پچ هفته شکرگذاری ۲۰۱۲ (Thanksgiving week 2012 Patch)بازی اساسینز

اساسینز

در اساسینز در حالی که یک بخش سینماتی در حال پخش می باشد، همیشه پیامی نوشتاری روی صفحه نمایش نشان داده خواهد شد.در حالی که حیوانات در حال حرکت در قلمرو خود هستند، جایگاهی امن برای آن ها در نظر گرفته شده است تا از گیر افتادن آن ها جلوگیری شود.

اساسینز
اساسینز

پچ هفته شکرگذاری ۲۰۱۲ (Thanksgiving week 2012 Patch)بازی اساسینز

کمپانی UbiSoft این پچ را برای رفع تعدادی مسائل پیش آمده پس از اعلام برخی نگرانی ها و مسائل بازیکنان، منتشر نمود.

اگر هنگام بازی با اساسینز III به اینترنت متصل هستید، پاپ آپ اطلاعاتی منوط بر آپدیت بازی که قابل دانلود است، دریافت خواهید کرد. این آپدیت روزانه برای بهینه سازی تجارب بازیکنان طراحی شده است و تاکید می کنیم که آن را دریافت نمائید.

تک نفره

ماموریت های اصلی

  • “A Deadly Performance” – صفحه ی نتایج ماموریت ممکن است پاداش هماهنگی نادرستی را نشان دهد.
  • “A Deadly Performance” – بازیکنان ممکن است در صورتی که پس از کشتن هدف به شیوه ی خاصی عقب نشینی کنند، در اپرا گیر بیافتند.
  • “Infiltrating Southgate” – هدف در صورتی که بازیکن در انجام سپر گوشتی در طول بازآموزی خط آتش موفق نباشد، به وجود نخواهد آمد.
  • “Infiltrating Southgate” – چندین باگ که نگهبان روی قایق را ممکن بود به افتادن در یک حلقه یا گیرافتادن یا پریدن روی ریل، در گیر کند، برطرف گردید.
  • “Johnson’s Errand” – تفنگ های فتیله ای شناور پس از پخش سینماتیک برطرف گردیدند.
  • “Johnson’s Errand” – حرکت آیکن HUD روی بشکه های منفجر شونده به جای بالای ارابه روی زمین نشان داده می شود، چون که این جا جایی است که بازیکن باید به آن شلیک نماید.
  • “Johnson’s Errand” – بازیکن را از استفاده از نقاط مخفی در طول ماموریت بر حذر دارید تا از شکست احتمالی ماموریت جلوگیری نمائید.
  • “The Soldier” – مشکل صوتی برطرف گردید.
  • “The surgeon” – باگی که در هنگام آموزش استراق سمع در صورتی که ماموریت ری استارت شود، نمی تواند تکمیل گردد، برطرف شد.
  • “The Surgeon” – در طول آموزش فولاد سازی NPC واکنشی نسبت به حضور بازیکن نداشت، این نیز برطرف شد.
  • “The Surgeon” – اهداف مطلوبی که می توانند به راحتی شکست بخورند، درست شدند.
  • “welcome To Boston” – در بازی اساسینز وقتی که بازی را بازپخش می کنید، یا وقتی که بازی از شما می خواهد که شمشیر یا تپانچه یا دیگر اقلام را خریداری نمائید، به راحتی می توانید خرید خود را انجام دهید.
  • “Welcome To Boston” – شکست احتمالی ماموریت در صورتی که بازیکن به اسبی که می خواهد سوارش شود، شلیک کند، برطرف گردید.
  • “Unconvinced” – باگی که بازیکن ممکن است خیلی زود وارد رستوران شود و ماموریت شکست بخورد، برطرف گردید.
  •  “Unconvinced” – ترکیب اتفاقی مسدود شده در طول مبارزه در رستوران که به شکست ماموریت منجر خواهد شد، برطرف گردید.
  • “Feathers and Trees” – باگی که مربوط به هدف مطلوب «به زمین دست نزنید» بود و به سادگی می توانست به شکست ماموریت بیانجامد، برطرف گردید.
  • “Hunting Lessons” – مسائلی که خرس می توانست فرار کند و در نهایت منجمد گردد، برطرف گردید.
  • “A Boorish Man” – پس از ماموریت، چلچراغ آثاری را نشان می دهد که درب مخفی به زیرزمین باز می باشد.
  • “River Rescue” – بازیکن را از شیرجه زدن خیلی زود در رودخانه منع کنید که می تواند منجر به شکست ماموریت گردد.
  • “Stop The Presses” – پخش سینماتیک ممکن است برخی اوقات راه اندازی نشود و به شکست ماموریت منجر گردد.
  • “The Hard Way” – هدف مطلوب «آسیبی به چیزی نزنید» که ممکن است در صورتی که بازیکن به سنگی ضربه بزند، حتی اگر هیچ آسیبی به کشتی وارد نشود، به شکست می انجامد، برطرف گردید.
  • “On Johnson Trail” – موردی که Chapeau را در صورتی که بازیکن مبارزه را به جایی دورتر از آغاز آن بکشاند، غیر فعال می کند، برطرف گردید.
  • “The Angry Chef” – موضوعی که «کاهش میزان سلامتی» از اهداف مطلوب را اگر بازیکن بازرسی و یا مرگ را به اشتباه بارگذاری مجدد کند و منجر به شکست ماموریت خواهد شد، برطرف گردید. همچنین محدوده ی ۳۳ درصد نمایش داده می شود که در واقع نیز باید چنین می بود.
  • “The Angry Chef” – در طول پخش سینماتیک اگر آپشن خون خاموش باشد، چاقوی غصاب از دست می رود، این ایراد نیز برطرف گردیده است.
  • “Bridewell Prison” – درهای سلول بسته است در حالی که برای جلوگیری از گیر افتادن بازیکن در آن ها، اسکورت می شوند.
  • “Bridewell Prison” – صداهایی که در هنگام استراق سمع پیچیده می شود، برطرف گردیدند.
  • “Something on the side” – گم شدن در اقیانوس در حین تعقیب نیز برطرف گردید.
  • “Something on the side” – قسمت تعقیب آسانتر شده است.
  • “A Bitter End” – انحراف دوربین را در صورتی که بازیکن آخرین بازرسی ها را در طول پخش سینماتیک خاصی، بارگذاری مجدد نماید، برطرف گردید.
  • “A Bitter End” – انحرافی که در صورت ری استارت ماموریت در طول پخش سینماتیک خاصی توسط بازیکن ممکن است انفاق بیافتد، برطرف گردید.
  • “Father and Son” – باگی که در آن شما قرار است نگهبانی را بکشید و اگر بازیکن مبارزه با او را شروع کند و سپس فرار کند ، بار دیگر پدیدار نمی شود، برطرف گردید.
  • “Father and Son” – این ماموریت در صورتی تکمیل نخواهد شد که بازیکن نگهبان هدف را در حالی که گمان می کند هنوز در حالت قتل مخفیانه روی نیمکت یا با استفاده از rope dart او را آویزان کند و بکشد.
  • “Missing Supplies” – غیرفعال کردن دیده بانی که شکست ماموریت را در صورتی که شناسایی شوند و شروع به مبارزه با Haytham کنند، تضمین می کند.
  • “Alternate Methods” – در این ماموریت تعقیب ها ساده تر شده اند.
  • “Broken Trust” – باگی که بازکن در صورتی که از Animus خارج شود دوباره در همان لحظه به آن بازگردد، باعث گیر افتادن بازیکن روی اسب می شد، برطرف گردید.
  • “Lee’s Last Stand” – یکی از بشکه های منهدم شونده که ممکن است در صورت استفاده به عنوان بخشی از ضد حمله مورد استفاده قرار گیرد، باعث ایجاد مشکل می شد، حذف گردید.
  • “Chasing Lee” – مشکلات تعقیب Charles Lee تعدیل گردید.
  • “Laid to Rest” – باگی که در صورتی که کت قرمزها مبارزه با اهداف ماموریت را آغاز می کردند باعث شکست ماموریت می شد، برطرف گردید.

Side Missions

  • Boston Brawlers – در بازی اساسینز ماموریت “Peter Bunyon” از مخفی شدن بازیکن جلوگیری می کند که می تواند منجر به شکست ماموریت گردد.
  • Boston Brawlers – در ماموریت “The Tournament” باگی که در صورت ترکیب بازیکن با ناظران موجب شکست ماموریت می شد، برطرف گردید.
  • “Boston Brawlers” – از استفاده از هرچیز دیگری غیر از مشت در طول مبارزات با مشت، بپرهیزید.
  • ماموریت هایBoston Liberation در منطقه ی شمالی، موردی که برخی از رویدادها در صورتی که بازیکن کسی را به عنوان اساسینز استخدام می کرد تا هدف را بکشد،  به درستی تکمیل نمی شدند، برطرف گردید.
  • Collectibles – برخی از صندوقچه ها که به خوبی برای باازگشایی قفل مشخص نشده بودند، معین گردیدند.
  • Collectibles – اثر تابش از صندوقچه ها در طول بازگشایی قفل، برداشته شد.
  • ماموریت های پیک – باگی که در صورت به روزرسانی پیام های پاپ آپ ماموریت منجر به از دست دادن یا اشتباه در دریافت نامه ها می شد، برطرف گردید.
  • قلعه ی St Mathieu -باگی که بازیکن می توانست درون قلعه در منطقه ی ریست  respawn کند که منجر به شکست قلعه می شد، برطرف گردید.
  • مرزبانان – در ماموریت “Monster of the sea” باگی که برخی از استراق سمع ها را ممکن بود بود ناتمام بگذارد، برطرف گردید.
  • Hunting Society – در ماموریت “The Patriach” جایی که منطقه ی مورد جستجو ممکن بود پس از تقابل با اولین نشان از روی نقشه ناپدید شود، برطرف گردید.
  •  در بازی اساسینز ماموریت های Liberation نیویورک – در ماموریت “Protect The Clinic” در صورتی که بازیکن خیلی از منطقه ی حفاظت شده دور شود، ماموریت شکست نخواهد خورد.
  • ماموریت های Liberation نیویورک – منطقه ی غربی – باگی که NPC ها باید از پتوی های آلوده محافظت می کردند و ممکن بود گاهی اوقات در این منطقه وجود نداشته باشد، برطرف گردید.

Epilogue

  • آموزش هماهنگ سازی Animus و زیرنویس های اجباری که در زمان خاموش بودن دوربین اتفاق می افتند سبب می شوند که بازیکن متوجه اتمام بازی نشود.

Global

  • در اساسینز در حالی که یک بخش سینماتی در حال پخش می باشد، همیشه پیامی نوشتاری روی صفحه نمایش نشان داده خواهد شد.
  • در حالی که حیوانات در حال حرکت در قلمرو خود هستند، جایگاهی امن برای آن ها در نظر گرفته شده است تا از گیر افتادن آن ها جلوگیری شود.
  • پس از اتمام اعتبارات، زمانی که در Homestead نیستید، hood (روکش) را بالا بزنید.
  • حملات خاص را با استفاده از سلاح های سنگینی که برای حیوانات استفاده می کردید، غیر فعال نمائید.
  • باگی که بازیکن در صورت پوشیدن متداول لباسی مخصوص نمی تواند رنگ آن را به لباس معمولی در فروشگاه تغییر دهد، برطرف گردید.
  • باگی که بازیکن در صورت رفتن به زمین هایی با برف های عمیق نمی تواند دشمنان زمینی خود را از بین ببرد، برطرف گردید.
  • باگی که در صورت خاموش بودن آپش SSI ، هیچ دوربینی برای هدف گیری دقیق وجود ندارد، برطرف گردید.
  • چندین باگ نادر که بازیکن در هنگام شنا کردن و یا شیرجه زدن ممکن است نقشه را گم کند، برطرف گردید.
  • برخوردهای مختلف کمیاب در بازی بر طرف گردید.
  • تا حد زیادی احتمال گیرافتادن حیوانات درون هدف را کاهش داده ایم .
  • اساسینز
    اساسینز

بوستون

  • در بازی اساسینز آیکن نقشه روی در رستوران Molyneux در بوستون برداشته شده است تا وقتی که در ماموریتی خاص مورد احتیاج قرار گیرد.

Frontier

  • باگ جایی که بازیکن  بازی اساسینز در صورت مردن در منطقه ی Valley Forge قبل از قفل گشایی می تواند respawn کند و بلافاصله در در لوپ desynch نماید، برطرف گردید.
  • باگ جایی که بازیکن می تواند زیر زمین در لوپ و در دو مکان مختلف respawn کند، برطرف گردید.
  • یک گودال در جایی که بازیکن ممکن بود طبق نقشه سقوط کند، بسته شد.

Homestead

  • باگ نادر جایی که Homestead در حال ارتقا می باشد و پس از fast Travel ممکن است از بین برود، برطرف گردید.
  • “Bowls Beginner” – احتمال خروج از بازی کاسه ها پس از بارگذاری مجدد وجود داشت که منجر به شکست ماموریت می شد، این مشکل نیز برطرف گردید.
  • “Cutting Ties” – باگی که NPC ممکن است به مبارزه یا اجساد، واکنش نشان دهد و بگریزد، که موجب شکست ماموریت خواهد شد، برطرف گردید.
  • “Norris goes courting”، باگی که اگر بازیکن خیلی از Norris دور شود، ممکن است ظاهر نشود، برطرف گردید.
  • “The Wedding”، خطای صوتی ایجاد شده را برطرف کردیم.
  • “Thousand – Pound Idea”، باگ جایی که NPC ها جهت ماموریت مورد نیاز می باشند و ممکن است ناپدید شوند و ماموریت به شکست بیانجامد، برطرف گردید.
  • “Tools of the Trade” ، اگر Lance در آب بیافتد، ماموریت شکست نخواهد خورد.
  • “While Trophy”، جهت جلوگیری از احتمال شکست ماموریت، یوزپلنگ آمریکایی باید مخفی باشد.
  • “Encyclopedia of the common man”، باگی که ممکن است این مرحله از ماموریت تکمیل نگردد، برطرف گردید.

Menus (منوها)

  • برای برخی از مواردی که بازی ممکن است در صورت عدم پاسخ سرورها، به نظر تمام شده بیاید، پیام انتظار اضافه گردید.
  • پایگاه داده ی Animus ، آپدیت های ورود Kaniehti:io که ممکن است خیلی زود قفل گشایی شوند و حقیقت …. [سانسور شده است] را تخریب نماید، تعیین شدند.
  • باگی که Uplay دوستان بازیکن ممکن است توسط ماموریت تکمیل شده قبلی اسپم گردد و مراحلی که بازیکن بازی اش را بارگذاری می کند، برطرف گردید.
  • رنکینگ لیدربردها با شماره آن ها به عنوان مثال #۱ برای وقتی که بازیکن به تنهایی آن را انجام می دهد، نشان داده می شود، در اینجا باگی وجود داشت که این باگ نیز برطرف گردید.
  • آیکن های ماموریت Homestead در هنگام انتخاب فیلتر ماموریت ها، روی نقشه نشان داده می شوند.
  • با ارائه ی منوی Pause، احتمال خطایی که بازیکن به بخش کنترل ها رفته و به سرعت از آن خارج می شود، برطرف گردید.

Multiplayer

حالات چندنفره

  • Assassinate – مواردی که بازیکنان ممکن بود بازیکنان دیگری که هدف آن ها در Assassinate نیستند را بکشند، اصلاح گردیدند.
  • Assassinate – بادیگارها هنگامی توسط بازیکنی که از آن ها حفاظت می کنند، قفل شوند، دیگر در دید کسی نخواهند بود.
  • Deathmatch – در قلعه ی Wolcott ، باگی که بازیکنان ممکن بود در صفحه ی وُرم آپ بازی گیر بیافتند، برطرف گردید.
  • Manhunt- افزایش میزان پاداش جهت جبران تلفات برای تمام توانایی ها در طول دوره تعقیب و گریز، برای همیشه فعال نیستند.

قابلیت های چند نفره

  • هنگامی که بازیکنان قراردهایشان را پنج بار از دست بدهند، Streak خود را از دست می دهند که در اکنون به درستی راه اندازی می شود.
  • اختلال های در حال حاضر با ضربه به قفل بازیکن از بین خواهد رفت.
  • طریقه ی پرتاب بمب دودی آپدیت شده است. هم اکنون به جای این که رو به روی یوزرها باشد، روی پای شان قرار دارد. به هر حال اگر بازیکنان آن را از لبه ای بردارند، زیر پایشان خواهد افتاد.
  • پرتاب چاقوها در مقابل بازیکنی که در انبار کاه مخفی شده است، سبب می شود که از آنجا خارج شوند.
  • با استفاده از پرتاب چاقوها در برابر هدف، هدف را کشته شدن نجات می دهید.
  • پس از استفاده از بمب پولی از روی لبه، بازیکنان چندان در گیر نخواهند ماند.

نردبان های چندنفره

  • چندین مورد که وقتی بازیکنان از لابی قبل از ماموریت Manhunt بیرون می آمدند و به دوستانشان در همان ماموریت ملحق می شدند، اتفاق می افتاد، اصلاح گردیدند.
  • پس از اتمام قرعه کشی، هر دو تیم میزان مشابهی از نردبان Abstergo را به جای این که یک تیم به عنوان برنده و دیگری به عنوان بازنده باشد، دریافت خواهند کرد.
  • اکنون امتیازات Abstergo بازیکنان را در صورتی که یک یا چند بازیکن حالت وقت گذارانی را در انتهای ماموریت داشته باشند، به طور نرمال تضمین خواهند کرد. (بازیکنی که در حال وقت تلف کردن باشد هیچ امتیاز Abstergo یی دریافت نخواهد کرد.)

Multiplayer Misc (متفرقه های چندنفره)

  • اکنون ممکن است بازیکنان هدفی که به آنها آسیبی بزند را قفل نمایند.
  • آیکن X به اشتباه به طور مداوم نشان داده نخواهد شد.
  • بازیکنان دیگر نمی توانند در شرایط خاصی در حالی که آسیب پذیر هستند از جای خود بلند شوند و قتلی را انجام دهند.
  • در حال حاضر پس از احضار کردن، ماموریت برای پیوستن به سیزن های چندنفره به درستی انجام می شوند.
  • دستگرمی های بازی وقفه زیادی در هنگامی که بازیکن میزبان می رود، ندارند.

 

 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + نه =