فرار کردن از خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

حتما درباره‌ی خانه Beneviento در رزیدنت اویل ویلیج نکات جالبی شنیده اید. شما در این خانه مرموز می‌توانید گنجینه های با ارزشی مانند Files و Goats of Warding پیدا کنید. همچنین اطلاعات جالبی درباره‌ی قلمرو Lord دوم، رازها و ایستراگ‌های مختلفی که وجود دارد به دست آورید. وقتی به خانه Beneviento برسید، شما می‌توانید در فرار از کارگاه عروسک و همچنین پیدا کردن Angie و شکست دادن او راه حلی پیدا کنید.

شروع به حرکت کنید

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

از Altar به همراه کلید چهارپر (Four-Winged Key) جدیدی که در دست دارید، شروع به حرکت کنید، وارد یک دره بسیار ترسناک و مه‌ آلود می‌شوید که با دیدن عروسک‌های حلق‌ آویز، ترسناک تر هم می‌شود. این منطقه، عاری از دشمن است، اما می‌توانید یک یا دو کلاغ را با اسنایپ بزنید و تعدادی Lei (پول رایج در بازی) از آن‌ها به دست آورید.

حرکت به سوی خانه Beneviento

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

همانطور که به پل معلق فوق‌العاده استرس‌ زا می‌رسید، از چیزی نترسید، چرا که این پل از حرکت خواهد ایستاد. مهم‌تر از آن اینکه اگر به پل دیگری در سمت چپ نگاه کنید، یک Goat of Warding خواهید دید که می‌توانید پیش از عبور از پل، از همان جایی که ایستاده‌ اید با اسنایپ خود به آن شلیک نمایید.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

به حرکت خود به طرف Garden ادامه دهید، Ethan مناظری را می‌بیند، اما تشخیص اینکه این مناظر واقعی هستند یا از توهمات Ethan نشأت می‌گیرد، دشوار است. همانطور که در این مسیر باریک پیش می‌روید، به چشم‌ اندازها توجه کنید و گوش دهید، زیرا فعلا از مسیر خود منحرف نخواهید شد.

گورستان بزرگ

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

در نهایت به یک گور بزرگ با یک سنگ قبر بزرگ که متعلق به یکی از اعضای خانواده Beneviento است، خواهید رسید. اما بخشی از سنگ قبر که شامل نام آن‌ها می‌شد، از بین رفته است. در این مکان گنجینه‌ای قرار گرفته که فعلا امکان دسترسی به آن وجود ندارد.

به پشت گور بروید تا یک در بزرگ شکاف‌ دار به همراه پلاکی در کنار آن پیدا کنید که بر روی آن نوشته باشد: “Give up your memories”. در این مرحله، فقط یک خاطره واقعی دارید که باید آن را کنار بگذارید – این همان آیتمی است که از ابتدای بازی با خود حمل کرده‌ اید: عکس خانوادگی. آن را وارد شکاف درب کنید تا باز شود.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

در این مرحله، راه پشت سر شما به طور کامل مسدود می‌شود و شما را مجبور می‌کند تا به سمت بالابر بروید. با رفتن به بالا، به مسیری هدایت خواهید شد که به یک منظره باشکوه – و در عین حال ترسناک – منتهی می‌شود.

وارد خانه شوید

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

خانه Beneviento به طرز ناخوشایندی بر روی صخره‌ای در مقابل یک آبشار عظیم قرار گرفته است. ورودی این خانه پوشیده از گل است، اما خالی از سکنه می‌باشد.  پیش از ورود، می‌توانید در کنار صخره به دنبال پلکان کوچکی بگردید که مشرف به آبشار است، یکی دیگر از Goat of Wardingها درست در پشت حصار قرار گرفته که می‌توانید آن را از بین ببرید. هر زمان که آماده بودید، وارد عمارت شوید.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

خانه Beneviento

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

داخل خانه، به همان اندازه مسیری که منتهی به آن می‌شود، ترسناک است. سالن سمت راست راهرو قفل است و پله‌های بالا تصویر ناراحت‌ کننده‌ای از Donna و عروسکش را نشان می‌دهد. با این حال، در طبقه بالا چیز عجیبی وجود ندارد و حتی در اتاق نشیمن هم چیزی فراتر از عکس روی میز که گل‌های بیرون از خانه را به تصویر کشیده، نیست.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

از سالن و اتاق نشیمن عبور کنید تا به یک بالابر برسید که شما را به طبقه پایین ببرد، راهرویی به همان اندازه گیج ‌کننده و خالی. درب سمت چپ، اتاق مطالعه به همراه پروژکشن است و راهروی طولانی که در آنجا قرار گرفته، منتهی به کارگاه عروسک خواهد شد.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

در اینجا عروسک ترسناک Angie را پیدا خواهید کرد که دومین Flask مورد نیاز شما را در دست دارد. پیش از گرفتن آن، چراغ‌ها خاموش می‌شوند و Angie و جسد روی میز کناری ناپدید خواهند شد – همراه با تمام سلاح‌ها و وسایل شما.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

عروسک Mia

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

هنگامی که چراغ‌ها سوسو می‌زنند، عروسکی به جای جسد قرار می‌گیرد که کمی آشنا به نظر می‌آید. درب پشت سر شما با یک قفل ترکیبی بسته شده است، یکی دیگر از درهای نزدیک به آن ظاهراً احتیاج به یک کلید باریک دارد و دری که در انتهای کارگاه قرار گرفته، دو نماد بر روی خود دارد که برای باز شدن باید یک نماد دیگر به آن اضافه کرد.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

پیش از انجام هرکاری، ابتدا به نقطه Save Point نزدیک خود بروید و سپس عروسک Mia (و عکس) را بررسی نمایید. این عروسک، قسمت‌های زیادی برای تفتیش دارد، که به نوبت به هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • بازوی دست راست عروسک را می‌توانید به آرامی از جا درآورید و به ته آن نگاه کنید تا نمادی مشابه نماد درب انتهای کارگاه را نشان دهد.
  • با جدا کردن کتف سمت راست عروسک، یک کلید نقره‌ای پیدا خواهید کرد.
  • یک حلقه خونین در دست چپ عروسک قرار دارد که می‌توانید آن را درآورید، با بررسی این حلقه، اعدادی را خواهید یافت – اما این اعداد برای استفاده در قفل ترکیبی کافی نیستند.
  • با جدا کردن زانوی چپ عروسک، یک کلید (Winding Key) خواهید یافت.
  • سینه عروسک، با بانداژ پوشیده شده است، اما شما ابزار لازم برای بریدن آن ندارید.
  • با جدا کردن چشم سمت چپ عروسک، عکسی از یک کلاغ در حال پرواز درون یک مثلث نشان داده می‌شود – دومین نماد از سه نماد مورد نیاز برای درب انتهای کارگاه.
  • با باز کردن دهان عروسک، یک نوار فیلم نشان داده می‌شود، اما بدون در دست داشتن ابزار مورد نیاز، نمی‌توان آن را برداشت.

وارد اتاق پزشکی شوید

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

با در دست داشتن کلید نقره‌ای به سمت درب مربوط به آن بروید تا باز شده و وارد Medicine Room (اتاق پزشکی) شوید. درب دیگر اینجا قفل است، اما شما می‌توانید از سینک این اتاق استفاده کرده و حلقه خونین را بشویید و آن را تبدیل به Wedding Ring (حلقه ازدواج) نمایید.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

اکنون با بررسی دوباره آن، کل اعداد مشخص خواهند شد: ۰۵۲۹۱۱، که می‌توانید آن را درون قفل ترکیبی قرار داده و راه برگشت به سالن را باز کنید. همانطور که نزدیک می‌شوید، دری که قبلاً بسته بود، اندکی باز می‌شود و ارواحی وارد Storage Room (انبار) می‌شوند.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

در داخل اتاق، یادداشتی از Mia در مورد جعبه موسیقی که در ابتدای بازی در خانه شما بود، پیدا خواهید کرد. البته اکنون خراب به نظر می‌رسد، ولی می‌توانید با استفاده از Winding Key قفل آن را باز کنید. در نقاط مختلفی از داخل جعبه موسیقی، خراش‌های عمیقی وجود دارد و شما باید آن‌ها را طوری مرتب کنید که تکمیل شوند و جعبه موسیقی شروع به کار کردن کند. اگر سیلندرهای مختلف آن را شماره‌گذاری کنید، در اینجا ظاهر نهایی آن را نشان داده‌ ایم:

  • ۱،۲،۳،۴،۵
  • ۲،۴،۱،۵،۳

یادداشت‌های اتاق مطالعه

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

با حل کردن این معما، یک Tweezers (موچین) به دست خواهید آورد، بنابراین مجدداً نزد Mia بروید، دهان او را باز کرده و فیلم را از دهان او خارج نمایید. اکنون می‌توانید به سالن و اتاق مطالعه نزدیک بالابر برگردید، در اینجا متوجه خواهید شد که Breaker Box (جعبه فیوز) به رنگ قرمز درآمده است، اما قفل است. در داخل اتاق مطالعه، یادداشت و مجموعه فیلم‌هایی که قرار است به دنباله آن‌ها اضافه کنید را بررسی نمایید و آن‌ها را به ترتیب صحیح قرار دهید.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

  1.  بهترین دوست Rose در کل دنیا (Rose’s best friend in the whole wide world)
  2.  او واقعاً عاشق این افسانه است (She really likes this fairytale)
  3.  برای ما مهمترین چیز در دنیا (The most important thing in the world to us)
  4.  هدیه ازدواجی از طرف مادربزرگ (A wedding gift from grandma)
  5.  اثبات عشق همیشگی Ethan به من (Proof of Ethan’s everlasting love for me)

راه مخفی

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

زمانی که ترتیب صحیح را به خوبی اجرا کردید، فیلم را پخش کنید تا شاهد چیزهای کاملاً متفاوتی باشید. ظاهراً سرنخ بعدی شما در این قسمت نهفته است. با پایان یافتن فیلم، صفحه سقوط کرده و قفسه کتاب پشت آن شروع به باز شدن می‌کند و یک راه مخفی را به شما نشان می‌دهد. وارد این راهروی ترسناک شوید و در سمت راست به دنبال عروسکی بگردید که یک قیچی در دست دارد، سپس در همان نقطه بنشینید تا مسیری را بیابید که با بانداژ مسدود شده است، با قیچی این بانداژها را ببرید و به طرف جلو پیش بروید.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

در راه به یک تلفن می‌رسید که در حال زنگ خوردن است، آن را جواب دهید! پس از پایان تماس تلفنی به راه خود ادامه دهید و به دری توجه کنید که بر روی آن تصویری از یک مادر که فرزند خود را از دست داده حکاکی شده است. با ادامه دادن مسیر، در نهایت به کارگاه عروسک خواهید رسید، اکنون می‌توانید با استفاده از قیچی، بانداژ Mia را باز کنید و مدال برنجی (Brass Medallion) او را به دست آورید.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

با استفاده از این مدال، به یاد نماد کلاغ درون چشم چپ عروسک و سه چشم بسته‌ای که بر روی دست راست او قرار داشت خواهید افتاد. سپس به سمت درب انتهای کارگاه حرکت کنید. مدال را درون شکاف سمت راست بالای درب قرار دهید و دو نماد دیگر را جایگذاری کنید تا در باز شود.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

راه خروج

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

اکنون وارد صحنه‌ای از فیلم می‌شوید که لحظاتی پیش آن را دیده‌ اید، مسیر را تا انتها دنبال کنید تا به چاهی برسید، با رفتن به پایین چاه، کلید Breaker Box را خواهید یافت – سرانجام ممکن است راهی برای خروج از این جهنم پیدا شده باشد.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

با خروج از چاه، متوجه گهواره نوزادی خواهید شد که شکسته است و همانطور که به کارگاه عروسک بازمی‌گردید، اوضاع نا آرام‌تر خواهد شد. عروسک Mia ناپدید شده است و رد خونی دیده می‌شود که به سمت راهرو کشیده شده است، بهتر است همینجا از Save Point استفاده کنید.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

مطمئناً، هنگامی که شروع به عبور از راهروی تاریک به طرف Breaker Box می‌کنید، چیزی از درون سایه شروع به حرکت به طرف شما خواهد کرد. چیزی بسیار بزرگ، نگران‌ کننده و خطرناک. سریعاً به کارگاه عروسک فرار کنید، تا بتوانید در آنجا به خوبی نقشه بکشید.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

اگر از توانایی مانور خود مطمئن هستید، در پشت میزی که عروسک بر روی آن قرار داشت بنشینید و منتظر رسیدن آن هیولا (که یک بچه جهش یافته به غول است) بمانید، به محض رسیدن او، به سمت دیگر میز بروید و از راه پشت سر خود که اکنون هیچ خطری در آن نیست، به سرعت عبور کنید و خود را به آسانسور برسانید.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

دوباره به اتاق پزشکی بروید

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

اگر به دنبال راه امن‌تری هستید، به اتاق پزشکی بروید، در آنجا کابینت بزرگی قرار گرفته که می‌توانید وارد آن شوید و در را پشت سر خود ببندید و دور از چشم هیولا بمانید. این هیولا پس از جستجوی اتاق و پیدا نکردن شما از آنجا خارج خواهد شد و باید ناپدید ‌شود، در این صورت در ایمنی کامل خود را به Breaker box که در سمت چپ آسانسور قرار گرفته، می‌رسانید. با استفاده از کلیدی که در چاه پیدا کرده بودید، قفل Breaker box را باز کنید، در داخل آن به جای فیوز، Relief of a Child خواهید یافت.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

می‌توانید آن را با بازگشت به اتاق مطالعه و ورود به راهروی پشت قفسه کتاب و رساندن خود به دری که بر روی آن نقش مادر داشت، استفاده کرده و در را باز نمایید. با ورود به داخل آن، قفسه کتابی می‌بینید که ادامه مسیر را مسدود کرده است. می‌توانید از طریق آشپزخانه به ضلع دیگری از سالن بروید تا وارد اتاق خواب شوید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید به زیر تخت خواب نیز بروید.

حمله هیولا

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

در انتهای اتاق خواب، کنار یک میز، جعبه‌ای حاوی فیوز بر روی دیوار قرار دارد. آن را برداشته و به راهرویی که از طریق آن وارد اتاق خواب شدید بازگردید، در اینجا به محض خروج از آشپزخانه بار دیگر مورد حمله هیولای بچه قرار خواهید گرفت. مجددا به سمت اتاق خواب فرار کنید و زیر تخت خواب یا درون یک کابینت بزرگ قایم شوید و منتظر بمانید تا هیولا به آرامی همه جا را جستجو کرده و محل را ترک کند، با خروج از سالن خود به خود ناپدید خواهد شد.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

این موضوع باعث فرو ریختن قفسه کتاب خارج از درب مادر خواهد شد و شما را مجبور می‌کند تا راه طولانی‌تری (به کارگاه عروسک رفته و از آنجا به آسانسور بروید) برای رسیدن به آسانسور طی کنید. همانطور که انتظار دارید، با قرار دادن فیوز درون جعبه، موجب برانگیختن خشم هیولا خواهید شد و چند دقیقه‌ای طول می‌کشد تا آسانسور دوباره پایین بیاید. بدون فوت وقت به اتاق مطالعه بروید و میز بزرگ موجود در آن را بین خود و هیولا قرار دهید.

هنگامی که هیولا وارد اتاق شد، منتظر بمانید تا سعی کند که خود را به آن طرف میز و شما برساند، سپس خیلی سریع از طرف دیگر میز فرار کرده و از اتاق خارج شوید و بدون هیچ معطلی وارد آسانسور شوید تا از این جهنم نجات پیدا کنید. با ورود به طبقه اصلی House Beneviento، صداهای دیگری به گوشتان می‌رسد – عروسک نفرین شده، Angie را صدا می‌زند. ظاهراً هنوز وقت رهایی از جهنم نرسیده است.

باس فایت

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

اکنون در و دیوار و قسمت‌های مختلف خانه پوشیده از عروسک‌های ترسناک است که کنترل آن‌ها ظاهراً به دست Donna و شریک اصلی‌اش یعنی Angie می‌باشد. باس‌ فایت این مرحله، یک فرق اساسی با باس‌ فایت‌های معمولی دارد و بیشتر شبیه به یک قایم‌ باشک بازی مرگبار است. Angie در قسمت‌های مختلف خانه میان عروسک ها مخفی می‌شود و اگر مدت زمان زیادی را صرف پیدا کردن او کنید، گروهی از عروسک‌ها را به سمت شما میفرستد تا شما را تکه تکه کنند. از آنجایی که فاقد اقدامات دفاعی و گزینه‌هایی برای بازیابی سلامت از دست رفته خود هستید، نمی‌توانید در این مرحله زیاد دوام بیاورید، بنابراین، سرعت باید در اولویت شما قرار بگیرد.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

جاهایی که Angie در آن قایم می‌شود تا حدی به صورت رندوم است، اما عمدتاً با قایم شدن در اتاق میهمان طبقه دوم، در سمت چپ تخت خواب شروع می‌کند. به دنبال عروسک تمام سفید بگردید، او را بگیرید و با قیچی به آن ضربه بزنید. پس از اینکه از دست شما فرار کرد، به طبقه اول بروید و نگاهی به داخل اتاق نشیمن بیندازید، زیرا او معمولاً پشت میز کار یا در کنار کاناپه مخفی می‌شود –  گاهی اوقات در صورت نزدیک شدن به او می‌توانید صداهایی از او بشنوید.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

پس از زدن دومین ضربه به او، احتمالاً به سمت راهروی بزرگ (Foyer)، مقابل دری که مسدود شده بود و در سمت راست درب ورودی فرار کند. اگر آنجا نبود، در سالن مقابل، انتهای راهرو نزدیک به آسانسور را بررسی کنید. برای بار آخر به او ضربه بزنید تا Ethan کار Angie و Donna Beneviento را تمام کند.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

با پایان یافتن این مرحله، کلیدی به دست خواهید آورد که در صورت ادغام با کلیدی (Four-Winged) که پیش از این داشته‌ اید، کلید Four-Winged Unborn به دست خواهید آورد. همچنین ستونی از کف زمین بالا خواهد آمد که بر روی خود یک Legs Flask دارد، آن را بردارید و بدن Donna را برای پیدا کردن گنجینه Angie تفتیش کنید و آن را در اسرع وقت به Duke بفروشید.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

بازگشت به دهکده

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

از آنجایی که دیگر چیز باارزشی در خانه برای جستجو باقی نمانده است، آنجا را ترک کنید و به سمت بالابر بروید تا به باغ برگردید. با عبور از کنار گور بزرگ، متوجه تغییراتی خواهید شد، شاید قبلاً توهمات زیادی می‌دیدید. عروسک‌های حلق‌ آویز، در واقع جسدهای آویزان بودند و این یعنی قرار است که در راه با دشمنانی درگیر شوید. مطمئناً، یک درخت بر سر راهتان افتاده و مسیر برگشت را مسدود کرده است، به همین خاطر مجبورید که راه طولانی‌تری را برای عبور از کلبه قدیمی طی کنید.

درگیری با Moroaica

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

صندوقچه‌های اطراف را بشکنید و آماده درگیری با Moroaicaها شوید. Moroaicaها حرکت آهسته‌ای دارند و در نقاطی منتظر شما ایستاده‌ اند، اگر سعی در ورود به کلبه داشته باشید، حتما به شما حمله خواهند کرد. می‌توانید از کلبه به عنوان سنگر موقت خود استفاده کرده و در سمت چپ آن یک شات‌گان W870 TAC پیدا کنید. با استفاده از سلاح جدید خود، به طرف حفره‌ای که Moroaicaها ایجاد کرده‌ اند شلیک کنید و تمام آن‌ها را در حین تلاش به ورود و رسیدن به شما، از بین ببرید.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

در صورتی که موفق به نفوذ شدند، با پرتاب یک Pipe Bomb از آن‌ها استقبال کنید تا به اطراف پراکنده شوند، سپس از آنجا خارج شده و در فاصله‌ای معین از آن‌ها قرار بگیرید و باقی آن‌ها را با استفاده از مسلسل و هفت‌ تیر از بین ببرید، در غیراینصورت در کلبه مورد هجوم انبوهی از Moroaicaها قرار خواهید گرفت.

پیدا کردن توپ ماه و خورشید

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

پس از پاکسازی محیط از دشمنان، حتماً از کلبه قفل‌ شکن و مهماتی برای اسلحه خود بردارید. اگر از مسیر پیاده روی سرپوشیده به پشت باغ بروید، می‌توانید درخت بزرگی پیدا کنید که یک قفس پرنده زرد رنگ حاوی مقداری Lei از آن آویزان است. در آن سوی درخت، سنگ قبر کوچکی به همراه یک جعبه وجود دارد که می‌توانید آن را باز کرده و توپ ماه و خورشید (Sun and Moon Ball) مانند توپ معمای Labyrinth در قلعه پیدا کنید. اکنون می‌توانید وارد دروازه سمت چپ شوید و به خانه باغبان (همان باغبانی که یادداشتی درمورد خانه قفل شده در دهکده، گذاشته بود) برسید.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

جعبه‌ای در خارج از خانه قرار دارد و چاهی که با استفاده از چرخ چاه می‌توانید گنجینه Madalina را پیدا کنید، که در صورت ادغام با بدن، پاداش زیادی دارد. همچنین باید بیرون خانه را برای پیدا کردن عکسی از یک پرنده عجیب بررسی کنید. در داخل خانه، Save Point، کلید Luthier برای ورود به خانه روستایی، دفترچه خاطرات (File) باغبان در کنار تخت خواب و مقداری مواد منفجره برای سلاحی که هنوز ندارید، وجود دارد، حال اینکه می‌خواهید این‌ها را جمع‌آوری کنید و یا بعداً سراغشان بیایید، تصمیم با خودتان است.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

معمای Labyrinth

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

البته مهم‌ترین چیز در این خانه، معمای بعدی Labyrinth است که شما توپ مربوط به آن را نیز در دست دارید. از توپ ماه و خورشید استفاده کرده و سعی کنید که آن را به هدف برسانید. این معما کمی ساده‌تر از Labyrinth قلعه است، زیرا فقط باید بعضی شیب‌های پیچ در پیچ را هدایت کنید. البته ممکن است بر سر پیچ‌ها توپتان از لبه‌ها به بیرون پرتاب شود، بنابراین باید زمانبندی درستی در مورد بالا آمدن نرده‌ها داشته باشید و یا سمت شیب متمایل شوید و تا به آرامی و با احتیاط از سمت راست به چپ حرکت کنید و به هدف برسید. با تکمیل این معما، Onyx Skull به دست خواهید آورد که برای Duke بسیار باارزش است!

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

با خروج از باغ و رسیدن به پل معلق، تعدادی موجود پرنده در حال پرواز در امتداد رودخانه خواهید دید که مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهند کرد. با ورود به زمین Potter، جسدهای حلق‌ آویز شده دیگری را خواهید دید که خبر از درگیری دوباره با Moroaicaها می‌دهد. یکی از آن‌ها بلافاصله به زمین افتاده و به شما حمله‌ور می‌شود، در اینجا هم می‌توانید به سرعت وارد مسیر سمت چپ خود شده و کریستال بزرگی که بر روی سنگ قبر کنار صندوقچه قرار گرفته است را پیدا کنید و با یک Moroaica تنها که از زمین بیرون می‌آید درگیر شوید، یا به راه خود ادامه داده و در مسیر با دو الی سه Moroaica دیگر روبرو شوید که روش درستی نیست. توجه داشته باشید که در روش اول، چند کیسه آرد در مسیرتان قرار دارد که می‌توانید از آن برای کور کردن دید دشمنان استفاده کنید.

خانه Beneviento رزیدنت اویل ویلیج

پس از شکست Moroaicaها در اطراف دومین مسیر بگردید تا درخت بزرگی بیابید که از آن سه قفس پرنده آویزان باشد (با صدایی که باد با چرخاندن آن‌ها ایجاد می‌کند، گوش دهید). هرکدام از این قفس‌ها حاوی مقدار زیادی Lei هستند و در یکی از سنگ قبرهای مجاور Vivianite جاسازی شده است. با در دست داشتن تمام این غنائم، زمان آن فرا رسیده که قبل از حرکت به سمت Lord بعدی، سریعاً به دهکده برگردید.

 

منبع: IGN

سیما حسینی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 10 =