جزئیات و بررسی صحنه های تلخ بازی Mafia 3 PS4

جزئیات و بررسی صحنه های تلخ بازی Mafia 3 PS4

جزئیات و بررسی صحنه های تلخ بازی Mafia 3 PS4

اگر با نوع و روند بازی در سری مافیا آشنایی داشته باشید و یا تجربه این بازی ها را در اختیار داشته باشید , خواهید دید که این سری آخر بازی یعنی مافیای ۳ با دو سری اول خود تفاوت ها ی زیادی دارد . شرکت سازنده این بازی بر آن بوده که با حفظ چگونگی و اصول این بازی تغییرات بجا و البته زیادی را در آن به وجود آورد که در نهایت دیده شد این تلاش به گونه ای انجامیده که ماهیت بازی به صورتی مستقل در آمده و با دو نسخه پیشین خود شباهت چندانی ندارد.
مدیر اجرایی و کارگردان بازی Mafia 3 طی گفت و گویی که با رسانه ها داشتند اعلام کرده اند که تا قبل از عرضه کامل این اثر صحنه ها و تصاویر تیره و تار وسردی را برای آن اختصاص داده اند.این بازی به صورتی ماجراجویانه و اکشن و البته عالم گشوده است که در سال ۲۰۱۶ به انتشار رسیده است که از موارد مثبت آن برخوردار بودن از یک روند داستانی جذاب و گیم پلی قوی است.

جزئیات و بررسی صحنه های تلخ بازی Mafia 3 PS4
جزئیات و بررسی صحنه های تلخ بازی Mafia 3 PS4

این بازی در ارتباط با مسائل و اتفاقات سخت و درد آور دهه ۶۰ آمریکا است در آن زمان که به تبعیض نژادی می پرداختند و نژاد پرستی رایج بود و البته موضوعات فرهنگی دیگر. در حال حاضر سازندگان این بازی اذعان داشتند که قرار بوده تا اینگونه موضوعات و موارد در بازی پرنگ تر باشند و بیشتر بکار روند که در این ارتباط استودیو هنگار ۱۳ بعضی از این موارد را نادیده گرفته است.
کارگردان وتهیه کننده بازی Mafia III هادن بلکمن و اندرو ویلسون در جریان مصاحبه خود با وب سایت Eurogamer اذعان داشتند که از اول هم می خواستند که تصاویر و صحنه هایی در آغاز بازی قرار دهند که از سردی و تلخی بالایی برخوردار باشند . ویلسون ادامه داد که قصد سازند گان این بازی صحنه هایی بسیار سرد و تاریک تر بوده برای آن که بازیکنان به خوبی بتوانند انگیزه و هدف کارکتر بازی را درک کنند و با آن آشنا شوند.
این بازی PS4 اینگونه پیش رفت که چرا شخصیت اصلی آن کشور و دیار خود را به مقصد ملحق شدن به جنگ ویتنام ترک کرده است. در قسمت آغازین بازی با این سکانس روبه رو می شویم که کلی شخصیت اصلی بازی یک پلیس را به قتل رسانده و این موضوع را برای فرار از کشور بهانه کرده و به دنبال راهی می گردد تا بتواند از کشور بگریزد.
در این بین سازند گان بازی به دو دسته تقسیم شدند افرادی که می خواستند وضعیت تراژدیک شخصیت اول بازی را با پخش صحنه هایی تاریک به نمایش گذارند اما در طرفی دیگر کارگردان این تیم بر این باور بود که با افزودن این صحنه ها در داستان و محتوای بازی اغراق بیش از حد پیش می آید و همچنین اعتقاد داشت که این صحنه ها می توانستند زننده و ناخوشایند باشند به این خاطر بود که تا قبل از آن که بازی به انتشار برسد , آن صحنه ها را حذف کردند.

جزئیات و بررسی صحنه های تلخ بازی Mafia 3 PS4
جزئیات و بررسی صحنه های تلخ بازی Mafia 3 PS4

این بازی در حال حاضر برای پیشانه های پی سی , ایکس باکس ۱ , پلی استیشن ۴ به عرضه رسیده است . قسمتی از نقد و بررسی این بازی را خواهیم داشت :” بازی Mafia 3 بازی ای در سطح متوسط است که البته دارای داستانی عالی و فوق العاده است اما در قسمت های فنی خود و گیم پلی اش از نقطه ضعف هایی برخوردار است.
در حالت کلی این بازی را می توان به افرادی پیشنهاد داد که علاقه دارند روند بازی خود را با داستان همراه شوند و از داستان قوی بازی لذت ببرند. اما اگر با انتظاراتی دیگر به سراغ این بازی رویم مانند انتظاراتی که از بازی GTA و مافیای ۱ داشتیم, قطعا ناامید خواهیم شد و هیچ کدام از آن انتظارات در این بازی برآورده نخواهد گشت. “در آخر باید گفت که گاهی اوقات نیز پیش می آید که تغییرات زیاد در ماهیت و سبک و سیاق بازی ها نمی توانند آنگونه که توقعش را داریم به خوبی عمل کند و بازی را با موفقیت همراه سازد , پس همیشه تغییر عامل پیشرفت در سری بازی ها نیست.

مرکز خرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − یک =