جزئیات و بررسی ضرر مالی Capcom در پی لغو بازی های استودیو Vancouver

جزئیات و بررسی ضرر مالی Capcom در پی لغو بازی های استودیو Vancouver

جزئیات و بررسی ضرر مالی Capcom در پی لغو بازی های استودیو Vancouver

خبرهای بدی برای استودیو ونکوور به گوش می رسد چرا که برخی از بازی های آنها از زیرمجموعه‌ های کپکام خارج شده اند و پس از لغو این بازی‌ ها گفته می‌ شود این کمپانی ضرر چند ده میلیون دلاری خواهد کرد. این کمپانی گفته است که احتمالا در ۶ ماه اول سال مالی امسال که از ۱ آوریل شروع می شود و در ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۸ پایان می یابد قطعا ضرر خواهیم کرد و این ضرر به هیچ عنوان عدد کمی نمی باشد و احتمالا چیزی معادل چهار و نیم میلیارد ین که چیزی حدود ۴۰ میلیون دلار می شود خواهد بود.
داستان از آنجا شروع شد که یک سری پروژه در دست استودیو کپکام ونکوور بود و این پروژه ها باید با صرف هزینه های بسیار زیادی و به کمک منابع مناسب تبدیل به پروژه های جهانی و سطح بالا می شد. این کمپانی در کارنامه خود بازی هایی مانند دد رایزینگ و پازل فایتر را برای سیستم عامل های اندروید و IOS دارد. شنیده ها خبر از نکته جالبی می دهد. پس از بررسی‌ ها مشخص شده است که به نظر می‌ رسد این ضرر مالی پس از کنسل شدن این بازی ها تاثیر زیادی روی پیش‌ بینی این کمپانی درباره کل سال مالی ۲۰۱۸ نخواهد داشت.

جزئیات و بررسی ضرر مالی Capcom در پی لغو بازی های استودیو Vancouver
جزئیات و بررسی ضرر مالی Capcom در پی لغو بازی های استودیو Vancouver

چیزی که باعث شده این سال مالی برای این شرکت بالانس شود و این ضربه سنگین جبران شود فروش بسیار بالا و خوب بازی Monster hunter: World می باشد که بسیار فراتر از انتظار در استیم ظاهر شده است. اطلاعات چندانی از بازی‌ هایی که توسط این استودیو در حال ساخت هستند نداریم ولی با توجه به ضررها و هزینه هایی که برای آن اعلام شده است می‌ توان به راحتی پیش بینی کرد که پروژه بسیار بزرگی بوده است و طراحی و ساخت آن در مراحل بسیار بالایی در حال پیگیری بودند و پیشرفت زیادی داشتند.
برخی معتقدند که این استودیو احتمال دارد در حال انجام مراحل اولیه دو پروژه کوچک تر بوده است. برخی خبرنگاران امیدوارند که بتوانند بعد ها از زبان کارمندان این استودیو درباره این بازی هایی که لغو شده اند اطلاعات بیشتری به دست بیاورند و درباره این موضوع بسیار کنجکاو هستند.
صحبت از بازی Monster hunter: World شد، اجازه بدهید به نقد مختصری از این بازی که توانست موفقیت بسیار زیادی را کسب کند بپردازیم:
می توان با قاطعیت گفت که اگر ۸ نسل بازی‌ های ویدیویی را کنار هم بگذاریم و مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که بازیکنان و گیمر ها بعد از نسل هفتم بسیار تغییر کردند و سلیقه ی آنها همان سلیقه سابق نیست. بازی های نقش آفرینی شرقی با مبارزه های نوبتی کم طرفدار شده اند البته در این مورد باید ژاپن را فاکتور بگیریم چرا که همیشه بازی های خود را پشتیبانی می کنند.
داستانی که در این بازی با آن طرف هستید به این شکل است که شما باید به عنوان یک شکارچی با یک گروه همراه شوید و بر روی هیولا های مختلف این تحقیقات را شروع کنید. در این بین شما باید الدر دراگون ها و انرژی های آن ها را شناسایی کنید تا موفق شوید که دنیای جدید را بشناسید. این بازی به صورت نقش آفرینی است و داستانی که در این بازی وجود دارد فقط برای شروع بازی می باشد. گفته می‌ شود برای این که موفق شوید قسمت داستانی بازی را به پایان برسانید احتمالا باید زمانی حدود ۷۰ تا ۸۰ ساعت را پشت سر بگذارید.
شما وقتی که قسمت داستانی این بازی که برای پلی استیشن و ایکس باکس عرضه شده را تمام کنید وارد دنیای دیگری می شوید در دنیای دیگر اساس کار به این شکل است که شما باید با شکار کردن هیولاها به روند خود ادامه دهید طراحی بازی به گونه ای است که بعد از تمام شدن هم ماموریت هایی وجود دارد تا سرگرم کننده بودن این بازی هیچوقت برای بازیکن تمام نشود. روایت داستان در این بازی با وسواس خاصی انجام شده است به گونه‌ ای که اگر شما هیچ چیز از دنیای این بازی ندانید هم می توانید با آن ارتباط برقرار کنید و با آن همراه شوید.

جزئیات و بررسی ضرر مالی Capcom در پی لغو بازی های استودیو Vancouver
جزئیات و بررسی ضرر مالی Capcom در پی لغو بازی های استودیو Vancouver

شخصیت های موجود در این بازی به صورت دوست داشتنی‌ ای هستند، روایت به سادگی انجام می شود ولی اگر به دنبال یک داستان عمیق و پیچیده هستید این بازی نمی تواند برای شما گزینه خوبی باشد. در این نسخه از بازی نسبت به نسخه پیشین تغییرات زیادی را شاهد هستیم ولی سبک و سیاق بازی کماکان به دیگر بازی های این مجموعه وفادار است. یکی دیگر از دلایل جذابیت این بازی قابلیت شخصی سازی قوی موجود در این بازی است.
بازی‌ های زیادی بوده اند که این قابلیت را داشتند اما به دلیل کمبود محتوا و آیتم ها بازیکنان نتوانستند دقیقا آن چیزی که می خواهند را بسازند. خوشبختانه در این بازی این قسمت بسیار با دقت کار شده و وقتی بتوان از گزینه‌ های زیاد این بازی استفاده کرد بازیکنان ترغیب می شوند تا شخصیت های زیادی را درست کنند و هر از گاهی با هر کدام از آنها بازی کنند. این بازی در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز عرضه شد. 

مرکز خرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =