بازی Smite و توضیحاتی در مورد آپدیت و ویژگی های آن

بازی Smite

بازی Smite وعی بازیMOBA و رایگان یا در لغت همان Free to play است که برای نسخه‌های گفته عرضه شد.استودیو های-رز همراه با این اپدیت سعی در بهتر کردن ولحاظ کردن تغییرات خواسته شده داشته.

بازی Smite
بازی Smite

استودیوHi-Rez که شرکت مستقل آمریکایی در زمینه‌انتشار وساخت بازی‌هاست در سال ۲۰۰۵ آغاز به‌کارکرد اکنون نیز بالغ بر ۴۵۰ نفر کارمند تنها در بخش آمریکایی دارد.این استودیو دارای دو شعبه دیگر نیزهست که یکی درانگلیس ودیگری در چین‌است.

حال این استودیوی نام آشنا در خبری اعلام کرده که به زودی آپدیت۴.۲۴ بازی Smite رامنتشر خواهد کرد. این آپدیت برای تمامی پلتفرم‌ها یعنی ایکس‌ باکس‌وان؛پلی‌استیشن۴ وپی‌سی خواهد بود.

بازی Smite نوعی بازیMOBA و رایگان یا در لغت همان Free to play است که برای نسخه‌های گفته عرضه شد.استودیو های-رز همراه با این اپدیت سعی در بهتر کردن ولحاظ کردن تغییرات خواسته شده داشته.

در ابتدا این بروزسانی تنها برای کامپیوترهای شخصی بود اما با درخواست کاربران سایرپلتفرم‌ها سرانجام برای ایکس‌ باکس‌وان وپلی‌استیشن۴نیز منتشر شد دلیل این تاخیر به گفته سیستم توسعه دهنده طولانی شدن روند کاری باشرکت سونی ومایکروسافت اعلام شده.که البته با در دسترس قرار گرفتن آپدیت جدید تجربه یکسانی برای صاحبان تمام پلتفرم‌ها فراهم آمده.

از جمله این تغییرات می‌توان افزودن قیمت بخشStone of Gaia رانام برد.ویا حتی به تغییراتی که روی ابرقهرمان Odinاشاره کرد که زمان اولتیمت او از ۶ به ۵ ثانیه کاهش یافته .تمام تغییرات ایجاد روی بخش‌ها وابرقهرمانان همینقدر کوچک وجزئی است زیرا سیاست سازندگان این بوده تا باتغییرات فراوان مانع انجام تمرینات بازی‌کنان حرفه‌ای که خودرا برای مسابقات World Championship آماده می‌کنند نشوند.

حال با بررسی این بازی متوجه خواهیم که شد چرا های-رز برای آن اپدیت ارائه نموده:

همانطور که دربالا نیز گفته شد بازی Smite رایگان است ؛همین امر موجب شده روز به روز به خیل دوستداران این بازی افزوده شود تا جایی که کسانی‌هم که خیلی اقبالی به این نوع بازی‌ها نشان نمی‌دادند جذب آن شوند.

یرای آنکه یک بازی رایگان خوب ارزیابی شود استانداردهایی را طلب می‌کندمثلا آنکه:همانطور که از اسم آن پیداست بصورت مجانی ورایگان در اختیار گیمر قرار داده شود.ساختار‌های موجود در درون بازی ویامکانیک آن هیجان‌آور وبرای مخاطب سرگرم کننده باشد؛

قدرتمند بودن سیستم‌های حمایتگر آنلاین نیز بسیارمهم است.وتوجه به این نکته که هیچوقت باپرداخت‌های درون برنامه‌ای لذت بازی کردن را از مخاطب نگیرند وبه نوعی رضایتمندی مشتری را برسیاست‌های مالی خود ارجح بدانند.

استودیو های-رز که پیشینه خوب وزیادی در زمینه ساخت وحمایت بازی‌های رایگان داردو آن‌هارا به‌وسیله موتور گرافیکی آنریل انجین۳ می‌سازد.به همگان نشان داده که می‌توان عناوین ساده ولی باکیفیتی را ساخت که برای مخاطب از لحاظ اقتصادی صرفه داشته باشد.

شاید هم یکی از دلایل کسب شهرت ‌ومحبوبیت این استودیو به‌خاطر همین مساله باشد زیرا های-رزتجربه ساخت همه نوع بازی مثل اکشن اول شخص ویاحتی بازی‌های مولتی پلیر بزرگ وسیع را درکارنامه خود داراست.با تمام این ویژگی‌هایی که برشمردیم واحتساب تمام کارهایی که این استودیو درکارنامه دارد شاید اگر بخواهیم پروژه‌ای از آن‌هارا برگزینیم که به قدرکافی قدرتمند؛عامه پسند وتاثیرگذار باشد تنها نامی که شایسته چنین عنوانی‌است همین اسمایت باشد.

بررسی بازی Smite

ابازی Smite یک بازی به سبک گیم پلی رقابتی است ولی آنچه که این بازی‌را متفاوت از بازی‌های هم سبک خود ساخته این است که بازی از زاویه دید سوم شخص برای ما نشان داده می‌شودبرخلاف بازی‌های هم سبک خود که از یک دوربین ایزومتریک یعنی دوربینی که از بالا به سمت پایین  تصاویر را نشان می‌دهد است. البته باور ساخت یک بازی موبا آن‌هم بااین زاویه‌دید شاید برایتان سخت باشد اما اگر بازی پرطرفدار این روزهای های-رز را بازی کنید خواهید دید که امکان پذیراست.

بازی Smite
بازی Smite

شاخصه‌ی اصلی که در اسمایت بسیار به چشم میخورد تنوع است شما به محض ورود به فضای بازی بلافاصله متوجه این تنوع در انتخاب شخصیت‌های خود خواهید شدو راجع‌به شخصیت‌ها گفتنی است که همچون بازی‌های این سبکی ؛اسمایت نیز دست به کاری خلاف عادت نزده وسراغ خدایان وابرقهرمان وشاید به‌تعبیری اساطیر اسطوره‌ای از سراسر جهان رفته وشما در این بازی کاملا باآن‌ها آشنا خواهید شد.

همانطور که راجع‌به زاویه دید بازی وخلاقیت استودیوی سازنده‌آن در زمینه بصری برای روایت ماجرا از دیدسوم شخص کردیم این ایده برای سازندگان پیش آمد که چرا آن‌راروی کنترلر امتحان نکنیم ؛تا اینکه تیم سازنده به همکاری شرکت مایکروسافت دست‌به کارشدند تااین مهم را به سرانجام رسانده وبتوانند آن‌را برای کنسول خانگی ایکس باکس وان روانه بازار کنند.

طی چندوقت گذشته بازی‌های چندنفره مانند آنلاین مانند شب‌های نوروینتر و وارفریم بشدت مورد استقبال کاربران کنسول‌های مایکروسافت قرار گرفت.اسمایت نیز وارد این قاعده شدو پس از گذشت مدت زمان کوتاهی پس از زمانی که برای تست کردن آن در نظرگرفته شده وجلب رضایت مخاطبان از پروسه آلفا خارج شده و به صورت رسمی روانه بازار شود.

سیاست‌های کلی سازندگان در ابتدا براین مبنا قرار گرفت هرچند وقت یکبار ودر فاصله‌های زمانی تعریف شده‌ای خدایان ویا اسطوره‌های بازی بصورت مجانی در اختیار گیمر قرار داده شود تا گیمربه بررسی آنان پرداخته و با آن مشغول آزمون و خطا شود در مرحله نهایی اگر شخصیت مورد علاقه بازی در اختیار ودر دسترسی نبود با پرداخت اندک مقداری آن‌را صاحب خواهد شد.

بازی Smite در دنیای ورزش‌های الکترونیکی یاهمان ESPORT نیز تجربه حضور داشته.بامیزان جایزه‌ی چشم گیر۲.۶ میلیون دلار

 

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − پنج =