گزارش نادرستی مشخصات

دیسک بازی Need For Speed Unbound مخصوص PS5Need For Speed Unbound Game Disc For PS5

برند no-brand
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: GD-144338
  • دیسک بازی مخصوص PS5
  • رده سنی: بالای 12 سال
  • ژانر: مسابقه ای
  • 1 نفر بازیکن آفلاین / 2 – 14 نفر آنلاین
2,200,000 تومان

موجود

آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

بازی های مسابقه ای (یا ماشینی) همیشه جزو پرطرفدارترین ها بوده اند. همه گروه های سنی علاقه و توجه بسیاری به این ژانر از بازی های ویدیویی دارند. سری بازی های Need For Speed یکی از محبوب ترین و معروف ترین های این ژانر هستند. دیسک بازی Need For Speed Unbound مخصوص PS5 جدیدترین نسخه این سری بازی است. با این بازی ps5 لحظات هیجان انگیز و جذابی را در کنار دوستان و خانواده خود داشته باشید.

بررسی دیسک بازی Need For Speed Unbound مخصوص PS5

دیسک بازی Need For Speed Unbound مخصوص PS5
بررسی دیسک بازی Need For Speed Unbound مخصوص PS5

همان طور که می دانید، بازی ویدیویی نید فور اسپید آنباند (Need For Speed Unbound) یکی از محبوب ترین بازی های ژانر مسابقه ای و ماشینی است. نسخه آنباند، بیست و پنجمین قسمت از سری بازی های نید فور اسپید است. این بازی ویدیویی توسط Criterion Games طراحی و ساخته شده است. نید فور اسپید آنباند توسط کمپانی Electronic Arts در سال ۲۰۲۲ منتشر شده است. این بازی جذاب پس از انتشار مورد تحسین و توجه بسیاری از منتقدین و گیمرها قرار گرفت.

نید فور اسپید آنباند از گرافیک جذاب و زیبا و کیفیت تصویر فوق العاده ای برخوردار است. طراحان این بازی برای ساخت ویدیوی آن از یک موتور بازی ساری حرفه ای استفاده کرده اند. موتور بازی ساری که برای ساخت بازی ویدیویی نید فور اسپید آنباند به کار گرفته شده، Frostbite نام دارد.

مشخصات بازی

ژانرمسابقه ای (ماشینی)
رده سنیبالای ۱۲ سال
تعداد بازیکن۱ نفر آفلاین / ۲ – ۱۴ نفر آنلاین
حجم۴۵ GB
سازندهElectronic Arts
پلتفرمکنسول پلی استیشن ۵

گیم پلی بازی

دیسک بازی Need For Speed Unbound مخصوص PS5
گیم پلی بازی نید فور اسپید آنباند

بازی ویدیویی نید فور اسپید آنباند مخاطب خاص خود را دارد. این بازی امکان تجربه حالت تک نفره به صورت آفلاین را دارد. نید فور اسپید آنباند امکان بازی گروهی ۲ – ۱۴ نفر به صورت آنلاین را به گیمرها می دهد. گیم پلی این نسخه از سری بازی های نید فور اسپید، شبیه به گیم پلی نسخه های قبلی این بازی است. بخش عمده آن را مسابقه های خیابانی تشکیل می دهند. نید فور اسپید آنباند در ۳ سطح سختی مختلف اجرا می شود. جالب است بدانید که پیشرفت سطح گیم پلی بازی در دو حالت تک نفره و گروهی آنلاین جدا هستند و امتیازات مجزایی دارند.

در طول گیم پلی، بازیکن امکان شخصی سازی بسیاری از آیتم های درون بازی را خواهد داشت. گیمر می تواند ویژگی های ظاهری و فنی ماشین مورد نظر خود را شخصی سازی کند. نسخه آنباند سری بازی های نید فور اسپید، از تنوع ماشین خوبی برخوردار است. تعداد ۱۴۳ ماشین در این بازی وجود دارد که از ابتدای بازی به همه آن ها دسترسی نخواهید داشت. با پیشرفت در گیم پلی بازی و جمع کردن امتیاز می توانید قفل هر یک از ماشین های مورد نظر خود را باز کنید و با آن ماشین به بازی خود ادامه دهید.

نید فور اسپید آنباند امکان شخصی سازی ویژگی های ظاهری شخصیت درون بازی را نیز برای گیمر فراهم کرده است. بازیکن می تواند ویژگی های ظاهری شخصیت خود در بازی را شخصی سازی کند. همچنین گفتنی است که بخش داستانی بازی با بخش تک نفره آن مرتبط است.

داستان بازی نید فور اسپید آنباند

دیسک بازی Need For Speed Unbound مخصوص PS5
داستان بازی Need For Speed Unbound

این قسمت از سری بازی های نید فور اسپید بخش داستانی پیچیده ای ندارد. در ابتدا باید بدانید که اتفاقات بخش داستانی بازی در شهری خیالی به نام Lakeshore اتفاق می افتد.  داستان نید فور اسپید آنباند در مورد یک گروه ۳ نفره است که با هم در مسابقات شرکت می کردند. ارتباط صمیمی بین این سه نفر وجود داشت.

در شهر Lakeshore؛ بازیکن (که شما هستید)، دوستش (Jasmine) و همراه او (Yaz)، ۳ نفری هستند که پیش تر در مورد آن ها گفته شد. این ۳ نفر در یک تعمیرگاه خودرو (به نام Rydell’s Rydes) یک ماشین قدیمی را تعمیر می کنند. پس از چند مسابقه خیابانی که شرکت کردند و برنده شدند، یاز با صاحب تعمیرگاه دچار مشکل می شود. او از این کار روزمره خسته می شود و آرزو می کند که بتواند کار بهتری انجام دهد.

یک شب بعد از انجام چند مسابقه و ماموریت، بازیکن سعی می کند با یاز و صاحب تعمیرگاه تماس بگیرد اما موفق نمی شود. هر دوی آن ها به تماس های بازیکن پاسخی نمی دهند. از این رو بازیکن به تعمیرگاه بازمی گردد. وقتی که بازیکن به تعمیرگاه می رسد شاهد حمله یاز به تمام ماشین های موجود در آن مکان می شود. بعد از این اتفاق یاز از این گروه جدا می شود و هر یک مسیر جداگانه ای را در پیش می گیرند.

حالا دو سال از آن اتفاق می گذرد. بازیکن با خبر می شود که یاز دوباره در مسابقات خیابانی شرکت می کند. فکر کینه و انتقام باعث می شود که بازیکن دوباره وارد مسابقات خیابانی شود. اکنون باید قسمت تک نفره بازی را انجام دهید تا نتیجه این انتقام مشخص شود.

با خرید دیسک بازی Need For Speed Unbound مخصوص PS5 لذت و هیجان یک مسابقه رانندگی را تجربه کنید و لذت ببرید.

مشخصات کلی - General Specifications
سال ساخت - Year Of Construction

2022

سازنده - Manufacturer

Electronic Arts

خانواده محصول - Product Family

لوازم جانبی

نوع - Type

دیسک بازی

وزن100 گرم
نظرات کاربرانNeed For Speed Unbound Game Disc For PS5

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیسک بازی Need For Speed Unbound مخصوص PS5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هجده =