راهنمای گام به گام اثر هیتمن دو (قسمت دهم)

اثر هیتمن دو

از سمت راست کانتینر آبی رد اثر هیتمن دو بروید و وارد محل ساخت و ساز شوید. یک لباس کارگری روی میز سمت چپ وجود دارد که می توانید آن را بپوشید. به محض اینکه از بولدوزر زرد رد شدید، به چپ نگاه کنید، یک بشکه را به همراه یک اهرم درون آن می بینید. به سمتش بروید و اهرم را بردارید و به طرف کانتینر حمل بار ببرید.

اثر هیتمن دو
اثر هیتمن دو

راهنمای گام به گام اثر هیتمن دو (قسمت دهم)

Pest Control

نولان کسیدی (Cassidy)  میخواهد خانه اش را سمپاشی کند تا از دست حشرات راحت شود. در این ماموریت، شما خودتان را به جای کسی جا می زنید که قرار است خانه اش را سمپاشی کند. فرد سم پاش می تواند از مقداری مواد شیمیایی قوی به عنوان بیهوش کننده استفاده کند ولی گویا در دسترس نیستند.

از خیابان به طرف Storybrook Road بروید تا تعدادی کارگر را در سمت چپ خودتان ببینید که در حال صحبت کردن هستند. به حرفهایشان گوش کنید تا بتوانید ماموریت را شروع کنید.

از سمت راست کانتینر آبی رد اثر هیتمن دو بروید و وارد محل ساخت و ساز شوید. یک لباس کارگری روی میز سمت چپ وجود دارد که می توانید آن را بپوشید. به محض اینکه از بولدوزر زرد رد شدید، به چپ نگاه کنید، یک بشکه را به همراه یک اهرم درون آن می بینید. به سمتش بروید و اهرم را بردارید و به طرف کانتینر حمل بار ببرید.

از اهرم استفاده کنید و برای برداشتن حشره کش به داخل کانتینر بروید. آن را پنهان کنید و از منطقه ساختمانی خارج شوید.

به Storybrook Road برگردید و از سمت راست به طرف خانه ای بروید که یک ون زرد رنگ مربوط به شرکت سمپاشی در آنجا قرار دارد.

فرد سم پاش نزدیک ون ایستاده است. در میان علف ها بنشینید و صبر کنید تا به علف ها نزدیک شود. وقتی که نزدیکتر آمد او را از بین ببرید. لباسش را بپوشید، کلیدهایش را بردارید و جسدش را در میان علف ها پنهان کنید.

به طرف خانه نولان کسیدی بروید که در سمت چپ است. وارد حیاط پشتی شوید. حشره کش را درون دستگاه سم پاش بریزید و به سمت راست ایوان پشتی بروید.

یک مجرای آب را می بینید که می توانید از آن برای بالا آمدن در دومین ماموریت استفاده کنید. به سمت چپ پشت بام بروید و از دومین پنجره باز که رو به اسلحه خانه است رد شوید. بعد از اینکه داخل رفتید، شیشه ویترین تفنگ که در سمت چپ است را بشکنید و با احتیاط از پنجره بر گردید. به داخل حیاط بپرید و منتظر باشید تا نگهبان به نولان کسیدی زنگ بزند.

بعد از اینکه کسیدی به خانه آمد، سم پاش را روشن کنید تا ماموریت Pest Control  تکمیل شود. بعد از روشن شدن سم پاش، همه افراد خانه بیهوش می شوند. با احتیاط از پنجره باز رد شوید و کسیدی را پیدا کنید. او بیهوش است و شما می توانید به سمتش شلیک کنید. حالا با احتیاط از پنجره بیرون روید و آنجا را بی سروصدا ترک کنید.

House for Sale

خانه ای در Whittleton Creek برای فروش در اثر هیتمن دو وجود دارد و کسیدی (Cassidy) مایل است آنجا را بخرد ولی به نظر می رسد نمی تواند مشاور املاک را پیدا کند. در این ماموریت، شما خودتان را به جای مشاور املاک جا می زنید و خانه را به کسیدی نشان می دهید. یادتان نرود که زیرزمین را چک کنید.

در مسیری که هستید به سمت دکه شیرینی فروشی بروید و برای شروع ماموریت به گفتگوی کارگر شیرینی فروشی و یک مشاور املاک گوش دهید. به طرف میزی که جعبه هایی در آنجا است بروید و رادیو را روشن کنید. و قتی که کارگر دکه می آید تا آن را خاموش کند، او را بکشید و لباسش را بپوشید.

به طرف خانه ای که در سمت چپتان است بروید. در آنجا یک کامیون سبز دیده می شود. به سمت راست خانه بروید و در گاراژ را باز کنید و داخل شوید. از در ورودی رد شوید. مقداری سم موش را نزدیک در می بینید که می توانید آن را بردارید.

به دکه شیرینی فروشی برگردید و یک شیرینی بردارید و روی دیس بگذارید. به آن سم اضافه کنید و منتظر باشید تا مشاور املاک بیاید و آن را بخورد. وقتی برای استفراغ کردن به پشت می رود دنبالش بروید و او را بکشید.

لباسش را بردارید و جسدش را درون علف ها بیندازید. از هوش و غریزه تان برای پیدا کردن کسیدی استفاده کنید و به او دیدن خانه را پیشنهاد دهید. بعد از اینکه محل کسیدی را فهمیدید، به طرف جنوب Storybrook Road بروید تا به آخرین خانه در سمت راست خیابان برسید که علامت ” برای فروش” ( “For Sale”) در حیاطش است.

از کلیدی که در سمت راست گلدان روی ایوان است استفاده کرده و در را باز کنید. اتاقی که زیر پله ها است را به کسیدی نشان دهید و او را به زیرزمین ببرید.

اتاق گاوصندوق را که آنجا است به او نشان دهید. او به دیدن داخلش علاقه مند می شود و از شما می خواهد که داخلش را به او نشان دهید. کارتی را که روی جعبه ها است بردارید و درش را باز کنید تا در اینجا ماموریت House for Sale تکمیل شود. کسیدی سیستم امنیتی را غیرفعال می کند و به نگهبان می گوید که به طبقه بالا برود تا ببیند گاوصندوق مشخص است یا نه.

صبر کنید تا کسیدی وارد گاوصندوق شود. حالا شما سیستم امنیتی را فعال می کنید. اشعه های لیزر عمل می کنند و کسیدی منفجر می شود. حالا شما می توانید به بالای پله ها برگردید و بی سروصدا خانه را ترک کنید.

اثر هیتمن دو
اثر هیتمن دو

Breadcrumb Trail

این ماموریت همه ی نشانه های موجود در داستان Breadcrumb Trail را کشف می کند.

مرد پستچی همسایه کمی در تحویل بسته های پستی تاخیر دارد. در این ماموریت، شما به او در تحویل نامه ها کمک می کنید و با دنبال کردن نشانه ها در میان همسایه ها، اطلاعاتی را درمورد زندگی ژانوس (Janus) به دست می آورید.

در خیابانی که هستید به راست حرکت کرده و از کوچه Maple Tree بروید. بعد از کمی رفتن، شما پستچی را می بینید که با یکی از اهالی در حال صحبت کردن است. به حرف هایشان گوش دهید تا بتوانید ماموریت را شروع کنید.

وقتی آن فرد قبول نمی کند که به پستچی کمک کند، شما جلو رفته و به او پیشنهاد کمک برای رساندن نامه را بدهید. بسته را از او بگیرید و از راهی که آمده اید برگردید. از سمت راست Storybrook Road بروید و بسته پستی را به درون صندوق پست خانه ای تحویل دهید که یک کامیون مشکی در جلوی آن پارک شده است.

زنگ را بزنید و منتظر بمانید تا نگهبان از دروازه بیرون بیاید. بعد از اینکه او از حیاط بیرون آمد، با احتیاط از حصار توری رد شوید و یواشکی از کنار کارگر ساختمان سازی عبور کنید ( و یا اینکه او را بکشید ). از پنجره آلونکی که در وسط حیاط است با احتیاط رد شوید. پوشه ای را که روی میز سمت چپ وجود دارد بردارید تا نشانه ۱# معلوم شود.

آلونک را ترک کنید و یواشکی از حصار توری در اثر هیتمن دو برگردید. به طرف خانه کسیدی (Cassidy) که در سمت راستتان بروید. داخل گاراژ شوید. یک لباس نگهبانی را روی جعبه سمت چپتان می بینید. آن را بردارید و بپوشید.

به طرف دری که داخل گاراژ است بروید و وقتی آن جا خلوت شد نوار ضبطی را که روی میز وسط اتاق است بردارید. از خانه بیرون روید. به طرف خانه لواینسکی ( Lewinsky ) که در سمت راستتان و در آنطرف خیابان است حرکت کنید.

از حصار توری با احتیاط بالا رفته و وارد حیاط شوید. در طرف چپ ایوان، یک نردبان قرمز را می بینید. از آن بالا روید و از میان پنجره رد شوید. در سمت چپ، طنابی را می بینید که با استفاده از آن می توانید به اتاق زیرشیروانی بروید.

از نردبان بالا روید و نوار ضبط را در ضبط قرار دهید. به آن گوش دهید تا نشانه ۲# معلوم شود. بعد از آنکه آن تمام شد، از خانه بیرون و به حیاط جلویی بروید. از Storybrook Road به طرف چپ بروید. و بار دیگر به چپ بروید و وارد کوچه Maple tree شوید. و باز هم به چپ رفته و وارد خیابان Highland Park شوید. خانه ژانوس (Janus) دومین خانه در سمت چپ است.

در گاراژ را که در سمت راست خانه است باز کنید و واردش شوید. نزدیک دری که به خانه باز می شود یک لباس بادیگارد را می بینید که باید آن را بپوشید.

بعد از اینکه آن را پوشیدید، به داخل رفته و وارد آشپزخانه شوید. سپس، از دری که در سمت چپتان و زیر پله ها است رد شوید. از پله ها پایین رفته و به راست بروید.

عکسی را که در پشتتان و گوشه سمت راست است بردارید تا نشانه ۳# و داستان Breadcrumb Trail معلوم شود.

اگر می خواهید ژانوس را در اثر هیتمن دو بکشید، می توانید از پله ها به بالا برگردید و وقتی که نگهبان حواسش نیست به او شلیک کرده و سریع از خانه فرار کنید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =