رفع مشکلات پیش آمده در بخش آنلاین بازی PES 2019 برای کاربران ایرانی

بخش آنلاین بازی PES 2019 برای کاربران ایرانی

طبق اعلامیه ی بنیاد ملی بازی های رایانه ای این مشکل حل شده است و دوباره سری بازی PES 2019 که دارای محبوبیت فراوان در بین کاربران ایرانی است را در دسترس همگان قرار میگیرد. به خصوص بخش آنلاین بازی PES 2019 که هر ساله مورد توجه جمع زیادی از کاربران پلی استیشن واقع می شود دوباره در دسترس قرار گرفته و بازیکنان می توانند ان را تجربه کنند.

بخش آنلاین بازی PES 2019
بازی PES 2019

طبق اعلامیه ی بنیاد ملی بازی های رایانه ای این مشکل حل شده است.گفته می شود این یک مشکل داخلی بوده و ربطی به مشکلات عمومی و جهانی نداشته است و بنیاد ملی بازی های رایانه ای،توانسته این مشکل را رفع کند.دوباره این سری بازی یعنی PES 2019 که دارای محبوبیت فراوان در بین کاربران ایرانی است را در دسترس همگان قرار دهد.به خصوص بخش آنلاین بازی PES 2019 که هر ساله مورد توجه جمع زیادی از کاربران پلی استیشن واقع می شود دوباره در دسترس قرار گرفته و بازیکنان می توانند ان را تجربه کنند.

صحبت های مدیر روابط عمومی بنیاد بازی های رایانه ای درخصوص بخش آنلاین بازی PES 2019

در ادامه صحبت های علی فخار،مدیر روابط عمومی بنیاد بازی های رایانه ای را در این خصوص اورده ایم: «از همان ابتدا که مشکل به وجود امد با وزارت ارتباطات و شرکت زیر ساخت در تعامل بودیم تا بتوانیم پس از ریشه یابی مشکل را رفع کنیم. در ابتدا مشخص نبود که اختلال ایجاد شده ه دلیل تحریم است یا ان که در پیچیدگی های زیر ساخت اینترنت روند رسیدن به نتیجه را کمی سخت کرده بود.
متاسفانه بسیاری از کاربران نیز فکر می کردند بنیاد ملی بازی های رایانه مسبب این مشکل بوده است و در فضای مجازی ما را شماتت می کردند در حالی که از همان ابتدا پیگیر حل مشکل بودیم.خوش بختانه تعامل و رویکرد بسیار مثبت وزارت ارتباطات باعث شد تا مشکل این بازی زمانی رفع شود.» شرکت زیر ساخت شرکتی است که از رفع شدن مشکلات بخش آنلاین این بازی بر روی شبکه های ارائه دهنده مانند آسیاتک، شاتل، پارس آنلاین، صبانت ، های وب ، ایرانسل، مخابرات و…خبر داد.
او در ادامه اضافه کردکه دیکر شبکه های ارائه دهند نیز بررسی خواهد شد و سعی بر ان است که مشکلات ان شبکه ها هم برطرف گفته میشود مقداری از مشکلاتی که برای PES 2019 به وجود امده است از سوی شرکت گوگل به دلیل فیلتر کردن ip ها بود که اتصال به ان برای ایران بسته شود و در مورد بازی PES 2019 :

  • یکی از جدیدترین،محبوب ترین بازی های فوتبالی است که توسط شرکت کونامی عرضه شده است.به قدری پرطرفداران است که همواره .
  • کاربران ان منتظر نسخه جدید و اپدیت شده از ان هستند .
  • سازنده این بازی فوق العاده و جذاب PES productions و ناشر ان کونامی است.این بازی بر روی پلی استیشن ۴ ، پلی استیشن، ایکس باکس وان،پی سی اجرا می شود.یکی از تغییراتی که اخیرا این شرکت انجام داده است،تغییرات در سیستم دفاعی در بازی است.
بخش آنلاین بازی PES 2019 برای کاربران ایرانی
بخش آنلاین بازی PES 2019 برای کاربران ایرانی

ویژگی های بارز PES 2019:

  • نشان دادن میزان خستگی بازیکنان در طول بازی
  • پیشرفت فیزیک بازیکنان و فیزیک تور
  • لایسنس شدن لیگ و تیم ها در PES 2019
  • این بازی با وجود اینکه طرفدار خیلی بالایی دارد ولی نتوانست لایسنس لیگ قهرمانی اروپا را به دست اورد.به عنوان یکی از بازی های معتبر جهانی شناخته شده است.
  • استفاده از موتور FOX باعث اتفاق افتادن یک تجربه ی زیبا و دوست داشتنی از بازی فوتبال را به تماشاچیان خود تقدیم می کند.

ویژگی های جدید بازی PES 2019 که در حال رقابت با فیفا ۱۹ است به قرار زیر می باشد :

  • لحظات جادویی
  • سیستم استقامت بهبود یافته
  • جلوه های بصری بهبود یافته
  • نورپردازی بهتر
  • لایسنس های جدید

لحظات جادویی:

در بازی یازده نوع مهارت جدید اضافه شده است که یکی از ان مهارت ها پاس بدون نگاه است.

سیستم استقامت بهبود یافته:

سیستمی در نسخه جدید این بازی به کار برده شده است که بازیکن ها خستگی خود را با راه های مختف نشان می دهند که به ان خستگی قابل مشاهده و به سیستم ان به جای سیستم استقامت بازی از سیستم استقامت بهبود یافته استفاده می کنیم.

جلوه های بصری بهبود یافته:

بازی است که از تکنولوژی های رزولوشن ۴K و فناوری HDR پشتیبانی میکند.و توانسته از سال گذشته تا به حال از نظر بصری پیشرفت خوبی داشته باشد. عوامل موثر بر این ویژگی: آب و هوا ، چمن زمین بازی بازیکنان ،تماشاگران و …

نور پردازی بهتر:

نور پردازی با استفاده از تکنیک جدید Enlighten در این نسخه صورت گرفته است،نورپردازی نمود تغییرات گرافیکی است.این تکنیک، نور هایی که از اشیا ساطع می شوند را می توان شبیه سازی کرد.یکی دیگر از اپشن های این بازی تغییر اب و هوا در میانه بازی هستند.

لایسنس های جدید:

در این نسخه متاسفانه بعد از مدت ۱۰ سال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در ان حضور ندارند.حال این شرکت (کونامی)برای جبران این ضرر تلاش کرده تا لیگ ها و تیم های جدیدی را به این بازی بیفزاید.

این لیگ ها عبارتند از:

پرتقال،ترکیه،اسکاتلند،روسیه،ارژانتین

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + سیزده =