جزئیات و بررسی شیوه SNES بازی Harvest Moon Light of Hope PS4

جزئیات و بررسی شیوه SNES بازی Harvest Moon Light of Hope PS4

جزئیات و بررسی شیوه SNES بازی Harvest Moon Light of Hope PS4

در سال ۲۰۱۷، درست زمانی که بازی harvest men،۲۰ ساله شد، کمپانی natsume یک بازی جدید را معرفی نمود. این بازی که اکنون می خواهیم بیشتر با آن آشنا شویم ” harvest moon: light of hope ” نام دارد. بازی harvest moon را اغلب کاربران با نام مزرعه داری می شناسند و از این بازی با نام مزرعه دار یاد می کنند آخرین نسخه این بازی harvest moon نام داشته و به تازگی منتشر شده است.
از زمان منتشر شدن این بازی توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند. سری جدید بازی مذکور برای اکثر کنسول ها قابل دسترسی است از جمله:” نینتندو سوییچ “، ” پلی استیشن ۴ ” و حتی رایانه های شخصی. چنان چه اخبار بازی را پیگیر باشید در جدید ترین و به روز ترین اخبار بازی، این سری از بازی معرفی شده و راجب آن صحبت شده است.
شما در پی یافتن خانه هستید و این کار به استفاده از قایق انجام می گیرد. متاسفانه اوضاع آب و هوا چندان خوب نیست و طوفان شدیدی به وجود می آید به دلیل طوفانی که اتفاق می افتد قایق شما غرق می شود و از آن جاییکه شما داخل قایق هستید شما هم به زیر آب رفته و…کم کم ، شما به سمت یک شهرک می روید. ناگفته نماند که این شهرک به دلیل همین طوفانی که رخ داد خراب شده است!

جزئیات و بررسی شیوه SNES بازی Harvest Moon Light of Hope PS4
جزئیات و بررسی شیوه SNES بازی Harvest Moon Light of Hope PS

ادامه داستان بازی این گونه است که؛به شهرک رفته و تمام سعی و تلاش خودتان را می کنید که این شهرک ویران شده را دوباره آباد کنید. و پس از آن فانوس دریایی را هم نجات دهید و دوباره فانوس دریایی را بسازید.شما در حین این اتفاقات با انسان های مختلفی و دوستان زیادی آشنا می شوید. شایان ذکر است که؛ حتی می توانید تشکیل خانواده دهید. کارهایی که باید در این بازی انجام دهید شاید گفتنش آسان باشد اما انجام دادن این بازی به همین راحتی ها هم نیست!
در این بازی کارهایی نظیر:کشاورزی ، دام داری ، دام پروری و جمع کردن منابع انجام دهید این کارها به بازسازی شهرک کمک می کند و می توانید دوباره این شهرک ویران شده را درست کنید. نکته جالب بازی که طبق صحبت های مدیر عامل natsume می باشد، این است که؛مدیر عامل Natsume که “هیرو میکاوا ” نام دارد، او این بازی را به دلیل موضوع هیجانی و جذاب و قدرت مندی که دارد از سایر بازی هایی که از این مجوعه منتشر و عرضه شده جدا کرده است.
هیرو میکاوا همچنین گفته است که؛هدف ما به کار بردن سبک بازی کنسول SNES در بازی های نوستالوژیک می باشد { همان طور که در جریان هستید دومین کنسول بازی که از کمپانی نینتندو عرضه شده snes می باشد و یکی از کنسول های پر خاطره است. این کنسول بازی ابتدا super famicom نام داشت و اولین بار در ژاپن توسط شرکت natsume در سال ۱۹۹۶ عرضه شده است.
بعد از گذشت یک سال یعنی سال ۱۹۹۷ این کنسول خاطره انگیز در اروپا و آمریکا هم عرضه شد. } همچنین قصد داریم که شخصیت ها و اتفاقات بازی پر مفهوم و معنا دار باشد تا شما بتوانید از بازی بیشتر لذت ببرید. چنان چه در نمایشگاه E3 2017 شرکت کرده باشید، قطعا در یکی از غرفه ها که با نام ناشر این بازی نام گذاری شده است { NATSUME } شاهد بازی HARVEST MOON: LIGHT PF HOPE خواهید بود و همچنین می توانید این بازی را در این غرفه مذکور تجربه و امتحان کنید.

جزئیات و بررسی شیوه SNES بازی Harvest Moon Light of Hope PS4

کمپانی NATSUME ما را با دیگر بازی هایی که منتشر شده یا قرار است که منتشر شود آشنا می کند به طور مثال:بازی هایی که برای پلی استیشن ۴ منتشر کرده می توان از بازی های ؛ Harvest moon: save the homeland و بازی harvest moon: a wonderful life special edition نام برد. بازی که برای کنسول wii u انتشار یافته است؛ harvest moon 64 نام دارد .
همچنین این کمپانی از انتشار یک بازی در آینده، برای موبایل به ما خبر داده است که ” harvest moon lil farmers ” نام دارد. لازم به ذکر است که این کمپانی از جشنی به ما خبر داده، که امکان دارد حتی در این جشن،بازی های جدید تری را برای ما معرفی کند.
زمان منتشر شدن بازی harvest moon: light of hope ؟بازی harvest moon: light of hope که گفته شد از سبک کنسول بازی snes الهام گرفته است در تاریخ:۱۴ نوامبر برای کامپیوتر عرضه می شود همچنین تاریخ منتشر شدن این بازی برای PlayStation ۴ و Nintendō Suitchi ۲۰۱۸ میلادی اعلام شده است.یک خبر خوب برای دارندگان پی سی ؛ عرضه این سری از بازی مزرعه داری برای نخستین بار روی پی سی عرضه می شود.
_ مشخصات کامل بازی ” harvest moon “
– این بازی حالت تک نفره دارد و فقط یک نفره می توانید این بازی را تجربه کنید.
– کارگردان این بازی masayuki kisaki _ teru kurouta نام دارد.
– نخستین نسخه منتشر شده در سال ۱۹۹۶ می باشد.
– طراح این بازی igusa Matsuyama ” ” نام دارد.
– و سبک بازی مذکور نقش آفرینی و شباهت سازی با زندگی معمولی و استراتژی می باشد.
داستان این بازی که با نسخه جدیدش فرق دارد در مورد پسری است که باید از مزرعه ای که برای پدر بزرگش بوده محافظت کند این بازی زندگی پسر بچه تا بزرگی اش را و تمام اتفاقاتی که در مسیر زندگی اش اتفاق می افتد را به نمایش می گذارد این بازی درعین سادگی جذابیت زیادی دارد و ما را به چالش می کشاند.

مرکز خرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + پانزده =