راهنمای گام به گام بازی Hitman II (قسمت چهاردهم)

بازی Hitman II

بعد از اینکه از آب درآمدید در بازی Hitman II پله هایی را در مقابلتان می بینید. از آنها بالا روید تا به سالن اصلی که مشروب در آنجا سرو می شود بروید. به چپ رفته و از راهرویی که فرش قرمز دارد عبور کنید. در انتهای فرش، به چپ بپیچید و به جایی که پشت نگهبان است بروید.

بازی Hitman II
بازی Hitman II

راهنمای گام به گام بازی Hitman II (قسمت چهاردهم)

It Belongs in a Museum

یک شکارچی جواهرات، بلیک ناتانیل (Blake Nathaniel) گردنبند Aztec اهدا شده به مجموعه ی Ark Society را برای سوفیا واشنگتن آورده است. در این ماموریت، شما خودتان را به جای بلیک ناتانیل جا می زنید و شاید بتوانید به سوفیا کمک کنید تا گردنبند را به دور گردنش بیندازد.

بعد از اینکه از آب درآمدید در بازی Hitman II پله هایی را در مقابلتان می بینید. از آنها بالا روید تا به سالن اصلی که مشروب در آنجا سرو می شود بروید. به چپ رفته و از راهرویی که فرش قرمز دارد عبور کنید. در انتهای فرش، به چپ بپیچید و به جایی که پشت نگهبان است بروید. از سمت راست نگهبانی که در حال صحبت با مردم است حرکت کرده و با احتیاط وارد چمن ها شوید. وقتی نگهبانهای سمت چپتان شروع به حرف زدن کردند، نگهبان سمت راست را بکشید و جسدش را به میان چمن ها برده و لباسش را بپوشید.

به جایی برگردید که نگهبان ایستاده بود و به طرف پله های قرمزی بروید که در مقابلتان هستند. در بالای پله ها، به راست و سپس به چپ رفته و از در رد شوید. بعد از آن به چپ و به طرف موزه بروید. در وسط اتاق، یک گردنبند را در ویترین می بینید. به طرفش بروید تا ماموریت را شروع کنید.

سیم های روی زمین را تا دیوار دنبال کنید، آن باید به یک پنل مشکی برسد. با بالا رفتن از پنل به طبقه بالایی بروید. پشت جعبه منتظر باشید تا آنجا خلوت شود و بعد نگهبان و محافظ را بکشید. سپس اجسادشان را در جعبه ای که نزدیکتان است پنهان کنید. از کامپیوتر استفاده کرده و زنگ هشدار گردنبند را غیرفعال کنید و به پایین برگردید. بعد از پایین رفتن، به سمت چپ بروید. در آنجا یک هشداردهنده آتش است که می توانید وقتی کسی حواسش نیست آن را بکشید. این به شما فرصت می دهد تا حواسشان را پرت کنید و گردنبند را از ویترین در بیاورید.

حالا به طبقه دوم برگردید، جاییکه زنگ هشدار را غیرفعال کردید. منتظر بلیک ناتانیل باشید تا بیاید و بفهمد که گردنبند نیست. وقتی او آمد، به زنجیری که لوستر را نگه می دارد شلیک کنید تا روی سرش بیفتد و او بمیرد. اگر وقت داشته باشید می توانید زو واشنگتن را هم بکشید.

منتظ بمانید تا نگهبان جسد او را درون کیسه کند و به اتاق دیگر ببرد و آنجا رها کند. با احتیاط جوری که نگهبان متوجه نشود و شک نکند پشت سرش از در رد شوید و او را تعقیب کنید.

از هوشتان برای پیدا کردن سوفیا واشنگتن استفاده کنید و با او حرف بزنید. او شما را به اتاق دیگر می برد تا خصوصی با هم حرف بزنید. بعد از اینکه وارد اتاق شدید، ماموریت It Belongs in a Museum تکمیل می شود.

با او صحبت کنید و گردنبند را بدهید. او آن را قبول می کند و به نگهبانها می گوید که بیرون بروند. بعد از کمی صحبت کردند به او پیشنهاد بدهید تا گردنبند را به گردنش بیندازید. حالا می توانید با آن خفه اش کنید. سوئیچ مرگ را بردارید و جسدش را پنهان کنید و بی سروصدا از اتاق خارج شوید.

Winds of Change

سوفیا واشینگتن در بازی Hitman II برای شرکت در جلسه ی شورای The Ark Society دعوت شده است. جبدیاه بلاک (Jebediah Block)، مقام ارشد محافظه کار، بین سوفیا و رای مثبت قرار گرفته است. در این ماموریت، شما خودتان را به جای جبدیاه بلاک جا می زنید و در رای گیری شورا شرکت می کنید.

بازی Hitman II
بازی Hitman II

بعد از اینکه از آب در آمدید، پله هایی را در مقابلتان می بینید. از آنها بالا روید تا به سالن اصلی که مشروب در آنجا سرو می شود بروید. به چپ رفته و از راهرویی که فرش قرمز دارد عبور کنید. در انتهای فرش، به چپ بپیچید و به جایی که پشت نگهبان است بروید. از سمت راست نگهبانی که در حال صحبت با مردم است حرکت کرده و با احتیاط وارد چمن ها شوید. وقتی نگهبانهای سمت چپتان شروع به حرف زدن کردند، نگهبان سمت راست را بکشید و جسدش را به میان چمن ها برده و لباسش را بپوشید.

به جایی برگردید که نگهبان ایستاده بود و به طرف پله های قرمزی بروید که در مقابلتان هستند. در بالای پله ها، به راست و سپس به چپ رفته و از در رد شوید. بعد از آن به چپ و به طرف موزه بروید. از دری که در گوشه سمت راست است خارج شده و از پله های سمت راست بالا روید. در بالای پله ها، دری را در مقابلتان می بینید. واردش شوید. در سمت چپ دو نفر سفیدپوش را در حال حرف زدن می بینید. برای شروع ماموریت به آنها گوش دهید.

از پله های پشت این دو نفر بالا بروید. جایی را می بینید که دیوار بتونی فرو ریخته و شما می توانید از آنجا پایین روید. بپایین روید و با احتیاط به مجرای آبی که در سمت چپ است وارد شوید. به داخل مجرا رفته و با احتیاط از لبه سمت چپ حرکت کنید.

از دو پنجره عبور کنید و از مجرا بالا روید. حالا شما در بالای ساختمانی هستید که جبدیاه بلاک و چند نگهبان آن داخل هستند. ژنراتوری را که در مقابلتان است روشن کنید و بعد پشت چند جعبه پنهان شوید. وقتی نگهبان برای چک کردن می آید او را بکشید و لباسش را بپوشید. جسدش را به جایی ببرید که از آن بالا آمدید و از لبه به پایین پرتش کنید.

به طرف نگهبانی بروید که در حال نگاه کردن به لبه است. وقتی آنجا خلوت شد، او را به پایین هل دهید. به نگهبان دیگر و جبدیاه بلاک شلیک کنید. لباس جبدیاه را بپوشید و اجسادشان را مثل بقیه به پایین پرت کنید.

از هوشتان برای پیدا کردن سوفیا استفاده کنید. با او صحبت کنید و به او بگویید که نظرتان عوض شده است. او برای رای دادن می رود. دنبالش بروید و در شورا روی صندلیتان بنشینید تا ماموریت Winds of Change تکمیل شود. به سوفیا گوش کنید تا وقتی که نوبت رای دادنتان شود. وقتی زمانش رسید رای منفی بدهید.

سوفیا عصبانی می شود و می خواهد با شما خصوصی در بازی Hitman II صحبت کند. با او از پله ها بالا روید و به تهدیدهایش گوش دهید. در آخر او به نگهبانها می گوید که بروند و خودش به طرف تابوت میله دار می رود. وقتی به آنجا رفت او را به داخل هل دهید تا نابود شود. حالا سوئیچ مرگ را بردارید و بی سروصدا از پله ها به پایین برگردید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × دو =