بهترین ماشین و موتورهای سایبرپانک ۲۰۷۷

بهترین ماشین و موتور سایبرپانک 2077

 

Cyberpunk 2077 لیست بی‌نهایتی از مکان‌هایی برای جستجو، مأموریت‌هایی برای انجام و شهرت‌هایی برای به دست آوردن دارد. شما در سرتاسر Night City گشت و گذار می‌کنید، برای V، Street Cred (برای ارتقاء سطح شهرت) جمع‌آوری می‌کنید و Cyberware (تکنولوژی که به صورت دائم بر روی کاراکتر خود نصب می‌کنید و از طریق آن ویژگی‌های کاراکتر خود را از جمله پرش در ارتفاعات بلندتر و موارد دیگر بهبود می‌بخشید) خود را ارتقاء می‌دهید. تماس‌ها و پیام‌های دلالان، چپ و راست به دست شما می‌رسد. ممکن است در ابتدا این مأموریت‌ها طاقت‌فرسا به نظر برسند. برای موفق شدن در این مسیر، باید سوار بر خودروهای مدرن شوید. از همین رو در اینجا بهترین ماشین و موتور های سایبرپانک – Cyberpunk 2077 را برایتان معرفی خواهیم کرد. 

 

اتومبیل Quadra Turbo R

بهترین ماشین سایبرپانک 2077
بهترین ماشین سایبرپانک ۲۰۷۷

احتمالاً به لطف تبلیغات گسترده CD Projekt Red، همه شما اتومبیل Quadra Turbo R را بشناسید. مأموریتی که برای باز کردن این اتومبیل نمادین در نظر گرفته شده، در گوشه پایین سمت راست منطقه Heywood واقع شده است. این Gig (مأموریت جانبی)، با یک علامت سؤال زرد رنگ مشخص شده و یک Gig مخفی به نظر می‌رسد. مراقب باشید، سطح تهدید این مأموریت بسیار بالا است. برای ورود و خروج از این مأموریت باید از تمام ترفند‌های V استفاده کنید. پس از تکمیل مأموریت، یکی از دلالان مختصات اتومبیل Quadra Turbo R را به شما خواهد داد. اضافه نمودن این اتومبیل به گاراژ V رایگان می‌باشد.

 

اتومبیل Rayfield Caliburn

بهترین ماشین Cyberpunk 2077
بهترین ماشین Cyberpunk 2077

Rayfield Caliburn با حداکثر قدرت ۱۶۶۰ اسب بخار، سریعترین اتومبیل Cyberpunk 2077 محسوب می‌شود. بهترین قسمت در مورد Rayfield این است که می‌توانید آن را به صورت رایگان برای خود داشته باشید! تمام کاری که باید انجام دهید، این است که به طرف Badlands رانندگی کنید و وارد یک جاده بن بست خلوت در سمت چپ شوید. پس از رسیدن به موقعیت مکانی مورد نظر، یک تونل زیر زمینی مخفی پیدا خواهید کرد. وارد تونل شوید تا به یک کانتینر حمل و نقل برسید. در داخل این کانتینر می‌توانید Rayfield Caliburn را پیدا کنید که نام V بر روی آن قرار دارد. با وارد شدن به داخل این اتومیبل، صاحب آن خواهید شد.

 

Porsche 911 جانی سیلورهند

با انجام این مراحل، نه تنها Porsche جانی را باز می‌کنید، بلکه به اسلحه و ژاکت نمادین جانی نیز دست خواهید یافت. پس از آنکه در داستان اصلی بازی به اندازه‌ای پیش رفتید که قفل مأموریت Tapeworm باز شد، V مکالمه‌ای با جانی در طول این مأموریت خواهد داشت. برای به دست آوردن آیتم‌های نمادین جانی، V باید جانی را همراهی کرده و هرکاری که می‌گوید را دقیق انجام دهد – حتی اگر برخلاف میل شخصی شما یا V باشد. اگر می‌خواهید آیتم‌های نمادین جانی را داشته باشید، باید او را راضی نگه دارید. از این طریق شما می‌توانید مأموریت Chippin In را باز کنید. تا زمانی که روزنامه خود را باز نکرده و به صورت دستی آن را ردیابی نکنید، نمی‌توانید آن را ببینید. هنگامی که با گزینه کشتن / Kill یا چشم‌پوشی / Spare از یک NPC خاص مواجه شدید، گزینه Spare را انتخاب کنید. با این کار، قفل صندوقی در لنگرگاه Night City باز خواهد شد که Porsche 911 جانی سیلورهند می‌باشد.

 

اتومبیل سوپر اسپرت Herrera Outlaw

با اینکه Outlaw به اندازه Caliburn سریع نیست، اما باز هم در دسته خودروهای سریع Night City قرار می‌گیرد. Outlaw که از نظر فنی یک لیموزین است، قادر به ثبت ۱۶۸ مایل (۲۷۰ کیلومتر) بر ساعت است. Outlaw برخلاف اتومبیل‌هایی که پیش از این ذکر شد، باید خریداری شود. قیمت آن ۶۲۰۰۰ یورودلار خواهد بود و تنها زمانی در دسترس شما قرار می‌گیرد که به سطح ۳۰ از Street Cred رسیده باشید. خوشبختانه، ارتقاء Street Cred برای V در Cyberpunk کار چندان سختی نیست. در نهایت مأموریتی با نام Outlaw GTS از شما خواسته می‌شود. به محل علامتگذاری شده بروید و آماده برای خرج کردن مقداری پول شوید.

 

Rayfield Aerondight

حتی برای شروع فکر کردن به باز کردن قفل این ابراتومبیل، باید از ریشه اقدام کنید. به دست آوردن این اتومبیل، مستلزم ساخت کاراکتر، انتخاب مسیر زندگی خود و تکمیل مأموریت Heist با جکی است. پس از آن، مجدداً به Wakako Okada بپیوندید و آماده برای انجام عملیات سخت باشید. شما باید به سطح ۵۰ از Street Cred رسیده و همچنین ۲۲۵۰۰۰ یورودلار ذخیره کرده باشید. پس از رسیدن سطح Street Cred خود به ۵۰، به Wakako برگردید و با هر دیالوگی که در دست دارید، وارد بحث با او شوید. بعد از رفتن شما، او باید پیامی در مورد Rayfield Aerondight بدهد. به محل مورد نظر بروید، پول خرج کنید و سوار بر یکی از بهترین اتومبیل‌های Cyberpunk شوید.

 

Yaiba Kusanagi CT-3X — ‘Akira’

بهترین موتور سایبرپانک 2077
بهترین موتور سایبرپانک ۲۰۷۷

موتور Akira، سریعترین موتور در Cyberpunk است. این موتور نیز باید به قیمت ۲۲۰۰۰ یورودلار خریداری شود. خوشبختانه، فقط کافی است که Street Cred شما به سطح ۱۲ رسیده باشد و پیش از دریافت موقعیت مکانی موتور Akira در Westbrook مستقر شده باشید. یک بار دیگر Wakaka با شما تماس خواهد گرفت و موقعیت مکانی این موتور را به V اطلاع می‌دهد. به آنجا بروید، موتور Akira را خریداری کرده و به مجموعه موتورهای خود اضافه نمایید.

 

Arche Nazare — Jackie’s Arche

بهترین موتور سایبرپانک 2077
بهترین موتور سایبرپانک ۲۰۷۷

باید بدانید که دو نسخه از این موتور در Cyberpunk 2077 وجود دارد. یکی از آنها را می‌توانید به صورت رایگان داشته باشید و دیگری را می‌توانید بعداً در بازی بخرید. در این مقاله، به نسخه رایگان آن می‌پردازیم. دستیابی به این موتور، کاملاً منوط به تصمیمی است که در انتهای مأموریت Heist گرفتید. سه گزینه در اختیار V قرار می‌گیرد: Take Jackie’s body to Vic the Ripperdoc (جسد جکی را به Vic the Ripperdoc ببرید)، take Jackie’s body to his family (جسد جکی را به خانواده‌اش تحویل دهید)، یا have Delamain wait for V to get back (Delamain را منتظر بازگشت V نگه دارید). تا زمانی که Delamain منتظر شما نباشد، فرصت این را دارید که متوجه شوید موتور جکی باز است.
پس از شروع Act 2، مأموریتی با نام Heroes به شما ارائه می‌گردد. این مأموریت را پذیرفته و مراحل آن را دنبال کنید. در نهایت دو گزینه برای قبول (Accept) یا رد کردن (Decline) کلید موتور در اختیار شما قرار می‌گیرد. با قبول کردن آن، صاحب موتور خواهید شد. در صورتی که گزینه Decline را انتخاب کنید یا تصمیم اشتباهی در انتهای مأموریت Heist بگیرید، باز هم می‌توانید این موتور را به قیمت ۱۳۸۰۰۰ یورودلار خریداری نمایید.

 

Quadra Type-66 Javelina

Javelina بدون هیچ شکی شبیه به Mad Max است. برای داشتن این اتومبیل، همانند تعداد انگشت شماری از اتومبیل‌های موجود در این لیست باید مبلغی را پرداخت کنید. پس از آنکه سطح Street Cred خود را به ۳۰ رساندید، به Badlands رفته و این اتومبیل را به قیمت ۷۳۰۰۰ یورودلار خریداری نمایید. برای رسیدن به محل دقیق این اتومبیل، مأموریتی از جانب Dakota Smith به شما محول می‌گردد. با اینکه Javelina به گرد پای Caliburn نمی‌رسد، اما می‌تواند موقعیت خود را در مسابقات خیابانی حفظ کند. تنها مواردی که از آنها محروم مانده، وجود تیربار و چرخ‌های میخدار است.

 

Villefort Alvarado V4FC 580 Vato

اگر قصد رانندگی با Vato به صورت رایگان دارید، باید قلنج انگشتان خود را شکسته و آماده نبرد شوید. در اوایل بازی، در مجموعه آپارتمانی خود با مربی Fred روبرو خواهید شد. او شما را از درگیری‌های مختلف خیابانی در اطراف شهر Night City مطلع می‌کند. تکمیل این مأموریت، بهترین راه برای به دست آوردن پول بیشتر است، اما آماده برای نبردی سخت باشید. یکی از این مبارزات، در برابر Champion Cesar خواهد بود. Cesar، بر روی اتومبیل خود – Vato – شرط می‌بندد، و V نیز در صورت باخت باید مبلغی به اندازه این اتومبیل بپردازد. Cesar را شکست دهید تا صاحب Vato شوید.

 

Mackinaw Beast

این هیولای به معنای واقعی کلمه، کل شهر Night City را تحت سلطه خود قرار می‌دهد. با کمک به Clair، متصدی بار Afterlife، در مأموریتی به نام The Beast in Me، قفل این کامیون باز خواهد شد. این مأموریت، V را به یک سری مسابقات خیابانی می‌فرستد – به طور دقیق، ۴ مسابقه. در چهارمین مسابقه، V هنگام مکالمه با Clair باید مسیر انتقام را انتخاب کنید. V در انتهای مسابقه، توانایی تعقیب Sampson را خواهد داشت. با انجام این کار و اتمام مسابقه، Clair کامیون Beast را به V هدیه خواهد داد.

 

منبع: Digital Trends

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + بیست =