تماشا کنید بازی بال های تاریک به تهیه کنندگی مجید قناد معرفی شد

بازی بال های تاریک

اینکه بازی بال های تاریک داستانی جذاب دارد اما برای باز شدن روی صفحات موبایل دچار اختلالی بزرگی شده و آن اختلال این می باشد که صفحه ی بازی به صورت تمام صفحه باز نمی شود و نصفه است.

بازی بال های تاریک
بازی بال های تاریک

تماشا کنید بازی بال های تاریک به تهیه کنندگی مجید قناد معرفی شد

به تازگی شاهد این موضوع بوده ایم که بازی ایرانی هشت خوان نسخه جدید از آن طی یک به روز رسانی منتشر شده است. در این نسخه جدید امکانات بیشتری به آن اضافه شده است که سبب چندی پیش گروه توسعه دهنده ی لکسیپ خبر از ارائه ی گیمی با نام بال های تاریک داده بود که مجید قناد هم در دست اندر کاران آن حضور داشته.
این بازی از گیم های معمایی می باشد و عمو قناد که ما قبل تر از این او را با اجراهای کودک و نوجوانش می شناختیم این بازی را در فرهنگ سرایی در تهران رو نمایی کرده بود و با عوامل بازی در ارتباط با آن توضیحاتی را در اختیار سایرین قرار داده بود.
نویسنده ی بازی سامان کاظمی می باشد که در طی مراسم رو نمایی از بازی این گونه بیان کرد که: بازی ساخته شده دارای حدود ۵۰ دقیقه قطعه هایی از فیلم های سینمایی می باشد که حدود ۶ نفر دوبلور برای صدا گذاری این بازی با ما همکاری کرده اند.
وی همچنین افزود که بازی ارائه شده توسط ما در بین ۵۰ بازی پر مخاطب سال ۲۰۱۵ عنوان پانزدهم را نصیب خودش کرده و این افتخار بزرگی برای ایران می باشد چون تا کنون هیچ کدام از بازی های ساخته ی ایران در عناوین بین المللی مقامی کسب نکرده اند.
در ادامه ی صحبت های سامان کاظمی، مجید قناد اضافه کرد که مردم کشورمان باید از بازی هایی که تولید داخلی می باشند و یا به عبارتی دیگر بومی هستند حمایت کنند تا از این طریق استعدادهای جوان کشور در سطح جهانی شناخته شوند و همین طور از این طریق به اقتصاد کشور کمک کرده باشیم.
دیگر اشخاصی که در زمینه ی ارائه ی این بازی فعالیت داشتند می توان به علیرضا صارمی و میثم خان کشلو اشاره کرد که ین دو جوان ایرانی هم در زمینه ی هنری و قسمت برنامه نویسی این بازی فعالیت داشتند و کمک های شایان ذکری را در امور ساخت و ارائه ی این game انجام دادند.

در ارتباط با موسسه ی سازنده ی این گیم باید بگویم که جز اولین کارهای رسمی این موسسه می باشد و بازی ارائه شده توسط این شرکت یک گیم معمایی می باشد که داستانی بسیار قوی دارد و تصاویر به کار رفته در آن بهترن کیفیت را دارند.
در وب سایت رسمی بازی در ارتباط با روند بازی اینگونه ذکر شده که شروع این گیم در سرمای زمستان می باشد که بارانی به شدت شدید در حال باریدن است. در طی روند بازی متوجه خواهید شد که مدت زمانی می باشد که بازیگران سینما مفقود شده اند و پرونده ی آن ها ذهن پلیس و مردم عوام را به خودش جلب کرده به طوری که مدت هاست در صدد پیدا کردن عامل مفقود شدن آن ها می باشند.
یکی از بهترین سروان های آگاهی در این بازی به نام مهرداد تیرداد وظیفه ی رسیدگی به این پرونده را بر عهده دارد و در تلاش است که این موضوع مبهم را روشن کند و شخصی با نام مستعار سایه ی شب را که عامل اصلی و باعث و بانی این بازی می باشد پیدا کند و مدام در طی بازی در تلاش و تکاپو می باشد فقط برای روشن شدن این قضیه و به هر کاری دست می زند تا بتواند هر چه زودتر این موضوع را روشن و آشکار کند.
همان شبی که سروان تیرداد که از نیروهای ماهر و کاربلد آگاهی می باشد با این قضیه مواجه می شود و مسئولیت پرونده را بر عهده می گیرد، خبر می دهند که یکی دیگر از بازیگرهای معروف سینما را ربوده اند این موضوع بیش از پیش ذهن پلیس را درگیر خودش می کند.
به طوری که تیرداد به شده اعصبانی می شود و به این فکر فرو می رود که هرچه سریع تر سر نخ های این ماجرا را کنار هم بچیند شاید بتواند به نقطه ی روشنی برسد که مژده ی پیدا شدن بازیگرانی را می دهد که عده ی زیادی از مردم به فکر مسئله ی پیش آمده برای آن ها هستند.
سام پس از اینکه ربوده می شود خودش را درون تیمارستانی می بیند که بال های تاریک نام دارد. این تیمارستان به شدت متروکه و ترسناک می باشد به طوری که سام را وحشت زده می کند و او فقط برای این تلاش می کند که خودش را به هر نحوی شده از آن جا نجات دهد و بیرون بیاید چون مکانی که او را زندانی کرده اند اصلاً شرایط مناسبی برای حضور یک انسان ندارد.
در طی تلاش های عجیب و بی وقفه ی سام برای رهایی از تیمارستان متوجه موضوعی می شود که ذهن او را به شدت درگیر می کند. سام پس از تلاش های بسیار متوجه گذشته ی عجیب و غریب تیمارستان می شود. در طی داستان بازی سام و تیرداد که سروان آگاهی بود در گیر ماجرایی می شوند که به گذشته های دور باز می گردد.
در جریان بازی یک قفل یا صندوقچه وجود دارد که شما می بایستی برای باز کردن آن به سؤال هایی معمایی که اصلاً ساده نیستند و به شدت پیچیده هستند جواب بدهید و یا اینکه برای باز کردن قفل یا جعبه باید کلیدی را پیدا کنید که این کلید اصلاً در جایی نیست که شما بتوانید به سرعت آن را پیدا کنید.
کلید هم مانند معما در جایی خیلی پیچیده مخفی شده که به راحتی نمی توانید آن را پیدا کنید و نیاز به هوش و ذکاوت فراوان و همین طور تمرکز و پیگیری دارد. البته اگر در جریان بازی قرار بگیرید آنقدر برایتان جذاب خواهد بود که متوجه گذر زمان و حتی سختی پیدا کردن کلید و جواب معما نمی شوید و با هیجان بازی را دنبال می کنید که بتوانید قفل را باز کنید.
برای اینکه به سختی پیدا کردن جواب معماها پی ببرید مثال ساده ای را برایتان از جریان بازی بازگو می کنم. تصور کنید دری در طبقه ی بالای عمارتی قفل است شما باید آن در را باز کنید اما کلیدش روی جا کلیدی نیست شما می بایستی به طبقه ی پایین بروید عددهای روی ساعت را طبق فرمولی جا به جا کنید و سپس در باز می شود.
معماهایی همانند این مورد ذکر شده در بازی بسیار وجود دارد و شما می بایستی برای پیدا کردن جواب آن گوشه کنارهای عمارت را با دقت نگاه کنید و از آیتم های موجود استفاده کنید تا بتوانید به راحتی معماها را حل کنید.
با اینکه بازی بال های تاریک داستانی جذاب دارد اما برای باز شدن روی صفحات موبایل دچار اختلالی بزرگی شده و آن اختلال این می باشد که صفحه ی بازی به صورت تمام صفحه باز نمی شود و نصفه است. همین موضوع باعث می شود که گیمر نتواند به خوبی تمرکزش را جمع کند و از بازی خسته می شود.
این بازی هم مانند برخی از گیم ها پرداخت های داخل برنامه ای دارد و این پرداخت در این گیم به این دلیل است که شما را به مرحله ی بعدی ببرد و باید این را بدانید که برای رفتن به مرحله ی بعد می بایستی مبلغی در حدود ۴۰۰۰ تومان را بپردازید. این پرداخت های داخل برنامه ای برای این موضوع می باشد که عوامل بازی هم پولی نصیبشان شود.
اگر شما با مقوله ی این پرداخت های داخل برنامه ای مشکلی ندارید این بازی می تواند تا مرحله ی آخر شما را سرگرم کند به طوری که از بازی خسته نشوید و اولین تجربه تان را در زمینه ی گیم های ویدئویی ایران که در این سبک می باشند کسب کنید.
در آخر این موضوع را بیان می کنم که این بازی برای تلفن های همراه با نرم افزارهای اندروید و ios ساخته شده و همین طور برای رایانه ها به بازار ارائه شده شما می توانید برای موبایل ها از فروشگاه های آنلاین اینترنتی مخصوص اندروید و … دانلود و نصب کنید اما قبل از نصب مسئله ی پرداخت ها را فراموش نکنید هر چند که این مبالغ در مقایسه با پرداخت های بازی های خارجی خیلی نا چیز می باشد.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =