جزئیات و بررسی سه پروژه بعدی بتسدا از زبان مبتکر بازی Fallout 4 PS4

جزئیات و بررسی سه پروژه بعدی بتسدا از زبان مبتکر بازی Fallout 4 PS4

جزئیات و بررسی سه پروژه بعدی بتسدا از زبان مبتکر بازی Fallout 4 PS4

اگر جز گیمرهای حرفه ای باشید، حتما به دنبال بازی های متفاوت نسل هشتمی می روید تا آن را زیر و رو کنید و تجربه ای تازه به دست آورید. “فال اوت ۴” یکی از بازی های نسل هشتمی محبوب است که به دست “تاد هاوارد” ساخته شده است. او در پی محبوبیت های بازی فال اوت ۴ صحبت هایی با مخاطبانش داشته است. او در بخشی از این صحبت ها اعلام کرده است که در حال حاضر بر روی ۳ عنوان دیگر کار می کند و همین موضوع با واکنش های گسترده مخاطبان همراه شد.
پس از گذشت چند وقت، هاوارد اعلام کرد که از گفته خود پشیمان شده است. تاد هاوارد جز ان دسته از بازی سازانی است که از سابقه خوبی در ساخت بازی های نقش آفرینی برخوردار شده است. او تا کنون سری بازی های فال اوت و Skyrim را روانه بازار کرده است که تمامی این عناوین با استقبال خوبی مواجه شده اند. از همین رو گیمرها اخبار تازه هاوارد را دنبال می کنند. گیمرها همواره به دنبال خبرهای تازه ای هستند که مضمونی از همکاری مجدد هاوارد و بتسدا داشته باشد.
از همین رو خبری که نشان می داد همکاری تازه ای بین هاوارد و بتسدا شکل گرفته است، مثل توپ پیچید. بنابر گفته های هاوارد و بتسدا قرار شده بود تا ۳ بازی پلی استیشن تازه به عنوان محصول مشترک آنها به کاربران معرفی شود. آنقدر استقبال از این خبر شدت گرفت که هاوارد و بتسدا از انتشار این خبر پشیمان شدند. زیرا گیمرها منتظر بودند تا در بازه زمانی کوتاه این عناوین تازه به بازار برسد و بتوانند تجربه ای تازه و هیجان انگیز به دست بیاورند. اما به تازگی خبرهای قبلی نقض شده است و هاوارد به نوعی صحبت های گذشته خود را نقض کرده است. او گفته است:

جزئیات و بررسی سه پروژه بعدی بتسدا از زبان مبتکر بازی Fallout 4 PS4
جزئیات و بررسی سه پروژه بعدی بتسدا از زبان مبتکر بازی Fallout 4 PS4

“چندی پیش من عدد مشخصی را برای بازی های بتسدا اعلام کرده بودم. اما حالا باید اعتراف کنم که اشتباه کردم! من باید همیشه شرایط کاریمان را در نظر داشته باشم و از اعلام اعداد مشخص خودداری کنم. زیرا من و بتسدا همواره در حال کار بر روی پروژه های متنوعی هستیم و کارمان را پیش می بریم. در حقیقت این عدد می تواند هر روز نسبت به روز گذشته متفاوت باشد. احساس می کنم که وقت آن رسیده است که صحبت های گذشته خود را تغییر دهم و به کاربران آگاهی ببخشم. بهتر است تا کاربران به این زودی منتظر عرضه سه عنوان بزرگ و مهم نباشند. این را بدانید که من در کنار استودیوی بتسدا در حال کار بر روی پروژه های مختلفی هستیم که امیدواریم بتوانیم آنها را به زودی معرفی کنیم.”
هاوارد در ادامه صحبت هایش به عملکرد کلی استودیوی بتسدا پرداخت که در ادامه می توانید گفته های او را بخوانید:
“به تازگی استودیوی تازه ای از بتسدا در مونترال کانادا تاسیس شده است. این خبر برای من بسیار خوشحال کننده بود. زیرا نشان از گسترش و موفقیت های روزافزون این استودیوی بازی ساز دارد. بتسدا در تلاش است تا گامی موثر در ساخت بازی های پی سی، کنسول و موبایل بردارد و تا اینجای کار هم عملکردی موفق و قابل قبول داشته است. من همیشه به کمپانی بتسدا ایمان داشته ام و معتقدم که همیشه در مسیر درست در حرکت است. خوشبختانه حالا وضعیت من و بتسدا بهتر از قبل شده است. شرایط به گونه ای تغییر کرده است که می توانیم در کنار هم به بررسی پروژه های مختلف دست بزنیم و با احساس رضایت بیشتر و امیدواری هر چه تمام تر منتظر درخشش های بیشتر باشیم.”
هاوارد در ادامه صحبت هایش به سراغ فعالیت های موبایلی بتسدا رفت و گفت:
” از زمانی که Fallout Shelter عرضه شد و مورد استقبال قرار گرفت، شرایط فرق کرده است. حالا بتسدا بیشتر از گذشته به بازی های موبایلی فکر می کند و تصمیم دارد تا دامنه فعالیت های خود را در این زمینه گسترش دهد. البته توجه به بازی های موبایلی تنها رویکرد بتسدا نبوده است. باید اعتراف کنم که ما در حال بررسی واقعیت مجازی هم هستیم. در حال حاضر پروژه های زیادی را در دست داریم که باید آن را در قالب واقعیت مجازی درآوریم.
اما تا کنون نتوانسته ایم به آنها سر و سامان بدهیم. بهتر است در خصوص واقعیت مجازی بیشتر از این صحبت نکنم. زیرا احساس می کنم که شرایط لازم برای صحبت در این زمینه وجود ندارد و هنوز به آن جایگاه مناسب نرسیده ایم که بتوانیم اخباری بیشتر از این را در اختیار گیمرها قرار دهیم.”
هاوارد در ادامه هم کمی در مورد سایر بازی های ساخته شده توسط کمپانی های دیگر صحبت کرد که در ادامه آن را می خوانید:
” آشنایی من با راک استار به سال ها پیش باز می گردد. من معتقدم که تیم این مجموعه بازی ساز واقعا بی نظیر است و من برای ساخت بازی هایم به پروژه های این مجموعه توجه می کنم و سعی می کنم تا حدی از آنها الهام بگیرم. همه گیمرها می دانند که دنیای بازی های راک استار تا چه اندازه رنگی، پویا و زنده است. به طور کلی تمامی عناصر در دنیای بازی های راک استار با تعامل خوبی با یکدیگر قرار دارند. من احساس می کنم وقتی که به تعامل موجود در بازی های راک استار دقت می کنم، می توانم کیفیت کار خودم را افزایش دهم.

جزئیات و بررسی سه پروژه بعدی بتسدا از زبان مبتکر بازی Fallout 4 PS4
جزئیات و بررسی سه پروژه بعدی بتسدا از زبان مبتکر بازی Fallout 4 PS4

باید اعتراف کنم که زیبایی های بازی های راک استار تنها در ظاهر و رنگ و لعاب محدود نشده است. اگر چه از این بابت نمی توان ایرادی به این بازی ها گرفت، اما باید قبول کرد که پروژه های راک استار از لحاظ عمق و داستان هم در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارند. در حقیقت همه چیز در دنیای بازی های این مجموعه به درستی جایگذاری شده است. به همین دلیل است که وقتی کاربر در فضای پویای بازی Playstation قرار می گیرد و در میان داستانی عمیق و واقع گرایانه می ایستد، بیشترین ارتباط را با بازی برقرار می کند. زیرا شاید فراموش کند که در دنیای بازی ها پا گذاشته است و احساس می کند که در یک محیط پویا و زنده قرار گرفته است. “
همان طور که می بینید صحبت های هاوارد در مورد بازی های تازه اش موجب شد تا بستری مناسب برای ارائه نظرهایش در بسیاری از زمینه ها فراهم شود. شما چه نظری نسبت به گفته های هاوارد خصوصا در مورد بازی های راک استار دارید؟ آیا با گفته های او موافقید؟ یا تصور می کنید که تعریف های او از توان راک استار در ساخت بازی های ویدئویی، کمی دور از واقعیت است؟

مرکزخرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + شانزده =