راهنمای قدم به قدم اثر Destiny 2 (قسمت دوم)

اثر Destiny 2

اتفاقات بعدی یعنی Kiriks-16: یک سرویتورِ miniboss همراه با یک لشکر در اثر Destiny 2 از شنک‌هاست (Shank). استفاده از ابر قدرت یا حداقل چند شلیک از اسلحه قدرتی (power weapon) می تواند خیلی زود او را از پا در بیاورد. با از بین رفتن او، می توانید وارد آسانسور شوید: نیازی نیست که شنک های باقی مانده را نیز از بین ببرید.

اثر Destiny 2
اثر Destiny 2

راهنمای قدم به قدم اثر Destiny 2 (قسمت دوم)

در این صحنه، دو دستی لایتتان را بچسبید تا انرژی از دست رفته تان برگردد که باعث می شود به ابر قابلیتتان دسترسی کامل پیدا کنید. حالا از لت و پار کردن دشمن ها با قدرت ویرانگری تمام نشدنی لذت ببرید.

جنگ، هنگام درگیریboss  با اسکریویکسِ تیزبین (Skriviks, the Sharp-Eyed) اوج می گیرد که مانند boss های قبلی، اگر بفهمید چطور با اسلحه انرژی سپرش را از بین ببرید، می توانید خیلی سریع از شرش خلاص شوید. اسکریویکس را شکست داده و سپس آرام به عقب برگردید؛ چون شما همین الان لایتتان را پس گرفته و ماموریت را کامل کرده اید!

حالا به مزرعه برگردید؛ جایی که به شما گفته می شود تمام حالات چندگانه بازی حالا قابل استفاده است و شما آزادید عملیات را به سوی ماموریت بعدی یعنی Combustion (اشتعال) ادامه دهید!

اثر Destiny 2 – EDZ: Combustion

حالا که لایت خود را در ماموریت Spark پس گرفته اید، باید اول یک ماجراجویی که توسط دِوریم کِی (Devrim Kay) به شما محول شده را کامل کنید تا ماموریت بعدی برایتان باز شود. دِوریم کی یک فروشنده دوره گرد است که می توانید او را بالای کلیسای تراستلند (Trostland) پیدا کنید (امکان ندارد متوجه او نشوید).

توصیه‌های این مرحله: مرحله ۳، درجه‌ی قدرت ۳۰

با عنوان یک خط مقدم جدید (A New Frontier)، او از شما می خواهد که منطقه مرگ اروپایی (European Dead Zone) را بگردید در حالی که خودش شما را از بالا پوشش می دهد. با این کار شما سرانجام می توانید وارد قسمت بعدی عملیات Destiny 2 شوید.

Combustion که از داخل کلیسا در اثر Destiny 2 شروع می شود، از شما می خواهد با گذر از ورودی دیگری در قسمت پشتی کلیسا، معادن نمک EDZ را کاوش کنید. این در واقع اولین ماموریت داستانی Destiny 2 است که در آن می توانید از همه یا بیشتر اسلحه ها و قدرت هایتان استفاده کنید. پس آزادانه روی انبوهی از فالن ها (Fallen) تمرین کنید که بین شما و تونل ورودی، دقیقاً جلوی جایی که ماموریت از آن جا آغاز می شود قرار دارند.

پس از تمام شدن کار، در فضای بی سر و ته جلو بروید تا به اولین منطقه باز (open) برسید. احتمالاً چند درِگ (Dreg) را می بینید که از اطراف تابلوی گنده “سالزوِرک” (Salzwerk) پراکنده می شوند؛ دقیقاً جایی که شما باید بروید. تعجب نکنید اگر وقتی به آن‌جا رسیدید یک رِچ (Wretch) از سقف پایین می‌افتد؛ فقط قبل از ادامه دادن کلکش را بکنید.

اتاق بعدی هم یک فضای قابل دسترس (open) است اما درگ ها این بار فرار نمی کنند. مجورید همه آن ها را بکشید، به علاوه چند تا رچ دیگر، تا بتوانید به صحنه بعدی بروید. از پلکان فلزی سمت چپتان به سمت تنها فضای مرتفع این اتاق بالا بروید. بیشتر حریف ها ترجیح می دهند در طبقات پایینی بمانند، پس بعد از این که از شر واندال (vandal) تنهایی که در موضع نگهبانی می دهد خلاص شدید، می توانید از همین بالا شر بقیه دشمن ها را هم کم کنید.

با از بین رفتن آن ها، شما قادر خواهید بود پنلی را فعال کنید که یک آسانسور پوسیده را فرا می خواند. این آسانسور در اثر Destiny 2 شما را پیش هاثورن می برد؛ البته در واقع… اگر خراب نبود می بُرد. سمت راستتان دنبال یک دروازه باز هم کهنه و زنگ زده بگردید و پنل آن را فعال کنید.

از سمت چپ در تونل تعمیرات پیش بروید. پس از این به منطقه باز دیگری می رسید که تا الان همه می دانیم چه معنایی دارد: فالن های بیشتر. تنها تهدید جدی میان آن ها یک کاپیتان معمولی است. پس خودتان را آماده کنید تا با استفاده از آسیب کمانی (Arc damage) سپر او را به سرعت از بین ببرید. اگر هیچ نیرو یا سلاح کمانی ای برایتان باقی نمانده، او به یک بشکه انفجاری نزدیک می شود که احتمالاً بتوانید از آن برای نابودی اش استفاده کنید.

از درگاه کوچک در گوشه پشت و راست اتاق عبور کنید؛ انگار که همچنان از دروازه دوم وارد شده اید. حفره ای هست که باید درون آن بیفتید که باعث می شود اولین محدوده خاصِ (Restricted Zone) ماموریت Combustion برایتان باز شود. در نتیجه از حالا به بعد دیگر خبری از جانبخشی های مجانی نیست. راه خود را در داخل فضای غار مانند ادامه دهید.

بلافاصله بعد از جایی که باید خود را خم کرده و رد شوید، یک اسلحه تک تیرانداز (sniper rifle) روی زمین است. اگر در حال حاضر اسلحه بهتری ندارید، ممکن است به دردتان بخورد. چون اتاق بعدی، حفره ای عظیم دارد و پر از دشمنانی است که از هر طرف روی سرتان می ریزند. شما می توانید با استفاده از اسلحه تک تیرانداز از بالا شروع کرده و آن ها را بکشید؛ یا شانس خود را امتحان کرده و یک راست به عمق غار بروید. فقط باید مواظب واندال های تک تیرانداز در قسمت زیرین باشید.

از همان پایین، در راه پیش بروید تا یک نور لیزر قرمز به چشمتان بخورد. این تله مینِ فالن هاست که در کمال تعجب اگر سعی کنید از آن رد شوید منفجر می شود. اگرچه خود دستگاه در قسمت راست در، قابل مشاهده است؛ پس از فاصله دور به آن شلیک کنید تا مشکل حل شود. این وضع در اتاق بعدی هم برقرار است که پُر از منفجرشدنی ها است. فقط باید آن یکی در گوشه سمت چپ پایینی را نشانه بگیرید تا بقیه هم به ترتیب منفجر شوند.

شما به سمت آسانسوری دیگر به سمت هاثورن هدایت خواهید شد. این یکی کار می کند؛ اما به محض روشن کردنش، فالن ها به سرعت داخل اتاق می چپند.

در آغاز بیشتر درِگ و واندال هستند، اما کم کم سرویتورها (Servitors) نیز از هر گوشه تونل وارد ماجرا می شوند. شما باید به زمین مرتفع تر برسید که از شلیک های انفجاری آن ها در امان بمانید. فقط حواستان باشد خیلی به لوله های قرمز درون اتاق که آن ها هم منفجر می شوند نزدیک نشوید. هنگام انجام این کار، ابر قابلیت خود یا کمی مهمات و اسلحه قدرتی برای اتفاقات بعدی نگه دارید.

اتفاقات بعدی یعنی Kiriks-16: یک سرویتورِ miniboss همراه با یک لشکر در اثر Destiny 2 از شنک‌هاست (Shank). استفاده از ابر قدرت یا حداقل چند شلیک از اسلحه قدرتی (power weapon) می تواند خیلی زود او را از پا در بیاورد. با از بین رفتن او، می توانید وارد آسانسور شوید: نیازی نیست که شنک های باقی مانده را نیز از بین ببرید.

در واقع وقتی وارد آسانسور می شوید، دشمنان به سرعت به داخل اتاق می‎ ریزند. از نظر فنی می توانند شما را بزنند اما قادر به ایجاد خطر جدی نیستند. می توانید به آن ها بی توجهی کنید. بدین ترتیب شنک هایی که از اتاقک در حال بالا رفتن شما آویزان شده اند، به راحتی با یک شلیک از بین می روند و منبع بدی هم برای جمع آوری XP مجانی نیستند.

وقتی آسانسور می ایستد، بلافاصله از دره سرسبز به هاثورن می روید. بعد از عوض شدن صحنه، به شما گفته خواهد شد که قمرِ تایتِن (Titan) و ماموریت بعدیتان به نام Hope (امید) قابل دسترس است.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + نه =