مشکلات شبکه در بتای عمومی بازی Dragon Ball FighterZ

جزئیات و بررسی مشکلات شبکه در بتای عمومی بازی Dragon Ball FighterZ PS4

اخیرا خبری در شبکه های اجتماعی از جمله توییتر منتشر شده که در آن از وجود مشکل در بتای بازی “دارگون بال فایترز” اطلاع داده شده است. بر اساس تصمیماتی که شرکت “باندای نامکو” پیرامون بازی “دراگون بال فایترز” گرفته، بیان شده است که نسخه بتای این بازی بین کاربران توزیع شود. اما پس از انتشار این نسخه، کاربران متوجه شدند که ایراداتی شامل حال این بازی می شود که تجربه ی این بازی را با مشکلاتی همراه کرده است.

جزئیات و بررسی مشکلات شبکه در بتای عمومی بازی Dragon Ball FighterZ PS4
جزئیات و بررسی مشکلات شبکه در بتای عمومی بازی Dragon Ball FighterZ PS4

پس از مدتی بعد از انتشار این بازی، تولید کننده ی این بازی یعنی Bandai Namco، نسخه ی بتای بازی فوق الذکر که به نوعی جدیدترین محصول “ارک سیستم ورکس” نیز می باشد را دارای مشکلاتی تحت شبکه دانست و ایراداتی که به وجود آمده است را از مشکلات اتصال به شبکه خواند. این کمپانی با توییتی ضمن اعلام اینکه، تولید این نسخه روی برنامه پیش نرفته است و اشکالات غیرقابل پیش بینی برایش به وجود آمده است.

همچنین توضیح داد که برطرف کردن مشکلاتی که در اتصال به شبکه به وجود می آید زمان بر و وقت گیر است، در نتیجه ارائه ی این نمونه از این بازی کمی با تاخیر صورت می گیرد و از این بابت از کاربران خود عذر خواهی کرد. ایشان افزود که البته نسخه ی بتای جنرال این بازی برای کاربران در دسترس است اما امکان دارد که زمانی که شما مشغول به بازی هستید دچار مشکل شوید و ممکن است تایمی که برای نسخه ی بتا در نظر گرفته شده افزایش یابد.

این کمپانی علاوه بر انتشار این خبر در فضای مجازی توییتر و توضیح در مورد دلیل مشکل و رفع آن، در Facebook هم این خبر را منتشر کرد و از آن دسته از کاربران خود که در فیسبوک فعالیت دارند هم، عذرخواهی کرد. ایشان در فیسبوک خود بیان کرده اند که در حال حاضر تیم متخصصشان در حال فعالیت بر روی این نسخه هستند و سعی در حل این مشکل دارند. اما متأسفانه این مشکلی که برای این بازی به وجود آمده است، در زمان کوتاهی قابل حل نیست به همین خاطر از تمامی کاربران و مخاطبان خود تقاضا می کنیم که در این مسیر مارا یاری کنند و صبر پیشه کنند.

ما هم به آن ها این اطمینان را می دهیم که در صورتی که مشکلات این نسخه در مدت زمان قابل قبولی بر طرف نشد، مدت زمان بتا را بیشتر از آن چیزی که پیش تر اعلام کرده ایم، در نظر می گیریم. با این وجود در طول مدت زمان بر طرف کردن این مشکل، این نسخه قابل دسترس برای بازیکنان می باشد و می توانند در حال حاضر از آن بهره مند شوند.

جزئیات و بررسی مشکلات شبکه در بتای عمومی بازی Dragon Ball FighterZ PS4
جزئیات و بررسی مشکلات شبکه در بتای عمومی بازی Dragon Ball FighterZ PS4

نسخه بتای عمومی بازی “دراگون بال فایترز” در حال حاضر برای کنسول های PlayStation 4 و ایکس باکس وان با حجم های به ترتیب G 2.4 و G 3.14 تا ساعت ۱۱:۳۰ فردا قابل استفاده خواهد بود. از جزئیات این بازی می توان به وجود ۱۱کارکتر در قالب شخص، ۷ میدان نبرد و دارای ۲ صحنه ی دراماتیک اشاره نمود. طبق بررسی ها صورت گرفته، می توان در تاریخ ۶ بهمن ماه منتظر نسخه ی اصلی و تکمیل شده ی بازی “دراگون بال فایتز” بر روی دستگاه های PC ،PlayStation 4 و Xbox One، بود.

تاریخچه کمپانی Bandai Namco

یکی از شرکت های تولید کننده ی بازی های کامپوتری و ویدویی که اتفاقا هم بسیار محبوب و موفق عمل کرده است، کمپانی “باندای نامکو” می باشد که با وجود مشهوریت کمتر نسبت به کمپانی های مطرح مثل Ubisoft و یا Electronic arts، اما به همان اندازه در دل گیم پلیرها جا دارد و خاطره های خوشی را برای آن ها به ارمغان آورده است. این کمپانی بازی های معروفی در تنوع های مختلف همچون تیکن ۳، دارک سولز، پراجکت کارزو … را در کارنامه ی موفق خود دارد که همین موضوع باعث شده که پس از ۶۲ سال، از این کمپانی به عنوان یک مجموعه ی بسیار جسور در انواع سبک ها برای بازی، نام برد.

البته در طول مدت سابقه ی خود، این کمپانی، نام خود را چندین بار تغییر داده است که در حال حاضر ما با نام “باندای نامکو اینترتیمنت” می شناسیم. نکته ی قابل توجه در این مورد این شرکت این است که، این کمپانی در بسیاری از بازی های خاطره انگیز و نوستالژی که در زمان خود و حتی هم اکنون بسیار محبوب بوده هستند، نقش داشته است. در بعضی موارد به صورت تولید کننده ی آن محصول و برخی دیگر وظیفه ی نشر و حمایت آن ها را در اختیار داشته است.

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + دوازده =