بررسی بازی Forza Horizon 4 برای کنسول های بازی ایکس باکس وان ایکس

بررسی بازی Forza Horizon 4 برای کنسول های بازی ایکس باکس وان ایکس

بررسی بازی Forza Horizon 4 برای کنسول های بازی ایکس باکس وان ایکس
بررسی بازی Forza Horizon 4 برای کنسول های بازی ایکس باکس وان ایکس
جدید ترین شبیه سازی مسابقات رانندگی برای رقابت های واقعی و تنگاتنگ شرکت مایکروسافت، Forza Horizon 4 یک بار دیگر به علاقه مندان بازی های ویدیوئی نشان داد که یک بازی بی نقص و ایراد سبک ریسینگ چگونه است.
بازی Forza Horizon 4 که در استودیوی پلی گراند گیمز ساخته شده است، قطعا از جذابترین و برترین بازی های مسابقه ای سبک ریسینگ برای بازیکنان نسل امروز است.

در میان بازی های ویدیوئی کنسول های بازی، مجموعه ی بازی های Forza که توسط کمپانی مایکروسافت تهیه شده است، عنوان پرفروش ترین و محبوبترین این بازی ها را به دست آورده است و در میان بازیکنان این سبک از بازی ها بسیار موفق عمل کرده است.
عنوان موفق مجموعه بازی های Forza بار دیگر در سال ۲۰۱۸ برای کنسول ایکس باکس وان با معرفی Forza Horizon 4، مطرح شد و هوادارن خود را شگفت زده کرد.
بدون شک Forza Horizon 4 بازی مسابقه‌ای است که همه ی بازیکنان بازی های ویدیوئی می‌توانند از آن لذت ببرند و لازم است که همه آن را تجربه کنند. بازی پلی استیشن در یک کلام، فوق العاده است.

بررسی بازی Forza Horizon 4 برای کنسول های بازی ایکس باکس وان ایکس
بررسی بازی Forza Horizon 4 برای کنسول های بازی ایکس باکس وان ایکس

نکات مهم و قابل توجه این بازی به طور خلاصه شامل موارد زیر است.
Forza Horizon 4 برای کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس تعبیه شده و قابلیت رزولوشن ۴K با ۳۰ فریم بر ثانیه را پوشش می دهد.
قابلیت HDR برای هر دو سیستم ایکس باکس وان ایکس و ایکس باکس وان اس و همچنین برای ویندوز ۱۰ سیستم عامل کامپیوتر های شخصی قابل استفاده است.
Forza Horizon 4 که از بازی های Xbox Play Anywhere است، همزمان برای ایکس باکس وان و ویندوز ۱۰ سیستم عامل کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار دارد.
بازیکنانی که از ایکس باکس وان ایکس استفاده می کنند، می توانند تنظیمات آن را به صورت دلخواه تغییر دهند و کیفیت بازی را روی رزولوشن ۱۰۸۰ با ۶۰ فریم بر ثانیه قرار دهند.
ماشین های موجود در بازی Forza Horizon 4 شامل انواع مختلف ماشین های اسپرت، کلاسیک، خارج از جاده و سوپر اسپرت و بسیاری دیگر از ماشین های رنگارنگ و مختلف است.
بررسی بازی سبک ریسینگ Forza Horizon 4
مسابقه ی Horizon در اطراف نقشه قرار دارد و در نسخه ی Forza Horizon 4 خانه هایی در تمام نقشه برای شما وجود دارد که شما می توانید آنها را خریداری کنید و از مزایای دسترسی به پارک های جدید و ویژگی فست تراول استفاده کنید.
به عنوان مثال برای اینکه شما بتوانید قابلیت هواپیمای بدون سرنشین را فعال کنید، لازم است که یکی از این خانه ها را خریداری کنید.

فرمول اصلی این بازی از سه نسخه ی قبلی این بازی بدون تغییر باقی مانده است.
امکان دارد که شما متوجه این نکته شوید که نقشه ی بازی نسخه ی Forza Horizon 4 که در انگلستان است نسبت به نسخه ی Forza Horizon 3 که در استرالیا قرار دارد، کوچکتر است، بله این درست است زیرا مساحت انگلستان در مقایسه با استرالیا کوچکتر است و سازندگان این بازی ترجیح داده اند که به جای نقشه ی پهناور استرالیا، از نقشه ای فشرده با بیش از ۵۰۰ جاده برای تعقیب گریز را در اختیار شما قرار دهند.

جدیدترین نسخه ی بازی های Forza، اولین نسخه از این بازی است که برای دستگاه ایکس باکس وان ایکس تعبیه شده است و در این نسخه با ارائه رزولوشن ۴K و اجرای قابلیت HDR تجربه ای بسیار نزدیک به کامپیوترهای شخصی را در اختیار دارندگان دستگاه ایکس باکس وان ایکس قرار می دهد.
این بازی دو انتخاب برای تنظیمات گرافیکی دارد که اگر شما مایل به بازی با کیفیت ۴K هستید، پس می توانید بازی Playstation 4 را بر روی تنظیمات Quality قرار دهید و اگر مایل به رزولوشن ۱۰۸۰ هستید، تنظیمات را بر روی Performance قرار دهید.
لازم به ذکر است که هیچ افت واقعی در کیفیت گرافیکی این دو حالت وجود ندارد. اما اگر به دنبال یک بازی نرم و روان هستید، بهتر است که از حالت Performance استفاده کنید.

بررسی بازی Forza Horizon 4 برای کنسول های بازی ایکس باکس وان ایکس
بررسی بازی Forza Horizon 4 برای کنسول های بازی ایکس باکس وان ایکس

 

اگرچه ممکن است در بعضی از مکان های این بازی افت فریمی وجود داشته باشد اما در کل بازی افت فریمی دیده نمی شود.
در حالت Forzavista افت فریمی بیشتراست و زمانیکه در محیط Horizon Festival قرار دارید، اندکی افت فریم و قطع شدن تصویر وجود دارد.

بازی Forza Horizon 4 استانداردهای بالای گرافیکی نسخه های قبل را دارا می باشد و تغییر فصل ها یکی از ویژگی های جدید این بازی است.
در آخرین نسخه ی Forza یعنی بازی Forza Horizon 4 علاوه بر تغییر آب و هوا، محیط بازی در طول چهار فصل متفاوت است.

قسمت Horizon Life اصلی ترین تجربه ی بازی جدید Forza Horizon 4 است و نسبت به سایر قسمت های قبلی، عمیقتر و پیچیده تر است.
به دلیل تکمیل نمایش های PR و کشف قسمت های پنهانی این بازی، این نسخه نسبت به نسخه های قبلی طولانی تر است. نکته ی مهم در مورد قسمت Horizon Life این است که نقطه ی پایان ندارد.
دو بخش Forzathon و Forzathon Live پاداش های جدید و چالش های تازه ای را در اختیار شما قرار می دهد و با دو بسته گسترش دهنده که برای این عنوان تایید شده و با وجود ویژگی قابل ارتقاء لول دسته های مختلف و گزینه های بخش چند نفره این بازی، شما دیگر نیازی به بازی های دیگر ندارید.

مسابقات در بازی Forza Horizon 4 به پنج قسمت مختلف Drag، Cross Country، Dirt ، Road و Street تقسیم شده است.
همچنین داستان ها و مجموعه ای از تم های مختلف در این بازی پلستیشن قرار گرفته است که یکی از این تم ها یک Streamer است، که پروژه بازی های مسابقه ای دلخواهش را در فستیوال Horizon Festival که به عنوان Project Gotham شرکت مایکروسافت اشاره دارد، بازسازی می کند.
در این بازی شما به طور روال سابق، دام های سرعت، Zone ها و علائم خطر روبه رو خواهید شد. در بازی Forza Horizon 4 دریفتینگ به یکی از بخش های داستانی Horizon تقسیم شده است.
همچنین Bonus Board ها برای تجربه و کاهش هزینه های مربوط به فست تراول در اختیار شما قرار گرفته است و همانطور که که در مجموعه ی بازی های Forza Horizon رایج است، برخی از Forza Horizon ها در مکان های دور از ذهن قرار دارد.

مرکزخرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =