برنامه سازنده‌ بازی World War Z برای ساخت بخش چندنفره بازی Days Gone PS4‌

برنامه سازنده‌ بازی World War Z برای ساخت بخش چندنفره بازی Days Gone PS4‌

برنامه سازنده‌ بازی World War Z برای ساخت بخش چندنفره بازی Days Gone PS4

 همانطور که می دانید بازی world war z یک بازی با سبک ماجراجویی اکشن و تیراندازی است که در سال ۲۰۱۷ توسط شرکتهای saber interactive و focus home interactive توسعه و منتشر شد. بازی world war z از جمله بازیهای آنلاین و چند نفره موفق در سبک اکشن و مبارزه ای است و همینطور شرکت saber interactive نیز در زمینه ساخت بازیهای چند نفره و آنلاین تبحر خاصی دارد و همیشه در این امر پیشگام و موفق بوده است.
بازی world war z در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شد. در این بازی شما باید به مبارزه با گروههای زامبی بروید. سازندگان بازی world war z براساس تجربه و پیشرفت خود در صنعت بازی آنلاین و چند نفره به شرکت سونی که در حال ساخت بازی days gone توسط استدیو SIE bend studio بود پیشنهادی مبنی بر همکاری در ساخت بخش چند نفره و آنلاین بازی داد.
ولی مثل اینکه سونی به این پیشنهاد زیاد تمایلی نشان نداده است و موافق این قضیه نبود و سرانجام بازی days gone در سال ۲۰۱۹ به صورت بازی تک نفره عرضه و منتشر شد. days gone یک بازی ویدیویی در سبک اکشن تیراندازی و ماجراجویی است که از هر نظر کاملا عالی و جامع ساخته شده است. ضمن اینکه شرکت سازنده بازی days gone وعده یک بسته الحاقی رایگان را نیز به مخاطبین این بازی زیبا داده است که حدود یک ماه دیگر قرار است منتشر شود .

برنامه سازنده‌ بازی World War Z برای ساخت بخش چندنفره بازی Days Gone PS4‌
برنامه سازنده‌ بازی World War Z برای ساخت بخش چندنفره بازی Days Gone PS4‌

و در اختیار همه قرار گیرد. این بسته الحاقی کاملا غنی از امکانات و ایده های نو و خلاقانه است و باعث می شود که طرفداران بازی days gone بیش از پیش به این بازی علاقه نشان دهند. زیرا این بازی یکی از لذت بخش ترین و زیباترین بازی های سال خود می باشد. این بازی قطعا بدون مشکل نیست ولی مشکلات کوچکی هم که دارد آنچنان مهم نیستند که قابل حل نباشند و حتما با اضافه شدن بسته الحاقی جدید و همینطور بسته های الحاقی بعدی کمبودهای ریز و درشت days gone رفع می شوند.
بازی days gone خیلی سرگرم کننده است و اصلا گیمر حین بازی احساس خستگی نمیکند و دقیقا حس آخرالزمانی را به گیمر القا میکند. این بازی گرافیک فوق العاده عالی و بالایی دارد در ضمن فضاسازی آن کاملا زیبا است . مثلا آب و هوا و طبیعت پویایی که دارد خیره کننده و شگفت انگیز است. شما در جاهایی از این بازی PlayStation شاهد ریزش باران و برف کاملا طبیعی و خیره کنـنـده ای هـسـتـیـد کـه نـظـیـرش در کـمـتـر بـازی ای دیـده مـی شـود و به جـرات مـی تـوان گـفـت کـه ایـن بـازی مـعـرکـه اسـت.
این بازی فراتر از مبارزه با گروهی از زامبی ها یا فرار و گریز از دست آنها است و می توان گفت که بازی days gone بازیکن را درگیر خود میکند و ساعتها پای خود میخکوب میکند. بازی days gone روایتگر داستانی است که در آن ویروسی خطرناک در حال انتشاری سریع در بین مردم است و همه مردم درگیر این ویروس می شوند و به نوعی به زامبی تبدیل می شوند.

برنامه سازنده‌ بازی World War Z برای ساخت بخش چندنفره بازی Days Gone PS4‌
برنامه سازنده‌ بازی World War Z برای ساخت بخش چندنفره بازی Days Gone PS4‌

این بازی به صورت تک نفره اجرا می شود و فکر میکنم امکان چند نفره اجرا شدن آن باعث بهم ریختن شالوده بازی می شد زیرا داستان بازی حول محور یک شخصیت می چرخد حال اگر بخواهیم بازی را به صورت آنلاین و چند نفره اجرا کنیم چیزی بی معنا از آب در خواهد آمد و احتمالا شرکت سونی با توجه به داستان بازی days gone با طرح سازندگان بازی world war z موافق نبوده است.
البته از طرفی هم با توجه به سابقه شرکت saber interactive در زمینه بازیهای چند نفره فکر نمیکنم که بازی چیز بدی از آب درمی آمد و شرکت saber interactive هم باتوجه به همین سابقه و تجربه خود پیشنهاد اضافه کردن امکان بازی آنلاین و چند نفره برای بازی days gone را مطرح کرده است ولی از طرفی اتاق فکر شرکت سونی و همچنین نویسندگان بازی days gone براساس طرح و داستان قبلی خود نمی توانستند این پیشنهاد را قبول کنند.
زیرا در این صورت باید بسیاری از قسمتهای بازی را تغییر دهند تا بتوان این امکان را به آن اضافه کرد که این خود یک پروژه جداگانه محسوب می-شود. البته لازم به ذکر است که همه بازیها امکان چند نفره بازی کردن و بازی آنلاین را ندارند و در عرصه رقابت بسیار موفق هم هستند و شاید از بیشتر بازیهای دیگر نیز پیشی گرفته اند و اینکه شرکت سونی سعی کرده تا بیشتر بر روی جزئیات بازی کار کند و این جنبه از کار هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مرکزخرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + دو =