بررسی معرفی بازی ویدئویی Sniper 3D Assassin Shoot to Kill

بازی ویدئویی Sniper 3D Assassin Shoot to Kill

بازی ویدئویی Sniper 3D Assassin Shoot to Kill که برای کنسول پلی استیشن و ایکس باکس نیست و برای موبایل میباشد، هر چند وقت یک بار به روز رسانی می شود و نسخه ی جدیدی برای آن می آید که ویژگی های متنوع و تازه ای را به آن اضافه می کند. بازی هم به صورت آنلاین و هم آفلاین در دسترس است.

بازی ویدئویی Sniper 3D Assassin Shoot to Kill
بازی ویدئویی Sniper 3D Assassin Shoot to Kill

بازی ویدئویی Sniper 3D Assassin Shoot to Kill که برای کنسول پلی استیشن و ایکس باکس نیست و برای موبایل میباشد، هر چند وقت یک بار به روز رسانی می شود و نسخه ی جدیدی برای آن می آید که ویژگی های متنوع و تازه ای را به آن اضافه می کند. بازی هم به صورت آنلاین و هم آفلاین در دسترس است. بنابر این نیاز نیست برای بازی حتما به اینترنت متصل باشید و می توانید در هر جایی که خواستید از بازی کردن با آن لذت ببرید. نسخه ی دیگری از این بازی نیز برای پلتفرم پی سی به طور رایگان در نظر گرفته شده است. از مزیت های این بازی نسبت به بعضی بازی های دیگر که بسیار مورد توجه کاربر ها قرار دارد، رایگان بودن آن است. البته خرید های درون برنامه ای هم دارد. بازی سه بعدی تک تیرانداز قاتل جز بازی هایی با سبک اکشن، تاکتیکی، اول شخص و همان طور که از نامش پیدا است، تیراندازی است. در بازی های تیر اندازی، بازیکن ها دارای یک و یا به طور معمول تعداد بیش تری اسلحه هستند. و در مرحله های مختلف بازی، در زمین های مبارزه ی متنوعی که ممکن است در بازی وجود داشته باشد، با استفاده از اسلحه هایی که بازی در اختیارش قرار می دهد، به کشتن دشمن می پردازد. این بازی ها اگر کامپیوتری باشند، اسلحه و تفنگ های موجود در آن ها با موس کنترل می شود و اگر روی گوشی های هوشمند آن ها را تجربه کنید، برای هدف گیری با آن ها از ابزار کنترلی روی صفحه استفاده خواهید کرد. در هر صورت این گونه بازی های تیر اندازی میزان رفلکس و سرعت عکس العمل شما را می سنجند. بازی های تیر اندازی نوع های مختلفی دارند؛ از حالت های سه بعدی اول شخص مانند همین بازی Sniper 3D Assassin: Shoot to Kill گرفته تا بازی های دو بعدی پر از زامبی و گیج کننده. این بازی ها اغلب طرفدار های زیادی دارند و زود در لیست انتخاب گیمر ها قرار می گیرند. هم چنین برای بازیکن ها تجربه ی یک نبرد عالی و یا حس تیر اندازی واقعی را به ارمغان می آورند.

بازی Sniper 3D Assassin: Shoot to Kill یک بازی هیجان انگیز و نفس گیر اکشن و تیر اندازی است که به صورت سه بعدی و بسیار واقع گرایانه طراحی شده است و دقت و تمرکز بالای بازیکن را در طول بازی می طلبد. شخصیت اصلی بازی یک تک تیز انداز حرفه ای است که وظیفه ی انجام مأموریت های متنوعی را در بازی به عهده می گیرد. در واقع گیم پلی بازی بر اساس همین مأموریت ها است که شما را به نقطه های گوناگونی از شهر برده تا آن ها را به اتمام  برسانید و به مقابله با مجرمان و کسانی که امنیت جامعه را تهدید می کنند، بپردازید.

بازی Sniper 3D Assassin: Shoot to Kill از گرافیک بسیار خوب و قابل قبولی بهره مند است تا جایی که تفنگ ها آن قدر با کیفیت و نیز با جزئیات طراحی شده اند که انگار تفنگ های واقعی هستند و از آنجایی که بازی سه بعدی می باشد، می توانید خود را در جهان آن تجسم کنید که باید با دقت هر چه تمام تر عمل کرده و فرد مورد نظرتان را به درستی شناسایی و در دایره ی هدف تفنگ خود قرار دهید.

وقتی شما وارد صفحه ی اصلی بازی Sniper 3D Assassin: Shoot to Kill می شوید، وضعیت بازی خود را خواهید دید که شامل مقدار انرژی، تعداد سکه های طلا و الماس هایی که دارید، می شود و نیز سطحتان در بازی را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. هم چنین در بخش تنظیمات بازی در بین گزینه های صدا و موارد دیگر، موردی است که می توانید نمایش دادن خون هنگام کشتن افراد در بازی را روشن یا خاموش کنید. در هنگام بازی ممکن است وقتی در اطراف بچه های کوچک هستید، بخواهید این گزینه را خاموش بگذارید. در زمان بازی Sniper 3D Assassin: Shoot to Kill وقتی می خواهید مأموریتی را آغاز کنید، یک واحد از انرژی شما گرفته می شود و وقتی با موفقیت آن را پشت سر گذاشتید، انرژی مصرف شده به شما بازخواهد گشت. اما اگر در مأموریت خود شکست بخورید و نتوانید آن را کامل کنید، آن انرژی را هم از دست داده اید. اگر کل انرژی هایتان از دست رفت و هنوز هم می خواستید به بازی ادامه دهید، می توانید از بخش خرید های درون برنامه ای آن را دوباره پر کنید، اگر هم علاقه ای به این کار ندارید، باید صبر کنید تا با گذشت زمان واحد انرژی شما به طور خودکار پر شود. سکه های طلا و الماس ها نیز از طریق بازی کردن به دست می آیند و از آن ها می توانید برای پیشرفته کردن اسلحه هایی که دارید و هم چنین خرید تفنگ های جدید تر برای اضافه کردن به مجموعه تان استفاده کنید. تفنگ های موجود در بازی تنوع زیادی دارند؛ اسلحه های مرگ بازی که از تک تیر انداز ها گرفته تا هفت تیر و شات گان و مسلسل را شامل می شود. ارتقای اسلحه ها بخش های مختلفی از آن ها را در بر می گیرد مانند بدنه و مهمات، میدان دید، شانه ی فشنگ،  قدرت و دهانه تفنگ. آن ها را ارتقا دهید تا تیر هایتان آسیب بیش تری وارد کنند و میدان دید و بزرگ نمایی بهتری به شما بدهند. وقتی بازی کنید، متوجه می شوید که بعضی از مأموریت هایتان به تفنگ هایی نیاز دارند که از قبل ارتقا داده شده اند تا بتوانید آن ها را انجام دهید و در جریان بازی پیش بروید. از طریق بخش پکیج بازی که در منوی اصلی آن مشاهده می شود، می توان به انبار اسلحه ها و گزینه هایی که برای ارتقای آن ها ارائه داده شده و مأموریت های بازی دسترسی داشته باشید. اولین بار وقتی بازی Sniper 3D Assassin: Shoot to Kill را شروع می کنید، باید یک سری مأموریت های آموزشی که برای شما تعریف شده اند را پشت سر بگذارید. برای این کار به شما یک تفنگ خوب داده می شود تا آن را به کار بگیرید. در طی چند مأموریت آزمایشی اول، ساز و کار بازی دستتان خواهد آمد. وقتی آموزش های ذکر شده تمام شد، وقت آن می رسد که اولین تفنگ خود را بخرید و شروع به انجام مأموریت هایی که به شما محول شده، بکنید. البته مأموریت ها در حالت های مختلف بازی دسته بندی شده اند. مانند بخش اصلی بازی که دارای خط داستانی نیز می باشد و یا مأموریت های روزانه که می توانید پاداش هایی هم با تکمیل کردن آن ها به دست بیاورید و… مأموریت های شما مرحله به مرحله متفاوت و هم چنین به درجه ی سختی آن ها اضافه می شود. این باعث می شود تا بازی ویدئویی Sniper 3D Assassin Shoot to Kill برای مخاطبش خسته کننده نشود، اما روش ها و مکانیزم ها برای از بین بردن دشمن در جریان بازی هم چنان مثل قبل باقی می ماند. مأموریت های بازی Sniper 3D Assassin: Shoot to Kill ترکیب خوبی از چالش ها شامل شناسایی هدف، دنبال کردن او و شلیک کردن درست و به موقع است.

بازی ویدئویی Sniper 3D Assassin Shoot to Kill
بازی ویدئویی Sniper 3D Assassin Shoot to Kill

با ادامه مقاله بررسی معرفی بازی ویدئویی Sniper 3D Assassin Shoot to Kill همراه باشید

طبق آنچه گفتیم مأموریت های بازی انواع گوناگونی دارند و به هیچ عنوان تکراری و خسته کننده نمی شوند. گاهی اوقات باید قربانی های بازی را از آدم ربا ها نجات دهید و گاهی هم مردم را از بمب گذاری ها در امان نگه دارید. حتی بعضا پای گروگان گیری نیز در میان است و باید گروگان های بیچاره را از چنگال دشمن آزاد کنید. در این مواقع باید به خوبی حواستان را جمع کنید چرا که یک تیر اشتباه، و شما آدم بی گناهی را کشته اید و مأموریتتان روی هوا می رود. بسیاری از مواقع نیز پیش می آید که مجرم ها مسلح می باشند و باید مراقب باشید تا به شما آسیبی وارد نشود. با اضافه کردن دسته ای از زامبی ها در یکی از نسخه های بازیSniper 3D Assassin: Shoot to Kill، دنیای بازی کمی به سبک بازی های علمی تخیلی نیز متمایل شد. در این حالت از بازی وظیفه دارید دنیا را از دست زامبی ها نجات دهید و نباید اجازه دهید هیچ کدام زنده بمانند وگرنه ادامه نسل بشر به خطر می افتد.

زاویه ی دید شما در صفحه ی نمایش بازی ویدئویی Sniper 3D Assassin Shoot to Kill  از دید اول شخص می باشد که این موضوع باعث می شود حس واقع گرایانه تری از تیراندازی به شما القا شود. شما هر مأموریت را با دریافت خلاصه ای از شرح حال سوژه تان که شامل یک توضیح و عکس از او می شود، شروع خواهید کرد. در سمت راست نمایشگر یک کنترلر برای زوم کردن وجود دارد که میدان دید خوبی از محیط پیرامون به شما می دهد و از این طریق باید هدف خود را پیدا کنید و نشانه گیری خود را تنظیم کنید و در زمان مناسب آیکون شلیک موجود در پایین صفحه بازی را لمس کنید. نحوه ی کنترل بازی Sniper 3D Assassin: Shoot to Kill به شما بستگی دارد. می توانید از روش های گفته شده و با آیکون های کنترلی روی صفحه ی نمایش بازی را پیش ببرید یا  اینکه با تکان دادن و متمایل کردن گوشی به اطراف بازی را تجربه کنید. با روش اول دقیق تر می توانید کار کنید ولی تکان دادن گوشی باعث می شود عملکرد نسبتا سریع تری داشته باشید. در هر حال کنترل کردن بازی کار دشواری نخواهد بود و طوری ساده و روان است که در همان مرحله های اولیه به سرعت با شیوه ی آن آشنا شده و کار را یاد می گیرید. بعد از مدتی نیز با کمی دقت و سرعت عمل به یکی از بهترین تک تیرانداز های دنیای بازی تبدیل می شوید. بعضی از هدف های شما ممکن است در حال حرکت باشند؛ حتی سوار بالگرد باشند یا در ماشین در حال حرکت؛ در حالی که بعضی دیگر در جای ثابتی قرار دارند یا نشسته اند که در این شرایط کار را برای شما آسان تر می کنند. وقتی نشانه گیری دقیق شد و شلیک کردید، جریان بازی به شکل جذابی به حالت حرکت آهسته می رود و مسیر گلوله را دنبال می کند تا به هدف بخورد. اگر گلوله ی شما به سر سوژه اصابت کند، امتیاز اضافی هم دریافت می کنید و هر چه امتیاز های بیش تری بگیرید، در نتیجه سکه ی طلای بیش تری هم خواهید گرفت. هم چنین با انجام دادن مأموریت های روزانه که تعریف شده اند، مقداری سکه ی طلا سر راه شما قرار می گیرد.

در نظر داشته باشید که بازی Sniper 3D Assassin: Shoot to Kill حجم کمی از داده و فضای گوشی شما را مصرف می کند که این ویژگی یکی دیگر از خصوصیت های فوق العاده ی آن است.

با توجه به همه ی توضیحاتی که گفته شد، به نظر می رسد Sniper 3D Assassin: Shoot to Kill، بازی بسیار سرگرم کننده، اعتیاد آور و چالش برانگیزی باشد که اوقات فراغت شما را پر کرده و ساعت ها با مأموریت های آن درگیر خواهید شد. بازی Sniper 3D Assassin: Shoot to Kill صبر، سرعت و عکس العمل های شما را در پیدا کردن شخص مورد نظر و به سرعت هدف گرفتن و شلیک کردن به او، امتحان می کند. صداگذاری، گرافیک و انیمیشن های بازی Sniper 3D Assassin: Shoot to Kill به طرز عالی پرداخته شده است و محیط سه بعدی بازی به خصوص تفنگ ها طبیعی به نظر می رسند. شاید تنها عیبی که می توان از بازی Sniper 3D Assassin: Shoot to Kill گرفت، مدت زمان طولانی آن برای بارگیری هر مأموریت باشد. مسلما در هنگام بازی آنلاین، بازی در زمان اجرا نیاز به اینترنت دارد؛ بنابراین این تأخیر ممکن است به خاطر مشکل سرور باشد یا که به دلیل نا سازگاری با دستگاهی که بازی روی آن نصب شده است. پس هنگام دانلود بازی باید حواستان باشد آن نسخه از بازی را بگیرید که متناسب با گوشی هوشمند شما است. اگر این طور نباشد ممکن است با تاخیر های طولانی یا هنگ در بازی رو به رو شوید؛ حتی امکان دارد اصلا در دستگاهتان اجرا نشود.

همان طور که در ابتدا اشاره شد بازی Sniper 3D Assassin: Shoot to Kill توسط کمپانی Fun Games For Free ساخته شده است. در واقع باید بدانید که کار اصلی این کمپانی، طراحی و منتشر کردن برنامه های رایگان است. Fun Games For Free، توسعه دهنده ی برنامه های اندرویدی می باشد. این کمپانی فعالیت خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرده است و از آن زمان تا کنون حدود ۱۵ برنامه را تولید کرده که در گوگل پلی قابل دسترس هستند. طبق آمار ها و رتبه بندی های موجود در گوگل، اپلیکیشن های شرکت Fun Games For Free میان لیست ۱۰۰ برنامه ی برتر، آن هم در بین برنامه هایی در بیش از ۱۰ کشور دنیا قرار دارد. از بازی های برجسته ی آن ها می توان به Block Craft 3D: Building Simulator Games For Free و Flight Pilot Simulator 3D Free اشاره کرد که در گوگل پلی از رتبه ی بالایی بر خوردار هستند و بیش از ۵۰ میلیون بار نصب شده اند.

در کلام آخر درباره ی بازی Sniper 3D Assassin: Shoot to Kill باید گفت این بازی که از برترین و موفق ترین اپلیکیشن های کمپانی Fun Games For Free است، شاید از آن دست بازی هایی نباشد که انتظار همه را بر آورده کند اما مطمئن باشید به هیچ عنوان مانند بازی های تیراندازی قدیمی و حوصله سر بر هم نیست؛ آن هم با وجود همه ی وظایف و کارهای منحصر به فرد و مهیجی که در طول بازی به عهده ی شما می گذارد. اگر خیلی وقت است که به دنبال یک بازی اکشن و تیر اندازی که کمی چاشنی ماجراجویی نیز دارد، روی گوشی هوشمند خود می گردید تا زمان های خالی خود را با آن پر کنید، بی شک بازی ویدئویی Sniper 3D Assassin Shoot to Kill ارزش این را دارد که یک شانس به آن بدهید. سپس خواهید دید دلتان می خواهد دوباره مأموریت های آن را از سر بگذرانید؛ به خصوص اینکه گیم پلی آن بسیار درگیر کننده و جذاب است.

البته بازی برای رده سنی ۱۸+ در نظر گرفته شده است که به نظر می رسد به خاطر محتوای خشن آن باشد. بازی ویدئویی Sniper 3D Assassin Shoot to Kill در گوگل پلی رتبه ی خوبی دارد و دارای امتیاز ۴.۶ است و تا به حال بیش از ۱۰۰ میلیون بار نصب شده است و همین مسئله نشان از این دارد که با بازی خوبی رو به رو هستیم. طبق نظر تعداد زیادی از کاربر ها می توان این بازی را جزء یکی از ۱۰ تا بازی برتر ژانر اکشن و تیر اندازی و اول شخص برای موبایل به شمار آورد.

فکر می کنید مهارت کافی برای تک تیرانداز بودن را دارید؟! پس وقت را تلف نکنید. در این بازی تنها دوست قابل اعتماد شما تفنگتان است. آن را بردارید، کمی استراتژیک عمل کنید و مجرمانی که برای سرشان جایزه تعیین شده به سزای اعمالشان برسانید. صدها مأموریت مختلف را به انجام برسانید و در بخش آنلاین بازی دیگر بازیکن ها را نیز در سراسر دنیا با استعداد خود در تیراندازی به چالش بکشید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =