بررسی کاراکتر های بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

جزئیات و بررسی کاراکتر های جذاب بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy PS4

تریلر جدیدی که از استودیو ویکاریوس ویژنز منتشر شده است از رونمایی ۲ شخصیت آکو آکو و اوکا اوکا توضیح داده است و اعلام کرده که سازنده ی بازی تمرکز برای طراحی این ۲ کاراکتر در بازی را دارد. به مناسبت ۲۰ سالگی بازی crash نسخه ی ریمستر این بازی بر روی کنسول های نسل هشتم کمپانی سونی یعنی همان پی اس ۴ منتشر می شود. شخصیت کراش بندیکوت بسیار برای بازیکنان پر هیجان بود و جذابیت خاصی داشت. در بازی آکو آکو یک ماسک چوبی است که نمایانگر روح جادوگری درمانگر که در ماسک حبس شده است.

آکو آکو بعد از ماجراجویی هایی که در بازی دارد بعد از دیدن کراش در ادامه ی بازی به او کمک می کند. آکو آکو در همه ی نسخه های بازی کرش وجود داشته است که عنوان یک پاور آپ را در بازی دارد. در بعضی جعبه های آکو آکو چیز هایی وجود دارد که بازیکن باید به آن ها برخورد کند و هرچیزی که داخل آن بود را باید با خود همراه کند. با شکستن چند تا از این جعبه های آکو آکو جعبه ها از کرش در مقابل دشمنان محافظت می کند. قابل ذکر است که بعد از شکستن جعبه ی سوم کرش دیگر نسبت به همه ی اشیا در محیط بازی ضد ضربه می شود.

جزئیات و بررسی کاراکتر های جذاب بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy PS4
جزئیات و بررسی کاراکتر های جذاب بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy PS4

شخصیت اوکا اوکا در بازی دشمن کرش و آکو آکو است. او هم یک روح شیطانی مخفی شده در یک ماسک است که در واقع اوکا اوکا برادر ۲ قلوی آکو آکو است. بعد از، از دست دادن جان کراش با اوکا اوکا روبه رو می شوید. خبری که بعد از انتشار این بازی پخش شده این است که بازی در هفته ی اول انتشار خود در صدر جدول فروش برای هفتگی در انگلستان قرار دارد. این ۲ برادر ۲ قلو از نسخه ی اول تا سوم این بازی همراه بازیکن هستند. نسخه ی بازسازی شده ی این بازی بر روی پلتفرم های ps4 و ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه شده است.

این بازی توانسته است به فروش ۱۰ میلیون نسخه ای خود برسد.این پیشرفت و موقعیت در بازی تاثیر زیاد شرکت اکتیویژن است که توانسته با باز سازی این بازی هیجان و هواداران را دوباره به بازی برگرداند. در زمان انتشار این بازی هیچ کسی توان رقابت با این بازی را نداشت و در هفته ی هشتم فروش این بازی همچنان به طور متوالی در صدر جدول قرار دارد و بر تخت پادشاهی بریتانیا نشسته است. اکتیویژن اعلام کرده بود که تمامی بسته های الحاقی این بازی به صورت رایگان در اختیار هواداران و بازیکنان قرار بگیرد.

همچنین این بازی پلی استیشن با کیفیت ۴k برای پلتفرم های ایکس باکس وان اجرا خواهد شد. شرکت اکتیویژن برای دارندگان نینتندو سوییچ یک خبر خوشحال کننده داشت و خبر این بود که بازی در زمان ارائه ی خود به طور کامل بر روی یک کارتریج عرضه می شود که با استفاده از این کارتریج دیگر نیازی به دانلود هیچ دیتایی ندارند. این شرکت به بازیکنان خود گفته است که در زمان انتشار این بازی تا به امروز کیفیت های بازی را ارتقا داده است که یکی از واضح ترین این ارتقاها کم شدن زمان دانلود بازی است.

کسانی که دارنده ی ایکس باکس وان ایکس هستند این بازی را می توانند با کیفیت ۴k تجربه کنند. این بازی همچنان با نرخ فریم ۳۰ روی کنسول ها اجرا می شود ولی برای دارندگان رایانه های شخصی این نرخ به ۶۰ رسیده است. مدیر اجرایی شرکت اکتیویژن اریک هیر شبرگ نام دارد. او اعلام کرده است این استقبال زیاد از این سبک بازی ما را برای ساخت بازی های این چنینی ترغیب کرده است. این بازی نسخه های اول خود را برای ps1 عرضه کرده بود که بعد از مدت ها بازسازی شده و برگشته که به گفته ی استودیو اکتیویژن معلوم نبود که باز هم مورد استقبال هواداران و بازی بازان قرار بگیرد که خدا روشکر این اتفاق و این بازی توانست مثل قبل طرفداران زیادی را داشته باشد.

جزئیات و بررسی کاراکتر های جذاب بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy PS4
جزئیات و بررسی کاراکتر های جذاب بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy PS4

بعضی از بازیکنان قبل از دانلود کردن بازی به فکر حجم این بازی هستند. به گفته ی اکتیویژن حجم این بازی براساس اطلاعات به دست آمده و بعد از بازسازی ۲۳.۴۲ گیگابایت است. شخصیت آکو آکو در بازی رنگ چشمش زرد است و همیشه سرگرم انجام کارهای شیطانی است. چیزی که قابل درک نیست این است که سن او حدود ۱۰ هزار سال یا بیشتر است. رنگ موهایش سفید است و طراح شخصیت او جیسون رابین است.

اوکا اوکا شخصیت متضاد برادرش را دارد. اوکا اوکا استاد دکتر کورتکس در بازی است. او در بازی کنار دکتر قرار دارد و از شکست او ناراحت می شود.
همچنین اوکا اوکا دوست بسیار خوب دکتر تروپی است. دکتر تروپی شخصیتی صادق و وظیفه شناسی دارد. چند وقت پیش آکو آکو برادرش را در جنگل های بلوری زندانی کرد ولی وقتی که کراش موفق به از بین بردن ایستگاه جدید فضایی شد دکتر در همان جنگل فرود آمد و اوکا اوکا آزاد شد.

هر دوی این برادرها قدرت های یکسانی دارند که وقتی در یک محیط یک نبرد گروهی دارند بسیار قدرتمند می شوند. بازی های کراش جزو بازی های خاطره انگیز زمان خود بود و کلی خاطره ی شیرین بین گیمر ها ایجاد کرده بود. بازی های کراش در جزیره های خیالی به نام وومپا اجرا می شد. شکستن همه ی جعبه ها و رد شدن از آنها فقط به دست خود کراش انجام می شد.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + پانزده =