جزئیات انتشار بازی Mortal Kombat Xl کمپانی MachineGames

جزئیات انتشار بازی Mortal Kombat Xl PS4 کمپانی MachineGames

از بازی های ویدیویی که برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان به بازار ارائه شد بازی Mortal Kombat Xl سبک این بازی مبارزه ای بوده و در قالب حرکات گوناگون این سبک را به خوبی نشان می دهد. بعد از ارائه اولین نسخه بازی Mortal kombat Xl به دلیل استقبال بی نظیر از این بازی سری های بعدی آن نیز عرضه شد.

تفاوت نسخه های بعدی بازی Mortal Kombat Xl با نسخه های ابتدایی

  • افزایش استقامت کاراکتر ها در هر سری نسبت به سری های قبلی
  • اضافه شدن سبک های جدید و جذاب
  • بهتر شدن مبارزه کاراکتر ها
  • امکان انتخاب سبک مبارزه برای هر کاراکتر
  • حرکت منحصر به فرد هر کاراکتر

بازی مورتال کامبت Xl برای PS4

بعد از ارائه بازی مورتال کامبت XL برای پلی استیشن توسط استودیو سازنده Nether Realm مورد استقبال جمع کثیری از دارندگان کنسول های بازی پلی استیشن ۴ قرار گرفت. عرضه این بازی برای پلی استیشن به موفقیت قابل توجهی دست یافته است.

از ویژگی های بازی Mortal Kombat Xl برای پلی استیشن ۴

<دانلود محتوای بازی ، به روز رسانی بازی ، انحصاری بودن نام بازی ، بازی با شاخصص مبارزه، تغییرات استریو سازنده بازی Mortal kombat ،PS4، نسخه بازی مورتال کمبت Xl از نسخه بازی های مجهول شرکت می باشد. و سازنده Nether Realm می باشد.

جزئیات انتشار بازی Mortal Kombat Xl PS4 کمپانی MachineGames
جزئیات انتشار بازی Mortal Kombat Xl PS4 کمپانی MachineGames

شرکت سازنده این بازی سعی کرده در این نسخه ریسک بیشتری را کند زیرا معتقدبود که باید مجموعه بازی های مورتال کمبت کهنه نشود به عبارت دیگر با ترکیب ویژگی های جدید نسخه متفاوتی نسبت به نسخه های گذشته ارائه داده است. از دیگر تغییراتی که استریو سازنده برای بازی Mortal Kombat Xl ایجاد کرده است می توان تحول در داستان بازی (هیجانی و هالیوودی کردن داستان بازی که باعث تحول زیادی در بازی شده است.) ، کمتر کردن جزئیات بازی در کنار شخصیت های داستانی بازیشخصیت پردازی خوب، بهتر شدن و کیفیت مبارزات (کیفیت این مبارزات شخصیت های قدیمی را در کنار شخصیت های جدید را شامل می شود.)

گیم پلی بازی Mortal Kombat Xl

به طور کلی گیم پلی سری بازی های Mortal Kombat بسیار جذاب بوده و این جذابیت برای Mortal Kombat Xl همچنان حفظ شده است. اگر بخواهیم به بررسی گیم پلی این بازی Playstation 4 بپردازیم باید بدانید که بازی مورتال کمبت Xl گیم پلی لذت بخشی را دارد.
امکان پیروزی گیمران آماتور برای این نسخه از بازی ، اضافه شدن بخش های جدید (شامل مبارزات در سبک حرفه ای که باعث زیباتر شدن مبارزات می شود.) ، اضافه شدن ضربات جدید، آنچه که از بررسی گیم پلی این بازی عایدتان می شود پوشیده شدن ضعف های بازی توسط گیم پلی خوب بازی است.

گرافیک بازی مورتال کمبت Xl

گرافیک بازی مورتال کمبت چون از موتور ساخت بازی توسط گیم پلی کمک گرفته جزئیات خوبی را دارد. گرافیک این بازی شامل افکت های مختلف بازی ( خونریزی، آلودگی و شرایط جوی خاک آلود و … ) است. گرافیک بازی باعث شده که یک نبرد تأثیرگذار به چشم بیاید. همچنین کیفیت بازی ۴K قابل اجرا است. به طور کلی این بازی برای پلی استیشن ۴ آنقدر زیبا طراحی شده است که صورت زیبایی را به بازی بخشیده است.

جزئیات انتشار بازی Mortal Kombat Xl PS4 کمپانی MachineGames
جزئیات انتشار بازی Mortal Kombat Xl PS4 کمپانی MachineGames

موسیقی بازی Mortal Kombat Xl

خوشبختانه موسیقی بازی Mortal Kombat Xl بسیار خوب است. ریتم موسیقی در برخی بخش ها کند و در بعضی بخش ها تند می باشد و همین باعث هیجانی تر کردن بازی شده است.صداگذاری کاراکترهای بازی به ویژه در رجزخوانی عالی است.

داستان بازی Mortal Kombat Xl

داستان بازی Mortal Kombat Xl ادامه نسخه های قبلی بازی می باشد. پس از به قتل رسیدن شائوکان زمین مورد حمله قرار می گیرد به طوری که تا مرز نابودی پیش می رود و در این میان بسیاری از انسان ها به قتل می رسند. در این میان برخی کاراکترها سعی در بازگرداندن زمین به روال گذشته و زندگی کردن زمینیان می پردازند و با اتحادشان سعی در پیروزی می کنند.

ویژگی های هیجانی Mortal Kombat Xl

از ویژگی های که باعث هیجان انگیزتر شدن بازی Mortal Kombat Xl شده است تنوع شخصیت ها، به روزرسانی شخصیت ها، تنوع مکان و فضای بازی، صحنه های سینمایی، طراحی نزدیک به واقعیت بازی است.

کلیات بازی مورتال کامبت Xl

از بازی های محبوب در سبک اکشن برای کنسول بازی PS4 می باشد. شما در نقش یک قهرمان در بازی ظاهر می شوید. از نقاط بارز این بازی سبک مبارزه اش می باشد. کاراکترهای بازی واقعی هستند. انتخاب کاراکترهای بازی توسط گیمران صورت می گیرد. طراحی صحنه های بازی واقعی می باشد. اگر جزء دارندگان دستگاه پلی استیشن ۴ هستید بازی Mortal Kombat Xl را برای PS4 تان از دست ندهید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =