛ کنترلر باید CronusMAX PLUS را پیدا کند. پس از چند ثانیه؛ نوار نوری تک رنگ می‌شود.

    اتصال دسته PS4 به Xbox One
    آموزش اتصال دسته PS4 به Xbox One
  12. به دنبال شماره روی CronusMAX PLUS بگردید تا آن را دوباره به “۰” تغییر دهید. زمانی که این اتفاق افتاد، کنترلر متصل شده و آماده استفاده می‌شود.

نحوه غیرفعال کردن جستجوی بلوتوث

اگر قصد دارید صرفا برای مدت محدود از کنترلر پلی‌استیشن ۴ برای ایکس باکس وان استفاده کنید و نمی‌خواهید این کار را در آینده دوباره انجام دهید، می‌توانید جستجوی بلوتوث را غیرفعال کنید تا دستگاه‌ شما متصل باقی بماند.

غیرفعال کردن جستجوی بلوتوث باعث می‌شود اتصالات بعدی آسان‌تر شوند و در نتیجه بازی شما سریع‌تر آغاز شود. در این بخش قصد داریم به شما نحوه انجام این کار را آموزش دهیم:
ابتدا CronusMAX PLUS را به رایانه متصل کرده و به Cronus PRO دسترسی پیدا کنید.
مطمئن شوید که مربع جستجوی Enable Dualshock 4/Wiimote Bluetooth را بدون تیک گذاشته باشید.

مراحل ۵-۹ بخش بالا را تکرار کنید.

دکمه PS روی کنترلر پلی‌استیشن ۴ را فشار دهید.

مرحله ۱۱ و ۱۲ را انجام دهید. در این قسمت، کنترلر پلی‌استیشن ۴ شما باید به ایکس باکس وان متصل شده باشد.

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + شانزده =