جزئیات و بررسی شهر های بازی Red Dead Redemption 2

جزئیات و بررسی شهر های بازی Red Dead Redemption 2 PS4

بازی ر دد ریدمپشن ۲ یک بازی با سبک ماجرا جویانه در مورد آمریکا و گروه های وسترن آن و به طور خاص در مورد شخصی به نام مورگان است. اتفاقات بسیاری که در این داستان رخ می دهد، ماموریت ها و تصمیم های مهم، از عوامل جذایت بازی بوده که کاربران را ساعت ها درگیر فراز و نشیب های داستان خود می کند.

جزئیات و بررسی شهر های بازی Red Dead Redemption 2 PS4
جزئیات و بررسی شهر های بازی Red Dead Redemption 2 PS4

در بازی Red Dead Redemption 2 ماموریت های متنوع و فراوانی وجود دارد که شاید در جریان بازی برای کاربران تکراری باشد اما از داستان جذابی بهره برداری می کند. شخصیت پردازی هر یک از شخصیت های بازی پلی استیشن ۴ به گونه ای منحصر به فرد است که می توان با آن همزاد پنداری کرد. تنوع سلاح ها، تیراندازی ها و مبارزات این گروه وسترن از نقاط مثبت بازی به حساب می آید.

شخصیت اصلی بازی

کاربران با همراهی شخصیت اصلی داستان، درگیر غارت، آدم کشی، دزدی و … می شوند و از طرفی حس هم نوع دوستی و کمک به دوستان هم در ذهن آن ها نقش می بندد. در این میان، کاربران شخصیت اصلی را آنگونه که خود می خواهند شخصی سازی کنند و بسازند. بازی Red Dead Redemption نوعی تمرین برای تصمیم گیری در شرایط سخت و آسان است.
شما با تصمیم هایی که به عنوان نقش اصلی داستان می گیرید، آینده ی خود را رقم می زنید و تاثیر آن را در روند داستان بازی مشاهده خواهید کرد. مورد جالبی که در این بازی وجود دارد، فعالیت های زیستی کاربر< است. شخصیت داستان باید مراقب نوع و اندازه ی غذای خود، میزان خواب و نوع پوشش متناسب با فصل باشد.

شهر های بازی رد دد ۲

اولین شهری که در این بازی وارد می شوید، شهر ولنتاین است. شهری شلوغ که مرکز خلاف کاران است. در این شهر می توان اقشار مختلف مردم را دید. اگر می خواهید کمی خوش بگذرانید و کمی هم پول به دست آورید، در ولنتاین بمانید.
معدن ذغال سنگ انزبورگ بسیار معروف است. اما وضعیت معاش معدن کاران به خوبی شهر نیست. با دیدن این شهر و مردمش از خیر معدن و کار در آن خواهید گذشت.

جزئیات و بررسی شهر های بازی Red Dead Redemption 2 PS4
جزئیات و بررسی شهر های بازی Red Dead Redemption 2 PS4

شهر های بزرگ رد دد ۲

دروازه ی شمال، نام دیگر شهر تجاری سنت دنیس است که از شهر های مهم و تقریبا متمدن منطقه بوده و همه می توانند بی دردسر در این شهر روزگار بگذرانند. منطقه ی کوهستانی هاگن از محیط های زیبا در این بازی پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ است که تصاویر پر برف و دیدنی کوهستانی آن جذابیت خود دارد. این منطقه راه عبور از کوه های غرب است. در شهر جنوبی رودس محل فعالیت دو خانواده ی رقیب است. البته این شهر به دور از مشکل نیست.
شهردار شهر کوچک استرابری تمایل داشت این شهر را برای توریست ها آماده کند که با مشکلاتی مواجه می شود. در انتها هم شهر لاگراس وجود دارد. کار اصلی مردم این شهر ماهیگیری است. شما می توانید با وجه به سلیقه و علاقه تان از هر یک از این شهرها لذت ببرید.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =