گزارش نادرستی مشخصات

دیسک بازی Resident Evil Village – Gold Edition مخصوص PS5Resident Evil Village - Gold Edition Game Disc For PS5

برند no-brand
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: GD-159997
  • به همراه بسته الحاقی Winter
  • به همراه حالت آنلاین Resident Evil Re: Verse
  • پک دی ال سی Trauma
  • ژانر: وحشت بقا
2,950,000 تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

سری بازی رزیدنت ایول یکی از محبوب ترین های ژانر بازی های ترسناک است. نسخه ویلیج یکی از جدیدترین نسخه های این سری است که در میان گیمرهای حرفه ای بسیار پرطرفدار است. تجربه این بازی را به همه گیمرهای علاقه مند به ژانر ترسناک پیشنهاد می کنیم.

دیسک بازی Resident Evil Village – Gold Edition مخصوص PS5

دیسک بازی Resident Evil Village - Gold Edition مخصوص PS5
دیسک بازی Resident Evil Village – Gold Edition مخصوص PS5

عنوان رزیدنت ایول ویلیج (Resident Evil Village) یکی از جذاب ترین قسمت های سری بازی های رزیدنت ایول به شمار می رود. این بازی ps5 توسط کمپانی کپکام طراحی و ساخته شده است. البته مسئولیت معرفی و عرضه این بازی در بازار جهانی نیز بر عهده این کمپانی بوده است.

سازندگان این نسخه برای ساخت آن از قسمت چهارم سری الهام گرفته اند. و آن ها برای طراحی این ویدیو گیم از موتور بازی سازی RE Engine استفاده کرده اند. در رزیدنت ایول ویلیج تجربه ای فوق العاده با گرافیک و جلوه های بی نظیر خواهید داشت.

گیم پلی جذاب، شخصیت پردازی دوست داشتنی و داستان تاثیرگذار این عنوان؛ بارها مورد تحسین اهالی دنیای ویدیو گیم قرار گرفته و می تواند شما را برای مدت ها سرگرم کند.

نسخه Gold Edition بازی رزیدنت ایول ویلیج علاوه بر بازی اصلی، حاوی چندین بخش جذاب و مهم است که در ادامه آن ها را ذکر می کنیم:

۱- بسته الحاقی Winter که شامل موارد زیر می باشد:

  • حالت سوم شخص بازی
  • بخش اضافی The Mercenaries: در این بخش ۳ شخصیت لیدی آلچینا دیمیترسکو، کارل هایزنبرگ و کریس ردفیلد قابل بازی کردن هستند.
  • کمپین جدید Shadows of Rose

۲- پک دی ال سی Trauma

۳- حالت آنلاین بازی Resident Evil Re:Verse

مشخصات بازی

ژانرترسناک
رده سنیبالای ۱۸ سال
تعداد بازیکنبازی تک نفره آفلاین
حجم۳۹ GB
سازندهCapCom
پلتفرمکنسول پلی استیشن ۵

گیم پلی بازی ویلیج

دیسک بازی Resident Evil Village - Gold Edition مخصوص PS5
گیم پلی بازی ویلیج

رزیدنت ایول ویلج یک عنوان در ژانر وحشت و بقا است که از دیدگاه اول شخص اجرا می شود. بازیکن باید در این بازی پلی استیشن از موانع و دشمنان کوچک و بزرگی که در فضای روستا می بیند، عبور کند.

در این بازی نیز درست مانند نسخه قبلی باید با شخصیت ایتن وینترز همراه شوید. اما ایتن این بار به کمک دوره های رزمی که پشت سر گذاشته، قوی تر ظاهر شده و مهارت های زیادی دارد. رزیدنت ایول ویلج در کنار سبک وحشت، دارای عناصر کاوش است. شما به عنوان بازیکن باید علاوه بر مقابله با دشمنان، به پیدا کردن آیتم ها و منابع مورد نیاز خود نیز بپردازید.

شما می توانید با محیط بازی تعامل برقرار کنید. برای مثال از دیوار بالا بروید و یا از اجسام کمک بگیرید تا دشمنان را شکست دهید. سیستم مدیریت منابع شما با عنوان رزیدنت ایول ۴ هیچ تفاوتی ندارد. در درون بازی یک فروشنده به نام دوک (Duke) وجود دارد که می توانید سلاح ها و تجهیزات مورد نیاز را از او بخرید. همچنین می توانید گنجینه ها و کلکسیون هایی که پیدا کرده اید را در ازای آیتم های مختلف و ارز با دوک مبادله کنید.

داستان بازی رزیدنت ایول ویلیج

دیسک بازی Resident Evil Village - Gold Edition مخصوص PS5
داستان بازی رزیدنت ایول ویلیج

رزیدنت ایول ویلیج، داستانی را برای ما تعریف می کند که در واقع ۳ سال پس از وقایع قسمت قبلی آن یعنی ایول بایوهزرد رخ می دهد. ایتن وینترز (Ethan Winters) پس از همه آن اتفاقات؛ اکنون به همراه دختر کوچک شش ماهه او رزماری (Rosemary) و همسرش میا (Mia) زندگی آرامی را می گذراند. اما آرامش جریان یافته در زندگی آن ها عمر بسیار کوتاهی دارد. کریس ردفیلد (Chris Redfield) که همه ما آن را از قسمت های قبلی سری می شناسیم؛ وارد خانه می شود و میا را با شلیک یک گلوله می کشد.

گروه کریس، ایتن و دخترش را سوار ماشین می کنند تا به یک روستای دور افتاده در اروپا ببرند. اما در میان راه به طرز مشکوکی مورد حمله قرار می گیرند. ایتن وقتی از خواب بیدار می شود، هیچ اثری از دخترش پیدا نمی کند.

ایتن پس از این حمله ناگوار به منظور پیدا کردن دخترش وارد روستایی در همان نزدیکی می شود. موجودات دگرگون شده و ترسناکی به نام لایکان ها (Lycans) به این روستا حمله کرده اند. ایتن خیلی زود می فهمد که این مکان توسط جادوگر بدجنسی به نام مادر میراندا و البته چهار لرد زیر دست او کنترل می شود:

لیدی آلچینا دیمیترسکو (Lady Alcina Dimitrescu): یک اشراف زاده خون آشام که به همراه دخترانش در قلعه دیمیترسکو زندگی می کند.

دانا بنوینتو (Donna Beneviento): یک خیمه شب باز مرموز که با عروسکی به نام آنجی (Angie) پیام های خود را می رساند و در عمارت بنوینتو زندگی می کند.

سالواتور مورو (Salvatore Moreau): صاحب آب انبار مورو در نزدیکی روستا است که در همان مکان زندگی می کند.

کارل هایزنبرگ (Karl Heisenberg): مالک صنایع هایزنبرگ که توانایی کنترل و دستکاری میدان های مغناطیسی را دارد.

حالا ایتن باید بتواند با گذر از هر یک از موانع ایجاد شده توسط این لردها دخترش را پیدا کرده و از آن مکان فرار کند.

مشخصات کلی - General Specifications
خانواده محصول - Product Family

لوازم جانبی

نوع - Type

دیسک بازی

سایر قابلیت ها - Other Features
قابلیت های دیگر - Other Features

امکان خرید آنلاین در بازی
بازی تک نفره آفلاین
رده سنی: بالای 18 سال
ژانر: ترسناک، بقا
کیفیت تصویر Ultra HD Blu-ray
حجم 39 GB

سایر مشخصات
گارانتی

پلمپ و آکبند

وزن100 گرم
نظرات کاربرانResident Evil Village - Gold Edition Game Disc For PS5

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیسک بازی Resident Evil Village – Gold Edition مخصوص PS5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 8 =