میزبانی بازی واقعیت مجازی Rec Room در حالت بتل رویال

بازی Rec Room

در نوین ترین اخبار گیم با خبر شده ایم در ماهی که در راه است شکل بتل رویال به بازی Rec Room افزوده شده است و به این صورت است که گیمرهای هدست واقعیت مجازی توانایی این را دارند که از این اثر که بسیار پر طرفدار و محبوب است بهره ببرند و این اثر را هم به تجارب خود بیافزایند .این شکل سازنده ای است که شبیه گیم های سبک battle royale می باشد و در این گیم گیمر می بایست با گیمرهای دیگر به جنگ و نبرد بپردازد.

بازی Rec Room
بازی Rec Room

استودیوی against gravity شکل بتل رویال به ان افزوده شده است و در ماه اینده به بازی واقعیت مجازی Rec Room این اگاهی را می دهد. خیلی از کسانی که به توسعه دادن این اثر می پردازند بعد از اینکه این اثر طرفدارانش را به سمت خود کشانده و انان را جذب خود کرده است و محبوب انها شده است و انتظار این نمی رفته که گیمر هایی به مدل بتل رویال همتای گیم fortnite وگیم pubg به این اندیشه اند که از این شکل گیم بهره مند شوند و از این فرمولی که به موفقیت رسیده است برای کسب درامد فراوان تر بهره ببرند .
اکنون و در نوین ترین اخبار گیم با خبر شده ایم در ماهی که در راه است شکل بتل رویال به بازی Rec Room افزوده شده است و به این صورت است که گیمرهای هدست واقعیت مجازی توانایی این را دارند که از این اثر که بسیار پر طرفدار و محبوب است بهره ببرند و این اثر را هم به تجارب خود بیافزایند .این شکل سازنده ای است که شبیه گیم های سبک battle royale می باشد و در این گیم گیمر می بایست با گیمرهای دیگر به جنگ و نبرد بپردازد و در پایان اخرین شخصی که زنده می ماند این جنگ را برده است و در این گیم به پیروزی رسیده است.

بازی Rec Room
بازی Rec Room استودیو against gravity

اطلاعاتی در مورد شکل rec royale بازی Rec Room

استودیو کامل against gravity از راه سایت پلی استیشن بیان کرده است که در مورخ ششم تیر ماه گواهی این را دارد که شکل rec royale به گیم Rec Room را می دهیم و بیننده ان خواهیم بود و این تجربه را برای کاربران خود در راه دارد که این تجربه بهره از ژانر رویال می باشد .ولی به علت واقعیت مجازی بیننده تحولات نوینی نیز در این اثر خواهیم بود. شکل rec royale از ۱۶ گیمر حمایت می کند.
گیمر ها در این شکل که در یک پارک بسیار بزرگ است به رقابت می پردازند و این توانایی را دارند که در کوه ها، دریاچه ها و جنگل ها و منطقه های دیگر به یافتن ابزار ها و اسلحه ها بپردازند. گیمرها از حساب هایی که اسم نویسی شده در بازی Rec Room بهره مند هستند از مورخ چهارم تا ششم ماه خرداد به ورژن عمومی شکل rec royale دستیابی دارند. بازی Rec Room هم اکنون در دستگاه های پلی استیشن ۴ و کامپیوتر های شخصی در دسترس کاربران قرار گرفته است و شکل rec royale در مورخ ماه تیر به این گیم افزوده می شود.
واقعیت مجازی پلی استیشن در کنار کاربردهای بازی میان دستگاه های کامپیوتری را تایید نموده است .اگر با گیمی که چند نفره و گروهی می باشد اشنا نیستید باید بیان کنیم که یکی از گیم هایی که بسیار جالب و سر گرم کننده هستند و از ان می توان چند نفره بهره برد هدست هایی است که در واقعیت مجازی وجود دارند که این ها شامل این است که قسمت های مختلفی را بهره مند است و این قسمت های گوناگون از جمله پینتبال و پینگ پنگ و بسکتبال و نوع های گوناگونی از گیم های است که در سنین نوجوانی طرفداران زیادی را دارد وامکان این را دارد که با رفیقانتان در جهان واقعی ان را تجربه کرده باشید.
ولی این دفعه گیم Rec Room با بهره بردن از هدست های واقعی مجازی این مکان ها و بازی ها را برای شما سوغات اورده است. این گیم هم اکنون این قابلیت را دارد که برای رایانه منتشر شود ولی در قبل از اخر سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن vr هم منتشر می شود .یکی از زیباترین و پرفکت ترین ویژگی های بازی این است که به صورت رایگان در عموم قرار گرفته است و بدون اینکه خریداری شود داخل برنامه ای انتشار می شود .اگنست گراویتی تشکیل دهنده گیم Rec Room بیان کرده است این بازی از کاربرد های پلفترمی میان دستگاه پلی استیشن ۴ و کامپیوتر شخصی حمایت می کند و گیمر ها توانایی این را دارند که بدون اینکه پلفترم ها را در دیده بگیرند با رفیقان خویش این گیم را پلی کنند و کاربران بسیار استقبال کرده اند .

  مانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + شانزده =