بهترین مپ های کریتیو فورتنایت + تمامی کدهای کریتیور

بهترین مپ کریتیو فورتنایت

یکی از امکانات جالب فورتنایت، امکان ساخت و شخصی سازی نقشه بازی و اشتراک گذاری آن با دیگر کاربران است. این امکان ساخت مپ ادیت و تمرینی به شما اجازه می دهد که دقیقا همان نقشه مورد علاقه خود را با جزئیات و اِلمان هایی که خودتان دوست دارید بسازید. خوشبختانه کاربران خلاق مختلفی در سرتاسر دنیا وجود دارد که با ساخت نقشه های ادیت و تمرینی خلاقانه فورتنایت می توانند شما را برای ساعت ها سرگرم سازند. به همین دلیل در این بخش ما بهترین مپ های کریتو کد و نقشه های ادیت و و تمرینی فورتنایت را با شما به اشتراک بگذاریم. 

 

بهترین مپ های کریتیو فورتنایت ۲۰۲۰

لیستی از کدهای حالت کریتیو Fortnite این ماه تهیه شده است که شامل دو نقشه عالی ماجراجویی است. یکی از آنها در دنیایی با تم سایبرپانک (بازی Cyberpunk 2077) تنظیم شده است و اگر آن حالت برایتان جذاب نیست، می‌توانید به سراغ سرزمین دیگری به نام وینترتورن/ Winterthorn بروید. اگر می‌خواهید نحوه ساخت و ساز در مبارزات تک به تک/ ۱v1 را تمرین کنید نقشه Piece Control Kyle’s Box Fights را بررسی کنید، اما نقشه The Abyss شامل یک بازی استاندارد تفنگی است که در یک محیط ترسناک (و خارق‌العاده) تنظیم شده است.

 نام کدسازندهنوع
Cybernite 2۵۹۵۹-۵۷۷۶-۷۷۱۱jesse-oceguedaAdventure
Infinite Flappy Bird۸۹۹۱-۷۳۲۲-۶۰۸۳fnreggieMinigame
Tales of Winterthorn۹۸۸۲-۸۵۴۵-۲۰۲۲roleoanderAdventure
۲۰۰ Level Default Deathrun۸۳۶۸-۴۰۳۹-۳۲۲۰fxxd1Deathrun
Alpine Heights: Snowboarding Slopes۵۲۶۸-۵۴۳۳-۱۲۶۳TheBoyDillyMinigame
Fortnite Winter Skins Prophunt۴۲۶۶-۴۸۸۵-۵۶۰۰salvamiraProp Hunt
Piece Control Kyle’s Box Fights۲۶۲۴-۴۴۷۲-۶۸۲۲TheBoyDillyPractice
The Abyss۲۸۲۰-۰۴۶۵-۲۳۶۳nineaceGun Game

 

بهترین نقشه کریتیو ادیت Fortnite

وقتی صحبت از ماه اکتبر می‌شود یعنی به فصل ترسناک و عجیب و غریب سال رسیده‌ایم! در ادامه با هشت نقشه عالی و مناسب هالووین آشنا خواهید شد، چه بخواهید به‌صورت انفرادی وارد حالت کریتیو بازی شوید و یا چه با گروه دوستانتان آن را اجرا کنید، می‌توانید از نقشه‌های زیر استفاده نمایید. لازم به ذکر است که کسانیکه طرفدار بازی Among Us هستند می‌توانند به نقشه Among Us – Polus سر بزنند، در آنجا تمام قسمت‌های آن بازی بازسازی شده است که شامل همه خرابکاری‌ها و وظایف بازی Among Us است و شما می‌توانید آنها را اجرا نمایید. همچنین در این نقشه هواکش‌هایی وجود دارند که واقعا کار می‌کنند! همچنین نقشه Biohazard نیز ارزش امتحان کردن را دارد، زیرا در این نقشه به شدت از بازی Resident Evil VII الهام گرفته شده است.

 نام کدسازندهنوع
Dead by Fortlight۸۰۹۹-۵۹۸۱-۳۷۹۶thyrosx

 

Minigame
Among Us – Polus۰۳۸۸-۹۵۲۳-۹۸۹۱TheBoyDillyParty Game
Chronicles of Zaneth: Phoenix Awakening۶۳۱۱-۳۲۵۶-۸۵۱۵spazy64Adventure
Fortnitemare on Addison Street۷۰۷۸-۹۷۱۶-۹۲۷۴NJ CheckmateAdventure
Old Town Infection۷۷۹۵-۴۴۰۱-۷۷۰۴Portals_are_Lit-Team Mingame
Reaper’s Revenge۹۵۳۶-۶۵۹۸-۱۷۶۹fataltryyyhardProp Hunt
The Visit – Biohazard۶۴۹۶-۹۹۹۷-۴۶۹۶legendary-chuan-qiAdventure
Rupture۵۰۶۵-۷۲۲۲-۵۳۲۷ItsSparkSurvival

 

بهترین مپ ادیت فورتنایت

آیا عجیب است که بازی Fall Guys، به عنوان بازی محبوب این ماه، در حالت کریتیو بازی Fortnite بازسازی شده است؟ نه، نه واقعا، همچنین با وجود سه مینی‌گیم آن بازی در این نقشه، می‌توان گفت این نقشه بسیار چشمگیر است. همچنین یکی از نقشه‌های این ماه شامل یک ماشین حساب در حال کار است، و ساختمان اصلی منطقه Tilted Towers نیز به‌طرز فوق‌العاده‌ای بازسازی شده است و شاهد تقلیدی از نسخه Game Boy نیز خواهیم بود. به علاوه چه کسی از مسابقات اتومبیل‌رانی و رساندن برگرها در Durrr Burger Delivery خوشش نمی‌آید؟

 نام کدسازندهنوع
Fall Guys۳۹۵۸-۴۵۷۵-۱۰۷۵FlySmoothMinigame
Working Calculator۱۶۴۸-۷۱۶۳-۱۵۱۶pimitEducational
Delirium۵۹۱۷-۸۶۵۵-۴۱۰۴fivewalnutAdventure/Puzzle
Summer Race۱۴۳۵-۳۰۱۶-۵۸۹۹fxxd1Race
Tilted Tower۰۴۰۲-۵۶۱۱-۸۳۲۷AllianceDeathmatch
Durrr Burger Delivery۹۱۴۷-۶۵۴۳-۴۲۱۹junior-chubbTeam Minigame
Game Box: Ball Master۱۱۳۹-۸۰۲۹-۰۷۲۶pr0spartanerMinigame
Wild West Deathrun۹۵۲۶-۹۴۰۵-۵۲۸۲icifyedDeathrun

 

بهترین کد های مپ تمرینی فورتنایت

یکی از نقشه‌های ماه آگوست موجود در لیست نقشه‌های حالت کریتیو بازی Fortnite بسیار منحصر به فرد است. ساختمان The Factory – Manchester, UK یک مکان واقعی است؛ به طور دقیق‌تر باید بگوییم که یک مجتمع فرهنگی-هنری ۱۶۰ میلیون پوندی است. به لطف نقشه LaTurbo Avedon می‌توانید در یک نسخه مجازی از این ساختمان، قبل از افتتاح آن در سال آینده، کاوش کنید. به جستجو بپردازید و هنگامیکه در یک ساختمان هنر مدرن در حال پرسه زدن هستید خاطرات و تجربیات مختلف کسب کنید. باید هشدار دهیم که در برخی قسمت‌های این بنا چراغ‌های چشمک‌زن وجود دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نقشه می‌توانید به وبسایت رسمی آن مراجعه کنید.

در کنار این تجربه دیدنی، نقشه‌های ماجراجویانه و مینی‌گیم‌های دیگری برای لذت‌بردن وجود دارند که شامل دو نقشه از کاربر ۳dlab است. این کاربر به نقشه‌های جذاب و لذتبخش‌اش مشهور است.

 نام کدسازندهنوع
LaTurbo Avedon۱۲۴۸-۲۱۲۸-۴۲۸۷thefactorymcrAdventure
Paradise Highway۸۷۸۲-۶۶۰۳-۲۱۰۹noob_heroHide & Seek
Paranoia Tantrum 2: Genesis۱۵۲۰-۴۷۶۳-۶۴۰۳WertandrewEscape Maze
Deathrun Adventures۱۷۶۳-۳۶۶۶-۶۶۰۴jadubzDeathrun
۳D Lab Party۷۵۲۷-۵۸۶۷-۹۲۹۵۳dlabMinigames
The Odyssey۳۵۵۵-۶۴۷۸-۷۹۱۶JxdvnAdventure
Splashdown۱۶۲۴-۷۶۷۷-۱۹۵۶۳dlabZone Wars
Kino der Toten۰۷۸۲-۲۱۸۹-۷۴۹۰mist_jawafettProp Hunt

 

کد های کریتیو مپ فورتنایت 

آپدیت کدهای حالت کریتیو ماه آوریل شامل چند نقشه تاثیرگذار است، از جمله مینی‌گیمی به شکل Retro Runners که از بازی Pac-Man الهام گرفته است. همچنین این کدها شامل نقشه جذابی به نام Prop Hunt و یک بازسازی خیره‌کننده از شهر Minas Tirith از Lord of the Rings است. ابتدا به این نقشه‌ها سر بزنید و سپس لیست را بالا پایین کنید تا نقشه‌های دیگری برای بازی بیابید.

 نام کدسازندهنوع
Yacht Club Prop Hunt۸۱۰۲-۶۵۵۳-۶۳۷۹squeezeman1970Prop Hunt
Minas Tirith – Lord of the Rings۱۰۴۸-۳۴۸۷-۴۳۹۱sven1205Creation
Alverton Hills: Livingston۲۸۰۱-۱۲۶۰-۲۸۴۹SundayCWAdventure
Silhouette Prop Hunt۵۱۷۶-۴۱۴۶-۵۰۷۳channelfnProp Hunt
Whack-A-Zombie: Arcade۰۲۶۶-۶۸۱۱-۸۰۵۴RitualMinigame
Retro Runners۹۲۴۹-۵۸۱۰-۸۹۴۷mackjackMinigame
Shopping Spree۴۱۰۲-۳۲۶۱-۷۳۶۱TinyFree-for-all
Memory Quiz Chapter 2۶۴۲۲-۶۷۲۱-۷۱۴۱SeedohQuiz

 

کدهای حالت کریتیو Fortnite: فوریه ۲۰۲۰

در لیست کدهای حالت کریتیو ماه فوریه، با دو بازسازی فوق‌العاده از بازی Call of Duty در نقشه Nacht der Untoten Zombies و Shipment مواجه خواهیم شد که برای عموم رایگان است، همچنین یک مینی‌گیم هوشمندانه به نام Bubble Burst وجود دارد که بسیاری از بازیکنان می‌توانند آن را امتحان کنند. نقشه Lost: Chapter Two نیز یک ماجراجویی خطی با داستانی جذاب است، اما نقشه Default Deathrun یک نقشه مرگبار مناسب افراد تازه‌کار است که حرکات پارکور نیز در آن وجود دارد. در این لیست برای تمام افراد، چیزی پیدا خواهد شد، پس یادتان نرود که حتما آنها را امتحان کنید.

 نام کدسازندهنوع
Call of Duty Zombies: Nacht der Untoten۳۶۸۵-۴۰۱۹-۱۰۹۴mist_jawafettMinigame
Snakes & Ladders۱۵۱۲-۱۰۱۱-۳۴۰۹RelatableMinigame
Default Deathrun۰۶۶۶-۹۲۹۳-۵۲۲۶nvkenworthDeathrun
Ake’s Skill Slide 2۸۲۶۵-۸۲۰۶-۰۵۳۶akeDeathrun
Lost: Chapter Two۹۵۹۶-۴۱۹۸-۳۹۸۲JuxiAdventure
Bubble Burst۳۳۵۹-۲۳۸۷-۵۸۲۴yojj47Minigame
Dumb Ways to Die in Fortnite۸۶۳۰-۳۱۲۷-۵۲۶۰subcloningParkour
Shipment: Gun Game۴۸۰۴-۹۴۸۹-۳۸۷۳benz4ducksFree-for-all

 

کدهای حالت کریتیو Fortnite: دسامبر ۲۰۱۹

 نام کدسازنده
The Great Winter Adventure۸۱۰۰-۳۱۵۸-۸۰۴۲uk_puze
Holiday Hustle۴۲۵۱-۲۶۵۲-۳۴۷۳Hardsuit-Labs
Aurora Borealis۸۲۰۸-۱۵۸۰-۵۸۶۷Absurdite
Krampus: Shadow of Winter۹۴۹۸-۱۳۴۶-۰۱۲۱Jxdvn
Christmas Deathrun۱۴۵۶-۱۴۴۳-۳۵۹۸Fxxd1
A Christmas Story۷۳۴۳-۸۹۴۳-۹۰۳۰Echo
Durrr Burger Saves Christmas۴۴۷۰-۸۲۰۸-۷۱۵۰CallyBelle
Arctic Alps Driftboard FFA۲۰۰۷-۹۹۱۹-۸۲۶۲Buszels

 

نقشه باب اسفنجی Bikini Bottom [theblackshield]: ۱۱۹۱-۳۵۹۱-۵۲۶۹

 

در این نقشه شهر بیکینی باتم که شهر مشهور کارتون باب اسفنجی هست بازسازی شده است. خانه آناناسی باب اسفنجی، اختاپوس و سنگ پاتریک به زیبایی در این نقشه با ظرافت و زیبایی ساخته شده است که از گشت و گذار در آن می‌توانید لذت ببرید.

 

نقشه Bordernite [prudiz]: ۲۱۴۰-۲۵۳۳-۲۷۳۱

با عرضه بازی Borderlands 3 در این ماه، کاربری نابغه و محبوب به نام Prudiz نقشه Bordernite را ارائه کرد؛ نقشه‌ای با تم بازی Borderlands و به لطف کراس اوور اخیر Fortnite x Mayhem crossover از شخصیت کِلَپ‌تِرَپ/Claptrap به‌عنوان عامل ماموریت‌دهنده استفاده می‌کند. در Pandora کاوش کنید و هر هفت توپ قدرت را پیدا نموده و سپس به جهنم بروید تا با رئیس نهایی روبرو شوید!

 

نقشه Ice King: Origins [mseymour7]: ۲۸۲۹-۶۲۷۷-۱۶۴۶

آیس کینگ/ Ice King(شاه یخی) را یادتان هست؟ همان کسی که باعث شد سرزمین Greasy Grove یخ بزند؟ آیا دلتان می‌خواهد کمی انتقام بگیرید؟ این نقشه ماجراجویی که در دهکده‌ای کوچک رخ می‌دهد را بررسی کنید. پس از اینکه آیس کینگ عصبانی می‌شود این دهکده را با یخ می‌پوشاند. در محیط بازی پرسه بزنید و ساکنان دوست‌داشتنی و بانمک دهکده (بعدا متوجه منظورمان خواهید شد) را نجات دهید و جلوی آیس کینگ را بگیرید تا دیگر خرابکاری نکند.

 

نقشه Island Royale [czf-frya]: ۲۹۲۸-۲۶۷۱-۷۷۵۶

به هر حال Fortnite یک بازی بتل‌رویال است، بنابراین اگر باوجود بروزرسانی‌های مختلف از نقشه‌های استاندارد خسته شده‌اید، می‌توانید به همراه دوستانتان به نقشه Island Royale سر بزنید. این نقشه از نقشه‌های استاندارد کوچکتر است، مسابقات موجود در آن طولانی نیستند و شامل مکان‌های مختلفی مانند انبار، گورستان و منطقه ساخت و ساز است.

 

نقشه Minecraft Survival [charlee-brown]: ۰۶۵۸-۲۰۹۴-۹۲۴۴

بازی Minecraft اخیرا شاهد تجدید حیات بوده است، شاید این موضوع به ضرر تعدادی از بازیکنان Fortnite باشد، اما چرا این دو بازی را با هم تلفیق نکنیم؟ نقشه Minecraft Survival دیوانه‌وار به نظر می‌رسد، اما در واقع بسیار هوشمندانه است. هدف شما این است که تمام اِندر آی/Ender Eyesها را جمع‌آوری کرده و سپس به اِند/End بروید، اما در این بازی غارها، معادن رها شده، دژ‌ها و موارد دیگری نیز وجود دارد.

 

نقشه The Legend of Zelda [MustardPlays]: ۶۹۹۹- ۳۴۵۶- ۲۳۲۶

با اینکه اولین بازی Legend of Zelda در سال ۱۹۸۶ منتشر شد، اما هم‌اکنون می‌توانید این بازی را در Fortnite نیز تجربه کنید! در این بازی، پیرمردی که به شما شمشیر می‌داد با یک کوتوله جایگزین شده است و شمشیر اهدایی نیز Infinity Blade نام دارد و همچنین هیچ دشمنی بر روی سطح زمین بازی وجود ندارد اما برای پیروزی در بازی باید چندین سیاه‌چال را تکمیل کرده و سکه‌ها را جمع‌آوری نمایید. حتی اگر تابحال بازی The Legend of Zelda را امتحان نکرده‌اید، حتما به این نقشه سر بزنید زیرا درون آن چیزهای زیادی برای کشف کردن وجود دارد!

 

 

نقشه Working Phone [pimit]: ۹۸۰۶- ۸۵۱۱- ۲۹۷۷

به مرحله‌ای از حالت کریتیو بازی Fortnite رسیده‌ایم که مردم به‌شکل راحت‌تری از آن استفاده می‌کنند و می‌توانند نقشه‌های بسیار چشمگیری بسازند. نقشه Working Phone از کاربر Pimit یکی از همان موارد است. شما می‌توانید از این نقشه برای جستجو در توییتر، یوتوب، ردیت و… استفاده کنید. این نقشه چطور کار می‌کند؟ خب اگر توضیح دهیم آنوقت مزه‌اش می‌رود، نه؟

پی‌نوشت: کد باز شدن قفل تلفن ۴۴۴۴ است!

 

 

نقشه Dunder Mifflin Prop Hunt [terrysboy]: ۹۵۵۸- ۵۰۲۲- ۰۳۳۶

بازسازی صادقانه چیزهایی که در تلویزیون دیده‌اید در بازی Fortnite تقریبا غیرممکن است، اما کاربر Terrysboy با ساخت نقشه Dunder Mifflin، کمپانی معروف کاغذسازی مستقر در شهر اسکرنتون/ Scranton، نشان داده است که آنقدر هم سخت نیست. در این نقشه حالت پراپ ‌هانت/ Prop Hunt نیز فعال شده است، بنابراین می‌توانید به همراه برخی از دوستانتان وارد این نقشه شوید و درون دفاتر کار پرسه بزنید، و درحالیکه به دنبال مخفی کردن یا شکار چیزهای مختلف هستید منابع متنوع مربوط به فیلم را پیدا کنید.

 

 

نقشه Hawkins Laboratory [expa_aztox]: ۲۰۲۵- ۴۳۴۱- ۳۶۳۸

بهترین مپ تمرینی فورتنایت
بهترین مپ تمرینی فورتنایت

در فصل ۹ بازی یک کراس‌اوور Stranger Things x Fortnite وجود داشت اما آیا تابحال دلتان خواسته که در Fortnite یک نقشه Stranger Things را تجربه کنید؟ نه؟ ما نیز همینطور. البته بعدا با نقشه Hawkins Laboratory که با تم سریال Stranger Things ساخته شده است آشنا شدیم، این نقشه بسیار ترسناک و تاریک است. آیا فکر می‌کنید بتوانید از آزمایشگاه هاوکینز/ Hawkins Laboratoryفرار کنید؟

 

 

نقشه World Run [wc19-creators]: ۳۵۷۱- ۴۶۷۶- ۳۲۲۹

آیا فینال جام‌جهانی کریتیو Fortnite را تماشا کرده‌اید؟ اگر تماشا کرده باشید، این نقشه برایتان آشنا خواهد بود، اما اگر ندیده‌اید اجازه دهید تا ما برایتان توضیح دهیم. World Run یک نقشه پارکور برای حداکثر ۱۶ بازیکن در ۸ تیم است. این نقشه کاملا آرام و راحت آغاز می‌شود اما به سرعت دشوار خواهد شد زیرا برای پیروز شدن در بازی باید بیشترین تعداد سکه‌ها را جمع‌آوری کنید. این نقشه به خوبی طراحی شده است، زیرا نشان‌دهنده جام‌جهانی/ World Cupاست و اگر هوشمندانه عمل کنید، هر نوع پرشی ممکن خواهد بود.

 

نقشه The Simulator [pimit]: ۵۹۴۷- ۰۹۷۹- ۵۵۷۶

نقشه The Simulator نقشه دیگری از تیم Pimit است که نبوغ خلاقانه آنها را به نمایش می‌کشد، زیرا با اینکه ممکن است این بازی صرفا یک نقشه استاندارد پارکور با داستانی ضعیف به نظر برسد، اما در این نقشه چند چیز جالب وجود دارد که حتما باید آنها را امتحان کنید. اولین مورد، کات‌سین‌های واقعی بازی است. وجود کات سین در حالت کریتیو Fortnite بسیار عجیب است! همچنین در این نقشه انیمیشن‌ها،آسانسورهای فعال، سطوحی که به شکل هوشمندانه‌ای طراحی شده‌اند و موارد دیگری وجود دارد.

 

نقشه Stackton Village Incident [prudiz]: ۵۳۱۷- ۷۰۹۱- ۴۲۵۲

نقشه Stackton Village یک نمونه سناریوی «من چطور به اینجا رسیدم و چرا به‌طور ناگهانی شهر حالت پساآخرالزمانی گرفت؟» است، اما با اینکه این سناریو در بسیاری از نقشه‌های سفارشی دیگر نیز وجود دارد، اما این یکی به شکل فوق‌العاده‌ای طراحی شده و داستان جالبی دارد. چند اسلحه بردارید، معماهای کوچک پارکور را حل کنید تا بتوانید مسیرتان را در شهر بیابید و ربات‌ها مرگبار را بکشید. همچنین در دیالوگ‌های موجود در این نقشه مشکل هجی وجود ندارد به همین دلیل ما به آن امتیاز بالایی اختصاص می‌دهیم.

 

نقشه Junkyard Juke [wc19-creators]: ۴۷۲۵- ۶۸۲۳- ۱۱۱۳

نقشه Junkyard Juke یکی دیگر از نقشه‌های مربوط به جام‌جهانی Fortnite است. این نقشه فوق‌العاده روی حالت پراپ هانت/Prop Hunt می‌چرخد. تیم پنهان‌کننده باید یک چیز را انتخاب کرده و سپس تلاش کنند تا آن را به وسط میدان برسانند، در حالیکه تیم شکارچی درون یک برج در مرکز نقشه حبس شده‌اند و باید به سمت تیم ‌پنهان‌کننده شلیک کنند. هر چند ثانیه یکبار دید شکارچیان مسدود می‌شود تا پنهان‌کنندگان بتوانند بدون جلب توجه حرکت کنند و همچنین تعداد ۲ تا ۱۶ بازیکن می‌توانند در این نقشه شرکت کنند.

 

نقشه Sky Station Showdown [Team_Evolve]: ۳۹۷۱- ۱۱۴۸- ۲۵۳۵

نقشه نهایی این بازی در جام‌جهانی Fortnite نیز به نمایش در آمد همچنین مسئولیت ساخت این نقشه به عهده تیم Team_Evolve بود و تیم wc19-creators نقشی در ساخت آن نداشت. این یک نقشه مبتنی بر تیم است که در آن شما باید برای در دست گرفتن کنترل منطقه موردنظر، مانند حالت Domination بازی Call of Duty، با دیگران بجنگید. این یک نقشه گسترده و با جزییات زیاد است و حتی شمشیر Infinity Blade نیز در این نقشه وجود دارد و بازیکنان می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

 

نقشه Prop Hunt [StrayKite]: ۹۱۱۰- ۹۲۶۳- ۲۹۷۷

حالت پراپ هانت/Prop Hunt مدت زمان کوتاهی در یک لیست عمومی قرار داشت، اما اگر می‌خواهید باز هم آن را ادامه دهید، می‌توانید از کد مشخصی در حالت کریتیو استفاده نمایید. این حالت در ابتدا در بازی  Garry’s Mod به شهرت رسید و به سرعت در بازی‌های دیگری مانند Call of Duty نیز از آن تقلید شد. این همان حالت Prop Hunt قدیمی است که طرفدارش بودیم اما در یک مزرعه کوچک اجرا می‌شود و در آن وسایل زیادی برای انتخاب ‌کردن وجود دارد.

پی‌نوشت: هنگامیکه به یک وسیله تبدیل شده‌اید، احساساتی شدن بسیار خنده دار است.

 

نقشه Portal in Fortnite [pimit]: ۸۳۰۹- ۹۸۲۴- ۱۱۲۰

بازسازی بازی Portal در سبک سندباکس/ sandboxکار جدیدی نیست، حتی در Fortnite نیز نمونه مشابه آن را دیده‌ایم، اما در آن به جای مکانیک‌های واقعی پورتال از دو اتاق یکسان استفاده می‌شد. در این نقشه این چیزها تغییر یافته است، زیرا پورتال‌هایی که در این نقشه وجود دارند همانگونه هستند که انتظار دارید. این پورتال‌ها بی‌عیب نیستند؛ شما فقط می‌توانید از طریق پورتال‌های آبی وارد شده و از پورتال‌های نارنجی خارج شوید و همچنین نمی‌توانید آنها را آتش بزنید زیرا محل قرار‌گیری‌شان در هر سطح ثابت است. با این‌حال، این تاثیرگذارترین نمایش پورتالی است که تاکنون دیده‌ایم، مخصوصا در بازی Fortnite.

 

نقشه Avalanche E3 Edition [kkslider]: ۰۱۸۳- ۴۰۰۵- ۶۴۳۱

یکی از کدهای حالت کریتیو که مستقیما از مراسم E3 به دست آمده است، Avalanche است. این نقشه یک کانسپت ساده اما بسیار سرگرم‌کننده است. شما می‌توانید با هر تعداد از دوستان‌تان که دوست دارید، بازی کنید و هدف بازی نیز ساده است: در پایان هر سطح باید هر پنج سکه را جمع‌آوری کرده باشید. در این نقشه وسایل‌نقلیه ‌زیادی به سمت شما سقوط خواهند کرد، برخی افراد آن را بهمن می‌نامند- و این وسایل نقلیه در نهایت شما را از مسیر خارج کرده و خواهند کشت. چراغ‌های قرمز مسیرهای پیشرفته را نشان می‌دهند که از طریق آنها سریعتر به مقصد خواهید رسید اما پیچیده‌تر هستند و همچنین می‌توانید چراغ‌های سبز را دنبال کنید تا مسیر ایمن‌تری داشته باشید.

 

نقشه Zombie Run! [prudiz]: ۳۱۷۲- ۱۶۸۷- ۳۵۵۹

نقشه Zombie Run براساس سبک مجموعه بازی‌های Left 4 Dead ساخته شده است! در این نقشه صرفا باید از خیابان‌های شهر عبور کرده و در عین حال با زامبی‌ها و نگهبانان بجنگید. زمانیکه در برابر گروه‌های زامبی‌ها و نگهبانان رباتیکی که بسیار دقیق هستند، زنده بمانید می‌توانید به سلاح‌های مختلفی دست یابید. راهتان را از میان گروه‌های مختلف باز کنید تا به انتهای بازی برسید، البته ما توصیه می‌کنیم که حواستان را بیشتر جمع کنید زیرا به هر حال اسم بازی «فرار از زامبی‌/ Zombie Run» است.

 

نقشه The Wall [prudiz]: ۵۸۶۳- ۱۱۰۳- ۹۳۲۲

این نقشه برای گروه‌های چهارنفره یا بیشتر، مناسب است زیرا حالت هدف آن مبتنی بر تیم است. اساسا، درون نقشه برای هر تیم هفت نقطه کنترل وجود دارد و شما باید از نقاط کنترل خودتان محافظت نموده و نقاط کنترل تیم حریف را خراب کنید. The Wall درون یک مرکزخرید بزرگ قرار دارد و نقشه‌ فوق‌العاده‌ای شامل دریچه‌های هوا، بالشتک‌های پرش و بالشتک‌های افزایش سرعت است که برای سرعت بخشیدن به گیم‌پلی بازی از آنها استفاده می‌شود.

 

نقشه Hoo Baller Pinball E3 Edition [hooshen]: ۶۹۲۵- ۹۲۶۴- ۷۱۶۴

آیا تابحال دوست داشته‌اید به جای اینکه دسته‌های بازی پین‌بال را کنترل کنید، خودتان توپ پین بال باشید؟ خب حالا می‌توانید چنین چیزی را تجربه کنید، زیرا در نقشه Hoo Baller Pinball E3 Edition به چهار بازیکن اجازه داده می‌شود تا وارد توپ‌هایی به نام Ballers شوند و تلاش کنند تا درون یک دستگاه پین‌بال بزرگ به مدت ۵ دقیقه دوام بیاورند. شما می‌توانید از پیستون‌ها برای تنظیم مسیر خود و یا از موارد تقویتی برای دستیابی به زمان اضافی استفاده کنید و اولین کسی که به امتیاز ۲۰۰ دست یابد برنده است.

 

نقشه ۱ Hour [JAG]: ۱۲۸۴- ۱۵۹۵- ۴۲۸۴

در نقشه ۱ Hour شما نقش یک بدنساز را بازی می‌کنید. البته ما فکر می‌کنیم  که شما چنین نقشی دارید زیرا کسی تهدید کرده است که باشگاه‌تان را منفجر خواهد کرد. شما وظیفه دارید که درون یک شهر ترسناک و دلهره‌آور و با استفاده از یک تپانچه، معماها را حل کنید. آیا می‌توانید کسانیکه از باشگاه‌تان متنفرند را متوقف کنید و خانه دوم‌تان را نجات دهید؟

 

نقشه Toy Story Prop Hunt [trizbear]: ۰۶۸۱- ۶۲۳۵- ۵۵۳۰

ما قبلا نیز نقشه‌ای به سبک پراپ ‌هانت/ Prop Huntرا امتحان کرده‌ایم، اما با توجه به انتشار نسخه جدید Toy Story 4، دوست داریم که نقشه Toy Story به سبک پراپ هانت را تجربه کنیم. بله این نسخه از نقشه براساس همکاری رسمی میان دو کمپانی ساخته نشده است به همین دلیل ظاهر فوق‌العاده‌ای ندارد و شما نمی‌توانید نقش وودی/ Toy Storyیا باز/ Buzz را اجرا کنید، اما محیط نقشه بسیار سرگرم‌کننده است و می‌توانید وانمود کنید که زورگ/ Zurg هستید.

 

 

نقشه Alom’s Temple [gabrielpoliti]: ۲۶۲۴- ۵۴۰۹- ۸۲۰۰

Alom’s Temple یک نقشه ماجراجویی تک‌نفره است و شما بازی را سوار بر یک قایق چوبی که روی چند شاخک قرار دارد، آغاز خواهید کرد. به سوی جزیره فراموش‌شده بروید تا بتوانید Alom’s Temple (معبد آلوم) را کاوش کنید، از تله‌ها دوری کرده، مسابقات پارکور را ببرید و تمام سکه‌های مخفی‌شده را پیدا کنید. این نقشه برای افراد لوس و ضعیف مناسب نیست، زیرا برخی از حرکات پارکور موجود در آن بسیار سخت هستند.

 

نقشه Level Default Deathrun [jduth96]: ۲۴۴۰- ۱۳۷۸- ۶۸۲۹

این روزها در حالت کریتیو Fortnite سبک دث‌ران/ Deathrun بسیار محبوب شده است، اما اگر در آنها مهارت ندارید، ورود مستقیم به آنها می‌تواند بسیار سخت باشد. اکثر نقشه‌های این سبک شما را به عمق بازی پرتاب می‌کنند و مجبورید دوره‌های مختلف پارکور را بگذرانید و از تله‌ها دوری کنید، اما نقشه «۱۰۰ Level Default Deathrun» کمی آسانتر آغاز می‌شود. البته اشتباه نکنید؛ با رسیدن به مرحله آخر، بازی بسیار سخت خواهد شد اما می‌توانید با عبور از مراحل اولیه ساده، شروعی خوب و آسان داشته باشید. این مراحل در ابتدا آنقدر آسان هستند که تازه‌کاران نیز به راحتی می‌توانند از آنها عبور نمایند.

 

نقشه Valhalla: Fallen [creativehq]: ۱۰۵۰- ۴۰۲۷- ۴۴۳۴

اگر ۱۶ بازیکن به دو گروه تقسیم شوند و درون والهالا/ Valhalla مبارزه کنند، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ خب، در واقع هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد، والهالا صرفا یک مکان دلپذیر و مناسب مبارزه است. اما اگر در وسط مبارزه قلب والهالا/ Heart of Valhalla خراب شود، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ این نقشه چندبُعدی مکان بسیار خوبی برای مبارزه با دوستان‌تان است، فقط حواستان به ارواح پرسه‌زن میان رودخانه‌های مواد مذاب باشد.

 

نقشه Escape Sequence One [puzzler]: ۲۳۳۳- ۱۱۳۸- ۹۷۶۳

زمانیکه در این نقشه از خواب برمی‌خیزید متوجه خواهید شد که درون اتاقی با یک تخت و یک توالت هستید، شرایط برایتان آشنا به‌نظر می‌رسد؟ به محض ورود به نقشه Escape Sequence One متوجه می‌شوید که در طراحی آن از بازی Portal الهام گرفته شده است و شما مجبورید راهی برای فرار از آن اتاق و تاسیسات بیابید. این یک نقشه معمایی و پارکوری هوشمندانه است که ممکن است گاهی اوقات خسته‌کننده شود اما آن را ادامه دهید تا متوجه شوید که این واقعا یکی از بهترین نقشه‌های موضوعی موجود در حالت کریتیو بازی Fortnite است.

 

نقشه Tether Balls [trashybyrd]: ۹۲۷۴- ۰۸۹۲- ۹۴۳۱

این یک نقشه سرگرم‌کننده است که حداکثر چهار نفر می‌توانند در آن شرکت کنند و سوار وسیله‌نقلیه توپی‌شکل شوند و تلاش کنند تا سکه‌های معلق در هوا را جمع نمایند. مبلمان‌های پرنده نیز در این نقشه وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آنها به سکه‌ها دست یابید و همچنین برخی از سکه‌ها در زیر مرکز میدان مسابقه پنهان شده‌اند. با دوستانتان وارد این نقشه شوید و کمی دور یک میله برقصید…

 

نقشه Creator Quiz [shinohara]: ۴۵۶۹- ۰۰۸۷- ۷۰۳۴

وقت آن رسیده است که به سراغ چیز متفاوتی برویم، همه کوییز/ Quiz را دوست دارند، نه؟ این یک حالت کوییز بخش کریتیو بازی Fortnite بوده و برای افرادی طراحی شده است که دوست دارند خودشان در بازی Fortnite نقشه بسازند. با پاسخ دادن به ۲۰ سوال درباره حالت کریتیو بازی، دانش خود را آزمایش کنید. این سوالات همه چیز را شامل می‌شوند، از ساختمان‌های پیش‌ساخته گرفته تا جزیره‌ها، آیتم‌ها و اهداف، و ضمنا حواستان به اتاق مخفی باشد!

 

نقشه Fortnite Academy [gur4anov]: ۹۸۶۳- ۲۵۳۳- ۲۵۶۹

نقشه Fortnite Academy (آکادمی فورتنایت) که به درستی نامگذاری شده است یک نقشه کاملا رایگان بوده که شامل ده‌ها طبقه است و می‌توانید در آنها پرسه بزنید و همچنین یک باغ بزرگ کل ساختمان را احاطه کرده است و اتاق‌های مخفی زیادی نیز درون نقشه وجود دارد. سلاح‌ها در همه‌جای این مدرسه مُد قدیمی پراکنده شده‌اند و اگر به درستی جستجو کنید، می‌توانید تمام آنها را پیدا نمایید. همچنین در این بازی چندین سکه نیز وجود دارد که می‌توانید آنها را جمع کنید.

 

نقشه Bowser’s Castle [Nathan43615]: ۳۳۸۸- ۶۵۱۱- ۲۱۲۶

خب این ماه، هیچ نقشه‌ مسابقه اتومبیل‌رانی به شما معرفی نکرده‌ایم، پس دوستانتان را جمع کنید و سوار اتومبیل‌های‌تان شوید زیرا کاربر Nathan43615 بخش مسابقه Bowser’s Castle معروف از بازی Super Mario 64 را درون Fortnite بازسازی کرده است. باوجود اژدهاهای تزئینی، گوشه‌های تنگ و باریک و تقویت‌کننده‌های سرعت می‌توان گفت که این مسابقه  ماشین‌های ATK در ژانر بتل رویال برای تخلیه انرژی‌تان بسیار مناسب است.

 

نقشه Jesgran’s Deathrun [jesgran]: ۳۳۶۲- ۰۲۵۶- ۱۱۰۳

همانگونه که قبلا اشاره کردیم امروزه مسابقات دث‌ران/ Deathrun بسیار محبوب شده‌اند و Jesgran یکی از جذابترین نقشه‌ها در این سبک است. نقشه Jesgran’s Deathrun از بالای یک کوه آتشفشانی که با یک جمجمه بزرگ تزئین شده است، آغاز می‌شود و شما باید به پایان «هشت سطح نفس‌گیر که در طول ۴۰۰ ساعت ساخته شده‌اند» برسید. این مدت زمان زیادی برای ساخت یک نقشه در حالت کریتیو Fortnite است، اما به هر حال ما فکر می‌کنیم که این نقشه ظاهر بسیار جذابی دارد.

 

نقشه Hide & Seek Kitchen [jstKamui]: ۶۰۸۵- ۲۷۰۷- ۸۲۳۷

نقشه Hide & Seek یک ایده ساده است، اما کاربر jstKamui فضای آشپزخانه و اتاق زیرشیروانی بزرگی ساخته است که در آنجا شما بسیار کوچک هستید و می‌توانید از قلاب‌انداز برای عبور و مرور در محیط اطراف استفاده کنید. در این بازی به‌صورت اتوماتیک یک تیم جستجوگر و یک تیم مخفی‌شونده تعیین می‌شوند و به همین دلیل این نقشه برای گروه‌های پرجمعیت عالی است.

 

نقشه Plumber Parkour [JackTheRipperJM]: ۴۶۳۳- ۸۸۸۷- ۵۲۷۳

همه ماریو/ Marioرا دوست دارند، درست است؟ حالا شما می‌توانید با استفاده از نقشه Plumber Parkour که توسط JackTheRipperJM ساخته شده است، نسخه سه‌بُعدی از بازی دوبُعدی Super Mario را امتحان کنید. سازنده این نقشه نمی‌خواست که کمپانی Nintendo به دلیل حق کپی رایت از او شکایت کند به همین دلیل نام دیگری برای آن انتخاب کرد!  Plumber Parkour یک نقشه ساده است؛ از یک لوله به لوله بپرید و در طول مسیر سکه‌ها را جمع کنید. همچنین در طول راه با چندین چین ‌چامپ/ Chain Chomp(غل و زنجیر دندانه‌دار) مواجه خواهید شد، اما قدرتشان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، پس نگران نباشید.

 

نقشه Mythological Museum [furrynenja]: ۰۹۵۶- ۵۶۴۲- ۲۱۸۰

تاریخچه بازی Fortnite واقعا پرحادثه بوده است، از سقوط شهاب‌سنگ در جزیره گرفته تا طلسم‌هایی که در حال حاضر ظاهر می‌شوند و شرایط را برای ورود به فصل ۹ بازی مهیا می‌کنند. کاربر Furrynenja تمام اتفاقات بازی را در یک موزه جاودانه بزرگ جمع‌آوری کرده است که ماموریت جانبی نقشه The Block نیز محسوب می‌شود. همچنین در این بخش، از نقشه کنسرت شخصیت مارشمالو/ Marshmello نیز الهام گرفته شده است!

 

نقشه Tony Hawk’s Pro Skater Warehouse [sirbongsalot69x]: ۷۷۸۸- ۰۳۲۴- ۱۶۵۴

اگر دلتان برای روزهایی که Tony Hawk’s Pro Skater را بازی‌ می‌کردید تنگ شده است، می‌توانید به سراغ این نقشه بروید. با اینکه کاربر Sirbongsalot69x سلیقه خوبی در انتخاب نام‌کاربری ندارد اما انبار بزرگی ساخته است که در آن می‌توانید بر اسکیت‌بُردهای الکتریکی سوار شده و در هوا شناور گردید و اوقات خوشی را سپری نمایید. فقط یادتان باشد که به تونل بالای بالشتک‌های تقویتی وارد نشوید!

 

نقشه Fury Racing Snow Summit [axel-capek]: ۶۸۵۹- ۲۶۶۰- ۱۷۳۱

بهترین مپ ادیت فورتنایت
بهترین مپ ادیت فورتنایت

این یکی ساده است اما به شکل فوق‌العاده‌ خوبی طراحی شده است. این نقشه حاوی مسابقات کوآدکرشر/Quadcrasher است که حداکثر شش بازیکن می‌توانند در آن شرکت کنند و این مسابقات در یک مسیر برفی کوتاه به همراه انواع موانع و پیچ‌های گول‌زننده به وقوع می‌پیوندند. اگر به‌صورت تک‌نفره بازی کنید، می‌توانید مقداری سکه جمع‌آوری نمایید. فکر می‌کنید بتوانید تمام آنها را جمع کنید؟

 

 

نقشه Quad Deathrun [Beario14]: ۲۰۸۶- ۰۷۵۱- ۰۲۳۷

در حال حاضر همه با سبک دث‌ران/ Deathrunموجود در بازی Fortnite آشنا شده‌اند. در این سبک باید خودتان را از ابتدای مرحله به انتهای آن برسانید و همچنین در این راه باید از مقابل دام‌ها و موانع مختلفی که زندگیتان را به یک جهنم واقعی تبدیل کرده‌اند، جان سالم به در ببرید. خب در این نقشه می‌توانید این کارها را سوار بر کوآدکرشرتان انجام دهید. ایده اصلی این نقشه بسیار ساده است اما باید سرعت و نحوه پروازتان را در طول ۱۱ سطح موجود در بازی که شامل موانع فریبنده‌ای هستند، کنترل کنید.

 

نقشه Bikini Bottom [burtonisthename]: ۳۲۳۴- ۷۶۳۱- ۵۳۸۲

ظاهر این نقشه به اندازه نقشه قبلی Bikini Bottom جذاب نیست اما خنده‌دارتر است. کاربر Burtonisthename نقشه شهر بیکینی باتم/ Bikini Bottom که محل زندگی باب‌اسفنجی و دوستانش بود را در بازی Fortnite ساخته است. البته این بازی در زیر آب انجام نمی‌شود اما می‌توانید به خانه‌های باب اسفنجی و اختاپوس، خانه درختی سندی، رستوران آقای خرچنگ، رستوران پلانکتون و … سر بزنید. آماده‌اید بچه‌ها؟!

 

نقشه Fortnite x Rocket League [fr_adrian]: ۶۷۰۵- ۱۴۸۷- ۶۵۷۴

بازی‌های Rocket League و Fortnite دو بازی محبوب جهان هستند، پس اگر آنها را ترکیب کنیم چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ کاربر Fr_adrian همین کار را انجام داده است، در این نقشه با یک استادیوم از بازی Rocket League روبرو خواهید شد. تیم خودتان را انتخاب کنید، از تونل پایین بروید، سوار ماشین ATK شوید و سپس در میدان چند گل بزنید. ظرفیت این بازی چهار نفر در مقابل چهار نفر/ ۴v4 است، پس دوستانتان را دور هم جمع نمایید و کمی فوتبال ماشینی بازی کنید.

پی‌نوشت: بازی Top Gear اول این کار را انجام داده بود.

 

نقشه Rainbow Dropper [Henwy]: ۵۴۹۰- ۴۹۴۳- ۰۱۹۶

آیا نقشه‌های سقوطی/ Dropper در بازی Minecraft را به یاد دارید؟ خب حالا این نقشه‌ها به بازی Fortnite نیز آمده‌اند، و نقشه Henwy’s Rainbow Dropper  یکی از بهترین نقشه‌هاست. این نقشه شامل ۱۰ سطح سقوطی رنگین‌کمانی است که در طول آنها باید با یک حرکت آرام به پایین بپرید و سپس روی بالشتک پرتاب فرود آیید. این نقشه سخت‌تر از آن چیزی‌ست که فکر می‌کنید، باور کنید!

 

نقشه Vacation Gone South [btb-tetris]: ۸۳۱۹- ۸۲۱۴- ۳۸۱۸

وقتیکه برای تعطیلات و دور شدن از هیاهوی زندگی مدرن به یک کابین چوبی وسط جنگل می‌روید، انتظار ندارید که آن جنگل آتش بگیرد. متاسفانه، کاربر btb-tetris دقیقا از همین سناریو در نقشه Vacation Gone South استفاده کرده است. این نقشه مناسب مبارزات تک به تک/ ۱v1یا دو به دو/۲v2 است و همچنین در این نقشه هیچ‌چیز منحصر به فردی وجود ندارد، البته دید محدود ناشی از دود سوختن درختان، آن را به مکانی عالی برای گشت و گذار با دوستانتان تبدیل کرده است.

 

نقشه The Floor is Water [dampfijiwater]: ۷۲۴۰- ۵۰۲۴- ۱۹۴۰

وقتی بچه بودیم تصور می‌کردیم که روی زمین گدازه ریخته است و جوری از روی مبل به روی میز می‌پریدیم که پاهایمان به زمین برخورد نکند. اما اگر به جای گدازه روی زمین پر از آب باشد و به جای کف خانه، کل تاسیسات درگیر آن باشد چه؟ نقشه Floor is Wate که توسط dampfijiwater ساخته شده و به خوبی نامگذاری شده است، یک نقشه پارکور بسیار دشوار است که شامل هشت سطح و پنج سکه مخفی بوده و اگر شما بر روی کف زمین بیفتید، غرق خواهید شد.

 

نقشه Choose Your Own Adventure map [mixer-onsidedaff]: ۷۴۰۹- ۰۳۰۵- ۵۱۷۰

بازی «ماجراجویی خود را انتخاب کنید/ Choose Your Own Adventure» در میان بازیکنان تمام گروه‌های سنی محبوب است، زیرا به شما امکان می‌دهد که داستان شخصی خود را بسازید و پایان‌های متفاوتی را تجربه کنید. کاربر Mixer-onsidedaff یک نقشه در حالت کریتیو Fortnite ساخته است که شامل یک روایت جذاب و تعدادی معماست. آیا شما از نشانه‌های موجود در بازی تبعیت خواهید کرد و یا سرکشی می‌کنید؟

 

نقشه Slides & Doors Escape Maze [mackjacktwitch]: ۸۹۷۳- ۹۵۹۹- ۷۱۰۰

بهترین نقشه کریتیو فورتنایت
بهترین نقشه کریتیو فورتنایت

اسکرین‌شات موجود از این نقشه نمی‌تواند به خوبی طراحی آن را نشان دهد، زیرا در این نقشه راهرو‌ها، درب‌ها و تله‌هایی زیادی وجود دارد که در عکس مشخص نیستند اما بسیار سرگرم‌کننده‌اند. این نقشه نیز ایده ساده‌ای دارد؛ باید خودتان را به پایان مرحله برسانید و سعی کنید زنده بمانید. و همچنین یادتان باشد که به دلیل وسعت و بزرگی اولین بلوک پرچین‌ها تسلیم نشوید.

نامکدسازندهنوع
LaTurbo Avedon۱۲۴۸-۲۱۲۸-۴۲۸۷thefactorymcrAdventure
Paradise Highway۸۷۸۲-۶۶۰۳-۲۱۰۹noob_heroHide & Seek
Paranoia Tantrum 2: Genesis۱۵۲۰-۴۷۶۳-۶۴۰۳WertandrewEscape Maze
Deathrun Adventures۱۷۶۳-۳۶۶۶-۶۶۰۴jadubzDeathrun
۳D Lab Party۷۵۲۷-۵۸۶۷-۹۲۹۵۳dlabMinigames
The Odyssey۳۵۵۵-۶۴۷۸-۷۹۱۶JxdvnAdventure
Splashdown۱۶۲۴-۷۶۷۷-۱۹۵۶۳dlabZone Wars
Kino der Toten۰۷۸۲-۲۱۸۹-۷۴۹۰mist_jawafettProp Hunt
LaTurbo Avedon۱۲۴۸-۲۱۲۸-۴۲۸۷thefactorymcrAdventure
Paradise Highway۸۷۸۲-۶۶۰۳-۲۱۰۹noob_heroHide & Seek
Paranoia Tantrum 2: Genesis۱۵۲۰-۴۷۶۳-۶۴۰۳WertandrewEscape Maze
Deathrun Adventures۱۷۶۳-۳۶۶۶-۶۶۰۴jadubzDeathrun
۳D Lab Party۷۵۲۷-۵۸۶۷-۹۲۹۵۳dlabMinigames
The Odyssey۳۵۵۵-۶۴۷۸-۷۹۱۶JxdvnAdventure
Splashdown۱۶۲۴-۷۶۷۷-۱۹۵۶۳dlabZone Wars
Kino der Toten۰۷۸۲-۲۱۸۹-۷۴۹۰mist_jawafettProp Hunt

 

منبع: Gamesradar

کوروش نیک منش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =