راهنمای گام به گام بازی هیتمن ۲ (قسمت اول)

بازی هیتمن 2

برای به دست آوردن اهدافتان در بازی هیتمن ۲ راه های معمولی و نیز راه های منحصر به فردی وجود دارد. مامور ۴۷ تمایل دارد بعضی اوقات مسیرهای غیرمعمول را برای انجام ماموریتش به کار ببرد. هر ماموریتی چند روش مشخص برای دستیابی به کردن دارد. در زیر روش های انجام ترور و نابودی هر ماموریت آمده است.

بازی هیتمن 2
بازی هیتمن ۲

راهنمای گام به گام بازی هیتمن ۲ (قسمت اول)

راهنمای هیتمن ۲ شامل استراتژی ها و همه ی مواردی است که به این بازی مرتبط هستند. این موارد شامل راهنمای گام به گام ماموریت ها، کمک برای ترور اشخاص در هر ماموریت (assassination help)، لیست سلاح های مخصوص هر ماموریت (weapons lists) و یک سری فنون و نکات کاربردی می باشد. هیتمن ۲ در تاریخ ۱۳ نوامبر سال ۲۰۱۳ برای ایکس باکس ۱ و پلی استیشن ۴ منتشر شده است.

راهنمای گام به گام

شش ماموریت مختلف در هیتمن ۲ وجود دارد. هر ماموریت شامل هفت داستان است که دید عمیقی از پیش زمینه و دیالوگ های هر ماموریت به شما می دهند.  ماموریت ها به ترتیب زیر هستند.

Hawke’s Bay: Nightcall

Miami: The Finish line

Santa Fortuna: Three-Headed Serpent

Mumbai: Chasing a Ghost

Whittleton Creek: Another Life

Isle of Sgail: The Ark Society

 

کمک برای ترور (Assassination Help)

برای به دست آوردن اهدافتان در بازی هیتمن ۲ راه های معمولی و نیز راه های منحصر به فردی وجود دارد. مامور ۴۷ تمایل دارد بعضی اوقات مسیرهای غیرمعمول را برای انجام ماموریتش به کار ببرد. هر ماموریتی چند روش مشخص برای دستیابی به کردن دارد. در زیر روش های انجام ترور و نابودی هر ماموریت آمده است.

 

  1. Nightcall Assassinations
  2. The Finish Line Assassinations
  3. Three-Headed Serpent Assassinations
  4. Chasing a Ghost Assassinations
  5. Another Life Assassinations
  6. The Ark Society Assassinations

 

اسلحه ها

معمولا وقتی کسی به اسلحه فکر می کند، اولین چیزی که به ذهنش می آید تفنگ است. ولی مامور ۴۷ اینطور نیست. او از هر جیزی مثل تخم مرغ های دکوری، مجسمه ها، تفنگ های مخصوص خالکوبی و چیزهای دیگر به عنوان اسلحه برای انجام دادن کارش استفاده می کند. در زیر همه نوع اسلحه ای که می توانید در هر ماموریت برای نابودی اهدافتان استفاده کنید آمده است.

 

  1. Nightcall Weapons
  2. The Finish Line Weapons
  3. Three-Headed Serpent Weapons
  4. Chasing a Ghost Weapons
  5. Another Life Weapons
  6. The Ark Society Weapons

 

 

 Hawke’s Bay: Nightcall

در این ماموریت هدف شما آلما رینارد ( Alma Reynard) است. او یکی از اعضای اصلی نیروی نظامی و عامل نفوذی است. او مسئول شمار زیادی از حملات به رهبران جهان است که فعلا قصد ندارد این کار را ترک کند. او  باید نابود شود. شما مامور ۴۷ هستید و الان زمان اجرای ماموریتتان است.

ماموریت Nightcall هیچ خط داستانی ندارد. (walkthrough) به شما می گوید که چگونه آلما رینارد را با استفاده از شکر و عسل از بین ببرید.

در این ماموریت ۵ کمک برای ترور وجود دارد که در طول انجام ماموریت عمل می کنند. اگر برای استفاده از آنها به کمک نیاز داشتید صفحه کمک های این ماموریت (Night Assassaination Help page) را چک کنید. 

نابودی هدف موردنظر (Eliminate The Target Walkthrough)

در این ماموریت داستانی وجود ندارد اما از بین بردن هدف ساده نیست و احتیاج به کمی هوش دارد. اگر خودتان را در وضعیتی دیدید که گیر افتاده اید، یعنی اینکه در جای درستی هستید. اگر مراحلی که ما می گوییم را دنبال کنید، شما عملیات را روی  شکر، عسل  برای کمک به نابودی می توانید به درستی انجام دهید.

از ساحل، به طرف خانه اصلی که در آنجا است بدوید. وقتی وارد خانه می شوید استخری را در سمت چپ می بینید. به طرف استخر بروید و آچار پیچ گوشتی را که در لبه آن قرار دارد بردارید.

به بیرون برگردید و به سمت چپ خانه بروید تا گاراژ را ببینید. از آن آچار پیچ گوشتی برای پیچاندن پیچ جعبه سیگنال استفاده کنید تا با استفاده از آن بتوانید درب گاراژ را باز کنید. وارد گاراژ شوید و مستقیم از دری که روبه روی شما است رد شوید و به چپ بروید. مقداری سم موش می بینید که روی یک طبقه ریخته شده است که باید آن را بردارید. بعد از آن، به رفتنتان ادامه دهید و از در خارج شده و وارد آشپزخانه شوید.

به سمت چپ بروید، روی پیشخوان آشپزخانه شکر و عسل را می بینید. یکی از آنها را به سم موش آلوده کنید. کمی بعد دوباره برگردید و آن یکی را به سم کشنده آلوده کنید.

بازی هیتمن 2
بازی هیتمن ۲

بعد از تمام شدن کارتان، از پله هایی که در مقابلتان است بالا روید و به داخل دفتری که درست در سمت چپ است بروید. به سراغ کامپیوتر بروید و فایل هایش را جستجو کنید. از این طریق متوجه می شوید که یک اتاق مخفی در این خانه وجود دارد. از پشت کامپیوتر به طرف نقاشی بروید که روی دیوار است. آن را بررسی کنید. متوجه می شوید که اتاق مخفی کجا است.

وارد اتاق شوید و چیپ ست مربوط به پسورد و قفل باز کن را از روی میز سمت چپ بردارید. قبل از اینکه چیپ ست را به کامپیوتر برگردانید، بروید و سم کشنده را از حمام بردارید و آن را روی شکر یا عسل بریزید. برای پیدا کردن سم کشنده، از دفتر بیرون و به سمت چپ بروید. سپس، از پله ها بالا روید و به طرف دیوار قدم بردارید. هرجایی که توانستید به سمت چپ و به داخل اتاقی بروید که در آن گوشه است.

شما حالا در حمام هستید. به طرف وان حمام بروید، در سمت چپ یک کابینت را می بینید. آن را با چیپ ست باز کنید و از طبقه وسط سم کشنده را بردارید.

از پله ها پایین و به طرف آشپزخانه بروید و آیتم دیگر را (یا شکر و یا عسل) را سمی کنید. حالا، از پله ها بالا روید و وارد دفتر بشوید.از قفل باز کن برای باز کردن کامپیوتر و دیدن ویدیو استفاده کنید. بعد از تمام شدن ویدیو، آلما رینارد (Alma Reynard) وارد می شود.  

شما در حالیکه به لبه پله های مقابل اتاق نگاه می کنید جابجا می شوید. از همان نقطه، بچرخید و به اتاق مخفی که داخل دفتر است برگردید. از پله هایی که در اتاق مخفی است پایین روید و یواشکی وارد گاراژ شوید. محافظی را که آنجاست بکشید و اسلحه و لباس مبدلش را بردارید. جسدش را در کابینت پشت گاراژ پنهان کنید.

از کنار کابیت، در سمت چپتان یک در را می بینید. از آن رد شوید و یواشکی به طرف کاناپه ای بروید که نزدیک تلویزیون است و در حالیکه مراقبید محافظان متوجه شما نشوند به گفتگوها گوش دهید.

آلما به محافظش می گوید که برایش چای درست کند و او می پرسد که داخلش شکر بریزد یا عسل. اگر او آن یکی را بردارد که آلوده به سم موش است، باعث می شود به حمام برود و بالا بیاورد ولی اگر آن موردی را بردارد که به سم کشنده آلوده شده است باعث می شود فورا بمیرد.

در ازتباط با راهنمای گام به گام ارائه شده در این مقاله، ما فرض می کنیم آن موردی را برمی دارد که به سم موش آلوده است.

بعد از اینکه محافظی که کلاه بر سر دارد بیرون رفت، یواشکی به سمت چپ کاناپه بروید و از دری که در سمت چپتان و درست بعد از پله ها است رد شوید.

شما الان در حمام پایین پله ها هستید. دری در سمت راستتان است. در آنجا صبر کنید تا زمانی که آلما چای را بنوشد و سپس برای بالا آوردن به حمام بیاید. بعد از اینکه او به دستشویی آمد، او را در آب خفه کنید. سپس جسدش را به درون کمد اتاقی که چند لحظه پیش آنجا نشسته بودید بکشید.

بعد از اینکه کارتان با او تمام شد، یواشکی از خانه بیرون بروید و به طرف قایق برگردید. در راهتان، کامیونی می بینید که اطرافش چند محافظ هستند. پشت کامیون یک قوطی گازوئیل است.

به قوطی گازوئیل شلیک کنید تا منفجر شود. این باعث می شود حواس محافظانی که قایق شما را پیدا کرده بودند پرت شود. بعد از اینکه ساحل پاکسازی شد، شما می توانید به قایق بروید و ماموریت را تمام کنید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − یک =