جزئیات و بررسی ماشین های بازی Rocket League PS4 و رنگ آمیزی به روش بازی Dying Light

جزئیات و بررسی ماشین های بازی Rocket League PS4 و رنگ آمیزی به روش بازی Dying Light

جزئیات و بررسی ماشین های بازی Rocket League PS4 و رنگ آمیزی به روش بازی Dying Light

شما جز کدام دسته از گیمرها هستید؟ جز آن دسته ای که ترجیح می دهید یک سبک از بازی را ادامه دهید و یا جز آن دسته از افرادی که دوست دارید روی کنسولتان بازی های رنگارنگ و متنوع داشته باشید؟ اکثر بازی بازان تمایل دارند تا در دنیای بازی های مختلف حضور داشته باشند و ژانرهای متفاوت را تجربه کنند. به نظر من واقعا جذاب است که بتوان به دنیاهای متفاوت با سبک و سیاقی منحصر به فرد وارد شد.
این اتفاق تنها به لطف کنسول های بازی پلی استیشن ۴ و عناوین جذاب نسل هشتم افتاده است. برخی از بازی ها در ژانر وحشت ساخته می شوند و برخی دیگر ماهیتی ورزشی دارند. برخی دیگر نظامی و تعدادی دیگر هم معمایی هستند. همین تنوع و هفت رنگی موجب شده است تا دنیای بازی ها جذاب شود. اگر بخواهم به عنوان یک گیمر نظر بدهم، باید بگویم که بازی های ریسینگ جز ان عناوینی هستند که جایشان بر روی هر کنسولی خالی است.

جزئیات و بررسی ماشین های بازی Rocket League PS4 و رنگ آمیزی به روش بازی Dying Light
جزئیات و بررسی ماشین های بازی Rocket League PS4 و رنگ آمیزی به روش بازی Dying Light

فکر نمی کنم بازی های مسابقه ای مخالفی داشته باشند. به هر حال هر گیمری با هر سلیقه و توانی دوست دارد تا به دنیای بازی های مسابقه ای وارد شود. شاید برخی از افراد ترجیح دهند تا برای مدت طولانی تری در این فضا بمانند و برخی دیگر هم به این عناوین به عنوان زنگ تفریح نگاه کنند و برای بازگرداندن هیجان و استراحت برای چند دقیقه به دنیای بازی های ریسینگ وارد شوند. البته که باید اعتراف کرد تمامی بازی های ریسینگ حالت زنگ تفریح ندارند و بیشتر برای گیمرهای حرفه ای و توانمند طراحی شده اند.
ما تصمیم داریم تا در این مقاله در مورد دو بازی Rocket League و Dying Light با شما صحبت کنیم. Rocket League جز آن بازی های نسل هشتمی موفقی است که سبک و سیاق واقعا منحصر به فردی دارد و خیلی زود در میان مخاطبان شناخته شد. کار ساخت این بازی بر عهده استودیوی سایانیکس قرار دارد و در سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار شده است. عنوان دیگر Dying Light است که در همان سال توسط استودیوی تک لند به دست مخاطبان رسید و توانست در مدت زمانی نسبتا کوتاه مخاطبان خاص خودش را دست و پا کند.
اگر هر دوی این بازی ها را تجربه کرده باشید، حتما می دانید که فضای این دو بازی تا چه اندازه از هم دور است. اما به تازگی خبری منتشر شده است که به شدت مخاطبان را غافلگیر کرده است. بر طبق اخبار تازه قرار شده است تا خودروهای هر یک از این بازی ها از رنگ آمیزی تازه ای برخوردار شوند و به نحوی با یکدیگر ادغام شوند.
وقتی که این خبر منتشر شد، واکنش های زیادی از سوی مخاطبان دیده شد. آنها بر این باور بودند که Dying Light و Rocket League شباهت زیادی با هم ندارند و چطور ممکن است که این دو بازی با یکدیگر ادغام شوند. همین موضوع “تیمون اسمکتالا” به عنوان سازنده بازی Dying Light را بر آن داشت تا توضیحاتی در این خصوص ارائه دهد که آن را در ادامه می خوانیم:
“ما به خوبی می دانیم که بازی Rocket League تا چه اندازه محبوب و معروف است. در حقیقت همه ما تجربه حضور در این بازی را داشته ایم و برخی از ما به آن معتاد شده ایم. جذابیت بالای بازی Rocket League موجب شد تا به فکر بیفتیم دنیای این دو بازی را به هم نزدیک تر کنیم و چون در هر دوی این بازی ها خودرو وجود دارد، توانستیم به آن چیزی که در سر داشتیم، برسیم.” البته همه چیز در مورد این دو بازی به گفته های اسمکتالا محدود نشد. در ادامه واکنش های کاربران “کایل لمان” هم صحبت هایی انجام داده است. او که مسئول بخش فروش و بازاریابی استودیوی سایانیکس است، گفته است:
“ما بسیار خوشحالیم که بازی Rocket League به چنین جایگاه مستحکمی رسیده است و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. این موقعیت خوب شرایطی را فراهم کرد تا ما به فکر باز کردن یک باب همکاری جذاب باشیم و خوشبختانه این اتفاق به راحتی پیش رفت و ما یک شریک تجاری فوق العاده پیدا کردیم. چندی پیش استودیوی تک لند ایده های خود را در خصوص طرح شراکت با مجموعه ما مطرح کرد و ما تمام جوانب کار را بررسی کردیم و در نهایت این ارتقا را پذیرفتیم. در واقع متقاعد شدیم که با کاری تازه فضای این دو بازی را به هم نزدیک تر کنیم. حالا کاربران و مخاطبان این دو بازی Playstation 4 به خاطر اضافه شدن قابلیت تازه و تغییر رنگ خودروها خوشحال هستند و هیچ چیز بیشتر از خوشحالی کاربران اهمیت ندارد.”

چرا بازی Rocket League تا این اندازه محبوب است؟
واقعا رسیدن به پاسخ این سوال که چرا برخی از بازی ها محبوب می شوند و برخی نادیده گرفته می شوند، کار سختی است. به نظر من پاسخ این سوال تنها در دستان کمپانی های بازی ساز مطرح قرار دارد. آنها می دانند که چطور دل کاربر سخت پسند و سخت گیر امروزی را به دست بیاورند. البته وقتی این راز را پیدا می کنند، می توانند با سرعت هر چه بیشتر پیشرفت کنند. درست مثل بازی Rocket League که به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

جزئیات و بررسی ماشین های بازی Rocket League PS4 و رنگ آمیزی به روش بازی Dying Light
جزئیات و بررسی ماشین های بازی Rocket League PS4 و رنگ آمیزی به روش بازی Dying Light

اما باید اعتراف کنیم که برای رسیدن به این میزان از محبوبیت راه سختی را در پیش گرفته است. زمانی که نام بازی Rocket League مطرح شد، انتقادهای پی در پی هیچ امیدی را در ذهن و دل تیم سازنده زنده نگه نداشت. زیرا اکثر مخاطبان بر این باور بودند که تجربه فوتبال با ماشین نه تنها جالب نیست، بلکه می تواند مسخره هم باشد! اما تیم سازنده با شنیدن این انتقادات اصلا نا امید نشد و تصمیم گرفت تا با اراده در برابر این انتقادات ایستادگی کند و خوشبختانه در نهایت هم به آن سکوی موفقیت راه پیدا کرد.
حالا عنوان Rocket League به یک بازی محبوب و شناخته شده تبدیل شده است که اکثر کمپانی های بازی ساز دوست دارند تا به نوعی با استودیوی سایانیکس شراکت داشته باشند. البته نا گفته نماند که موارد زیادی موجب شد تا سرعت پیشروی و محبوبیت این بازی بیشتر شود. شاید اگر Rocket League همانند بسیاری از بازی های امروزی دارای پرداخت های درون برنامه ای بود، تا این اندازه مطرح نمی شد.
اما خوشبختانه استودیوی سایانیکس هیچ کاری به جیب و پول شما ندارد و سعی دارد تا با میزان مهارت گیمرها آنها را به چالش بکشد. در حقیقت اگر توان بالایی در ماشین سواری و فوتبال دارید، این گوی و این هم میدان! پا به دنیای بازی Rocket League بگذارید و ببینید که چند مرده حلاجید! مطمئن باشید وقتی که به پیروزی می رسید، از اینکه خودتان به تنهایی و فارغ از هر پرداخت درون برنامه ای به این موفقیت رسیده اید، حسابی ذوق می کنید.

 مرکز خرید دات کام

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هفت =