بهترین مادهای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷

مادهای سایبرپانک 2077

هر زمانی که یک بازی جدید منتشر می شود، شما می توانید روی آن تغییراتی اعمال کنید. مادها می توانند تصورات ما را تبدیل به واقعیت کنند. مادهای سایبرپانک ۲۰۷۷ نیز همین کار را انجام می دهند. برای بازی ای مانند Cyberpunk 2077، که اکنون مترادف عباراتی چون “عجله”، “تنبل” و “فاجعه” است، مادها ممکن است بهترین شانس شما برای لذت بردن از بازی باشند، زیرا سازندگان در تلاش هستند سال ها پس از انتشار، بازی خود را اصلاح کنند.

با توجه به موارد بسیار زیادی که باید به آن ها توجه شود، بسیاری از مردم تلاش می کنند مادهای Cyberpunk 2077 را اصلاح، اضافه یا بهبود دهند. با توجه به موارد زیادی که باید طی شود، اینکه بدانید کدام ماد ارزش امتحان کردن را دارد تا بازی شما را بهتر کنند، یا حتی فقط ویژگی های جدید سرگرم کننده را به بازی شما اضافه کنند، دشوار است. ما در این مقاله از سایت مرکز خرید تمام مادهایی که تاکنون پیدا کردیم را بررسی کردیم، از مادهای مربوط به عملکرد تا سرگرمی خالص، پس می توانید این مقاله را بخوانید و از مادهایی که دوست دارید استفاده کنید تا در نهایت تجربه واقعی از Cyberpunk 2077 به دست آورید.

ماد Cyber Engine Tweaks در سایبرپانک ۲۰۷۷

مادهای سایبرپانک 2077
ماد Cyber Engine Tweaks

اولین ماد ما برای Cyberpunk 2077 کمی کسل کننده اما ضروری است. این ماد، به خودی خود کار زیادی انجام نمی دهد اما استفاده از مادهای دیگر را آسان تر می کند. این ماد نه تنها به مادرها بلکه به کاربران کمک می کند خودشان مادها را در بازی اجرا کنند. این ماد رابط کاربری خاصی را اضافه می کند که می توانید تمام مادهایی که اضافه کردید را تنظیم کنید. به علاوه، سازنده برای بهتر کردن این ماد، پچ های اضافی و اصلاحات کیفیت زندگی که شامل برخی نقص های امنیتی ایجاد کرده تا همه چیز راحت تر اجرا شوند.

ماد General Optimization

مادهای سایبرپانک 2077
ماد General Optimization

حالا، قبل از اینکه به موضوعات جالب تری بپردازیم، باید به بزرگ ترین شکایتی که اکثر مردم از Cyberpunk 2077 توجه کنیم. که البته، عملکرد بازی است. شدت این موضوع به دستگاه شما بستگی دارد، اما تعداد زیادی از مردم، حتی با سخت افزارهای قدرتمند هم عملکردی که می خواستند را از این بازی دریافت نکرده اند. هدف General Optimization کاهش برخی از ناکارآمدی های بازی و ارائه فریم ها و عملکرد بهتر است. این کار با حذف برخی از ویژگی های بازی که در مواقع غیرضروری اجرا می شدند، به علاوه بهینه سازی های دیگر برای عملکرد بهتر مانند تخصیص رشته ای، انجام شده است. ویژگی هایی که دیگری که این ماد اضافه می کند شامل ذخیره سازی خودکار ۱۰ دقیقه ای، حذف جلوه های بصری مضر مانند دانه بندی فیلم، مه و روشن کردن دندانگی های مربوط به مو، به علاوه چند پیشرفت بصری دیگر است.

ماد AI Netrunners Enhanced

مادهای سایبرپانک 2077
ماد AI Netrunners Enhanced

حالا که برخی از مشکلات فنی حل شده اند، می توانیم به سراغ مشکلات بزرگ تر Cyberpunk 2077 برویم. در این مورد، به هوش مصنوعی دشمن خواهیم پرداخت. این ماد که به طور خاص نت رانرها را هدف قرار داده به دو روش کار می کند: اضافه کردن هک های جدید، از جمله هک هایی که از بازی حذف شده بودند و توانمند ساختن نت رانرها برای هک کردن شما یعنی بازیکن. به طور معمول، این دشمن می تواند فقط از هک Overheat استفاده کند اما با AI Netrunners Enhanced، می تواند از Reveal Position برای هدف قرار دادن شما در مبارزه استفاده کند، Cyberware Malfunction استفاده کرده و سایبرافزار و هک شما، Weapon Glitch و موارد دیگر را غیر فعال کند. هر نت رانر از مجموع ۱۰ هک، به طور تصادفی ۳ هک را دریافت می کند، که یکی از آن ها همیشه نوع آسیب و دیگری نوع کنترل است و می تواند به صورت پویا از آن ها استفاده کند.

ماد Streetstyle — Immersive Fashion System

مادهای سایبرپانک 2077
ماد Streetstyle — Immersive Fashion System

Cyberpunk 2077 خالق شخصیت مناسبی داشته اما به طور کلی در مقایسه با آنچه مردم از یک نقش آفرینی در این نوع انتظار داشتند، بسیار ضعیف عمل کرده است. لباس و مد حسی را القاء می کنند که گویی شخصیت در آخرین لحظات آن ها را انتخاب کرده و هیچ تاثیری بر بازی نداشته و به راحتی قابل نادیده گرفتن هستند. Streetstyle — Immersive Fashion System باعث می شود انتخاب های مد شما با اهمیت دادن به انتخاب لباس، عواقبی داشته باشد.

اکنون هر بخش از لباس با یک آمار Strength ،Reflex ،Technical ،Intelligence و Cool همراه است که از یک تا پنج متغیر هستند. وقتی بررسی مهارت فعال شود که مربوط به هر یک از این آمارها شامل دیالوگ یا تعاملات دستگاه ها است، همه ی آن ها روی شخصیت شما اعمال می شوند. این بدان معنا است که می توانید با پوشیدن تجهیزات نت رانر Intelligence و با پوشیدن زره Arasaka ،Strength خود را افزایش دهید.

سیستم جدیدی که این ماد به Cyberpunk 2077 اضافه کرده چیزی است که خالق آن را StreetStyle می نامد و به هر قطعه از تجهیزات یکی از چهار سبک زیر را می دهد: Entopism ،Kitsch ،Neomilitarism و Neokitch. تطبیق تجهیزات شما با هر یک از این سبک ها تقویت بیشتری را به آمار شما خواهد داد و به خاطر اینکه شبیه چیزی نشده اید که انگار خودتان لباس هایتان را از کمدتان انتخاب کرده اید، به شما پاداش می دهد.

ماد Better Vehicle Handling

مادهای سایبرپانک 2077
ماد Better Vehicle Handling

گشت و گذار در Night City در بهترین حالت هم کسل کننده بود. در بدترین حالت، یک آشفتگی نامطمئن و پر از حشرات مختلف بود. پس، برای اینکه رانندگی حس خسته کنندگی کمتری داشته باشد، Better Vehicle Handling ساخته شد تا به گفته خالق آن بهترین کارش را انجام دهد. این مادی است که برای درک آن، باید دقیقاً احساسش کنید، اما نمونه ذکر شده در توضیحات نشان می دهد که Kuzanagi در سرعت بالا و ترمز دستی کشیدن در گوشه ها “به قلمرو بعدی” سر نخواهد خورد و فکر می کنیم همه این ماد را دوست خواهند داشت. توجه کنید که این مورد به هیچ عنوان بر عملکرد ماشین ها تاثیر نمی گذارند، به جز اینکه مقداری از شتاب و سرعت را کاهش داده تا روانی بیشتری حس شود. به طور کلی، اکثر کاربران موافق هستند که این ماد باعث شده رانندگی با احساس لغزندگی کمتری همراه بوده و هدایت وسیله نقلیه راحت تر شود.

ماد Cyberpunk Autonomous ReShade

مادهای سایبرپانک 2077
ماد Cyberpunk Autonomous ReShade

هرچند گزینه های گرافیکی Cyberpunk 2077، کاملاً “اصلاح” نشده اند، اما دقیقاً در سطحی نیستند که قبل از عرضه بازی نشان داده می شد. هرچند مادرها از نظر تغییرات سطح موتوری نمی توانند کار زیادی انجام دهند، اما اصلاحات بصری و ترفندها می توانند در برخی موارد مؤثر باشند. با ماد Cyberpunk Autonomous ReShade می توانید HDR “واقعی” را به دنیای Night City اضافه کنید.

این شبیه سازی HDR است که در بازی های Unreal Engine 4 استفاده شده و از نرم افزارها برای ترکیب جلوه های مختلف استفاده می شد تا جلوه های عمیق تر، رنگی تر و بصری تر را برای Cyberpunk 2077 به ارمغان بیاورد. البته این ماد بسیار پیچیده تر از آن است، اما خالق آن ریشیدها (نرم افزاری برای بزرگنمایی) شگفت انگیزی را برای بازی های مختلف ساخته و به نظر می رسد این هم به همان اندازه خوب است.

ماد Judy Romance Enhanced

مادهای سایبرپانک 2077
ماد Judy Romance Enhanced

چرا مادی برای شما طرفداران Judy که پس از اتمام دوران عاشقانه او حس تنها ماندن در سرما را دارید، وجود نداشته باشد؟ همیشه پس از اتمام یک عاشقانه، آن شخصیت دیگر هیچگونه تعاملات معنادار واقعی نداشته است و این همیشه ناراحت کننده بوده است. Judy به طور خاص در نقطه خاصی از آپارتمان خود می چرخد. حالا می توانید با ماد Judy Romance Enhanced کمی بیشتر نقش آفرینی کنید.

نحوه کار این ماد به این صورت است که، پس از دوران عاشقانه Judy، او به قسمت های دیگری از آپارتمان خود رفته و کارهایی را مانند یک شخصیت واقعی، بر اساس زمان روز، انجام می دهد. او می خوابد، غذا می خورد، دوش می گیرد و بله، همچنان کنار پنجره اش وقت می گذارند. او به عنوان یک امتیاز خوب کوچک، این ماد شامل تمام ویژگی های Hugs می باشد، ماد Judy، با داده هایی برای مرد و زن همراه است، پس تجربه کامل Judy را به طور یکجا دریافت خواهید کرد.

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 11 =