راهنمای گام به گام بازی پراجکت کارز (قسمت اول) – نکته هایی برای برد مسابقات

بازی پراجکت کارز

با اولین قسمت از سری مقالات راهنمای گام به گام بازی پراجکت کارز- نکته ها و حقه هایی برای برد مسابقات، سریع ترین ماشین ها، تنظیم و سفارشی سازی با ما همراه باشید. استودیو های اسلایتلی مد به دنبال مسابقات اتومبیل رانی ۲۰۱۵ اش، بازی پراجکت کارز را کلید زد، و همانند اولین بازی، این بازی جدید هم عمق چشمگیری (همچنین وسعت قابل توجهی) دارد.

بازی پراجکت کارز
بازی پراجکت کارز

استودیو های اسلایتلی مد به دنبال مسابقات اتومبیل رانی ۲۰۱۵ اش، بازی پراجکت کارز را کلید زد، و همانند اولین بازی، این بازی جدید هم عمق چشمگیری (همچنین وسعت قابل توجهی) دارد. تعداد خیلی زیادی محافظ مسیر، و حتی اصل برای این بازی اتومبیل رانی وجود دارد که دست کم اگر در بازی های مسابقه ای زیادی شرکت کرده اید به برنده شدن و خروج شما کمکی نمی کنند.

به همین دلیل این راهنمای گام به گام را ارائه کردیم، تا به شما در آشنایی با بازی کمک کنیم. ما نکته ها و مسیر های کلیدی برنده شدن در مسابقات، راهنمای تنظیمات، دستورالعمل سفارشی سازی، مهندس مسابقات، نسبت دنده، سریع ترین ماشین های بازی، راهنمای همه مسیر ها و ماشین های این بازی، و برخی جوایز و امتیاز ها را ارایه می کنیم. بنابراین این متن بسیار مبسوط و کامل است.

نکته ها و کلک ها در بازی پراجکت کارز

تند نرانید. جداً، ممکن است این نکته با سازوکار یک بازی مسابقه ای مغایر به نظر برسد، اما پراجکت کارز در مورد میزان توانایی شما در تند راندن نیست، بلکه در مورد میزان کنترل درست ماشینی است که انتخاب کرده اید. بنابراین، بطور کورکورانه فقط بر روی پدال فشار ندهید- ترمز کردن، شتاب دادن، تغییر دنده، و استفاده از ماشین به عنوان حامل شما در مسیری که در آن هستید را یاد بگیرید.

با انواع مختلف ماشین ها آشنا شوید. ماشین های مسابقات رالی، پروتوتایپ، GT، تور، ماشین های خاص، ماشین های مسابقه کلاسیک چرخ باز، تنوع بسیار زیادی در انواع ماشین های موجود در بازی هست و هر کدام رانندگی و کنترل های متفاوتی دارند. اصول اولیه هر دسته را یاد بگیرید، و ورودی و خروجی ماشینی که خودتان انتخاب کرده اید هم بیاموزید.

تمرین. با در نظر داشتن نکته های قبلی، در حال حاضر شما به درستی از این موضوع مطلع هستید، اما این بازی به صبر و تمرین خیلی زیادی نیاز دارد، اما نتیجه این صبر و تمرین ارزشش را دارد، به ویژه اگر عاشق ماشین ها باشید. پس، اگر اینطور هستید، عشقتان را از دست ندهید! تمرین کنید، صبور باشید، و به بازی بچسبید!

اگر بازیکن جدید هستید، مهندس مسابقه را تجربه کنید. پراجکت کارز ۲ بازی سختی است، باید بدانید که این بازی دقیقاً امتیاز صفر را به شما می دهد، مگر اینکه این نکته را رعایت کنید. مهندس مسابقه از شما در مورد مشکلاتتان در بازی سوال می کند، و ماشین شما را برای کمک به رفع این موضوعات بطور خودکار تنظیم می کند. این ابزار کاملاً مفیدی است و اگر بخواهیم صادق باشیم، این تنها برای تازه وارد ها صدق نمی کند.

به هر مسابقه بطور مجزا بپردازید. چندین نوع مسابقه در پراجکت کارز ۲ وجود دارد که هر یک متغیر های زیادی در خود جای داده اند. آب و هوا، شرایط مسیر، ارتفاع، و غیره. شما می بایست به هر مسابقه با دقت زیادی بپردازید. ماشین خود را برای هر یک از مسابقه های ویژه سفارشی سازی کنید، همه چیز شامل تعلیق، صافی زمین، انتخاب تایر، و غیره و سبک مسابقه دادن خود را برای هریک از ملزومات مسیر متناسب سازی نمایید.

بازی پراجکت کارز
بازی پراجکت کارز

چطور ماشین خود را تنظیم کنید، از مهندس مسابقه استفاده کنید و نسبت های دنده را تنظیم نمایید

مهندس مسابقه: پیش از این گفتیم و باز هم می گوییم، مهندس مسابقه ابزار فوق العاده سودمندی است که اساساً کار تنظیم را برای شما انجام می دهد. اگر به دنبال بازی بسیار “راحت تری” هستید، یا با آن مشکل دارید، از مهندس مسابقه استفاده کنید. می توانید با استفاده از آن دست کم مطمئن شوید که لحظه لحظه بازی را در دست دارید، پیش از آنکه مجبور شوید درگیر تنظیم “ابر بازی” شوید.

تایر ها: موکداً این مهمترین تنظیمی است که انجام می دهید- تایر هایی که با استفاده از آنها مسابقه می دهید را می توانند به تنهایی تعیین کننده عملکرد شما در یک مسابقه باشند، پس باید مطمئن شوید که درست هستند. همانطور که در بخش قبلی گفته شد، مسیر را بشناسید. تایر های صاف، همه نوع زمین ها، یخی یا مرطوب را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که نوع درستی از تایر را برای شرایط مسیر دارید. به عنوان یک قانون کلی، اگر می خواهید در مسیری مسابقه دهید که تماماً آسفالت است، تایر های صاف بهترین نوع هستند؛ تایر های مرطوب برای مسیر های رطوبتی و تایر های یخی برای زمین های یخی اند. در صورتی که در جای خشک خواهید بود، ولی بعد مسیر از جاده خارج می شود، تایر های همه نوع زمین ها بهترین انتخاب شماست. در نهایت، دو متغیر برای هر تایری وجود دارد: نرم (کنترل بهتر، اما به راحتی خراب می شوند) و تایر های سخت (بادوام تر، اما با کنترل دشوار تر). مزایا و معایت هر کدام را بسنجید و نوعی را انتخاب کنید که با سبک بازی شما متناسب تر است- یا اگر تمایل داشته باشید، می توانید حتی در مسابقه آنها را با هم تعویض کنید.

نسبت دنده: این گزینه زمانی تعیین کننده زمانی است که ماشین شما به دنده بعدی می رود. هر ماشینی بطور پیش فرض مجموعه دنده خود را دارد، اما تنظیمات پیش فرض همیشه برای مسیری که ممکن است در آن مسابقه دهید بهترین گزینه نیستند. توصیه می شود که اول خودتان مسیر را بشناسید (شاید یک دور امتحانی در آن بزنید)، و سپس ببینید آیا این مسیر کشش رانندگی مستقیم را دارد یا پیچ ها و برگشت های آن بیشتر است. اگر اولی بود، نسبت دنده طولانی تری نیاز دارید. این به شما شتاب پایین تری می دهد، اما سرعت بالای بیشتری دارید. در صورتی که دومی بود، نسبت دنده کوتاه تری خواهید خواست. سرعت بالای شما محدود می شود، اما می توانید خیلی سریع تر شتاب بگیرید و در مسیری پر پیچ و خم با ترمز گیری های بسیار، واقعاً چیزی است که به آن نیاز دارید. شما همچنین ممکن است خسته شوید و همیشه فقط با نسبت دنده متوازن حرکت کنید.

 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − نه =