گزارش نادرستی مشخصات

دیسک بازی Cyberpunk 2077 مخصوص PS4Cyberpunk 2077 Game Disc For PS4

برند no-brand
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: GD-160103
  • دیسک بازی مخصوص PS4
  • ژانر: اکشن نقش آفرینی
  • رده سنی: بالای 18 سال
  • بازی تک نفره آفلاین
1,550,000 تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

عنوان سایبرپانک ۲۰۷۷ یکی از معروف ترین بازی های ویدیویی در ژانر اکشن است. این بازی پس از انتشار مورد تحسین و تشویق منتقدان بسیاری قرار گرفت.

دیسک بازی Cyberpunk 2077 مخصوص PS4

دیسک بازی Cyberpunk 2077 مخصوص PS4
دیسک بازی Cyberpunk 2077 مخصوص PS4

عنوان سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) یک بازی ویدیویی محبوب و جذاب است. وظیفه توسعه و انتشار این بازی ps4 را شرکت CD Projekt بر عهده داشته است. این بازی با استفاده از موتور اختصاصی شرکت سازنده آن یعنی RED Engine 4 طراحی و ساخته شده است. این عنوان دارای جلوه های بصری چشم گیر و یک محیط سایبرپانکی جذاب است که در کنار داستان متفاوت و محتوای بی پایان، تجربه ای جالب را برای شما به ارمغان می آورد.

اگر به عناصر رباتیک و آینده نگرانه علاقه مند هستید و دوست دارید به شکل های مختلف این سبک را دنبال کنید، بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ مناسب شماست.

مشخصات بازی

ژانراکشن، نقش آفرینی
رده سنیبالای ۱۸ سال
تعداد بازیکنبازی تک نفره آفلاین
سازندهCD Projekt
حجم۷۰ GB
پلتفرمکنسول پلی استیشن ۴

گیم پلی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷

دیسک بازی Cyberpunk 2077 مخصوص PS4
گیم پلی بازی سابرپانک ۲۰۷۷

سایبرپانک ۲۰۷۷، یک بازی ویدیویی با ژانر اکشن نقش آفرینی است که از دیدگاه اول شخص اجرا می شود. بازیکن باید در این بازی پلی استیشن به کاوش در فضای بازی بپردازد و ماموریت های مختلف را تکمیل کند. صدا، ویژگی های چهره، مدل مو، ظاهر بدنی، جنسیت و حتی لباس های کاراکتر قابل بازی (که شما با شخصیت آن وارد جهان بازی می شوید)، قابل شخصی سازی است.

پنج نوع دسته بندی آماری در بازی وجود دارد که شامل بدن، هوش، فنی، واکنش و خونسردی است. شما باید برای ارتقاء و خرید ایمپلنت های سایبرپانکی با یک ریپرداک (Ripperdoc) ملاقات کنید. شخصیت مورد نظر شما می تواند پنهان شود، هدف گیری کند، بدود، بپرد و یا سر بخورد. بازی دارای سه نوع سلاح مختلف به نام های قدرت، فناوری و هوشمند است که می توان همه آن ها را شخصی سازی کرده و تغییر داد. استفاده طولانی مدت از یک سلاح، میزان دقت و همین طور سرعت ریلود آن را بالا می برد.

کلان شهر جهان باز نایت سیتی از شش منطقه سیتی سنتر، واتسون، وست بروک، هی وود، پاسیفیکا و سانتو دومینگو تشکیل شده است. منطقه اطراف آن که با نام Badlands شناخته می شود نسز قابل کاوش است. متناسب با موقعیت مکانی که در آن قرار دارید، اگر مرتکب جرم شوید گزارشتان به پلیس داده می شود.

چرخه کامل روز و شب و آب و هوای پویا بر نحوه رفتار شخصیت های غیر بازیکن (NPC) تاثیر می گذارد. شما به عنوان بازیکن باید از شخصیت های درون بازی ماموریت دریافت کرده و در کنار اهداف اصلی خود به انجام آن ها بپردازید.

داستان بازی سایبرپانک ۲۰۷۷

دیسک بازی Cyberpunk 2077 مخصوص PS4
داستان بازی سایبرپانک ۲۰۷۷

نایت سیتی یک کلان شهر آمریکایی واقع شده در ایالت آزاد کالیفرنیای شمالی است. این شهر بزرگ توسط شرکت های فعال در حوزه های مختلف مانند سلاح و ربات سازی کنترل می شود. قوانین کشوری شامل حال این ایالت نشده و به همین دلیل درگیری بین باندهای خلافکاری و جرم و جنایت در این شهر بیداد می کند. در نتیجه به خاطر وجود تهدیدات جانی همیشگی، ساکنین آن می توانند با خود سلاح گرم حمل کنند.

داستان بازی با سه گزینه مختلف برای مسیر زندگی شخصیت “V” در نایت سیتی آغاز می شود. اما در هر صورت شما یک زندگی تازه را در کنار افراد غیر قابل اعتماد و شاید مزدور شهر مانند جکی ولز (Jackie Welles) و نت رانری به نام تی باگ (T-Bug) شروع می کنید.

در سال ۲۰۷۷، یک دلال محلی به نام دکستر دشان (Dexter DeShawn)، وی و دوستش جکی را به منظور انجام یک ماموریت سرقت استخدام می کند. او از این دو نفر می خواهد تا یک بایوچیپ مرموز به نام Relic را از شرکت آراساکا (Arasaka) بدزدند.

وی و جکی بایوچیپ را به دست می آورند؛ اما نقشه درست وقتی می خواهند از آن مکان خارج شوند به هم می خورد. چرا که آن ها با چشمان خود می بینند که سابورو آراساکا توسط پسر خیانتکارش، یورینوبو به قتل می رسد. یورینوبو علت مرگ پدرش را مسمومیت اعلام کرده و یک عملیات امنیتی را علیه وی و جکی آغاز می کند.

در این میان جکی به طرز وحشتناکی مجروح شده و می میرد و وی به ناچار بایوچیپ را که حالا کمی آسیب دیده در سایبر افزار سرش قرار می دهد. او به سختی خودش را به خانه می رساند. اما دشان به شدت از جلب توجه پلیس به این موضوع عصبی است. به همین دلیل به سر وی شلیک می کند و او را در مکان دفن زباله ها می اندازد تا بمیرد.

در ادامه داستان ما شاهد به هوش آمدن شخصیت وی و پی بردن او به رازهای شرکت آراساکا هستیم.

مشخصات کلی - General Specifications
خانواده محصول - Product Family

لوازم جانبی

نوع - Type

دیسک بازی

سایر قابلیت ها - Other Features
قابلیت های دیگر - Other Features

بازی تک نفره آفلاین
رده سنی: بالای 18 سال
ژانر: اکشن، نقش آفرینی
کیفیت تصویر Blu-ray disc
حجم 70 GB

سایر مشخصات
گارانتی

پلمپ و آکبند

وزن100 گرم
نظرات کاربرانCyberpunk 2077 Game Disc For PS4

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیسک بازی Cyberpunk 2077 مخصوص PS4”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 6 =