بهترین اسکین ها در Call of Duty: Warzone

بهترین اسکین ها در Call of Duty: Warzone

Call Of Duty: Warzone درست در مرکز بازار بتل رویال قرار دارد و چیزی که باعث ارتقاء بازی می‌شود، بهترین اسکین ها در Call of Duty: Warzone است. Call of Duty: Warzone یک بازی بتل رویال حماسی است که در آن بازیکنان و تیم‌ها مقابل هم در نقشه‌ای بسیار بزرگ قرار می‌گیرند. بازیکنان می‌توانند گیم پلی خود را از نظر سلاح‌ها و همچنین شخصیتی که دیگران در بازی می‌بینند، تغییر دهند. این تغییرات و شخصی‌ سازی‌ها را می‌توان از فروشگاه خریداری کرد. همچنین می‌توان آن‌ها را از طریق بتل پس و یا با تکمیل چالش‌ها به دست آورد.

برخی از اسکین‌­های اپراتورها بهتر از بقیه هستند، این امر بدیهی است. زیرا بازیکنان تمایل دارند از آن‌ها نسبت به دیگر اسکین‌­ها بیشتر استفاده کنند. طراحی شخصیت، به همراه شخصیت منحصر به‌ فرد لباسی که به آن‌ها داده می‌شود چیزی است که باعث می‌شود این اپراتورها از هر نظر بهترین باشند. در ادامه با ۱۰ اسکین برتر در بازی Call of Duty: Warzone آشنا خواهید شد!

Talon

بهترین اسکین ها در Call of Duty: Warzone

این اپراتور را می‌توان از فروشگاه و به عنوان بخشی از بسته Talon Operator خریداری کرد. طرفداران با یک نگاه عاشق این مرد می‌شوند زیرا او ترکیبی از خشنی و خلاقیت است. سراسر بازوهای او و همچنین بخشی از صورت او خالکوبی شده است، که ظاهر او را از هر اپراتور دیگری متمایز می‌سازد. پیش‌ زمینه او به عنوان عضوی از نیروهای ویژه کانادایی بیان می‌شود، کسی که اکنون عضو فرقه Warcom شده است.

 Azur

بهترین اسکین ها در Call of Duty: Warzone

Azur یکی از اعضای فرقه Jackals است و ریش او باعث می‌شود بازیکن مطلوب و خوش‌ رویی باشد. اسکین اصلی را می‌توان از طریق تکمیل مأموریت Old Comrades به دست آورد. ریش او باعث تمایز او از سایر اپراتورها می‌شود، زیرا هیچیک ریشی به بلندی او ندارند. لباس او کاملاً بی‌روح است، اما چیزی که طرفداران را به خود جلب کرده صورت او است.

Yegor

بهترین اسکین ها در Call of Duty: Warzone

Yegor یک فرد اوکراینی است که عضو فرقه Chimera است و اسکین اصلی او با تکمیل مأموریت Proxy War به دست می‌آید. جدیدترین موردی که به بسته او اضافه شده، این شخصیت بدون لباس است و همین یادآور Tiger King’s John Finlay برای بسیاری از طرفداران بوده است. همچنین روبرو شدن با تیم کامل از افراد بدون پیراهن در طول بازی ترسناک است، اما اسکین ژاکت اصلی او برای بسیاری از طرفداران شیک‌ پوش، عالی و مناسب است.

Mara

بهترین اسکین ها در Call of Duty: Warzone

زمانی که صحبت از اپراتور می‌شود، بازیکنان زن انتخاب‌های زیادی ندارند، اما Mara همیشه انتخابی عالی است. او عضو فرقه Warcom است و برای کسانی باز می‌شود که بتل پس فصل ۱ را خریداری کرده‌ اند. در نگاهی به چهره سخت و لباس‌های بسیاری که استفاده می‌کند، مظهر توانمندی زنان است. لباس‌های بیشتری در بتل پس فصل ۳ برای او عرضه شده است که حتی می‌توانید او را در لباس‌های خیلی شیک هم قرار دهید.

Thorne

بهترین اسکین ها در Call of Duty: Warzone

این اپراتور تقریباً خیلی استفاده نمی‌شود، اما زمانی که قسمت بالای بدن Thorne نقاشی شد، طرفداران بسیاری پیدا کرد. این موضوع باعث شد ویژگی‌های صورت او هم تغییر کند، به نظر می‌رسد چانه‌اش در مبارزات برآمده‌تر شده است، این همان حسی است که بازیکنان هنگام مرگ ناعادلانه دارند. او عضوی از فرقه SAS است و اسکین اصلی او با تکمیل مأموریت Piccadilly باز می‌شود.

Golem

بهترین اسکین ها در Call of Duty: Warzone

اسکین­‌های اپراتور Golem منحصر به‌ فرد هستند، زیرا تفاوت‌های بسیاری با هم دارند. اسکین اصلی او باعث می‌شود این شخصیت در لباس استتاری قرار بگیرد، اما درباره بقیه لباس‌ها، یکی از آشغال ساخته شده و دیگری مانند یک کت دهه ۷۰ است.

این لباس‌ها فقط از طریق بازی اصلی و با تکمیل مأموریت ویژه Operation: Kuvalda به دست می‌آیند. بازیکنان باید این شانس را داشته باشند تا اسکین‌های دیگر را در فروشگاه دیده و بخرند، اما این اسکین­‌ها معمولاً زودگذر هستند و همیشه در فروشگاه قرار ندارند.

Ghost

بهترین اسکین ها در Call of Duty: Warzone

زمانی که Ghost به عنوان یکی از اپراتورهای فصل ۲ بتل پس معرفی شد، بازیکنان به وجد آمدند. او یکی از افراد مورد علاقه طرفداران در فصل‌های قبلی بود و صورت اسکلتی او ترس را در جان حریفان در بتل رویال می‌افکند. به جز رنگ روپوش و استفاده از هدست، ظاهر او به سختی تغییر می‌کند، اما سابقه او در این فرانشایز او را مناسب بازی می‌کند.

Grinch

بهترین اسکین ها در Call of Duty: Warzone

Grinch یکی از اعضای فرقه Jackals است و اسکین اصلی او با تکمیل چالش در بازی چند نفره به دست می‌آید. با این حال، جایگاه استتاری او به او کمک می‌کند تا در بتل رویال، در محیط اطراف پنهان و در واقع با این محیط ترکیب شود.

این شخصیت برای تیراندازی عالی است، زیرا پوشش خوبی با اطراف ایجاد می‌کند. زمانی که این شخصیت به درخت می‌چسبد یا در بوته‌های اطراف دراز می‌کشد، تشخیص آن برای دیگران سخت و دشوار است.

Syd

بهترین اسکین ها در Call of Duty: Warzone

Syd یکی دیگر از زنان قابل انتخاب برای بازیکنان است و سبک خاص خود را دارد. گاهی دوست دارد برای پوشش بسیار زیاد لباس بپوشد و گاهی دیگر رنگ آبی به خود می‌گیرد. اسکین اصلی او را می‌توان از طریق کشتن پنج نیروی عظیم در مأموریت‌های چند نفره به دست آورد. او بسیار خونسرد است و به همین دلیل بسیاری از طرفداران دوست دارند او را به عنوان اپراتور خود انتخاب کنند.

Mace

بهترین اسکین ها در Call of Duty: Warzone

Mace یک شخصیت ترسناک در ماسک صورت متالیک و اصلاحات اسکین در بازویش است. او به نظر غیرقابل نفوذ است، که همین باعث می‌شود بازیکنان هنگام رقابت در Call of Duty: Warzone، او را انتخاب کنند.

این اپراتور را می‌توان از طریق خرید بسته Mace Operator در فروشگاه به دست آورد و ارزش خرج کردن هر پنی از پول را دارد. با یک نگاه به این پوسته ترس و وحشت در قلب هر بازیکن دشمنی به وجود می‌آید و آن‌ها می‌دانند که به زودی نابود خواهند شد.

 

منبع: TheGamer

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 12 =