بازگرداندن ps4 کپی خور شده به حالت اولیه

بازگرداندن ps4 کپی خور شده به حالت اولیه

شاید شما هم جزء ان دسته از افرادی هستید که کنسول پلی استیشن ۴ را کپی خور شده خریداری کرده اید. یعنی کنسول را به همراه تعداد بازی دلخواه که روی هارد نصب شده اند، تحویل گرفته اید. اگر چه هیچ چیز کیفیت و مزایای بازی های اورجینال و دسته اول را ندارد، اما در صورتی که قصد صرفه جویی در هزینه ها را داشته باشید، می توانید با پرداخت مبالغی بسیار کمتر از مبالغ واقعی بازی های کنسول پلی استیشن ۴، آن ها را روی هاردتان داشته باشید و هر زمان که تمایل داشتید بازی کنید.

اگر چه استفاده از کنسول کپی خور می تواند به مدیریت هزینه های شما کمک کند، اما قطعا در مقابل، اختیارات و امتیازاتی را نیز از شما صلب خواهد کرد. همان طور که پیشتر هم گفتیم تفاوت در کیفیت از بارزترین نقاط تفاوت بازی های اورجینال و کپی به شمار می رود. در صورتی که قصد تهیه کنسول کپی خور شده را دارید، باید توقعتان را از کیفیت بازی ها تا حدودی پایین بیاورید.

نکته مهم دیگری که باید بدانید اینکه در صورت استفاده از کنسول پلی استیشن ۴ کپی خور شده، از اینترنت منع خواهید شد. زیرا در صورتی که این کنسول به اینترنت وصل شود، بازی ها از دست می روند. یادتان باشد در صورتی که از کنسول پلی استیشن ۴ کپی خور استفاده کنید، باید قید بازی های آنلاین و آپدیت کنسول را بزنید. شاید باز بودن دستتان برای انتخاب بازی Playstation 4 در میان مجموعه ای وسیع از بازی ها مهم ترین ویژگی مثبت استفاده از کنسول های کپی خور شده باشد.

بدین ترتیب شما می توانید با پرداخت هزینه های کم، بهترین بازی ها را روی هاردتان نصب کنید. به طور معمول شما می توانید روی یک کنسول پلی استیشن ۵۰۰ گیگابایتی ۹ تا ۱۵ بازی مختلف را نصب کنید. در صورتی که تمایل دارید تا به طور تمام و کمال از مزایایی که کنسول پلی استیشن ۴ برایتان در نظر گرفته است، استفاده کنید می توانید دستگاه کپی خور شده خود را به حالت اولیه باز گردانید.

بازگرداندن ps4 کپی خور شده به حالت اولیه
بازگرداندن ps4 کپی خور شده به حالت اولیه

بازگرداندن کنسول پلی استیشن ۴ کپی خور

برای این کار، دو راه در پیش پایتان قرار خواهد داشت که البته ما هر دو راه را آموزش خواهیم داد.

روش اول: در این روش شما باید در نخستین مرحله به صفحه تنظیمات وارد شوید و در میان لیستی که به نمایش در می آید، گزینه Initialize را انتخاب کنید. در ادامه به صفحه جدید هدایت می شوید که باید در میان سه گزینه ای که در ان صفحه به نمایش در آمده است، گزینه آخر یا همان Initialize PS4 را انتخاب کنید. در انتها باید گزینه Full را انتخاب کنید تا کنسول کپی خور شده شما به حالت اولیه خود بازگردد. البته یادتان باشد که این کار زمانبر است و شاید به ساعت ها زمان نیاز داشته باشد.

روش دوم: روش دوم کمی با روشی که پیشتر توضیح دادیم متفاوت است. در این روش شما باید کنسول را به حالت Safe Mode درآورید. حالا می توانید در این حالت گزینه ششم یا Initialize PS4 را انتخاب کنید. یادتان باشد در صورتی که این گزینه را انتخاب کنید، تمامی اطلاعات موجود در کنسول حذف خواهد شد و تنها چیزی که باقی می ماند، سیستم عامل کنسول خواهد بود.

بازگرداندن ps4 کپی خور شده به حالت اولیه
بازگرداندن ps4 کپی خور شده به حالت اولیه

در صورتی که تمایل داشته باشید پس از بازگرداندن کنسول به حالت اولیه فرم‌ور ان را آپدیت کنید، می توانید نسبت به دانلود آخرین آپدیت سیستم عامل کنسولتان اقدام کنید و در ادامه آن را به یک فلش مموری انتقال دهید. در ادامه می توانید در حالت Safe Mode گزینه هفتم یا Initialize PS4 (Reinstall System Software) را برگزینید.
یادتان باشد از هر کدام از روش های فوق که به منظور بازگرداندن کنسول به حالت اولیه استفاده کنید، اطلاعاتتان را از دست خواهید داد.
ما به شما توصیه می کنیم این کار حساس را به متخصصین این عرصه بسپارید و تا حد ممکن از آسیب دیدن کنوسلتان جلوگیری کنید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =