جزئیات انتشار بازی Outlasta Trinity PS4 کمپانی Red Barrels

جزئیات انتشار بازی Outlasta Trinity PS4 کمپانی Red Barrels

جزئیات انتشار بازی Outlasta Trinity PS4 کمپانی Red Barrels
جزئیات انتشار بازی Outlasta Trinity PS4 کمپانی Red Barrels

بازی Outlast Trinity جزء بازی های ترسناک در سبک ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، که از پلی استیشن ۴ هم پشتیبانی می کند. جالب است بدانید عرضه این بازی ابتدا برای PC و یک سال بعد برای PS4 و در آخر برای X Box one عرضه شد.

بازی ترسناک Outlasta Trinity
اگر دنبال تجربه یک بازی ترسناک برای پلی استیشن ۴ هستید بهتر است بازی Outlast Trinity را تجربه کنید. مجموعه بازی های Outlasta فضای از ترس و هیجان است که شامل بازی های Outlas Trinity، Outlast whistlebower و نسخه دوم Outlast می باشد. هر نسخه از بازی های Outlast Trinity ترس و هراس خود را دارد و می توان گفت به روند خود ادامه داده است و به نوبه ای خود موفق بوده است.

داستان بازی Outlast Trinity
داستان این بازی در مورد کارکتر روزنامه نگار است که برای تحقیقات منطقه supai شروع به فعالیت می کند و در همین حین به مبارزه ای ناخوانده دعوت می شود که برای ادامه دادن حیات خود باید بجنگد. اما شما در نقش این کاراکتر بازی می کنید و دو حالت بیشتر را پیش رو ندارید یا پنهان شوید و دشمنان شما را ببینند و یا از آن مکان بگریزید.

جزئیات انتشار بازی Outlasta Trinity PS4 کمپانی Red Barrels
جزئیات انتشار بازی Outlasta Trinity PS4 کمپانی Red Barrels

در مورد ابزار بازی کردن باید گفت که جزء دوربین هیچ وسیله ای در اختیار شما قرار نمی گیرد و با این دوربین می توانید در مکان های تاریک راه را ببینید و تشخیص دهید. داستان بازی در نسخه های بعدی هم در مورد گریختن و زنده ماندن است اما با این تفاوت که مراحل آن دشوارتر شده و در صورت خسته شدن به دست دشمنان می افتید.

بازی Outlast Trinity و دانلود کردن آن برای پلی استیشن ۴
وقتی برای اولین بار بازی لذت بخش سبک ترس و دلهره Outlast Trinity ساخته شد سپس این بازی در اینترنت گذاشته شد، شاید باورتان نشود اما این بازی توسط بسیاری از گیمران برای PS4 دانلود شد.علت دانلود این بازی سبک دوستداشتنی و کاراکتری به نام ” لانگرمن ” بود که باید توسط آن رازهای زیادی را کشف کنید. بعد از استقبال گیمران حتی از نسخه س که در اینترنت برای دانلود گذاشته شده بود نسخه های دیگر این بازی هم در فضای نت قرار داده شد.

گیم پلی بازی Outlast Trinity
از بازی های که در ترس و هیجان خلاصه می شود بازی ویدیویی اوت لست ترینیتی است این بازی جزء تحولات تاریخ بازی محسوب می شود.
نقش بازی PlayStation Outlast Trinity یا گیملی مربوط به ، جستجوی پناهگاه ها ، کشف سرهای نهفته ، تلاش برای زنده ماندن ، ترس و دلهره در کنار ماجراجویی ، می باشد که تمامی این موارد باعث می شود بازی ترسناک جلوه بدهد.

موضوع بازی Outlast Trinity برای پلی استیشن ۴
به طور کلی موضوع بازی Outlast Trinity در مورد یک روزنامه نگار است که آزادانه فعالیت می کند و برای دست یافتن به یکسری از اطلاعات محرمانه که در تیمارستان می باشد وارد آنجا می شود. در این میان با ورود این شخص به تیمارستان با اجساد کارکنان آن جا روبرو می شود و همین موضوع باعث آمد و شد و شلوغی مکان آنجا می شود و در هنگام وارد شدن به خوابگاه با صحنه قتل های فجیح نیروهای پلس روبرو می شود که در حین جان کندن به او می گوید که از آنجا بگریزد.
اینجاست که خبرنگار داستان ما فقط باید بگریزد و در این میان با درگیری با کاراکترهای دیگری روبرو می شود که از پنجره ای از تیمارستان سقوط می کند و با افتادن و سقوط در طبقه دیگر از هوش می رود. وقتی بیدار می شود با کشیشی روبرو می شود و… ادامه ماجراها

جزئیات انتشار بازی Outlasta Trinity PS4 کمپانی Red Barrels
جزئیات انتشار بازی Outlasta Trinity PS4 کمپانی Red Barrels

دشمنان بازی Outlast Trinity در PS4
دشمنان و کسانی که در مقابل شما قرار می گیرند گروهی با عقیده ای عجیب هستند، آنها عقیده دارند که آخر دنیا است و همه چیز نابود می شود. در ویدیو بازی می بینید که دشمنانتان می خواهند شما را بگیرند و بدنتان را تکه تکه کنند. در نسخه اول دشمنان وحشی را می بینید که در نسخه های بعدی بازی وحشیگری دشمنان زیادتر می شود و اگر گیر بیفتید به هیچ عنوان نمی توانید از دست دشمنانتان فرار کنید و تنها وسیله دفاعی شما فرار و گریختن است.

هدف از گشت و گذار در بازی Outlast Trinity
هدف از جستجوی شما در فضای بازی پیدا کردن همسر کاراکتر اصلی می باشد و برای این کار به فضاهای مختلف بازی می روید. هر چند که در بازی هیچ نقشه ای در بازی وجود ندارد و با محدودیت در فضا و محیط تان روبرو هستید و چنانچه به قسمت دور از راه تان در بازی بروید ممکن است راه را به آسانی پیدا نکنید.

گرافیک بازی Outlast Trinity برای PS4
گرافیک بازی قوی بوده و با دیدن بازی متوجه آن خواهید شد. ترکیب رنگ ها، تصاویر مختلف فضاهاای بازی باعث به وجود آمدن دنیای گوناگونی می شود. صحنه های افتادن جسد و تکه شدن حیوانات همه و همه باعث خیره کننده تر شدن بازی شده است.

صداگذاری بازی Otlast Trinity
از شاهکارهای این بازی صداگذاری آن است که با آن هراس و ترس گیمر دو چندان می شود. صداهای بازی مانند گام نهادن روی زمین خاکی، صدای شکستن شیشه، صدای اجسام، ناله ها و صداهای آدم ها برای بخشیده شدن و کشته نشدن و … همگی این ها دست به دست هم داده که صداگذاری این بازی تأثیرکذار و کامل باشد. بازی Otlast Trinity از بازی های ترسناک و ماجراجویی مناسب برای کنسول های PS4 می باشد.

مرکزخرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 7 =