جزئیات و بررسی شخصی سازی هواپیماهای بازی Ace Combat 7 Skies Unknown PS4

جزئیات و بررسی شخصی سازی هواپیماهای بازی Ace Combat 7 Skies Unknown PS4

جزئیات و بررسی شخصی سازی هواپیماهای بازی Ace Combat 7 Skies Unknown PS4

به تازگی تریلری از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر شده که در آن به بخش گیم پلی و قابلیت شخصی سازی بازی پرداخته است . این امکان به شما انتخاب و گزینه های زیادی برای شخصی سازی در بازی می دهد. حال در زیر نگاه مختصری به قابلیت شخصی سازی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown می اندازیم. از دیرباز بازی سازان به شخصی سازی در بازی ها توجه داشتند. آنها به علاقه بازی بازها برای مال خود کردن بازی و کاراکتر های بازی پی برده بودند و سعی می کردند آن ها را با توجه به این قسمت در بازی نگه دارند.
شخصی سازی بخش مهمی از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown
را ساخته و ما امروز قصد داریم مروری برشخصی سازی جنگنده ها در این بازی داشته باشیم. امسال ۲۰۱۹ شرکت باندی نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment ) که ید طولایی در صنعت بازی سازی دارد. سری هفتم بازی پی اس ۴ را با نام Ace Combat 7: Skies Unknown وارد بازار کرده که هم با استقبال منتقدان و هم بازی باز ها مواجه شده است. این بازی در سبک بازی های آرکدی(arcade style games) است و یک بازی جنگی هوایی به حساب می آید که باید در آن دشمنانتان را نابود کنید.

جزئیات و بررسی شخصی سازی هواپیماهای بازی Ace Combat 7 Skies Unknown PS4
جزئیات و بررسی شخصی سازی هواپیماهای بازی Ace Combat 7 Skies Unknown PS4

سازندگان بازی توجه ویژه ای به طراحی مراحل بازی کرده اند و یکی از نقاط قوت بازی همین بخش طراحی مراحل است . این بازی دارای ۲۰ مرحله اصلیست که هر کدام مراحل فرعی خود را نیز دارند. تنوع این مراحل فوق العاده است و تقریبا همه طیف سلیقه ای را پوشش می دهد. شما در پایان هر مرحله امتیازاتی از سوی بازی دریافت می کنید. در بازی این امتیاز ها را با (MRP) می شناسید.
شما در طی این مراحل می توانید با استفاده از امتیازات تجهیزات جدید بخرید و بعد گذشتن بعضی از مراحل جنگنده هایی برای شما آزاد می شود که می توانید از آنها استفاده کنید.
علاوه بر قسمت یک نفره شما می توانید از بازی در قسمت چند نفره (multi player) هم امتیاز کسب کنید. بخش چند نفره شامل دو بخش battle royal و Team Deathmatch می باشد.در هر دو مورد ۸ نفر امکان بازی آنلاین را دارند.
که در Team Deathmatch شما به همراه ۴ تا از هم تیمی هایتان به جنگ دشمن می روید و در حالت battle royal هر ۸ نفر دشمن هم هستید و در مقابل هم می جنگید.
در بازی های تیمی می توان قوانینی وضع کرد تا میزان شخصی سازی جنگنده ها را محدود کرد. این قوانین می تواند شامل محدود کردن استفاده از قطعات جنگنده ها و یا جنگنده ها و یا تعیین سقف هزینه ساخت(build cost) که باعث می شود.
هر کس بر اساس استراتژی خاص خود، جنگنده خود را بسازد و به جنگ دشمن برود. Ace Combat 7: Skies Unknown یک
بازی شبیه سازی نیست اما دقت در طراحی جنگنده ها واقعا مثال زدنی است. انواع جنگنده ها از مدرن مانند f-35گرفته تا مدل های قدیمی مانند رافائل و f-4 با جزییات دقیق و ریز طراحی شده اند که اوج مطمئنا پرواز با آن ها به این زودی ها شما را از بازی خسته و زده نمی کند.
سیستم امتیاز دهی بازی به صورتی است که هرچه عملیات ها را بهتر و دقیق تر دهید، بازی به شما امتییاز بیشتری هدیه می دهد. شما در قسمت آنلاین بازی PS4 برحسب مهارت و امتیازتان رده بندی می شوید و هر چه در این رنکینگ امتیازتان بالاتر باشد برای آسیب هایی که دشمنانتان می زنید امتیاز بیشتری کسب می کنید. بخش دیگری که در مورد شخصی سازی مهم است، قسمت درخت مهارت بازی (aircraft tree) است، شما دراین بخش ریز امکانات و قطعات را که می توانید بخرید وآزاد کنید را مشاهده کنید.

جزئیات و بررسی شخصی سازی هواپیماهای بازی Ace Combat 7 Skies Unknown PS4
جزئیات و بررسی شخصی سازی هواپیماهای بازی Ace Combat 7 Skies Unknown PS4

این قطعات و مهارت ها بر اساس تکنولوژی کنار هم و وابسته به هم قرار گرفته اند که باید آن ها را به ترتیب بخرید، برای مثال شما در این درخت مهارت امکان خرید جنگنده ها را هم دارید، اما همان اول نمی توانید جنگنده بخرید بلکه اول باید تکنولوژی آن را آزاد کرده. چند قطعه مرتبط با آن را بخرید و بعد به سراغ خرید خود جنگنده بروید. همان طور که بالاتر اشاره شده بعد پایان برخی مراحل بعضی جنگنده ها آزاد می شوند که به قدرت و کیفیت جنگنده های موجود در درخت مهارت نمی رسند.
شما در درخت مهارت می توانید برحسب نیاز مرحله و استراتژی خود در عملیات ها قطعات را آزاد کنید. مثلا قطعاتی را تهیه کنیدکه در عملیات های مخفی کاری به شما کمک می کند و یا بمب افکن های خود را ارتقا دهید. موتور جت خود را تقویت کنید، رنگ و طرح جذاب بخرید و سرعت مانور خود را افزایش بدهید. به طور کلی سازندگان بازی Ace Combat 7: Skies Unknown سعی کردند به تمام سلیقه ها و نیاز های جنگی افراد بیاندیشید و آن ها را پوشش دهند و به خوبی از پس این کار بر آمده اند.

مرکز خرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =